Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

ręce wydaja sie za masywne i za bardzo umięśnione, siateczke prezentuj :)

  • Odpowiedzi 1,2k
  • Wyświetleń 144,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nielot-> Jasne że się da sculpt ->poly , retopo itd, ale i tak trzeba wiedzieć jak tą siatkę pociągnąć, co nie zmienia faktu że jest dużo łatwiej.

 

Może takie bułowate te łapki zrobić ;) , no może troche przegiąłem :D

Napisano
  • Autor

Witam!!

ręce wydaja sie za masywne i za bardzo umięśnione, siateczke prezentuj :)

spoko maroko ;)

rece dopiero zaczete napewno nie beda tak umiesnione i z masywnscia sie pobawie :)

siatke dam w nastepnym upiku ;)

Nielot-> Jasne że się da sculpt ->poly , retopo itd, ale i tak trzeba wiedzieć jak tą siatkę pociągnąć, co nie zmienia faktu że jest dużo łatwiej.

 

Może takie bułowate te łapki zrobić ;) , no może troche przegiąłem :D

eee tam retopologie to wiadomo ale myslalem ze wiesz patrzysz sie tylko na model zrobiony w sculpcie ;)

no zdekla przegiales z tymi recami :D ale napewno cos w tym stylu bedzie :D

popatrzyłem w lustro i powiem że ręce do poprawy

hahaha :D

mi tez cos z rekoma nie gra, trojglowy miesien chyba bedzie troche za duzy,jak sie dorobi pare poly. heh, taka mala referka:

http://forum.bodyzone.pl/greg-valentino-nietypowy-kulturysta-vt724.html

spoko rece beda poprawione :)

 

jeszcze raz dzieki za C&C :)

Napisano

a mi sie wydaje, ze łokieć w przypadku takiego stopnia otłuszczenia, jest wklęsły.

Napisano

dokladnie mam takie samo wrazenie jak _kuba_ tez mi sie wydaje ze lokiec powinien byc wklesly, no i te rece chyba sa zbyt masywne i troche zbyt umiesnione, ja bym skrocil mu troche ten biceps;), ale mimo wszystko to kawal dobrej roboty nielot007

Napisano

jeśli mozna to taka sugestia co do tych rączek :)

 

bulbjk2.th.jpg

 

tłów sie zdaje jeszcze troszke za długawy , powodzenia w dalszej robocie.

Napisano
  • Autor

Witam!!

dzieki za komentsy napewo bede poprawial to co napisaliscie :)

siatke dam jak skoncze dlon ;)

RENUAL--> z jakim stawami ?

a tu taki test rendera :)

pozdro

3cd3151f3ebd7796.jpg

Napisano

dokladnie przez ten sss wszystko zrobilo sie plaskie, caly detal znikl, ale wczesniejsza wersja bez sss bardzo fajna

Napisano

pierwszy render fajny, dobry do prezentacji modelu, a drugi też ma coś w sobie, niezły efekt w nim uzyskałeś tak głowa z wosku jeszcze, jakiś knotek na czubku głowy i by była fajna świeczka;)

Napisano
  • Autor

Witam!!

dzieki za komentarze :)

renderer to vray 1.47 :)

wumie bym sie zdziwil jakby sie render udal wkoncu to pierwsza proba sss :)

niedlugo postaram sie dac nowe testy sss'a :)

musze chyba tez zrobic jakas texturke glowy.......... ;)

Napisano
  • Autor
w v ray to chyba ciezko zrobic dobre sss y,wiec moze warto sprobowac mentala ;)

 

pozwol ze sie nie zgodze :)

Napisano
pozwol ze sie nie zgodze :)

 

pozwole że ja sie nie zgodze :D metal ma zarąbisty sss ale jest dośc trudny do opanowania , nie mam tutków niestety zeby zapodać :( pokombinij z nim :) sss + ładne AO i będzie ciekawie

Napisano
  • Autor

wizz--> hehe wiem ze mental ma zajefajny sss ale ja sie nie zgadzam ze vray ma do dupy sss :D

Radzisz--> hehe jednak nie pomoze gdyz jednak robie sss w vray'u ;)

Napisano

ze v ray ma do dupy sss to ja nie mowie ;), bo za wiele to ja go nieuzywalem, twierdze tylko ze mental ma lepsze :D

Napisano
  • Autor
jak Ci sie uda osiągnąć fajny efekt to poprosimy tutka hehe:P

pozdro

bede sie staral, od jutra zabieram sie na powaznie za sss :D

Napisano

Jeśli można spytać... czy w v-ray'u sss działa dzięki fotonom? Bo jeśli nie, to potwierdza się stwierdzenie Adka_CG, że mental ma lepsze sss :)

Napisano
  • Autor

Gomez--> dzieki widzialem ten thread :) ale ja mam maxa 8 :(

hcpiter--> jeszcze raz dzieki za pm'a :D

wlasnie skonczylem "zamykac" wszystkie dziury tzw okolice ucha zostaly dokonczone itp itd. :)

Napisano

Witam

 

Bardzo ładna pracka kiedy skończysz uszy z tyłu ?? :>

 

Edit: sorka :*

Napisano

wlasnie skonczylem "zamykac" wszystkie dziury tzw okolice ucha zostaly dokonczone itp itd. :)

 

photoshop czytaj :*

Napisano

hehe nielot codziennie bedzie odsłaniał po kawalku zeby wzbudzic zainteresowanie :D rozgryzłem go ;)

Napisano
  • Autor

Witam!!

patry--> hehe na video za cienki jestem ja sie dopiero ucze texturowac i renderowac :)

wizz--> no troche zabraklo wsumie to byl taki test musze pierw unwrapowac skonczyc :D

Klicek--> a co vray ci sie nie podoba ? ;)

hcpiter-->kurde skad wiedziales ;)

dzieki za posty :)

w mentalu cos tam postaram sie pomeczyc ................zobaczymy co wyjdzie

Napisano

Może jakis większy renderek? Chyba się za bardzo świeci ale ja się nie znam na teksturach :P I tak cuś szaro na czole i policzkach.

On ma dziurę z boku głowy? Jeszcze nie załatałeś, no wiesz... ;)

Napisano

no przydalby sie wiekszy render, faktycznie srodek glowy jakis szary sie zrobil, no i cala glowa robi troche takie wrazenie jakby z wosku byla zrobiona

Napisano
  • Autor

Witam!!

Gomez--> glowa zalatana nie ma dziur :) a czemu szaro na czole i policzkach bo dalem na texturze troche bialego :D

Adek-->racja wyglada jak z wosku :) ale to sa "takie zbabwy" vrayem a na powaznie testuje mentala :D

a wiekszy render? nie za dlugo czekania ten renderuje mi sie z 15min a to za dluuugo :D

a co powiecie o ustach i brodzie i okolicach ? jak to wyglada ? bo w sumie tylko tam jest jakas "porzadna" tex zrobiona :)

Napisano

Troszke ciemno, ale usta i broda podobaja mi sie najbardziej. Fajny modelik.

15 minut to długo? :D

Napisano

Jakie kanały zmapowałeś? Speculara chyba nie tykałeś?

Co do tej "dziury" - bok głowy na wysokości oczu wygląda dziwnie, jakby zapadnięty, uszy wydają się wyrastać z policzków :) Przyjrzyj się renderowi to zobaczysz o co mi chodzi.

 

Wydaje mi się że na twoim avatarze twarz (tekstury) wygląda dużo lepiej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności