Napisano 24 Wrzesień 200717 l purple napisał: nielot on jest za mało rozbudowany jak na te usta, po miniaturce szykowałam się na jakiegoś bezkarkowca a tu taka wąska czacha...brodę, okolice żuchwy i w ogóle wszystko co pod uszami z kształtu głowy-jest za wąskie według mięśni w okół ust i policzków! ale poza tym jest bardzo dobre:) Przełącz na zwykła perspektywę. Widok izometryczny może trochę wychudzić model.
Napisano 25 Wrzesień 200717 l Autor Kirian napisał: No widzisz Bracie;) 'mieszałes z błotem' użytkowników sculpterow;PP teraz smiało moge CI powiedziec ze nieładnie:P proporcje, detal, szczegóły wszystko wymaga ciezkiej pracy;) podobnego osobnika zrobił Wizz... i wyszedł mu znakomicie, looknij do jego topica ale bedziesz wymiatał pracuj !:) hehe i dalej bede mieszal :D proporcje zle ? gdzie ? podobnego zrobil wizz, prosze o pokazanie bo szukalem ale nie znalazlem :) mrkrzysiek napisał: jak na pierwsze odpalenie ZB od kilku miesięcy idzie Ci bardzo dobrze, ładnie wyszła broda i czoło dzieki :) chveti napisał: prawie :) http://www.netnoir.com/images/stories/May_2007/03_18_07_jayz.jpg http://bi.gazeta.pl/im/7/4050/z4050357X.jpg Za ostro to coś co do ust idzie spod nosa - nie wiem jak to się nazywa. Pozdrawiam. mi sie takie podoba :P Lewus napisał: Nielot, super dajesz, ale popatrz na żuchwę z profilu... widze i co ? :D purple napisał: nielot on jest za mało rozbudowany jak na te usta, po miniaturce szykowałam się na jakiegoś bezkarkowca a tu taka wąska czacha...brodę, okolice żuchwy i w ogóle wszystko co pod uszami z kształtu głowy-jest za wąskie według mięśni w okół ust i policzków! ale poza tym jest bardzo dobre:) hmmm czy ja wiem, zauwaz ze to murzyn a murzyni przewaznie maja rozbudowana szczeke ale racja popracuje na broda i okolicami :) _kuba_ napisał: Przełącz na zwykła perspektywę. Widok izometryczny może trochę wychudzić model. jak ? :)
Napisano 25 Wrzesień 200717 l Cytat Cytat:Napisał _kuba_ Zobacz post Przełącz na zwykła perspektywę. Widok izometryczny może trochę wychudzić model. jak ? :) Zakładka Draw na górnej listwie ,funkcja Persp.-perspektive distorsion. Modelik zaledwie muśnięty brush-ami :) , dolep tej głowie szyję .
Napisano 25 Wrzesień 200717 l Autor zeet--> nie dziala :) tak samo wyglada :) wizz--> ;) zrobilem detalik ale mi wysypalo :( a nie wiem czmu ale nie zapisuje mi jak uzywam map alf :D
Napisano 27 Wrzesień 200717 l dokladnie, ten shader splaszcza cala twarz, przez co gubi ci sie detal, bo sam model bardzo ladny
Napisano 27 Wrzesień 200717 l Te dziury to jak po wieloletnim leczeniu chorób dermatologicznych : O Wyluzuj :D
Napisano 28 Wrzesień 200717 l Wiesz gdybym nie przejrzał tego wątku to bym powiedział że to słaby model ze słabym bumpem i brzydkim renderem, a nie sculpt :( no, ale pewnie niedługo będzie lepiej. Czekam na inne główki ;) Powodzenia.
Napisano 6 Październik 200717 l Autor Klicek--> nie ma sie co rozwijac :) Antropus zamiescil na forum cgt trzy shadery do zibrasza, nie wiem dokladnie na ktorej stronie bylo --> http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=199&t=533682&page=1&pp=15 jak ktos nie widzial tego watku ten dupa :P chveti--> wiem :P poprostu znalazlem w "zbiorach" taka glowe, taka brew a ze chce sie zbrusha nauczyc to sobie modeluje :P znowu bym zapomnial sie spytac, mianowicie mozna (podobno mozna) zrobic symetrie polowy modelu tzw pracowalem na ukrytym modelu i druga polowa jest stara czyli nei zmieniona da rade zrobic zeby druga polowa glowy przemieniela sie w ta ktora rzezbilem ? (podobno zaznacza sie ta polowke ktora robilem cos sie robi i ladnie kopije na druga)
Napisano 6 Październik 200717 l Cytat mianowicie mozna (podobno mozna) zrobic symetrie polowy modeluZakładka Tool- Deformatiom-Smart ReSym. edit nie trzeba maskować ale można :)
Napisano 6 Październik 200717 l tak da sie zaznaczasz maska polowe modelu i tools -> resymetry czy siakos takos ;) edit: o zeet wyprzedzil ;) Nielot najlepszy model zrobila nasza Magda, bardzo duzo powiedzmy sobie otwarcie dupiastch modeli ;) watek ok;) szadery z tesco ;D
Napisano 6 Październik 200717 l Autor Klicek--> no ja bym mogl dyskutowac :) wedlug mnie najleszy "skull monster" choc Magdy tez swietny :) watek nie ok a swietny lepszego nie widzialem :P choc ten model mnie powalil--> http://forums.cgsociety.org/showpost.php?p=4618205&postcount=99 Reflect--> ;)
Napisano 6 Październik 200717 l nielot modelik spx jest lubie takie ;) ale usta za nisko wiesz, szczeke mu uciales troszke, ale jest ok :) co do linka, to jakos nie kreci mnie, ale modelik spoksik :D
Napisano 7 Październik 200717 l to ucho mam nadzieje ze cos zrobisz z nim :) ogólnie fajnie ci to wychodzi , jakby on miał szyje to byś widział ze ze szczęką jednak cos tu nie pasi :) pozdr.
Napisano 22 Październik 200717 l Dobra małpa :D Fajna siateczka jaka metoda? PBP czy z cuba? Swietnie wychodzi tera zrob sculpa w zbrushu i bedzie git.
Napisano 22 Październik 200717 l Z plane czyli PBP (poly by poly :D). fajny masz styl juz wyrobiony. Chce się tak juz wyuczyc no :D
Napisano 22 Październik 200717 l Autor Innos-->praktycznie wszystkie modele robie ta metoda (tylko nietoperza zrobilem z boxa) ale od ostatnich dwoch modeli robie tak, ze najpierw tworze "szkic" glowy ze splinow baaardzo ulatwia to modelowania. narazie musze przerwac prace nad glowa gdyz mam co innego na glowie ale za kilka dni wroce do zbrusha pozdro
Napisano 23 Październik 200717 l super :) szkoda że nie nagrałeś :( weź to do zbrusha już. żeby się nie zmarnowało
Napisano 23 Październik 200717 l Autor mrkrzysiek napisał: czoło i brwi strasznie duże są ale tak po za tym to fajnie wyszło taki byl koncept, to jest karykatura :) Georgas-->w zbrushu cos tam powolutku testuje jak cos fajnego wyjdzie pokaze :)
Napisano 23 Październik 200717 l Dawno mnie tu nie bylo a widze ze tobie nielot sculping nie straszny i walczysz z nim jak mozesz :D super wychodzi a wogole to zaciekawil mnie ten goryl, super by mozna go bylo w zb pomeczyc Pozdro i powodzenia :)
Napisano 23 Październik 200717 l Autor hcpiter napisał: Dawno mnie tu nie bylo a widze ze tobie nielot sculping nie straszny i walczysz z nim jak mozesz :D super wychodzi a wogole to zaciekawil mnie ten goryl, super by mozna go bylo w zb pomeczyc Pozdro i powodzenia :) jesli chodzi o zb to mam w planach opanowanie sculpting na super extra poziomie :D ale pierw musze opanowac modelowanie szybkie i swietne base modele, dlatego mam w planach zrobienie kilku)nastu?) modeli bazowych dla treningu :)
Napisano 23 Październik 200717 l drogi nielocie nagraj chociaż jeden vt jak robisz tego base'a :) pls
Napisano 23 Październik 200717 l Autor Georgas napisał: drogi nielocie nagraj chociaż jeden vt jak robisz tego base'a :) pls ok nagram a zrobie ten model--> http://www.villiard.com/images/caricatures/caricature-lucy-liu.jpg (jak wyjdzie) choc jako tutek bedzie nie ciekawy gdyz popelniam mase bledow i rozwlekle modeluje :P ale nagram(zrobie model) dopiero za pare dni pierw zleconko...
Napisano 24 Październik 200717 l świetna, tylko szyja porażkowa... nielot ty uczysz sie czy pracujesz gdzies czy całymi dniami modelujesz ? :)
Napisano 24 Październik 200717 l Autor wizz napisał: świetna, tylko szyja porażkowa... nielot ty uczysz sie czy pracujesz gdzies czy całymi dniami modelujesz ? :) szyja porazkowa tylko z boku nie chcialo mi sie juz poprawiac, poprawie dopiero jak bede poprawial calosc jesli chodzi o calosc szyjo to taki (mniej wiecej) byl koncept :P ucze sie :) do pracy (jako modeler) nikt mnie nie chce :D modelowac calymi dniami ? ha praktycznie malo modeluje to co pokazuje na forum to wszystko co wymodelowalem nic wiecej nie ukrywam wiec mozna "obliczyc" ile modeluje ale nie wiem czy wyjdzie 1h dziennie :) ostatnio(od paru dni)wiecej modeluje sila wyzsza :D sa dni ze nic nie modeluje sa ze zaczne modelowac i po pieciu minutach mi sie znudzi a sa ze modeluje glowa na jeden raz (jak ta ostatnia) :P pozdro
Napisano 13 Listopad 200717 l fajnie to wyglada choc chyba anatomicznie nie bardzo :), chodzi mi o miesnie brzucha i tego tez brzucha obwislosc :).Ale z tego co piszesz chodzi o sclupt a nie o anatomie wiec posc to w kibel :). Pozatym bardzo ladny detalik prezentujesz :)
Napisano 13 Listopad 200717 l Nie znam się na sculptowaniuu, ale wygląda fajnie. Sculptowałeś na jakieś bazie czy wszystko w ZB??
Napisano 14 Listopad 200717 l Autor Witam!! takie cos co dzisiaj zmodelowalem, narazie baza jak popracuje jeszcze nad krztaltami zabieram sie za detal, bede chcial zrobis super detal w maxie czyli wlosy itp. itd zobaczymy jak to wyjdzie georgi--> chcialem ta glowe nagrac ale komp mi sie ciachal i nie dalo sie modelowac :) pozdro
Napisano 14 Listopad 200717 l ładnzie sobie tu poczynasz :), przyjmne modleiki, mimo ze jak piszesz nie za duzo modelujsz to masz jakis taki swój styl rozpoznawalny a moze to maniera , nie wazne , w kazydm razie bardzo fajne rzeczy
Napisano 14 Listopad 200717 l Autor Mario--> dzieki :) taki szybki update, jeszcze bede poprawial :) pozdro
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto