Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

ręce wydaja sie za masywne i za bardzo umięśnione, siateczke prezentuj :)

  • Odpowiedzi 1,2k
  • Wyświetleń 150,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nielot-> Jasne że się da sculpt ->poly , retopo itd, ale i tak trzeba wiedzieć jak tą siatkę pociągnąć, co nie zmienia faktu że jest dużo łatwiej.

 

Może takie bułowate te łapki zrobić ;) , no może troche przegiąłem :D

Napisano
  • Autor

Witam!!

ręce wydaja sie za masywne i za bardzo umięśnione, siateczke prezentuj :)

spoko maroko ;)

rece dopiero zaczete napewno nie beda tak umiesnione i z masywnscia sie pobawie :)

siatke dam w nastepnym upiku ;)

Nielot-> Jasne że się da sculpt ->poly , retopo itd, ale i tak trzeba wiedzieć jak tą siatkę pociągnąć, co nie zmienia faktu że jest dużo łatwiej.

 

Może takie bułowate te łapki zrobić ;) , no może troche przegiąłem :D

eee tam retopologie to wiadomo ale myslalem ze wiesz patrzysz sie tylko na model zrobiony w sculpcie ;)

no zdekla przegiales z tymi recami :D ale napewno cos w tym stylu bedzie :D

popatrzyłem w lustro i powiem że ręce do poprawy

hahaha :D

mi tez cos z rekoma nie gra, trojglowy miesien chyba bedzie troche za duzy,jak sie dorobi pare poly. heh, taka mala referka:

http://forum.bodyzone.pl/greg-valentino-nietypowy-kulturysta-vt724.html

spoko rece beda poprawione :)

 

jeszcze raz dzieki za C&C :)

Napisano

a mi sie wydaje, ze łokieć w przypadku takiego stopnia otłuszczenia, jest wklęsły.

Napisano

dokladnie mam takie samo wrazenie jak _kuba_ tez mi sie wydaje ze lokiec powinien byc wklesly, no i te rece chyba sa zbyt masywne i troche zbyt umiesnione, ja bym skrocil mu troche ten biceps;), ale mimo wszystko to kawal dobrej roboty nielot007

Napisano

jeśli mozna to taka sugestia co do tych rączek :)

 

bulbjk2.th.jpg

 

tłów sie zdaje jeszcze troszke za długawy , powodzenia w dalszej robocie.

Napisano
  • Autor

Witam!!

dzieki za komentsy napewo bede poprawial to co napisaliscie :)

siatke dam jak skoncze dlon ;)

RENUAL--> z jakim stawami ?

a tu taki test rendera :)

pozdro

3cd3151f3ebd7796.jpg

Napisano

dokladnie przez ten sss wszystko zrobilo sie plaskie, caly detal znikl, ale wczesniejsza wersja bez sss bardzo fajna

Napisano

pierwszy render fajny, dobry do prezentacji modelu, a drugi też ma coś w sobie, niezły efekt w nim uzyskałeś tak głowa z wosku jeszcze, jakiś knotek na czubku głowy i by była fajna świeczka;)

Napisano
  • Autor

Witam!!

dzieki za komentarze :)

renderer to vray 1.47 :)

wumie bym sie zdziwil jakby sie render udal wkoncu to pierwsza proba sss :)

niedlugo postaram sie dac nowe testy sss'a :)

musze chyba tez zrobic jakas texturke glowy.......... ;)

Napisano
  • Autor
w v ray to chyba ciezko zrobic dobre sss y,wiec moze warto sprobowac mentala ;)

 

pozwol ze sie nie zgodze :)

Napisano
pozwol ze sie nie zgodze :)

 

pozwole że ja sie nie zgodze :D metal ma zarąbisty sss ale jest dośc trudny do opanowania , nie mam tutków niestety zeby zapodać :( pokombinij z nim :) sss + ładne AO i będzie ciekawie

Napisano
  • Autor

wizz--> hehe wiem ze mental ma zajefajny sss ale ja sie nie zgadzam ze vray ma do dupy sss :D

Radzisz--> hehe jednak nie pomoze gdyz jednak robie sss w vray'u ;)

Napisano

ze v ray ma do dupy sss to ja nie mowie ;), bo za wiele to ja go nieuzywalem, twierdze tylko ze mental ma lepsze :D

Napisano
  • Autor
jak Ci sie uda osiągnąć fajny efekt to poprosimy tutka hehe:P

pozdro

bede sie staral, od jutra zabieram sie na powaznie za sss :D

Napisano

Jeśli można spytać... czy w v-ray'u sss działa dzięki fotonom? Bo jeśli nie, to potwierdza się stwierdzenie Adka_CG, że mental ma lepsze sss :)

Napisano
  • Autor

Gomez--> dzieki widzialem ten thread :) ale ja mam maxa 8 :(

hcpiter--> jeszcze raz dzieki za pm'a :D

wlasnie skonczylem "zamykac" wszystkie dziury tzw okolice ucha zostaly dokonczone itp itd. :)

Napisano

Witam

 

Bardzo ładna pracka kiedy skończysz uszy z tyłu ?? :>

 

Edit: sorka :*

Napisano

wlasnie skonczylem "zamykac" wszystkie dziury tzw okolice ucha zostaly dokonczone itp itd. :)

 

photoshop czytaj :*

Napisano

hehe nielot codziennie bedzie odsłaniał po kawalku zeby wzbudzic zainteresowanie :D rozgryzłem go ;)

Napisano
  • Autor

Witam!!

patry--> hehe na video za cienki jestem ja sie dopiero ucze texturowac i renderowac :)

wizz--> no troche zabraklo wsumie to byl taki test musze pierw unwrapowac skonczyc :D

Klicek--> a co vray ci sie nie podoba ? ;)

hcpiter-->kurde skad wiedziales ;)

dzieki za posty :)

w mentalu cos tam postaram sie pomeczyc ................zobaczymy co wyjdzie

Napisano

Może jakis większy renderek? Chyba się za bardzo świeci ale ja się nie znam na teksturach :P I tak cuś szaro na czole i policzkach.

On ma dziurę z boku głowy? Jeszcze nie załatałeś, no wiesz... ;)

Napisano

no przydalby sie wiekszy render, faktycznie srodek glowy jakis szary sie zrobil, no i cala glowa robi troche takie wrazenie jakby z wosku byla zrobiona

Napisano
  • Autor

Witam!!

Gomez--> glowa zalatana nie ma dziur :) a czemu szaro na czole i policzkach bo dalem na texturze troche bialego :D

Adek-->racja wyglada jak z wosku :) ale to sa "takie zbabwy" vrayem a na powaznie testuje mentala :D

a wiekszy render? nie za dlugo czekania ten renderuje mi sie z 15min a to za dluuugo :D

a co powiecie o ustach i brodzie i okolicach ? jak to wyglada ? bo w sumie tylko tam jest jakas "porzadna" tex zrobiona :)

Napisano

Troszke ciemno, ale usta i broda podobaja mi sie najbardziej. Fajny modelik.

15 minut to długo? :D

Napisano

Jakie kanały zmapowałeś? Speculara chyba nie tykałeś?

Co do tej "dziury" - bok głowy na wysokości oczu wygląda dziwnie, jakby zapadnięty, uszy wydają się wyrastać z policzków :) Przyjrzyj się renderowi to zobaczysz o co mi chodzi.

 

Wydaje mi się że na twoim avatarze twarz (tekstury) wygląda dużo lepiej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.