Skocz do zawartości

Mity i Legendy: Bogini KuanYin


RK

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 120
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dzięki za komplementy chłopaki, odwdzięczę się z pewnością :)

 

Ornamenty na "liście" korony docelowo wycinane ażurowo w błyszczącej blasze z rytymi i złoconymi ozdobami. Na liściach na zmianę smoki i feniksy - - tu akurat listek ze smokiem- na dobrą sprawę to trochę pracy w greyscale'u i będzie z niego gotowa bumpmapa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczynam dzielić materiały, po raz pierwszy chyba pracując z tak "ciężkim" modelem- zwykle robiłem to na etapie low poly a tu- bach- 30K. W każdym razie bez "paint selection" popełniłbym chyba samobójstwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jonasz_Real- tak, mam pomysł na scenę- postać będzie tradycyjnie "lecieć" nad falami, z kwiatem w jednej ręce i chyba mieczem w drugiej- nie jestem jeszcze pewien. Jak znajdę moment to coś tam narysuję, póki co dłubię detale.

 

Ania- trochę nie tak z "przybiegnięciem" bo postać "wiruje"- na screenach z low poly widać to lepiej. W każdym razie- może masz rację, jak skończę to całe nakrycie głowy na które trzeba mi trochę miejsca to przyjrzę się dokładniej szyi.

 

Trochę podmalowałem twarz- trzeba będzie dać mocniejszy makijaż oczu i łuków brwiowych no i podłubać przy wybłyszczeniach skóry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za dobre słowo. Jonasz- nie, raczej nie, to byłaby strata "potencjału" 3d. Akurat tym razem chcę "przełamać się" i dać tyle detali ile się da- zawsze mam z tym problem i robię za proste sceny, może tym razem się uda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dwie osoby mówią Ci że jesteś pijany nie kłóć się tylko idź spać. Pewnie macie rację co do szyi- nie będę się kłócił i zostawię taką jaka jest :).

 

Rękawy zaczęte i trochę zmieniona kolorystyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, masta RK: ], swietnie Ci to idzie zreszta jak zawsze, nie jestem tylko przekonny do tego materialu, narazie niewyglada zbyt zwiewnie, wydaje sie byc to jakis bardzo gruby material bo nie ma naglych ostrych zalomow, czekam ne te duperele, hehehe bedziesz mial sie z tym na ostro, hehe duzo tego i moim zdaniem strasznie upierdliwe szczegoliki: ]. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrek- a wiesz- możliwe. To chyba nic złego ?

 

Zabrałem się za "wisiorek" na szyi. W załączniku bumpmapa tych dwu pierdółek nad dyskiem (mało co je widać). Brakuje jeszcze czerwonych frędzli no i jakiegoś sznurka na którym toto będzie wisiało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O VirtualFighter:D do dzis mnie paluchy bola:D

Jak dla mnie postac ma dziwna twarz taka cube'owata za bardzo;)

Textura ubranka chyba w niskiej res bo wydaje sie troche rozmyta, patrzac na rekawy nie czuje sie hmmm grawitacji/fizyki powinny zwisac na rekach;)

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komentarze. Wytłumaczę się z "uporczywości"- to nie tak że nie czytam/słucham uwag, po prostu mam jakiś tam pomysł na tą scenę- lepszy lub gorszy ale mój- i staram się go trzymać. Jeśli potem będę miał do kogoś pretensje to do siebie a nie "bo wy doradziliście mi tak a tak a ja chciałem inaczej i to pewnie dlatego nie dostałem nominacji". Jak wszystko będę zawdzięczał prowadzeniu za rączkę i uwagom innych to z jakiegokolwiek rozwoju i kreatywności nici.

 

Co do rękawów- mam zamiar dać je raczej długie (tak jak w scenie tańca w "Domu Latających Sztyletów") a nie szerokie. Sceneria- jasne, coś tam mi kołacze- fale, smok, feniks itd ale chciałbym najpierw dograć postać żeby mieć ustawione gówne akcenty kolorów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, nie ma co się opitalać, pora kończyć z tym koksem bo termin się kończy i potem wstyd będzie że nie zdążyłem. Myślałem o tym jak zagospodarować scenę i złożone z modeli low poly wygląda toto tak:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już już... trochę sie dłubię z shaderami chmur, wody i dymu żeby to jakoś wyszło. Kompozycja wiele się nie zmieni więc chyba mogę pokazać (jedyna rzecz która była malowana to makijaż, reszta to procedurale wliczając chmury i morze). Przemodelowałem postać, wywaliłem stare materiały itd itd... Mam nielichą zagwozdkę z dodaniem piany na szczyt fali na której stoi bogini i paroma duperelami które pokażą się na morzu ale jakoś to pcham. Przecież nie odpuszczę bitwy, neh ? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawa perspektywa, ale za bardzo widać morze a za mało panią i jej węża (powinienes bardzies wyeksponowac swoje modeliki), chyba że dodasz cos jeszcze. Zmienilbym jeszcze mordke (szczegolnie oczy) tego rozkosznego stworzonka, bo jest za malo przerazajaca :), a pani powinna ujazmic prawdziwa bestie:). Bede obserwowac pracke i zycze powodzonka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

księżyc lepiej gdyby był bielszy, teraz wygląda lekko szarawy, mógłbyś też przysłonić go taką podłużną chmurką

 

bogini wygląda bardziej na 2d niż 3d, woda do tego nie pasuje, też bym ją jakoś spłaszczyła żeby była w podobnym stylu.

 

ogólnie ładnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki stary, to bardzo miłe- niestety, przez najbliższy tydzień będę kłócił się z klientami więc póki co to ostatni update. Po powrocie zabieram się za zbliżenie twarzy, feniksa, wulkan i inne duperele. Nie wiem czy będzie się to działo jeszcze w ramach bitwy, w każdym razie dziękuję wszystkim za miłą (jak zawsze) zabawę i do zobaczenia w kolejnym odcinku ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności