Napisano 1 Listopad 200618 l Autor Czeptusie ty jeden, po przewałce z MS postanowiłem że w ruchu nikt tego nie wykuka a nie chciałem zwalczajac to zageszczac siatki bo i tak mam juz z tym na pieńku.
Napisano 1 Listopad 200618 l zrob w lowpoly, wycialbys booleanem i mialbys idealny cylinder ;) tak powinienes robic z niektorymi elementami, zaoszczedzilbys pare poly pzdr
Napisano 2 Listopad 200618 l Autor Tak cilinder idealny ale nie idealna siatkę :p zrobie Low poly, upartusie :p oszczedzajac 288 poly ;) ale to juz raczej po powrocie
Napisano 6 Listopad 200618 l Nawt nie mam ochoty tego komentowac bo damusTo i tak zna moja opinie o tym projekcie:)
Napisano 24 Listopad 200618 l Autor Kolejny mały kroczek siata nie gotowa shadery za to jak najbardziej :] Koło pod Cobrę Daytona w wersji wyscigowej :] Teraz zwracam sie z prośba jakiś bierznik opon wyscigowych z przełomu lat 60 i 70, byłbym wdzieczny.
Napisano 24 Listopad 200618 l No no no ladna gumcia :D elunia taka jak lubie :) I wkoncu sie cos ruszylo tutaj... :)
Napisano 24 Listopad 200618 l Autor No a bieżnik macie coś właściwego jakiś krzyk mody i technologi z 1967 roku ?
Napisano 25 Listopad 200618 l Autor No juz sie nie meczcie znalazłem i oto jest finalna oponka :] a ja kończę z felgą / Qba dźwięki za otwarcie głowy, nie wiem co to był za zastój intelektualny o8yfvdzgvhagfv67tddvhj...
Napisano 25 Listopad 200618 l No i jest piiiiieeeeekna :) Fajnie ramiona felg wyszly i ogolnie przybrudzenie oponki (tzn to ze jest wyplowiala i przytarta tam gdzie trzeba :)
Napisano 25 Listopad 200618 l Autor No zmaskrowałem ją bowiem to ma być do wersji wyścigowej do ulicznej pewnie ja troszkę uładzę, i pewnie jeszcze nieco wzbogace te shadery zibaczymy
Napisano 26 Listopad 200618 l Autor No i dokończyłem i połączyłem felgę tak sie to prezentuje : Felga pod MS na 2 interakcjach, opona bez MS co wy na to ? PS Tylne koło tez gotowe ale niewiele sie różni oponka szersza o 2 rowki no i bardziej wciętą felga
Napisano 26 Listopad 200618 l Felga pod MS na 2 interakcjach Nie czasem iteracjach;) koła cool, chociaz felgi tak troche zuzycie wygladaja, ale pewnie tak mialo byc. a tak na boku, czemu doba nie ma 48h??:P
Napisano 26 Listopad 200618 l Autor Interakcje to taki żart środowiskowy wtajemniczeni wiedzą ;) fajnie jednak że czasem ktoś czyta i sie zainteresuje. Dorzucam tylne koło... Felgi maja być nie nowe nawet jeszcze bardziej to będzie wersja przechadzana na nie 1 wyścigu :p tego juz nie doczytałeś Co do doby oczywiście ze ma czasem starcza mi baterii na 56-57 godzin :p
Napisano 26 Listopad 200618 l jesteś nudnie szalonym człowiekiem, ale praca 1 klasa;] oby tak dalej chyba motywacji Ci nie brakuje;)
Napisano 26 Listopad 200618 l pokazujesz klase:) kiedys (ho o hooo), jak juz skonczysz (ho ho hoooooo) to Cie poprosze o render z dedykacja :D
Napisano 26 Listopad 200618 l mnie się podoba texturka opony, że taka zużyta ale co do feluni to tylko środek nosi ślady starości .. rancik troszkę chyba świeci tumacz
Napisano 26 Listopad 200618 l z poczatku toche mialem watpliwosci zczy bedzie fajnie!no dobra...nie mialem watpliosci!:) Pozycz mi shader opony do Camarki!:) ale w Vreju!:)
Napisano 26 Listopad 200618 l Autor Złoto hm wolę PLATYNĘ :] hehe no ale sie zobaczy mam trochę inne preferencje kruszcowe nieco ;) EDIT: Złoto tez wezmę, nie wzgardzę ;)
Napisano 26 Listopad 200618 l Autor UWAGA/UWAGA: Poszukuję/Potrzebuję referek układu jezdnego i hamulcowego Cobry/Cobry Daytona W ORYGINALE. Szperając po necie trafiłem cos takiego, pytanie czy ktoś wie gdzie szukać do tego Blue Printów ?
Napisano 27 Listopad 200618 l Autor Droga jakże mi Loretto, przetrząchnołem SM'y nie ma ! Czego pleciesz głupotki, czyżby wszystko to po to by spędzić ze mną możliwie najwięcej czasu, albo może to nieudolna próba spowolnienia pracy nad moim projektem ?? ;) musisz sie lepiej postarać
Napisano 27 Listopad 200618 l Nooo to szukalem i: http://www.the-blueprints.com/modules/bpview/bpview.php?nr=924 neiwiem czy to moze byc... to mi przypomina to co na 2giej fotce... ale to nie to ;P
Napisano 27 Listopad 200618 l Autor Wielkie DZIA !! Dla jasności to są 2 wersje jednego autka zwie sie to Shelby King Cobra :] A hebelki toś trafił ??
Napisano 27 Listopad 200618 l UWAGA/UWAGA: Poszukuję/Potrzebuję referek układu jezdnego i hamulcowego Cobry/Cobry Daytona W ORYGINALE. Szperając po necie trafiłem cos takiego, pytanie czy ktoś wie gdzie szukać do tego Blue Printów ? ale paskudztwa, nie marnuj czasu i energii na te maszkary :D pozdro!! :D
Napisano 27 Listopad 200618 l nie...ten bierznik mnie nie prekonywuje! brak w szparkach drobinek piiasku dyskwalifikuje!
Napisano 4 Grudzień 200618 l damusTo - pracka naprawdę wymiata, zawziołeś się widzę na tą furke, mam pare pytań a mianowicie ile ta scena ma poly ?? a bardziej mnie interesuje jak Twój sprzęt sobie z nią radzi w viewportach ile masz klatek jak dajmy na to zaczniesz obracać perspektywe ??
Napisano 6 Grudzień 200618 l Autor Hm nie pracuje w open gl tylko w dx 9 czyli w ukradzionym i przerobionym open gl'u o ile mi wiadomo ale mniejsza... Komp radzi sobie wyśmienicie choć czasem na obrotach gubi shading i lata samo wire. Ilość poly regularnie redukuję całości nie sprawdzałem dla własnego zdrowia psychicznego jak wnikniesz w tekst to po drodze doczytasz co i jak sie ma w ilościach. Zamierzam to podliczyć dopiero po finiszu słowem gdy skończę modelować i przejdę do renderków. Chciałem dziś podziękować koledze skrzętnie kryjącego się pod pseudonimem Bubu. Chciałem mu tez przyznać + ale okazuje sie że juz dostał ode mnie + czas temu jakiś i nie mogę co strasznie mnie wkurzyło. Tak czy siak Bubu znalazł coś czego mnie sie nie udało i dzięki niemu mam fotki oryginalnego piórowego zawieszenia cobry, za co WIELKIE dzięki. Obecnie pracuje nieco nad tym pewnie za niedługi czas pojawią sie jakieś obrazki póki co cierpliwości
Napisano 9 Grudzień 200618 l Ok....wiec tutek Damus dla ciebie zrobiony!! ale teraz UWAGA!!!! POTRZEbUJEMY HELPA!!!!!!wszystko napisane w tym temacie! http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=457002#post457002
Napisano 10 Grudzień 200618 l Autor OK WIELKIE DZIĘKI jest to jakieś przypomnienie z którego za niebawem myślę cos sie wykluje. Ja póki co spawam ramę - trafiłem taki materiał - ze przy tych twoich fotkach Bubu to ho ho ho - święty Mikołaj :] Ale mam takie zapytanie jako że oszczędzać poly zaczynam jest z czego wszystkiego mam już pod 4 mln ten tego spokojnie bo wszystko mam co najmniej w 3 wersjach itd z połowę zrzucimy i podzielimy na 4 do 4 będzie znośnie ale i tak postanowiłem dietę, no i tu zamyśliłem się nad spawami chciałem sie poradzić jak byście je rozegrali w wariantach oszczędnych. EDIT Nawet napisałem z Qba piosenkę nakrecony tym hardcorem: A ja spawam i spawam, chwytam we włosy dym Jakby szczęście miało chwilę trwać Kiedy spawam, spawam znów się uczę jak Można kochać spaw można kochać spaw Spawam, spawam patrząc w iskier blask Kiedy spawam, spawam znowu się uczę jak Można kochać spaw można kochać spaw
Napisano 10 Grudzień 200618 l Autor Nie no Chudy my tu mówimy o oszczędzaniu ramu nie tylko ramy ;) Więc w tym układzie w gre wchodzi tylko BUMP dlatego myśle go nieco wspomagać 3d ale tylko nieco, tak sobie głosno myślę
Napisano 10 Grudzień 200618 l heh no damusTo nie napisałeś co chcesz oszczędzać ;] w takiej sytuacji twoje rozwiązanie chyba będzie najlepsze. tak prawde mówiąc to moim zdaniem sam bump starczy, no chyba że masz zamiar robić zbliżenia na których będą te spawy widoczne
Napisano 10 Grudzień 200618 l Autor A może by tak rozwinęli co mam krzywymi niby robić bo ja oderwany od resora średnio łapie wasz tok myślenia
Napisano 11 Grudzień 200618 l chodzi o to, ze tam gdzie chcesz spawy machasz line, wlaczasz mu renderable i tak dalej jak wyzej :) czasem sie zastanawiam czy wyrobisz sie w kolejnych 300 postach :) -pozdro!! :D
Napisano 14 Grudzień 200618 l ajć do roboty nierobie jeden, leniu brzydko pachnacy!! slyszalem z roznych zrodel, ze sie opierpitalasz. i bardzo dobrze - sie bedziemy smiac jak nie skonczysz pfffhehehe :P no!
Napisano 4 Styczeń 200718 l Autor No to powitać w nowym roku ;) Ha, trochę was głodziłem ale temat, mimo iż nie było tego widać, miał swój choć nie zbyt dynamiczny, to jednak progress. Kłopot ze zdobyciem referek, później z dokładnym ich odwzorowaniem w 3d ble ble ble... Do tego proza życia i zawieszka gotowa no ale... Oto bardzo wstępna wersja całokształtu ramy Cobry 289... No i kolejna sprawa drobiazg ale który numerek ?
Napisano 4 Styczeń 200718 l DAMUS....ty zyjesz!!!!!!!!!!ja wiedzialem ze musisz toskonczyc wkoncu! A numerek ostatni w 1ym wierszu 1szy w 2giej i 2gi w ostatniej to wchodzi w gre
Napisano 4 Styczeń 200718 l Autor A żyje i mam sie nieźle - dziękuję. Oczywiście że to skończę nie ma innej opcji. Ale po kolei, Musze teraz doprowadzić te ramę do porządku, czym to pomalować ? Musze jeszcze nieco dopracować kilka detali no i ja uzbroić wpakować w nią silnik no i mnóstwo innych detali :] BĘDZIE FAJNIE :] Jeśli idzie o numery to juz wybrałem mimo słabej frekwencji w plebiscycie :p Mój wybór: Pewnie niebawem machne z tego teksturkę
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto