Skocz do zawartości

Scena 3D: Atlantyda - Underwater


Jonasz_Real

Rekomendowane odpowiedzi

Hi, it Can one should to connect this elements on pit with whole armour?

Zbroja piękna. Zwłaszcza ten pomysł z ciemnym metalem. Może brak mi troszkę mechaniki-połączenie napierśnika z ochroną barków-to łączenie. Tam może trzeba oddzielić elementy?

Jest super, czekam na finał. PS": te piksle w tle , to po co?"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 158
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Przeniosłem juz wątek. Teraz ma zasłuzone miejsce.

Jestem winny wyjasnienia odpowiedzi.

@Ferni - okidoki, nie wiem czy mi starczy sił, zeby bawic się w złotą texturkę. Zobaczę co da się zrobic

@Badyl - Dzięki

@Dariusz - Yo

@satanicus1991 - Thank

@RK -

BTW- to już Maya czy ciągle jeszcze "ten inny" soft ?

Dzięki, to jest niestety max. ;)

@Lacedemon - Dzięki, co do twojego pytania, który element łączy. Dla tej sceny nie ma różnicy, bo i tak będzie stała tyłem do nas.

Te piksle to HDRI. NIe wiem jak go usunąc, może powinniem go bardziej podnieć do góry.

 

Updait zbroi, już szlak mnie trafia, kobietę już mam, ale jeszcze nie chcę pokazywac. ;) A co to za kobieta, to niespodzianka.

 

zbr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Raffaello

Jonasz_Real

- po pierwsze primo gratki za modelki!!! Rewelka jakich malo te detale mnie powalaja!!!

- po drugie primo gratki za wytrwalosc w pracy bede ci kibicowac do konca i mam nadzieje ze mnie i calej reszty fanow nie zawiedziesz ;-)))

- po trzecie primo ultimo ...... brak slow ..... respekt chlopie

 

pozdrowionka

 

ps. czekam na elficzke kiedy to na siebie wlozy (tylko pamietaj ze nie szata zdobi czlowieka) musi byc .... zreszta co ja bede pisac, pokaz ja ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@..:: 3D XTREME ::.. - dzięki, brakuje mi u Ciebie organiki, moze sie skusisz na taką cegiełke? ;)

@Maczuga - dzięki, btw. a czemu nie możesz modelowac w maxie? Przywykłesz się już do innego programu?

@satanicus1991 - dzięki, ze pamiętasz o moim wątku. NIe mogę go już porzucic. To było by stratą czasu. ;)

@obo - no BA ! :) dzięki

@salvage - dzięki, dzięki. Kiedy ujrzę twoją prackę na forum?

@jurop3 - :) thank

@Tomek Kosiorek - Thank :)

@Raffaello - o rany, dzięki. spróbuję nie zawieść waszych oczekiwań :) :) :) :)

 

No dobra pierwsza postac w moim wątku. Chciałem zrobic kobietę pół japonkę i pół elf. To co Jonaszki lubią najbardziej. ;) Ci, którzy próbowali modelowac japonek, na pewno wiedzą, że to nie jest łatwa sprawa.

Warto, wiele można się od nich nauczyc.

Pokazuję wam do akceptacji moją muzę, bo chciałbym ją już oteksturowac. Nie wiem, czy oczy nie są przypadkiem za duże?

 

Co o tym sądzicie?

 

japonkamiintn6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Raffaello

nic dodac nic ujac, ladnie ci wyszla, podobaja mi sie uszy, nie pasuja mi tylko te oczy ale moze to taki urok japono-elficzek, moze mogly by byc nieco mniejsze, ale jak dojda wloski to kto wie....

pozdrowionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jonasz, nie mogę mieć maxa ponieważ rada starszych (rodzice) zobaczyli pare newsów o kontrolach legalności i spanikowali :/ mogłem im wmówić że max jest open source, ale za późno rozważyłem taką możliwość.

 

Troszeczke elfów :)

 

org_pic_elf_1.jpg

 

org_pic_darkelf_1.jpg

 

Nie bardzo widać sylwetkę, ale może się przyda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Raffaello - Musiałem ją niestety gruntownie zmienic. Czy to dobrze? Po remoncie nabrała trochę tego europotowatości. Wydłużyłem uszy ;)

@Satanicus1991 - Rendery zrobię póżniej, bo ledwo się wyrabiam. Brak czasu.

Ale zarzucę niedługo

@Tom3k - Dzięki, tez mi się nie podobała , ale dopiero następnego dnia. ;)

@Maczuga - Dzięki, dzięki :) Przypomniałesz mi tą gierkę.

@Badyl - Dzięki :) Wcale nie za póżno ;)

@Marcin, - Leru już mi poprawił, bo ja już nie mogłem.

@Rudylew - Tak, jak najbardziej wydłużyłem. To maczugi wina. ;) Zaraził mnie tym Lineagem.

Podmieniłem w to samo miejsce nową prackę. "Szu" zauważył parę błędów, pogadaliśmy na privie, i je zniwelowałem. Troszkę za szerokie usta miała. ;) Dzięki Szu...

 

Panowie, bardzo dużo mi pomagacie, i za to jestem bardzo wam wdzięczny. :)

Updait...

 

elf02lm6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Raffaello

no face lifting gruntowny!!! a czy to dobrze to juz pytanie tylko dla ciebie Jonasz bo ty tu jesteś szefem ;-) każdy może powiedzieć tak albo nie musisz sam ocenić którą wersje wolisz, powiem Ci szczerze ze obie mi sie podobają tylko mam zastrzeżenia do drugiej koncepcji - zdecydowanie uszy musza być bliżej ciała

 

czekam na cd. pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@salvage - dzięki, dzięki. Kiedy ujrzę twoją prackę na forum?

 

Szefie, ostatnio wrzuciłem coś do finished 3D, ale przeszło jakoś bezgłośnie ;-) W moim mniemaniu ta druga ładniejsza. Może uszy faktycznie trochę za bardzo odstają, ale na pewno nie są za długie :D

 

Piękne to będzie :-) Pracuj, pracuj i powodzenia :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kochani, nie mam zamiaru poprawiac. Bo mi się strasznie podoba z takimi uszami, zawsze co jest nowe na forum to budzi nieporozumienia.

Maczuga - naprawdę tak myslisz, ze jeśli będzie miała krótsze uszy, to nie będzie miała kartoflanej głowy??? ehhh...

 

Ktos chciał render to wrzucam, i próba ustawienia włosów.

 

elf05wy3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie główka bardzo ładna.

Podoba mi się to też że masz swoje zdanie i nie zmienisz tych uszu ;P (choć mi osobiście ciut nie leżą)

 

Czekam na update'a!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mi sie te uszka podobaja boooooo

coś tam kiedyś dużo czytałem o elfach krasnoludach itd. spotykalem tam mase opisów jak to sobie elf nie wygląda, wiecie zadarty nos, szczupły, szpiczaste i odstające uszy, jak bardzo odstające jeszcze sie w książkach nie pojawiło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Raffaello

Jonasz tak jak wcześniej pisałem ty tu rządzisz! dla mnie z profilu jest gucio ale na tak ladna twarzyczkę jaka wydziargales ze splajna te uszy po prostu jej nie pasuje, ale jest cool, jeżeli tobie sie podobają, to to jest najważniejsze my tylko wypowiadamy sie jak to widzimy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam!

Powiem tak, poprzednie uszy jakoś bardziej mi leżały tzn. bardziej pasowały do tej twarzyczki, ale oczywiście to ty zadecydujesz o finalnej wersji. Zastanów sięjeszcze, być może zmienisz zdanie.

PS. Kawał dobrej roboty, pełen szcunek i do przodu, pozdrawiam....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje wszystkim za miłe słowa. Jak widac nie porzuciłem, projektu. :)

Aktualnie pracuję nad łucznicką. Detalami łuku.

Pozę ustawiałem w Mayi, modeling w maxie.

Dzięki Wektor za pomoc, przy ustalaniu pozy, bardzo możliwe że zmienię jej postawę, ale tylko trochę.

 

322uk023gm8.jpg

 

elfforumdd4.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aczkolwiek elfka od frontu jest po prostu brzydka, a to elfce nie przystoi :P ma płaską głowę i odstajace uszy, co sprawia że wygląda jak gollum :) bez urazy oczywiście. osobiście podrasowałbym jej anatomię :P

 

natomiast warsztatowo wymiatasz. ładny detal.

 

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe... no mnie też to zastanawia. Wszystko Jonasz robisz takie szczegółowe, więc poly tu będzie że hoho....

 

No a modele naprawdę miodzio ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaverBorck > Dziękuje

@mort > dzięki, co do twarzy wydaje Ci się, że jest brzydka. Poczekaj aż dojdą shadery. No cóż uszy są jak uszy. Są w takiej pozycji, bo jest skoncentrowana. ;)

@wektor > dzięki, tych barków i tak nie będzie widac, bo dodam zbroję. I dopiero wtedy będzie można się czepiac tych pierdół. ;)

@Ania > dzięki, faktycznie może lepiej łuk zmniejsze, ale tylko troszkę.

@maczuga, obo > dzięki, co do renderfarmy, niestety nie mam takiego dostępu. Będę musiał renderowac na warstwach. Posklejam z pieskiem.

 

Do usłyszenia, Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki charlie :)

 

Wrzucam następną aktualizację. Po eksporcie z Mayi do Maxa, gdziesz mi się zapodziała Uvałka od elficy. A miałem tak rozłozoną fajnie siatkę. ehhh Trudno będę musiał jeszcze raz na nowo rozłozyc siate w nowej pozie. Wiem, będzie trudniej, innej drogi nie mam.

Zmieniłem trochę łuk, dodałem parę ornamentów , zbroję muszę bardziej dopasowac.

Ogólnie, za szybko to robię. ;)

 

EDIT:

W ostatniej chwili zauważyłem, że tam gdzie trzyma łuk - palce są od siebie daleko, a to nie dobrze, już poprawiam.

 

55bi4.jpg

 

elf02bm4.th.jpg

 

Pozdrawiam Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gomez, a na czym sie nie znamy, powinnismy przemilczec :)

 

caly uklad jest teraz prawidlowy, wczesniej nie byl :)

postawa jest teraz prawidlowa, wczesniej Jonasz ustawil zgodnie z wyobrazeniem artystycznym, a teraz jest bliska z praktyka lucznicza

;)

ja bym jeszcze odchylil nadgarstek z lukiem bardziej na zewnatrz, w takiej pozycji w jakiej dokladnie blokuje sie reka przy strzale, obrocile lokiec lewej reki nieco ku ziemi, ale to sa szczegoly o ktere nei warto toczyc boju...

 

strzala jest z prawidlowej strony, ma prawidlowa ilosc lotek, ustawienie postaci jest wogole bliskie idealu, a najbardziej podoba mi sie ten kosmyk przelatujacy nad okiem, akurat tak to czesto wyglada (pomijajac szczegol ze wlosy do strzelania warto spiac, bo mozna sie ich pozbyc i placza sie w cieciwie)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko, juz nie komentuje na temat łucznictwa. Aczkolwiek ;) wtrącę się jeszcze.

Właśnie o tym nadgarstku chciałem powiedzieć. Myślę że jest równie ważny w odbiorze jak cała postawa. Takie drobiazgi odróżniają prace fantastyczne od dobrych. Chyba że elfka będzie na dalszym planie.

Buźka z profilu bardzo fajna (kosmyk uroczy) i uszy też ale z przodu wygląda dziwnie. Mógłbyś chociaż łuki brwiowe poprawić. Zrobisz jak zechcesz.

Te wzorki na łuku i zbroi sam wymysliłeś czy ze zdjęć?

Ostatni renderek fajnie ci wyszedł, mógłbyś z tego zrobić osobną pracę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vv3k70r --> coś mi jednak mówi, że z tą 'postawą i praktyką' łuczniczą to nie do końca masz rację, bo strzelać można różnie, co także można znaleźć na różnych szkicach, czy pracach, czy nawet zdjęciach, na przykład: http://www.castlelalatte.com/images/archer.gif

;) Sam zresztą także w taki sposób strzelałem, więc nie panikujmy i nie rozdrabniajmy się;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności