Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Super detal w maxie? a co z zbrushem, ja myślałem że Ty Nielot już o detalizowaniu w maxie na dobre zapomniałeś za sprawą zbrusha a tu powrót do korzeni. Trzymam kciuki. Powiem jeszcze coś, chłopie masz potencjał ale ciągle zaczynasz coraz to nowsze projekty i nigdy nie dociągasz ich do końca. Modelowanie nie sprawia Ci problemu to weź się w końcu za texturki, walnij jakaś scenę potem następną i na pewno będzie super. Szkoda marnować czasu na robienie samych modeli. Jedna skończona porządna praca może więcej dać Twojemu portfolio niż dużo gołych modeli. Sorry że mówię Ci to ja zwykły member bez doświadczenia ale piszę co myślę.

  • Odpowiedzi 1,2k
  • Wyświetleń 144,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No, najlepiej sie na klasykach uczyć. Możesz w basemesh'u linie szczęki trochę poprawić. A, teraz już pozostaje tylko kibicować.

Napisano

No, no zapowiada sie ciekawy modelik:D będę trzymał kciuki i pilnował żebyś nic nie popsuł ;) czekam na updaty, i pokazuj siateczki plis.

Powodzenia.

Napisano

Siatka fajna, tylko zastanawia mnie czy nie dało by przeciąć tego szerokiego pasa polygonów na poliku.

Napisano

No nie wierze, nareszcie zrobiles normalne brwi :)

Jesli chodzi o ten szeroki pas poligonow to najlepiej chyba przesunac te krawedzie lezace na zewnatrz od niego bo tam jest za gesto.

Napisano
  • Autor

Witam!!

dzieki za komentsy :)

kuba zrobilem tak jak Gomez napisal :)

a brwi normalne bo to base mesh :) w zbrushu poszaleje :D

Napisano

łapy wydają sie ok,za to stopy za małe, tyłek rzeczywiście za wysoko.

Kurde miałeś siateczki pokazywać:P

Napisano
  • Autor

dzieki za posty poprawilem ten tylek i stopy wydluzylem, dlonie tez mi sie wydaja za duze ale to przez palce ktora sa teraz szeroki bo sa bez ms'a a sa to zwykle czworokaty :P

i siateczki :)

pozdro

f5c0bfdb90b3235f.jpg

75a4be1845e33da3.jpg

Napisano

O kurde dawno mnie tu nie było, a Nielot się tu tak rozkręca :D

Zgadzam się z przedmówcą - będzie Ci dość trudno utrzymać ogólny kształt bryły przy takiej gęstości o ile po prostu nie przewidujesz tam szczegółowego podmodelowania imho.

Co prawda nie jestem znawcą męskich tyłków, ale wydaje mi się, że jest z nim coś nie tak, chyba jest nieco zbyt wyciągnięty do góry, ale mogę się mylić.

Napisano
  • Autor

Witam!!

marcin wuu--> siatka jest specjalnie gesta choc, nie musi i tak wszystko idzie do zbrusha

ArTooRo--> nie bedzie mi trudno utrzymac ogolnego krztaltu jakos sobie poradze :)

ale jak cos mi sie bedzie nie podobac z siatka to zawsze jakiegos loopa mozna usunac nie problem :)

dupe jeszcze troche opuscilem, update pokaze dopiero jak ustawie poze :)

 

dzieki za komentsy :)

pozdro

Napisano

Jak na besemesha to spoko, i tak wszystko można w sculpterze poprawić w czasie dalszego modelowania.

Napisano

Nom jest ok, dawaj to do zbrusha i będziemy jechać...tzn komentować ;)

Napisano
  • Autor

Witam!!

dzieki za posty :)

moglby ktos powiedziec wtf ? czemu sie tak dzieje ?

w rece sie tak dzieje jak chce dlon obrocic a w nodze jaqk noga idzie do tylu :(

724295b77cca0043.jpg

Napisano

Hmm... źle dopasowane envelopy ?

 

EDIT: Jak to nie pomoże, to spróbuj przytwierdzić szkielet jeszcze raz.

Napisano
  • Autor

nie to nie to gdyz jak przesuwam koscia to on to twistuje (ten bug) czym mocniej obracam tym mocniej sie twistuje :(

aha np. jak chce przesunac ta kosc ktora teraz jest bugiem (ale jak jest w pozie neutralnej) to dobrze sie przesuwa

 

ok juz wszystko dziala :)

Napisano

gostek fajny , troche w biodrach plaski i tylek tez plaski :)

Napisano
  • Autor

Witam!!

poczatek ustawiania pozy narazie nie ustawialem wag dla vertexow teraz dopiero bede :)

jak widac sporo bledow ale to sie poprawi :)

pozdro

7c0e03729e4e7823.jpg

Napisano
  • Autor
ziomek ma stanowczo za długie łapska - spokojnie na stojąco sięga do kolan jak orangutan...

 

chyba cos Ci sie pomylilo ;)

rece ma dobre (moze ciut dlonie za duze) a teraz tak wyglada gdyz on w pozie jest a przeciez poza jest pochylona nogi ma zgiete w polanie troche przesuniete

jak cos to przedchwila sprawdzalem i sa dobre :)

prosze bardzo :)

50667ec3fbe6795a.jpg

 

SUPER_OKO--> poprawie :)

Napisano

nielot a tak na przyszłość to czy nie lepiej było by z posować postać w zb?

Czekam z niecierpliwością na sculpting:D

Napisano
  • Autor
nielot a tak na przyszłość to czy nie lepiej było by z posować postać w zb?

Czekam z niecierpliwością na sculpting:D

 

no wlasnie jakos nie lubie tam ustawiac pozy

jakos jak dla mnie nie wygodnie :D

lepiej zrobic szybkiego rigga :)

Napisano
  • Autor

Witam!!

mogby ktos mi powiedziec czemu nie chce sie importowac obj do zbrusha ?

pokauzje sie cos takiego:

36b2aee1edd8fa40.jpg

 

jak chce tego obj'ta do maxa importowac to sie normaleni importuje bez problemu :)

Napisano

przeslij model na maila to sprawdze ;) A tak na serio to probowales moze wywalic np pol nogi i wtedy ? albo zapisac w 3 plikach roznych nazw i odpalac ?

[+] Odpalales moze ta postac w mudboxie ?

Pozdro

Napisano
  • Autor

piter hehe dzieki z tym wywaleniem pomoglo wywalalem po kawalku i wiem jakiej czesci ciala jest wina chodzi o glowe :(

tylko teraz co zrobic zeby dalo sie impoprtowac :)

Napisano
  • Autor

piter nie glowy nie da sie importowac :( a wlosow nie wywale :P

ok jutro powalcze z tym :D jak ktos ma jakies pomysly to pisac ;)

aa piter lukne z mudoxem moze to wina zibrasza :)

ok wlasnie importnelem do mudboxa "zainfekowana" glowe i kurde dziala daje sie importowac :(

 

a tu takie cos na szybko bez patrzenia na referke nie moglem sie powstrzymac :D

ps. nabieram przekonania do sculptowania nie wiem czemu ale strasznie sie w to wkrecilem :D

 

e2292e2ed251e536.jpg

Napisano

ładnie będzie;) czekam na upy ;)

a może skonwertuj do edit mesh i znowu poly :> walnij stl check'a może też coś pokaże:>

pozdro^

Napisano

Sproboj tak - przekonwertuj do editable mesh, wyeksportuj do obj, zaimportuj z powrotem do maxa i jeszcze raz wyeksportuj. Brzmi glupio ale podobno czasem dziala.

Znalazlem to tutaj: "How to use zbrush with 3ds max?" - http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=26326&page=1&pp=15

i tutaj "error encountered while importing a file" http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?p=397727

Napisano
  • Autor

Witam!!

ok model zmapowany i gotowy do exportu :)

jeszcze nie sprawdzalem czy da rade importowac do zbrusha jutro zobacze :)

pozdro

ff58ebc1230e3a91.jpg

Napisano

Hehe już wiem do czego ten model... :)

A tak poza tym to dobrze Ci idzie, czekamy na sculpt !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności