Skocz do zawartości

Model 3D: | d o o d l e s |


nielot007

Rekomendowane odpowiedzi

Super detal w maxie? a co z zbrushem, ja myślałem że Ty Nielot już o detalizowaniu w maxie na dobre zapomniałeś za sprawą zbrusha a tu powrót do korzeni. Trzymam kciuki. Powiem jeszcze coś, chłopie masz potencjał ale ciągle zaczynasz coraz to nowsze projekty i nigdy nie dociągasz ich do końca. Modelowanie nie sprawia Ci problemu to weź się w końcu za texturki, walnij jakaś scenę potem następną i na pewno będzie super. Szkoda marnować czasu na robienie samych modeli. Jedna skończona porządna praca może więcej dać Twojemu portfolio niż dużo gołych modeli. Sorry że mówię Ci to ja zwykły member bez doświadczenia ale piszę co myślę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

O kurde dawno mnie tu nie było, a Nielot się tu tak rozkręca :D

Zgadzam się z przedmówcą - będzie Ci dość trudno utrzymać ogólny kształt bryły przy takiej gęstości o ile po prostu nie przewidujesz tam szczegółowego podmodelowania imho.

Co prawda nie jestem znawcą męskich tyłków, ale wydaje mi się, że jest z nim coś nie tak, chyba jest nieco zbyt wyciągnięty do góry, ale mogę się mylić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!

marcin wuu--> siatka jest specjalnie gesta choc, nie musi i tak wszystko idzie do zbrusha

ArTooRo--> nie bedzie mi trudno utrzymac ogolnego krztaltu jakos sobie poradze :)

ale jak cos mi sie bedzie nie podobac z siatka to zawsze jakiegos loopa mozna usunac nie problem :)

dupe jeszcze troche opuscilem, update pokaze dopiero jak ustawie poze :)

 

dzieki za komentsy :)

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie to nie to gdyz jak przesuwam koscia to on to twistuje (ten bug) czym mocniej obracam tym mocniej sie twistuje :(

aha np. jak chce przesunac ta kosc ktora teraz jest bugiem (ale jak jest w pozie neutralnej) to dobrze sie przesuwa

 

ok juz wszystko dziala :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ziomek ma stanowczo za długie łapska - spokojnie na stojąco sięga do kolan jak orangutan...

 

chyba cos Ci sie pomylilo ;)

rece ma dobre (moze ciut dlonie za duze) a teraz tak wyglada gdyz on w pozie jest a przeciez poza jest pochylona nogi ma zgiete w polanie troche przesuniete

jak cos to przedchwila sprawdzalem i sa dobre :)

prosze bardzo :)

50667ec3fbe6795a.jpg

 

SUPER_OKO--> poprawie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piter nie glowy nie da sie importowac :( a wlosow nie wywale :P

ok jutro powalcze z tym :D jak ktos ma jakies pomysly to pisac ;)

aa piter lukne z mudoxem moze to wina zibrasza :)

ok wlasnie importnelem do mudboxa "zainfekowana" glowe i kurde dziala daje sie importowac :(

 

a tu takie cos na szybko bez patrzenia na referke nie moglem sie powstrzymac :D

ps. nabieram przekonania do sculptowania nie wiem czemu ale strasznie sie w to wkrecilem :D

 

e2292e2ed251e536.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sproboj tak - przekonwertuj do editable mesh, wyeksportuj do obj, zaimportuj z powrotem do maxa i jeszcze raz wyeksportuj. Brzmi glupio ale podobno czasem dziala.

Znalazlem to tutaj: "How to use zbrush with 3ds max?" - http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=26326&page=1&pp=15

i tutaj "error encountered while importing a file" http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?p=397727

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności