KLICEK Napisano 15 Sierpień 2006 Napisano 15 Sierpień 2006 tjw :) ostatni bardzo fajny :) nie pozaluj "velwet" szejderu :D:D
ttaaddeekk Napisano 15 Sierpień 2006 Napisano 15 Sierpień 2006 Robię co mogę- widać za cienki jestem. Zadarza się w tym wieku no cienki jestes ;) ;) srodkowa na dole jakos najbardzej mi pasoje :
Matys Napisano 15 Sierpień 2006 Napisano 15 Sierpień 2006 wydaje mi sie ze nie ma sesu wskazywac kolorow nie widzac calej scenki ale rzeczywiscie jesli brac pod uwage sama postac to ostatnia propozucja jest najsesowniejsza aczkolwiek poradzil bym Ci to rozrysowac ... cieniasie ;-)
RK Napisano 18 Sierpień 2006 Autor Napisano 18 Sierpień 2006 Dzięki za komplementy chłopaki, odwdzięczę się z pewnością :) Ornamenty na "liście" korony docelowo wycinane ażurowo w błyszczącej blasze z rytymi i złoconymi ozdobami. Na liściach na zmianę smoki i feniksy - - tu akurat listek ze smokiem- na dobrą sprawę to trochę pracy w greyscale'u i będzie z niego gotowa bumpmapa.
mrkrzysiek Napisano 18 Sierpień 2006 Napisano 18 Sierpień 2006 model bardzo ładny no ten ornament też ładny szykuje się tu niezła pracka
RK Napisano 18 Sierpień 2006 Autor Napisano 18 Sierpień 2006 Plus minus tak będą wyglądać liście z feniksami. Biorę się za bumpmapy.
KacperSpala Napisano 18 Sierpień 2006 Napisano 18 Sierpień 2006 przedostatni zestaw ;> , a liście czy te metalowe płytki ładnie rozrysowane. Dobre materiały i będzie wyglądac. Powodzenia.
maczuga Napisano 18 Sierpień 2006 Napisano 18 Sierpień 2006 Skąd bierzesz te cosiki z feniksami i smokami? sam robisz czy skads sciagsz?
RK Napisano 18 Sierpień 2006 Autor Napisano 18 Sierpień 2006 Zaczynam dzielić materiały, po raz pierwszy chyba pracując z tak "ciężkim" modelem- zwykle robiłem to na etapie low poly a tu- bach- 30K. W każdym razie bez "paint selection" popełniłbym chyba samobójstwo.
KLICEK Napisano 19 Sierpień 2006 Napisano 19 Sierpień 2006 no fajowo wychodzi :D Dawaj z materialami nie moge sie doczekac:)
Jonasz_Real Napisano 19 Sierpień 2006 Napisano 19 Sierpień 2006 Ładnie...może lepiej na przysłosc pokazuj większe renderingi :) Bedzie tak dla nas najlepiej ;) Zastanawiam sie ciągle jak bedzie wyglądała ta cała sceneria. Czy masz juz rozrysowaną scenę.? Pozdrawiam
Ania Napisano 19 Sierpień 2006 Napisano 19 Sierpień 2006 warkocz bym przechyliła na drugą stronę, ponieważ wygląda jakby przybiegła z lewej a warkocz wieje z prawej. ładny model, tylko szyja coś skrzywiona i za długa.
RK Napisano 21 Sierpień 2006 Autor Napisano 21 Sierpień 2006 Jonasz_Real- tak, mam pomysł na scenę- postać będzie tradycyjnie "lecieć" nad falami, z kwiatem w jednej ręce i chyba mieczem w drugiej- nie jestem jeszcze pewien. Jak znajdę moment to coś tam narysuję, póki co dłubię detale. Ania- trochę nie tak z "przybiegnięciem" bo postać "wiruje"- na screenach z low poly widać to lepiej. W każdym razie- może masz rację, jak skończę to całe nakrycie głowy na które trzeba mi trochę miejsca to przyjrzę się dokładniej szyi. Trochę podmalowałem twarz- trzeba będzie dać mocniejszy makijaż oczu i łuków brwiowych no i podłubać przy wybłyszczeniach skóry.
RK Napisano 21 Sierpień 2006 Autor Napisano 21 Sierpień 2006 Jedna z moich inspiracji - to akurat japoński rysunek ale ma wszystkie elementy które chciałbym pokazać (chociaż w inny sposób). Chyba póki co może tu wisieć zamiast szkicu :)
Jonasz_Real Napisano 21 Sierpień 2006 Napisano 21 Sierpień 2006 Bardzo ładny obrazek, czy będziesz dążył do takiego przedstawienia, mam na myśli czy to będzie taki typowy "drzeworyt" ?
RK Napisano 21 Sierpień 2006 Autor Napisano 21 Sierpień 2006 Dzięki za dobre słowo. Jonasz- nie, raczej nie, to byłaby strata "potencjału" 3d. Akurat tym razem chcę "przełamać się" i dać tyle detali ile się da- zawsze mam z tym problem i robię za proste sceny, może tym razem się uda.
RK Napisano 21 Sierpień 2006 Autor Napisano 21 Sierpień 2006 Z twarzą chyba już (oprócz oczu). Pora na rękawy koszulki.
RK Napisano 22 Sierpień 2006 Autor Napisano 22 Sierpień 2006 Jak dwie osoby mówią Ci że jesteś pijany nie kłóć się tylko idź spać. Pewnie macie rację co do szyi- nie będę się kłócił i zostawię taką jaka jest :). Rękawy zaczęte i trochę zmieniona kolorystyka.
KoMic Napisano 22 Sierpień 2006 Napisano 22 Sierpień 2006 Witam, masta RK: ], swietnie Ci to idzie zreszta jak zawsze, nie jestem tylko przekonny do tego materialu, narazie niewyglada zbyt zwiewnie, wydaje sie byc to jakis bardzo gruby material bo nie ma naglych ostrych zalomow, czekam ne te duperele, hehehe bedziesz mial sie z tym na ostro, hehe duzo tego i moim zdaniem strasznie upierdliwe szczegoliki: ]. pozdrawiam
piotrek Napisano 22 Sierpień 2006 Napisano 22 Sierpień 2006 Ta dzieucha ma jakąś taką kwadratową twarz O_o
RK Napisano 25 Sierpień 2006 Autor Napisano 25 Sierpień 2006 Piotrek- a wiesz- możliwe. To chyba nic złego ? Zabrałem się za "wisiorek" na szyi. W załączniku bumpmapa tych dwu pierdółek nad dyskiem (mało co je widać). Brakuje jeszcze czerwonych frędzli no i jakiegoś sznurka na którym toto będzie wisiało.
Gość _Kreska_ Napisano 25 Sierpień 2006 Napisano 25 Sierpień 2006 niezle zaczyna wygladac, moze juz czas zacząć myśleć nad resztą scenki? Masz jakiś pomysł? A wracając do postaci to moze zrobiłbyś jej ciut szersze rękawy? chodzi mi o coś takiego: http://www.gamesarefun.com/games/ps3/vf5/a/7.jpg
Maqs Napisano 25 Sierpień 2006 Napisano 25 Sierpień 2006 O VirtualFighter:D do dzis mnie paluchy bola:D Jak dla mnie postac ma dziwna twarz taka cube'owata za bardzo;) Textura ubranka chyba w niskiej res bo wydaje sie troche rozmyta, patrzac na rekawy nie czuje sie hmmm grawitacji/fizyki powinny zwisac na rekach;) Powodzenia
RK Napisano 25 Sierpień 2006 Autor Napisano 25 Sierpień 2006 Dzięki za komentarze. Wytłumaczę się z "uporczywości"- to nie tak że nie czytam/słucham uwag, po prostu mam jakiś tam pomysł na tą scenę- lepszy lub gorszy ale mój- i staram się go trzymać. Jeśli potem będę miał do kogoś pretensje to do siebie a nie "bo wy doradziliście mi tak a tak a ja chciałem inaczej i to pewnie dlatego nie dostałem nominacji". Jak wszystko będę zawdzięczał prowadzeniu za rączkę i uwagom innych to z jakiegokolwiek rozwoju i kreatywności nici. Co do rękawów- mam zamiar dać je raczej długie (tak jak w scenie tańca w "Domu Latających Sztyletów") a nie szerokie. Sceneria- jasne, coś tam mi kołacze- fale, smok, feniks itd ale chciałbym najpierw dograć postać żeby mieć ustawione gówne akcenty kolorów.
RK Napisano 28 Wrzesień 2006 Autor Napisano 28 Wrzesień 2006 No dobra, nie ma co się opitalać, pora kończyć z tym koksem bo termin się kończy i potem wstyd będzie że nie zdążyłem. Myślałem o tym jak zagospodarować scenę i złożone z modeli low poly wygląda toto tak:
JmTm00 Napisano 28 Wrzesień 2006 Napisano 28 Wrzesień 2006 Hejka...co do kadru to w sumie spoko tylko ten ksieżyc tak dla równowagi proponowałbym umieścić z prawej strony, bo kompozycja ciezka z lewej sie robi. Ale takto jak najbardziej Oka. Pozdrawiam
Bacry Napisano 28 Wrzesień 2006 Napisano 28 Wrzesień 2006 księżyc jest przed chmurami?? rochę mało tę panienkę widać. za to woda prima vera ;)
RK Napisano 28 Wrzesień 2006 Autor Napisano 28 Wrzesień 2006 Dzięki za pomoc (zwłaszcza z księżycem). To tylko pierwszy "fotomontaż" więc nie ma się co spinać- wszystko jeszcze da się naprawić... albo zepsuć.
Ania Napisano 30 Wrzesień 2006 Napisano 30 Wrzesień 2006 węża bym inaczej wygięła, przyznam że nie wiem dokładnie jak, ale tak jak jest teraz to kompozycja niezbyt ciekawa
RK Napisano 4 Październik 2006 Autor Napisano 4 Październik 2006 Łeb przed rigiem i obróbką w SharpConstrukcie- low poly mesh i wersja wygładzona.
satanicus1991 Napisano 20 Październik 2006 Napisano 20 Październik 2006 wybacz, ale mi ten pyszczek przypomina troche renifera XD. ladny ale ladniejszy w drugim poscie :P
Jonasz_Real Napisano 20 Październik 2006 Napisano 20 Październik 2006 Gdzie updajt ? Do roboty maaaan!
RK Napisano 23 Październik 2006 Autor Napisano 23 Październik 2006 Już już... trochę sie dłubię z shaderami chmur, wody i dymu żeby to jakoś wyszło. Kompozycja wiele się nie zmieni więc chyba mogę pokazać (jedyna rzecz która była malowana to makijaż, reszta to procedurale wliczając chmury i morze). Przemodelowałem postać, wywaliłem stare materiały itd itd... Mam nielichą zagwozdkę z dodaniem piany na szczyt fali na której stoi bogini i paroma duperelami które pokażą się na morzu ale jakoś to pcham. Przecież nie odpuszczę bitwy, neh ? :D
MaJKel_zmc Napisano 23 Październik 2006 Napisano 23 Październik 2006 Ciekawa perspektywa, ale za bardzo widać morze a za mało panią i jej węża (powinienes bardzies wyeksponowac swoje modeliki), chyba że dodasz cos jeszcze. Zmienilbym jeszcze mordke (szczegolnie oczy) tego rozkosznego stworzonka, bo jest za malo przerazajaca :), a pani powinna ujazmic prawdziwa bestie:). Bede obserwowac pracke i zycze powodzonka.
Jonasz_Real Napisano 24 Październik 2006 Napisano 24 Październik 2006 Musisz popracowac nad falą, bo ona mi nie przypomina. Daj wzbudzone morze. Dodaj jeszcze dolny kadr. Nie ucinaj to co ma pod nogami. Smok jest fajny. Panna jest troszkę jak woskowa świeca. Cos jakby ją prześwitywało. Nie wiem, może to jest taki zamiar.
RK Napisano 24 Październik 2006 Autor Napisano 24 Październik 2006 Masz rację co do wody- prawdę mówiąc zastanawiam się czy jej nie zmienić (27 wyjeżdżam na tydzień także albo skończę do czwartku albo... zbita). Próbuję ułożyć taśmy rękawów (póki co rysunkowo).
Ania Napisano 24 Październik 2006 Napisano 24 Październik 2006 księżyc lepiej gdyby był bielszy, teraz wygląda lekko szarawy, mógłbyś też przysłonić go taką podłużną chmurką bogini wygląda bardziej na 2d niż 3d, woda do tego nie pasuje, też bym ją jakoś spłaszczyła żeby była w podobnym stylu. ogólnie ładnie.
satanicus1991 Napisano 24 Październik 2006 Napisano 24 Październik 2006 ej, ta Bogini to taka juz zostanie? to nie jest model 3d, prawda? :D fale na morzu straaasznie kluja w oczy, nie ladny bump/noise czy czego tam jeszcze uzywasz. powodzenia :D
RK Napisano 24 Październik 2006 Autor Napisano 24 Październik 2006 Aniu- pewnie masz rację, z wodą mam straszny problem. Dzięki za komentarz.
RK Napisano 25 Październik 2006 Autor Napisano 25 Październik 2006 Dodana część diademu i taśmy- dolna jest ok ale górna skaszaniona, do poprawki. Nie wiem po jakiego grzyba tak się męczyłem z ażurowymi smokami na koronie skoro widać z tego tylko plamki...
maczuga Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 ja bym dodał jeszcze jakiś ląd, wyspe w oddali. Ciekawiej by wyszło, tak to tylko woda :/
Gość _Kreska_ Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 ładnie wyszlo, mozna prosić o wiekszą rozdzielczość?
RK Napisano 25 Październik 2006 Autor Napisano 25 Październik 2006 Maczuga- jeszcze nie skończone, nie lubię wyciągać wszystkiego z rękawa na raz ;) Kreska- cieszę się jeśli może się podobać. Wrzucę dużą rozdziałkę finalnej wersji, póki co szkoda miejsca.
Gość _Kreska_ Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 nic nie szkoda, dawaj dawaj, 2 tygodnie mamy czekac?
RK Napisano 26 Październik 2006 Autor Napisano 26 Październik 2006 Dzięki stary, to bardzo miłe- niestety, przez najbliższy tydzień będę kłócił się z klientami więc póki co to ostatni update. Po powrocie zabieram się za zbliżenie twarzy, feniksa, wulkan i inne duperele. Nie wiem czy będzie się to działo jeszcze w ramach bitwy, w każdym razie dziękuję wszystkim za miłą (jak zawsze) zabawę i do zobaczenia w kolejnym odcinku ;).
Rekomendowane odpowiedzi