Napisano 14 Listopad 200717 l Super detal w maxie? a co z zbrushem, ja myślałem że Ty Nielot już o detalizowaniu w maxie na dobre zapomniałeś za sprawą zbrusha a tu powrót do korzeni. Trzymam kciuki. Powiem jeszcze coś, chłopie masz potencjał ale ciągle zaczynasz coraz to nowsze projekty i nigdy nie dociągasz ich do końca. Modelowanie nie sprawia Ci problemu to weź się w końcu za texturki, walnij jakaś scenę potem następną i na pewno będzie super. Szkoda marnować czasu na robienie samych modeli. Jedna skończona porządna praca może więcej dać Twojemu portfolio niż dużo gołych modeli. Sorry że mówię Ci to ja zwykły member bez doświadczenia ale piszę co myślę.
Napisano 24 Listopad 200717 l Autor Witam!! planuje zrobic takie cos --> http://www.artrenewal.org/asp/database/image.asp?id=13829 narazie zrobilem (nie do konca) basemesh glowy
Napisano 24 Listopad 200717 l No, najlepiej sie na klasykach uczyć. Możesz w basemesh'u linie szczęki trochę poprawić. A, teraz już pozostaje tylko kibicować.
Napisano 24 Listopad 200717 l No, no zapowiada sie ciekawy modelik:D będę trzymał kciuki i pilnował żebyś nic nie popsuł ;) czekam na updaty, i pokazuj siateczki plis. Powodzenia.
Napisano 25 Listopad 200717 l Siatka fajna, tylko zastanawia mnie czy nie dało by przeciąć tego szerokiego pasa polygonów na poliku.
Napisano 25 Listopad 200717 l No nie wierze, nareszcie zrobiles normalne brwi :) Jesli chodzi o ten szeroki pas poligonow to najlepiej chyba przesunac te krawedzie lezace na zewnatrz od niego bo tam jest za gesto.
Napisano 25 Listopad 200717 l Autor Witam!! dzieki za komentsy :) kuba zrobilem tak jak Gomez napisal :) a brwi normalne bo to base mesh :) w zbrushu poszaleje :D
Napisano 25 Listopad 200717 l Autor Witam!! narazie baza uwagi odnosnie proporcji, topologi itp. mile widziane :)
Napisano 25 Listopad 200717 l łapy wydają sie ok,za to stopy za małe, tyłek rzeczywiście za wysoko. Kurde miałeś siateczki pokazywać:P
Napisano 25 Listopad 200717 l Autor dzieki za posty poprawilem ten tylek i stopy wydluzylem, dlonie tez mi sie wydaja za duze ale to przez palce ktora sa teraz szeroki bo sa bez ms'a a sa to zwykle czworokaty :P i siateczki :) pozdro
Napisano 26 Listopad 200717 l o kurde strasznie gęsta ta siatka na tułowiu jak na tak mały detal? to celowo?
Napisano 26 Listopad 200717 l O kurde dawno mnie tu nie było, a Nielot się tu tak rozkręca :D Zgadzam się z przedmówcą - będzie Ci dość trudno utrzymać ogólny kształt bryły przy takiej gęstości o ile po prostu nie przewidujesz tam szczegółowego podmodelowania imho. Co prawda nie jestem znawcą męskich tyłków, ale wydaje mi się, że jest z nim coś nie tak, chyba jest nieco zbyt wyciągnięty do góry, ale mogę się mylić.
Napisano 26 Listopad 200717 l Autor Witam!! marcin wuu--> siatka jest specjalnie gesta choc, nie musi i tak wszystko idzie do zbrusha ArTooRo--> nie bedzie mi trudno utrzymac ogolnego krztaltu jakos sobie poradze :) ale jak cos mi sie bedzie nie podobac z siatka to zawsze jakiegos loopa mozna usunac nie problem :) dupe jeszcze troche opuscilem, update pokaze dopiero jak ustawie poze :) dzieki za komentsy :) pozdro
Napisano 26 Listopad 200717 l Autor Witam!! basemodel uwazam za skonczony ale to zalezy co powiecie :)
Napisano 26 Listopad 200717 l Jak na besemesha to spoko, i tak wszystko można w sculpterze poprawić w czasie dalszego modelowania.
Napisano 26 Listopad 200717 l Autor Witam!! dzieki za posty :) moglby ktos powiedziec wtf ? czemu sie tak dzieje ? w rece sie tak dzieje jak chce dlon obrocic a w nodze jaqk noga idzie do tylu :(
Napisano 26 Listopad 200717 l Hmm... źle dopasowane envelopy ? EDIT: Jak to nie pomoże, to spróbuj przytwierdzić szkielet jeszcze raz.
Napisano 26 Listopad 200717 l Autor nie to nie to gdyz jak przesuwam koscia to on to twistuje (ten bug) czym mocniej obracam tym mocniej sie twistuje :( aha np. jak chce przesunac ta kosc ktora teraz jest bugiem (ale jak jest w pozie neutralnej) to dobrze sie przesuwa ok juz wszystko dziala :)
Napisano 26 Listopad 200717 l Autor Witam!! poczatek ustawiania pozy narazie nie ustawialem wag dla vertexow teraz dopiero bede :) jak widac sporo bledow ale to sie poprawi :) pozdro
Napisano 26 Listopad 200717 l ziomek ma stanowczo za długie łapska - spokojnie na stojąco sięga do kolan jak orangutan...
Napisano 27 Listopad 200717 l Autor ziomek ma stanowczo za długie łapska - spokojnie na stojąco sięga do kolan jak orangutan... chyba cos Ci sie pomylilo ;) rece ma dobre (moze ciut dlonie za duze) a teraz tak wyglada gdyz on w pozie jest a przeciez poza jest pochylona nogi ma zgiete w polanie troche przesuniete jak cos to przedchwila sprawdzalem i sa dobre :) prosze bardzo :) SUPER_OKO--> poprawie :)
Napisano 27 Listopad 200717 l nielot a tak na przyszłość to czy nie lepiej było by z posować postać w zb? Czekam z niecierpliwością na sculpting:D
Napisano 27 Listopad 200717 l Autor nielot a tak na przyszłość to czy nie lepiej było by z posować postać w zb? Czekam z niecierpliwością na sculpting:D no wlasnie jakos nie lubie tam ustawiac pozy jakos jak dla mnie nie wygodnie :D lepiej zrobic szybkiego rigga :)
Napisano 27 Listopad 200717 l Autor Witam!! mogby ktos mi powiedziec czemu nie chce sie importowac obj do zbrusha ? pokauzje sie cos takiego: jak chce tego obj'ta do maxa importowac to sie normaleni importuje bez problemu :)
Napisano 27 Listopad 200717 l przeslij model na maila to sprawdze ;) A tak na serio to probowales moze wywalic np pol nogi i wtedy ? albo zapisac w 3 plikach roznych nazw i odpalac ? [+] Odpalales moze ta postac w mudboxie ? Pozdro
Napisano 27 Listopad 200717 l Autor piter hehe dzieki z tym wywaleniem pomoglo wywalalem po kawalku i wiem jakiej czesci ciala jest wina chodzi o glowe :( tylko teraz co zrobic zeby dalo sie impoprtowac :)
Napisano 27 Listopad 200717 l Autor piter nie glowy nie da sie importowac :( a wlosow nie wywale :P ok jutro powalcze z tym :D jak ktos ma jakies pomysly to pisac ;) aa piter lukne z mudoxem moze to wina zibrasza :) ok wlasnie importnelem do mudboxa "zainfekowana" glowe i kurde dziala daje sie importowac :( a tu takie cos na szybko bez patrzenia na referke nie moglem sie powstrzymac :D ps. nabieram przekonania do sculptowania nie wiem czemu ale strasznie sie w to wkrecilem :D
Napisano 27 Listopad 200717 l ładnie będzie;) czekam na upy ;) a może skonwertuj do edit mesh i znowu poly :> walnij stl check'a może też coś pokaże:> pozdro^
Napisano 27 Listopad 200717 l Sproboj tak - przekonwertuj do editable mesh, wyeksportuj do obj, zaimportuj z powrotem do maxa i jeszcze raz wyeksportuj. Brzmi glupio ale podobno czasem dziala. Znalazlem to tutaj: "How to use zbrush with 3ds max?" - http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=26326&page=1&pp=15 i tutaj "error encountered while importing a file" http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?p=397727
Napisano 27 Listopad 200717 l Autor dzieki za odpwiedzi :) jutro sprawdze czy cos pomoze z tym importem/exportem :)
Napisano 28 Listopad 200717 l Autor Witam!! ok model zmapowany i gotowy do exportu :) jeszcze nie sprawdzalem czy da rade importowac do zbrusha jutro zobacze :) pozdro
Napisano 28 Listopad 200717 l fajny model chociaż uda wydają się za krótkie ale ja tam nie wiem, pokaż jak wyszło mapowanie:)
Napisano 29 Listopad 200717 l Autor WItam!! krzychu--> wolalbym nie pokazywac mapowania :P z udem lukne :)
Napisano 29 Listopad 200717 l Hehe już wiem do czego ten model... :) A tak poza tym to dobrze Ci idzie, czekamy na sculpt !
Napisano 30 Listopad 200717 l Autor Witam!! piter--> tak sculpt :) Hagelades--> :D ok czas zaczac scupltowac :D pozdro
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto