Tomala Napisano 14 Listopad 2007 Share Napisano 14 Listopad 2007 Super detal w maxie? a co z zbrushem, ja myślałem że Ty Nielot już o detalizowaniu w maxie na dobre zapomniałeś za sprawą zbrusha a tu powrót do korzeni. Trzymam kciuki. Powiem jeszcze coś, chłopie masz potencjał ale ciągle zaczynasz coraz to nowsze projekty i nigdy nie dociągasz ich do końca. Modelowanie nie sprawia Ci problemu to weź się w końcu za texturki, walnij jakaś scenę potem następną i na pewno będzie super. Szkoda marnować czasu na robienie samych modeli. Jedna skończona porządna praca może więcej dać Twojemu portfolio niż dużo gołych modeli. Sorry że mówię Ci to ja zwykły member bez doświadczenia ale piszę co myślę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 15 Listopad 2007 Autor Share Napisano 15 Listopad 2007 OK skonczylem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 15 Listopad 2007 Share Napisano 15 Listopad 2007 fajny mikołaj, pokaż jakieś siatki bo włosy ciekawie wyglądają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gomez Napisano 15 Listopad 2007 Share Napisano 15 Listopad 2007 hehe nielot swieta juz czuje :) Teraz renifera! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Georgas Napisano 15 Listopad 2007 Share Napisano 15 Listopad 2007 dorób czapeczke :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 24 Listopad 2007 Autor Share Napisano 24 Listopad 2007 Witam!! planuje zrobic takie cos --> http://www.artrenewal.org/asp/database/image.asp?id=13829 narazie zrobilem (nie do konca) basemesh glowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubi Napisano 24 Listopad 2007 Share Napisano 24 Listopad 2007 No, najlepiej sie na klasykach uczyć. Możesz w basemesh'u linie szczęki trochę poprawić. A, teraz już pozostaje tylko kibicować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maqs Napisano 24 Listopad 2007 Share Napisano 24 Listopad 2007 No, no zapowiada sie ciekawy modelik:D będę trzymał kciuki i pilnował żebyś nic nie popsuł ;) czekam na updaty, i pokazuj siateczki plis. Powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 24 Listopad 2007 Autor Share Napisano 24 Listopad 2007 dzieki za komentsy :) narazie wlosy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubi Napisano 25 Listopad 2007 Share Napisano 25 Listopad 2007 Siatka fajna, tylko zastanawia mnie czy nie dało by przeciąć tego szerokiego pasa polygonów na poliku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gomez Napisano 25 Listopad 2007 Share Napisano 25 Listopad 2007 No nie wierze, nareszcie zrobiles normalne brwi :) Jesli chodzi o ten szeroki pas poligonow to najlepiej chyba przesunac te krawedzie lezace na zewnatrz od niego bo tam jest za gesto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 25 Listopad 2007 Autor Share Napisano 25 Listopad 2007 Witam!! dzieki za komentsy :) kuba zrobilem tak jak Gomez napisal :) a brwi normalne bo to base mesh :) w zbrushu poszaleje :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 25 Listopad 2007 Autor Share Napisano 25 Listopad 2007 Witam!! narazie baza uwagi odnosnie proporcji, topologi itp. mile widziane :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
g:j:r Napisano 25 Listopad 2007 Share Napisano 25 Listopad 2007 łapki nie za duże? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReflectVision Napisano 25 Listopad 2007 Share Napisano 25 Listopad 2007 haha :D tylek mu mogles na glowe dac :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maqs Napisano 25 Listopad 2007 Share Napisano 25 Listopad 2007 łapy wydają sie ok,za to stopy za małe, tyłek rzeczywiście za wysoko. Kurde miałeś siateczki pokazywać:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 25 Listopad 2007 Autor Share Napisano 25 Listopad 2007 dzieki za posty poprawilem ten tylek i stopy wydluzylem, dlonie tez mi sie wydaja za duze ale to przez palce ktora sa teraz szeroki bo sa bez ms'a a sa to zwykle czworokaty :P i siateczki :) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin wuu Napisano 26 Listopad 2007 Share Napisano 26 Listopad 2007 o kurde strasznie gęsta ta siatka na tułowiu jak na tak mały detal? to celowo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArTooRo Napisano 26 Listopad 2007 Share Napisano 26 Listopad 2007 O kurde dawno mnie tu nie było, a Nielot się tu tak rozkręca :D Zgadzam się z przedmówcą - będzie Ci dość trudno utrzymać ogólny kształt bryły przy takiej gęstości o ile po prostu nie przewidujesz tam szczegółowego podmodelowania imho. Co prawda nie jestem znawcą męskich tyłków, ale wydaje mi się, że jest z nim coś nie tak, chyba jest nieco zbyt wyciągnięty do góry, ale mogę się mylić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 26 Listopad 2007 Autor Share Napisano 26 Listopad 2007 Witam!! marcin wuu--> siatka jest specjalnie gesta choc, nie musi i tak wszystko idzie do zbrusha ArTooRo--> nie bedzie mi trudno utrzymac ogolnego krztaltu jakos sobie poradze :) ale jak cos mi sie bedzie nie podobac z siatka to zawsze jakiegos loopa mozna usunac nie problem :) dupe jeszcze troche opuscilem, update pokaze dopiero jak ustawie poze :) dzieki za komentsy :) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 26 Listopad 2007 Autor Share Napisano 26 Listopad 2007 Witam!! basemodel uwazam za skonczony ale to zalezy co powiecie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 26 Listopad 2007 Share Napisano 26 Listopad 2007 ale tyleczek :D super wyglada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubi Napisano 26 Listopad 2007 Share Napisano 26 Listopad 2007 Jak na besemesha to spoko, i tak wszystko można w sculpterze poprawić w czasie dalszego modelowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maqs Napisano 26 Listopad 2007 Share Napisano 26 Listopad 2007 Nom jest ok, dawaj to do zbrusha i będziemy jechać...tzn komentować ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 26 Listopad 2007 Autor Share Napisano 26 Listopad 2007 Witam!! dzieki za posty :) moglby ktos powiedziec wtf ? czemu sie tak dzieje ? w rece sie tak dzieje jak chce dlon obrocic a w nodze jaqk noga idzie do tylu :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
serratus Napisano 26 Listopad 2007 Share Napisano 26 Listopad 2007 Hmm... źle dopasowane envelopy ? EDIT: Jak to nie pomoże, to spróbuj przytwierdzić szkielet jeszcze raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 26 Listopad 2007 Autor Share Napisano 26 Listopad 2007 nie to nie to gdyz jak przesuwam koscia to on to twistuje (ten bug) czym mocniej obracam tym mocniej sie twistuje :( aha np. jak chce przesunac ta kosc ktora teraz jest bugiem (ale jak jest w pozie neutralnej) to dobrze sie przesuwa ok juz wszystko dziala :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wizz Napisano 26 Listopad 2007 Share Napisano 26 Listopad 2007 gostek fajny , troche w biodrach plaski i tylek tez plaski :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 26 Listopad 2007 Autor Share Napisano 26 Listopad 2007 Witam!! poczatek ustawiania pozy narazie nie ustawialem wag dla vertexow teraz dopiero bede :) jak widac sporo bledow ale to sie poprawi :) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin wuu Napisano 26 Listopad 2007 Share Napisano 26 Listopad 2007 ziomek ma stanowczo za długie łapska - spokojnie na stojąco sięga do kolan jak orangutan... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 27 Listopad 2007 Autor Share Napisano 27 Listopad 2007 ziomek ma stanowczo za długie łapska - spokojnie na stojąco sięga do kolan jak orangutan... chyba cos Ci sie pomylilo ;) rece ma dobre (moze ciut dlonie za duze) a teraz tak wyglada gdyz on w pozie jest a przeciez poza jest pochylona nogi ma zgiete w polanie troche przesuniete jak cos to przedchwila sprawdzalem i sa dobre :) prosze bardzo :) SUPER_OKO--> poprawie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SUPER_OkO Napisano 27 Listopad 2007 Share Napisano 27 Listopad 2007 Lapy dobre tylko dlonie duuuuuuzooo za duuuuze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin wuu Napisano 27 Listopad 2007 Share Napisano 27 Listopad 2007 ok zwracam honor :) to przez te wielkie grabie tak mi się zwidziało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maqs Napisano 27 Listopad 2007 Share Napisano 27 Listopad 2007 nielot a tak na przyszłość to czy nie lepiej było by z posować postać w zb? Czekam z niecierpliwością na sculpting:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 27 Listopad 2007 Autor Share Napisano 27 Listopad 2007 nielot a tak na przyszłość to czy nie lepiej było by z posować postać w zb? Czekam z niecierpliwością na sculpting:D no wlasnie jakos nie lubie tam ustawiac pozy jakos jak dla mnie nie wygodnie :D lepiej zrobic szybkiego rigga :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 27 Listopad 2007 Autor Share Napisano 27 Listopad 2007 Witam!! mogby ktos mi powiedziec czemu nie chce sie importowac obj do zbrusha ? pokauzje sie cos takiego: jak chce tego obj'ta do maxa importowac to sie normaleni importuje bez problemu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 27 Listopad 2007 Share Napisano 27 Listopad 2007 przeslij model na maila to sprawdze ;) A tak na serio to probowales moze wywalic np pol nogi i wtedy ? albo zapisac w 3 plikach roznych nazw i odpalac ? [+] Odpalales moze ta postac w mudboxie ? Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 27 Listopad 2007 Autor Share Napisano 27 Listopad 2007 piter hehe dzieki z tym wywaleniem pomoglo wywalalem po kawalku i wiem jakiej czesci ciala jest wina chodzi o glowe :( tylko teraz co zrobic zeby dalo sie impoprtowac :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 27 Listopad 2007 Share Napisano 27 Listopad 2007 a samej glowy nie da sie importowac ? wywal wlosy i zadziala :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 27 Listopad 2007 Autor Share Napisano 27 Listopad 2007 piter nie glowy nie da sie importowac :( a wlosow nie wywale :P ok jutro powalcze z tym :D jak ktos ma jakies pomysly to pisac ;) aa piter lukne z mudoxem moze to wina zibrasza :) ok wlasnie importnelem do mudboxa "zainfekowana" glowe i kurde dziala daje sie importowac :( a tu takie cos na szybko bez patrzenia na referke nie moglem sie powstrzymac :D ps. nabieram przekonania do sculptowania nie wiem czemu ale strasznie sie w to wkrecilem :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peterr Napisano 27 Listopad 2007 Share Napisano 27 Listopad 2007 ładnie będzie;) czekam na upy ;) a może skonwertuj do edit mesh i znowu poly :> walnij stl check'a może też coś pokaże:> pozdro^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gomez Napisano 27 Listopad 2007 Share Napisano 27 Listopad 2007 Sproboj tak - przekonwertuj do editable mesh, wyeksportuj do obj, zaimportuj z powrotem do maxa i jeszcze raz wyeksportuj. Brzmi glupio ale podobno czasem dziala. Znalazlem to tutaj: "How to use zbrush with 3ds max?" - http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=26326&page=1&pp=15 i tutaj "error encountered while importing a file" http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?p=397727 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wizz Napisano 27 Listopad 2007 Share Napisano 27 Listopad 2007 dobrze dobrze wkrecaj sie :) sculpcić musisz :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 27 Listopad 2007 Autor Share Napisano 27 Listopad 2007 dzieki za odpwiedzi :) jutro sprawdze czy cos pomoze z tym importem/exportem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 28 Listopad 2007 Autor Share Napisano 28 Listopad 2007 Witam!! ok model zmapowany i gotowy do exportu :) jeszcze nie sprawdzalem czy da rade importowac do zbrusha jutro zobacze :) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 28 Listopad 2007 Share Napisano 28 Listopad 2007 fajny model chociaż uda wydają się za krótkie ale ja tam nie wiem, pokaż jak wyszło mapowanie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 29 Listopad 2007 Autor Share Napisano 29 Listopad 2007 WItam!! krzychu--> wolalbym nie pokazywac mapowania :P z udem lukne :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 29 Listopad 2007 Share Napisano 29 Listopad 2007 Fajnie ! :) A co bedziesz z nim robil ? Sculp ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
serratus Napisano 29 Listopad 2007 Share Napisano 29 Listopad 2007 Hehe już wiem do czego ten model... :) A tak poza tym to dobrze Ci idzie, czekamy na sculpt ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 30 Listopad 2007 Autor Share Napisano 30 Listopad 2007 Witam!! piter--> tak sculpt :) Hagelades--> :D ok czas zaczac scupltowac :D pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się