Napisano 30 Kwiecień 200717 l ręce wydaja sie za masywne i za bardzo umięśnione, siateczke prezentuj :)
Napisano 30 Kwiecień 200717 l Nielot-> Jasne że się da sculpt ->poly , retopo itd, ale i tak trzeba wiedzieć jak tą siatkę pociągnąć, co nie zmienia faktu że jest dużo łatwiej. Może takie bułowate te łapki zrobić ;) , no może troche przegiąłem :D
Napisano 30 Kwiecień 200717 l mi tez cos z rekoma nie gra, trojglowy miesien chyba bedzie troche za duzy,jak sie dorobi pare poly. heh, taka mala referka: http://forum.bodyzone.pl/greg-valentino-nietypowy-kulturysta-vt724.html
Napisano 30 Kwiecień 200717 l Autor Witam!! ręce wydaja sie za masywne i za bardzo umięśnione, siateczke prezentuj :) spoko maroko ;) rece dopiero zaczete napewno nie beda tak umiesnione i z masywnscia sie pobawie :) siatke dam w nastepnym upiku ;) Nielot-> Jasne że się da sculpt ->poly , retopo itd, ale i tak trzeba wiedzieć jak tą siatkę pociągnąć, co nie zmienia faktu że jest dużo łatwiej. Może takie bułowate te łapki zrobić ;) , no może troche przegiąłem :D eee tam retopologie to wiadomo ale myslalem ze wiesz patrzysz sie tylko na model zrobiony w sculpcie ;) no zdekla przegiales z tymi recami :D ale napewno cos w tym stylu bedzie :D popatrzyłem w lustro i powiem że ręce do poprawy hahaha :D mi tez cos z rekoma nie gra, trojglowy miesien chyba bedzie troche za duzy,jak sie dorobi pare poly. heh, taka mala referka: http://forum.bodyzone.pl/greg-valentino-nietypowy-kulturysta-vt724.html spoko rece beda poprawione :) jeszcze raz dzieki za C&C :)
Napisano 1 Maj 200717 l a mi sie wydaje, ze łokieć w przypadku takiego stopnia otłuszczenia, jest wklęsły.
Napisano 1 Maj 200717 l dokladnie mam takie samo wrazenie jak _kuba_ tez mi sie wydaje ze lokiec powinien byc wklesly, no i te rece chyba sa zbyt masywne i troche zbyt umiesnione, ja bym skrocil mu troche ten biceps;), ale mimo wszystko to kawal dobrej roboty nielot007
Napisano 2 Maj 200717 l jeśli mozna to taka sugestia co do tych rączek :) tłów sie zdaje jeszcze troszke za długawy , powodzenia w dalszej robocie.
Napisano 4 Maj 200717 l Autor Witam!! dzieki za komentsy z lokciem sie zobaczy :) wizz--> hmmm chyba masz racje :) a tu poczatek reki
Napisano 4 Maj 200717 l no dłoń ładna, ale kciuk faktycznie coś nie tak, ale jak znam ciebie nie zostawisz tego tak
Napisano 4 Maj 200717 l Autor Witam!! dzieki za komentsy napewo bede poprawial to co napisaliscie :) siatke dam jak skoncze dlon ;) RENUAL--> z jakim stawami ? a tu taki test rendera :) pozdro
Napisano 5 Maj 200717 l dokladnie przez ten sss wszystko zrobilo sie plaskie, caly detal znikl, ale wczesniejsza wersja bez sss bardzo fajna
Napisano 5 Maj 200717 l pierwszy render fajny, dobry do prezentacji modelu, a drugi też ma coś w sobie, niezły efekt w nim uzyskałeś tak głowa z wosku jeszcze, jakiś knotek na czubku głowy i by była fajna świeczka;)
Napisano 5 Maj 200717 l Autor Witam!! dzieki za komentarze :) renderer to vray 1.47 :) wumie bym sie zdziwil jakby sie render udal wkoncu to pierwsza proba sss :) niedlugo postaram sie dac nowe testy sss'a :) musze chyba tez zrobic jakas texturke glowy.......... ;)
Napisano 5 Maj 200717 l w v ray to chyba ciezko zrobic dobre sss y,wiec moze warto sprobowac mentala ;)
Napisano 5 Maj 200717 l Autor w v ray to chyba ciezko zrobic dobre sss y,wiec moze warto sprobowac mentala ;) pozwol ze sie nie zgodze :)
Napisano 5 Maj 200717 l pozwol ze sie nie zgodze :) pozwole że ja sie nie zgodze :D metal ma zarąbisty sss ale jest dośc trudny do opanowania , nie mam tutków niestety zeby zapodać :( pokombinij z nim :) sss + ładne AO i będzie ciekawie
Napisano 5 Maj 200717 l kiedyś korzystałem z tego : http://www.lemiere.com/tutorials/tutorials_skin.htm może pomoże;D
Napisano 5 Maj 200717 l Autor wizz--> hehe wiem ze mental ma zajefajny sss ale ja sie nie zgadzam ze vray ma do dupy sss :D Radzisz--> hehe jednak nie pomoze gdyz jednak robie sss w vray'u ;)
Napisano 5 Maj 200717 l ze v ray ma do dupy sss to ja nie mowie ;), bo za wiele to ja go nieuzywalem, twierdze tylko ze mental ma lepsze :D
Napisano 5 Maj 200717 l Autor jak Ci sie uda osiągnąć fajny efekt to poprosimy tutka hehe:P pozdro bede sie staral, od jutra zabieram sie na powaznie za sss :D
Napisano 5 Maj 200717 l Ngdy nie używałem vraya ale widziałem fajną mordkę w nim renderowaną - http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=43&t=365155&page=6&pp=15 Nielot looknij na to. Jest tam coś co ci się na pewno przyda :>
Napisano 6 Maj 200717 l Jeśli można spytać... czy w v-ray'u sss działa dzięki fotonom? Bo jeśli nie, to potwierdza się stwierdzenie Adka_CG, że mental ma lepsze sss :)
Napisano 6 Maj 200717 l http://www.aversis.be/extra_tutorials/vray_basic_material_settings_03.htm Looknij 3 punkt tam jest troszke o skinie moze bedzie pomocne w jakims stopniu http://kskzksz.blogspot.com/2005/05/vray-skin-shader-setting.html i jeszcze tutaj :) Jak sie zna render to sss i inne shadery wychodzą super bezwzgledu na fotony itp :) Pozdrawiam
Napisano 6 Maj 200717 l Autor Gomez--> dzieki widzialem ten thread :) ale ja mam maxa 8 :( hcpiter--> jeszcze raz dzieki za pm'a :D wlasnie skonczylem "zamykac" wszystkie dziury tzw okolice ucha zostaly dokonczone itp itd. :)
Napisano 6 Maj 200717 l wlasnie skonczylem "zamykac" wszystkie dziury tzw okolice ucha zostaly dokonczone itp itd. :) photoshop czytaj :*
Napisano 7 Maj 200717 l Autor Witam!! pierwsza proba z tex :) zaznaczam ze pierwszy raz takie cos robie :D
Napisano 7 Maj 200717 l hehe nielot codziennie bedzie odsłaniał po kawalku zeby wzbudzic zainteresowanie :D rozgryzłem go ;)
Napisano 7 Maj 200717 l Autor Witam!! patry--> hehe na video za cienki jestem ja sie dopiero ucze texturowac i renderowac :) wizz--> no troche zabraklo wsumie to byl taki test musze pierw unwrapowac skonczyc :D Klicek--> a co vray ci sie nie podoba ? ;) hcpiter-->kurde skad wiedziales ;) dzieki za posty :) w mentalu cos tam postaram sie pomeczyc ................zobaczymy co wyjdzie
Napisano 9 Maj 200717 l Może jakis większy renderek? Chyba się za bardzo świeci ale ja się nie znam na teksturach :P I tak cuś szaro na czole i policzkach. On ma dziurę z boku głowy? Jeszcze nie załatałeś, no wiesz... ;)
Napisano 9 Maj 200717 l no przydalby sie wiekszy render, faktycznie srodek glowy jakis szary sie zrobil, no i cala glowa robi troche takie wrazenie jakby z wosku byla zrobiona
Napisano 9 Maj 200717 l Autor Witam!! Gomez--> glowa zalatana nie ma dziur :) a czemu szaro na czole i policzkach bo dalem na texturze troche bialego :D Adek-->racja wyglada jak z wosku :) ale to sa "takie zbabwy" vrayem a na powaznie testuje mentala :D a wiekszy render? nie za dlugo czekania ten renderuje mi sie z 15min a to za dluuugo :D a co powiecie o ustach i brodzie i okolicach ? jak to wyglada ? bo w sumie tylko tam jest jakas "porzadna" tex zrobiona :)
Napisano 10 Maj 200717 l Troszke ciemno, ale usta i broda podobaja mi sie najbardziej. Fajny modelik. 15 minut to długo? :D
Napisano 10 Maj 200717 l Jakie kanały zmapowałeś? Speculara chyba nie tykałeś? Co do tej "dziury" - bok głowy na wysokości oczu wygląda dziwnie, jakby zapadnięty, uszy wydają się wyrastać z policzków :) Przyjrzyj się renderowi to zobaczysz o co mi chodzi. Wydaje mi się że na twoim avatarze twarz (tekstury) wygląda dużo lepiej.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto