kubi Napisano 24 Wrzesień 2007 Share Napisano 24 Wrzesień 2007 nielot on jest za mało rozbudowany jak na te usta, po miniaturce szykowałam się na jakiegoś bezkarkowca a tu taka wąska czacha...brodę, okolice żuchwy i w ogóle wszystko co pod uszami z kształtu głowy-jest za wąskie według mięśni w okół ust i policzków! ale poza tym jest bardzo dobre:) Przełącz na zwykła perspektywę. Widok izometryczny może trochę wychudzić model. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 25 Wrzesień 2007 Autor Share Napisano 25 Wrzesień 2007 No widzisz Bracie;) 'mieszałes z błotem' użytkowników sculpterow;PP teraz smiało moge CI powiedziec ze nieładnie:P proporcje, detal, szczegóły wszystko wymaga ciezkiej pracy;) podobnego osobnika zrobił Wizz... i wyszedł mu znakomicie, looknij do jego topica ale bedziesz wymiatał pracuj !:) hehe i dalej bede mieszal :D proporcje zle ? gdzie ? podobnego zrobil wizz, prosze o pokazanie bo szukalem ale nie znalazlem :) jak na pierwsze odpalenie ZB od kilku miesięcy idzie Ci bardzo dobrze, ładnie wyszła broda i czoło dzieki :) prawie :) http://www.netnoir.com/images/stories/May_2007/03_18_07_jayz.jpg http://bi.gazeta.pl/im/7/4050/z4050357X.jpg Za ostro to coś co do ust idzie spod nosa - nie wiem jak to się nazywa. Pozdrawiam. mi sie takie podoba :P Nielot, super dajesz, ale popatrz na żuchwę z profilu... widze i co ? :D nielot on jest za mało rozbudowany jak na te usta, po miniaturce szykowałam się na jakiegoś bezkarkowca a tu taka wąska czacha...brodę, okolice żuchwy i w ogóle wszystko co pod uszami z kształtu głowy-jest za wąskie według mięśni w okół ust i policzków! ale poza tym jest bardzo dobre:) hmmm czy ja wiem, zauwaz ze to murzyn a murzyni przewaznie maja rozbudowana szczeke ale racja popracuje na broda i okolicami :) Przełącz na zwykła perspektywę. Widok izometryczny może trochę wychudzić model. jak ? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeet Napisano 25 Wrzesień 2007 Share Napisano 25 Wrzesień 2007 Cytat:Napisał _kuba_ Zobacz post Przełącz na zwykła perspektywę. Widok izometryczny może trochę wychudzić model. jak ? :) Zakładka Draw na górnej listwie ,funkcja Persp.-perspektive distorsion. Modelik zaledwie muśnięty brush-ami :) , dolep tej głowie szyję . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wizz Napisano 25 Wrzesień 2007 Share Napisano 25 Wrzesień 2007 woohuuu ! :D nareszcie sculpt :) ładnie , więcej poka :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 25 Wrzesień 2007 Autor Share Napisano 25 Wrzesień 2007 zeet--> nie dziala :) tak samo wyglada :) wizz--> ;) zrobilem detalik ale mi wysypalo :( a nie wiem czmu ale nie zapisuje mi jak uzywam map alf :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 25 Wrzesień 2007 Autor Share Napisano 25 Wrzesień 2007 koniec testow.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubi Napisano 26 Wrzesień 2007 Share Napisano 26 Wrzesień 2007 Trochę za mazałeś kontur ust tym noise'm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adek_CG Napisano 27 Wrzesień 2007 Share Napisano 27 Wrzesień 2007 dokladnie, ten shader splaszcza cala twarz, przez co gubi ci sie detal, bo sam model bardzo ladny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 27 Wrzesień 2007 Share Napisano 27 Wrzesień 2007 Te dziury to jak po wieloletnim leczeniu chorób dermatologicznych : O Wyluzuj :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maqs Napisano 28 Wrzesień 2007 Share Napisano 28 Wrzesień 2007 Wiesz gdybym nie przejrzał tego wątku to bym powiedział że to słaby model ze słabym bumpem i brzydkim renderem, a nie sculpt :( no, ale pewnie niedługo będzie lepiej. Czekam na inne główki ;) Powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 29 Wrzesień 2007 Share Napisano 29 Wrzesień 2007 nielot - jak leci ? jak tam batman ? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hkropinski Napisano 29 Wrzesień 2007 Share Napisano 29 Wrzesień 2007 noise mi sie nie podoba, bryla glowy fajna, procz uszu;p pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 6 Październik 2007 Autor Share Napisano 6 Październik 2007 shader by Antropus level1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 6 Październik 2007 Share Napisano 6 Październik 2007 shader by Antropus - rozwin prosze bo nie wyglada korzystnie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 6 Październik 2007 Share Napisano 6 Październik 2007 Nielot - możesz nie wierzyć ale nie wszyscy mają takie brwi :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 6 Październik 2007 Autor Share Napisano 6 Październik 2007 Klicek--> nie ma sie co rozwijac :) Antropus zamiescil na forum cgt trzy shadery do zibrasza, nie wiem dokladnie na ktorej stronie bylo --> http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=199&t=533682&page=1&pp=15 jak ktos nie widzial tego watku ten dupa :P chveti--> wiem :P poprostu znalazlem w "zbiorach" taka glowe, taka brew a ze chce sie zbrusha nauczyc to sobie modeluje :P znowu bym zapomnial sie spytac, mianowicie mozna (podobno mozna) zrobic symetrie polowy modelu tzw pracowalem na ukrytym modelu i druga polowa jest stara czyli nei zmieniona da rade zrobic zeby druga polowa glowy przemieniela sie w ta ktora rzezbilem ? (podobno zaznacza sie ta polowke ktora robilem cos sie robi i ladnie kopije na druga) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeet Napisano 6 Październik 2007 Share Napisano 6 Październik 2007 mianowicie mozna (podobno mozna) zrobic symetrie polowy modeluZakładka Tool- Deformatiom-Smart ReSym. edit nie trzeba maskować ale można :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 6 Październik 2007 Share Napisano 6 Październik 2007 tak da sie zaznaczasz maska polowe modelu i tools -> resymetry czy siakos takos ;) edit: o zeet wyprzedzil ;) Nielot najlepszy model zrobila nasza Magda, bardzo duzo powiedzmy sobie otwarcie dupiastch modeli ;) watek ok;) szadery z tesco ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 6 Październik 2007 Autor Share Napisano 6 Październik 2007 dzieki, dziala :) drug shader by Antropus :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReflectVision Napisano 6 Październik 2007 Share Napisano 6 Październik 2007 jakos on taki malo ludzki : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 6 Październik 2007 Autor Share Napisano 6 Październik 2007 Klicek--> no ja bym mogl dyskutowac :) wedlug mnie najleszy "skull monster" choc Magdy tez swietny :) watek nie ok a swietny lepszego nie widzialem :P choc ten model mnie powalil--> http://forums.cgsociety.org/showpost.php?p=4618205&postcount=99 Reflect--> ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 6 Październik 2007 Share Napisano 6 Październik 2007 nielot modelik spx jest lubie takie ;) ale usta za nisko wiesz, szczeke mu uciales troszke, ale jest ok :) co do linka, to jakos nie kreci mnie, ale modelik spoksik :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wizz Napisano 7 Październik 2007 Share Napisano 7 Październik 2007 to ucho mam nadzieje ze cos zrobisz z nim :) ogólnie fajnie ci to wychodzi , jakby on miał szyje to byś widział ze ze szczęką jednak cos tu nie pasi :) pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 7 Październik 2007 Share Napisano 7 Październik 2007 a mi się brwi nie podobają :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 22 Październik 2007 Autor Share Napisano 22 Październik 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubi Napisano 22 Październik 2007 Share Napisano 22 Październik 2007 Ładna bryła, pod zb ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 22 Październik 2007 Autor Share Napisano 22 Październik 2007 _kuba_--> tak poprawiony krztalt, teraz mapowanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Innos Napisano 22 Październik 2007 Share Napisano 22 Październik 2007 Dobra małpa :D Fajna siateczka jaka metoda? PBP czy z cuba? Swietnie wychodzi tera zrob sculpa w zbrushu i bedzie git. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 22 Październik 2007 Autor Share Napisano 22 Październik 2007 Innos--> z plane'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 22 Październik 2007 Share Napisano 22 Październik 2007 goryl wygląda ładnie, czekam na ZB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Innos Napisano 22 Październik 2007 Share Napisano 22 Październik 2007 Z plane czyli PBP (poly by poly :D). fajny masz styl juz wyrobiony. Chce się tak juz wyuczyc no :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 22 Październik 2007 Autor Share Napisano 22 Październik 2007 Innos-->praktycznie wszystkie modele robie ta metoda (tylko nietoperza zrobilem z boxa) ale od ostatnich dwoch modeli robie tak, ze najpierw tworze "szkic" glowy ze splinow baaardzo ulatwia to modelowania. narazie musze przerwac prace nad glowa gdyz mam co innego na glowie ale za kilka dni wroce do zbrusha pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 23 Październik 2007 Autor Share Napisano 23 Październik 2007 kolejna baza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Georgas Napisano 23 Październik 2007 Share Napisano 23 Październik 2007 super :) szkoda że nie nagrałeś :( weź to do zbrusha już. żeby się nie zmarnowało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 23 Październik 2007 Share Napisano 23 Październik 2007 czoło i brwi strasznie duże są ale tak po za tym to fajnie wyszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 23 Październik 2007 Autor Share Napisano 23 Październik 2007 czoło i brwi strasznie duże są ale tak po za tym to fajnie wyszło taki byl koncept, to jest karykatura :) Georgas-->w zbrushu cos tam powolutku testuje jak cos fajnego wyjdzie pokaze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 23 Październik 2007 Share Napisano 23 Październik 2007 Dawno mnie tu nie bylo a widze ze tobie nielot sculping nie straszny i walczysz z nim jak mozesz :D super wychodzi a wogole to zaciekawil mnie ten goryl, super by mozna go bylo w zb pomeczyc Pozdro i powodzenia :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 23 Październik 2007 Autor Share Napisano 23 Październik 2007 Dawno mnie tu nie bylo a widze ze tobie nielot sculping nie straszny i walczysz z nim jak mozesz :D super wychodzi a wogole to zaciekawil mnie ten goryl, super by mozna go bylo w zb pomeczyc Pozdro i powodzenia :) jesli chodzi o zb to mam w planach opanowanie sculpting na super extra poziomie :D ale pierw musze opanowac modelowanie szybkie i swietne base modele, dlatego mam w planach zrobienie kilku)nastu?) modeli bazowych dla treningu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Georgas Napisano 23 Październik 2007 Share Napisano 23 Październik 2007 drogi nielocie nagraj chociaż jeden vt jak robisz tego base'a :) pls Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 23 Październik 2007 Autor Share Napisano 23 Październik 2007 drogi nielocie nagraj chociaż jeden vt jak robisz tego base'a :) pls ok nagram a zrobie ten model--> http://www.villiard.com/images/caricatures/caricature-lucy-liu.jpg (jak wyjdzie) choc jako tutek bedzie nie ciekawy gdyz popelniam mase bledow i rozwlekle modeluje :P ale nagram(zrobie model) dopiero za pare dni pierw zleconko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wizz Napisano 24 Październik 2007 Share Napisano 24 Październik 2007 świetna, tylko szyja porażkowa... nielot ty uczysz sie czy pracujesz gdzies czy całymi dniami modelujesz ? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 24 Październik 2007 Autor Share Napisano 24 Październik 2007 świetna, tylko szyja porażkowa... nielot ty uczysz sie czy pracujesz gdzies czy całymi dniami modelujesz ? :) szyja porazkowa tylko z boku nie chcialo mi sie juz poprawiac, poprawie dopiero jak bede poprawial calosc jesli chodzi o calosc szyjo to taki (mniej wiecej) byl koncept :P ucze sie :) do pracy (jako modeler) nikt mnie nie chce :D modelowac calymi dniami ? ha praktycznie malo modeluje to co pokazuje na forum to wszystko co wymodelowalem nic wiecej nie ukrywam wiec mozna "obliczyc" ile modeluje ale nie wiem czy wyjdzie 1h dziennie :) ostatnio(od paru dni)wiecej modeluje sila wyzsza :D sa dni ze nic nie modeluje sa ze zaczne modelowac i po pieciu minutach mi sie znudzi a sa ze modeluje glowa na jeden raz (jak ta ostatnia) :P pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 13 Listopad 2007 Autor Share Napisano 13 Listopad 2007 Witam!! staram sie nauczyc sculptowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Predator Napisano 13 Listopad 2007 Share Napisano 13 Listopad 2007 fajnie to wyglada choc chyba anatomicznie nie bardzo :), chodzi mi o miesnie brzucha i tego tez brzucha obwislosc :).Ale z tego co piszesz chodzi o sclupt a nie o anatomie wiec posc to w kibel :). Pozatym bardzo ladny detalik prezentujesz :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gawel72 Napisano 13 Listopad 2007 Share Napisano 13 Listopad 2007 Nie znam się na sculptowaniuu, ale wygląda fajnie. Sculptowałeś na jakieś bazie czy wszystko w ZB?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Georgas Napisano 13 Listopad 2007 Share Napisano 13 Listopad 2007 drogi nielicie a co z obiecanym tutkiem ?? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wizz Napisano 13 Listopad 2007 Share Napisano 13 Listopad 2007 niestety słabo :) męcz dalej ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 14 Listopad 2007 Autor Share Napisano 14 Listopad 2007 Witam!! takie cos co dzisiaj zmodelowalem, narazie baza jak popracuje jeszcze nad krztaltami zabieram sie za detal, bede chcial zrobis super detal w maxie czyli wlosy itp. itd zobaczymy jak to wyjdzie georgi--> chcialem ta glowe nagrac ale komp mi sie ciachal i nie dalo sie modelowac :) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Marioza Napisano 14 Listopad 2007 Share Napisano 14 Listopad 2007 ładnzie sobie tu poczynasz :), przyjmne modleiki, mimo ze jak piszesz nie za duzo modelujsz to masz jakis taki swój styl rozpoznawalny a moze to maniera , nie wazne , w kazydm razie bardzo fajne rzeczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 14 Listopad 2007 Autor Share Napisano 14 Listopad 2007 Mario--> dzieki :) taki szybki update, jeszcze bede poprawial :) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się