Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 395
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Czeptusie ty jeden, po przewałce z MS postanowiłem że w ruchu nikt tego nie wykuka a nie chciałem zwalczajac to zageszczac siatki bo i tak mam juz z tym na pieńku.

Napisano

Kolejny mały kroczek siata nie gotowa shadery za to jak najbardziej :]

Koło pod Cobrę Daytona w wersji wyscigowej :]

 

ko322oir8.th.jpgko322o2yj0.th.jpgko322o3hb5.th.jpg

 

Teraz zwracam sie z prośba jakiś bierznik opon wyscigowych z przełomu lat 60 i 70, byłbym wdzieczny.

Napisano

No juz sie nie meczcie znalazłem i oto jest finalna oponka :]

 

oponap1ub1.th.jpgoponap2bn4.th.jpg

 

a ja kończę z felgą / Qba dźwięki za otwarcie głowy, nie wiem co to był za zastój intelektualny o8yfvdzgvhagfv67tddvhj...

Napisano

No zmaskrowałem ją bowiem to ma być do wersji wyścigowej do ulicznej pewnie ja troszkę uładzę, i pewnie jeszcze nieco wzbogace te shadery zibaczymy

Napisano

No i dokończyłem i połączyłem felgę tak sie to prezentuje :

 

ko322oplhl6.th.jpgko322oplmsuo8.th.jpgko322oplshrs2.th.jpgko322oplsh2gu5.th.jpg

 

Felga pod MS na 2 interakcjach, opona bez MS co wy na to ?

PS

Tylne koło tez gotowe ale niewiele sie różni oponka szersza o 2 rowki no i bardziej wciętą felga

Napisano

Felga pod MS na 2 interakcjach

Nie czasem iteracjach;)

koła cool, chociaz felgi tak troche zuzycie wygladaja, ale pewnie tak mialo byc. a tak na boku, czemu doba nie ma 48h??:P

Napisano

Interakcje to taki żart środowiskowy wtajemniczeni wiedzą ;) fajnie jednak że czasem ktoś czyta i sie zainteresuje.

Dorzucam tylne koło...

 

ko322otlshfk6.th.jpgko322otlsh2dv9.th.jpg

 

Felgi maja być nie nowe nawet jeszcze bardziej to będzie wersja przechadzana na nie 1 wyścigu :p tego juz nie doczytałeś

Co do doby oczywiście ze ma czasem starcza mi baterii na 56-57 godzin :p

Gość marcin_mocny
Napisano

mnie się podoba texturka opony, że taka zużyta

ale co do feluni to tylko środek nosi ślady starości .. rancik troszkę chyba świeci tumacz

Napisano

UWAGA/UWAGA:

 

Poszukuję/Potrzebuję referek układu jezdnego i hamulcowego Cobry/Cobry Daytona W ORYGINALE.

 

Szperając po necie trafiłem cos takiego, pytanie czy ktoś wie gdzie szukać do tego Blue Printów ?

 

1964_Cooper_KingCobra1.jpg

 

1964_Shelby_KingCobra1.jpg

Napisano

Droga jakże mi Loretto, przetrząchnołem SM'y nie ma ! Czego pleciesz głupotki, czyżby wszystko to po to by spędzić ze mną możliwie najwięcej czasu, albo może to nieudolna próba spowolnienia pracy nad moim projektem ??

;) musisz sie lepiej postarać

Napisano
UWAGA/UWAGA:

 

Poszukuję/Potrzebuję referek układu jezdnego i hamulcowego Cobry/Cobry Daytona W ORYGINALE.

 

Szperając po necie trafiłem cos takiego, pytanie czy ktoś wie gdzie szukać do tego Blue Printów ?

 

1964_Cooper_KingCobra1.jpg

 

1964_Shelby_KingCobra1.jpg

 

ale paskudztwa, nie marnuj czasu i energii na te maszkary :D

pozdro!! :D

Napisano

damusTo - pracka naprawdę wymiata, zawziołeś się widzę na tą furke, mam pare pytań a mianowicie ile ta scena ma poly ?? a bardziej mnie interesuje jak Twój sprzęt sobie z nią radzi w viewportach ile masz klatek jak dajmy na to zaczniesz obracać perspektywe ??

Napisano

Hm nie pracuje w open gl tylko w dx 9 czyli w ukradzionym i przerobionym open gl'u o ile mi wiadomo ale mniejsza...

Komp radzi sobie wyśmienicie choć czasem na obrotach gubi shading i lata samo wire. Ilość poly regularnie redukuję całości nie sprawdzałem dla własnego zdrowia psychicznego jak wnikniesz w tekst to po drodze doczytasz co i jak sie ma w ilościach. Zamierzam to podliczyć dopiero po finiszu słowem gdy skończę modelować i przejdę do renderków.

Chciałem dziś podziękować koledze skrzętnie kryjącego się pod pseudonimem Bubu. Chciałem mu tez przyznać + ale okazuje sie że juz dostał ode mnie + czas temu jakiś i nie mogę co strasznie mnie wkurzyło.

Tak czy siak Bubu znalazł coś czego mnie sie nie udało i dzięki niemu mam fotki oryginalnego piórowego zawieszenia cobry, za co WIELKIE dzięki.

Obecnie pracuje nieco nad tym pewnie za niedługi czas pojawią sie jakieś obrazki póki co cierpliwości

Napisano

OK WIELKIE DZIĘKI jest to jakieś przypomnienie z którego za niebawem myślę cos sie wykluje.

Ja póki co spawam ramę - trafiłem taki materiał - ze przy tych twoich fotkach Bubu to ho ho ho - święty Mikołaj :]

Ale mam takie zapytanie jako że oszczędzać poly zaczynam jest z czego wszystkiego mam już pod 4 mln ten tego spokojnie bo wszystko mam co najmniej w 3 wersjach itd z połowę zrzucimy i podzielimy na 4 do 4 będzie znośnie ale i tak postanowiłem dietę, no i tu zamyśliłem się nad spawami chciałem sie poradzić jak byście je rozegrali w wariantach oszczędnych.

 

EDIT

Nawet napisałem z Qba piosenkę nakrecony tym hardcorem:

 

A ja spawam i spawam, chwytam we włosy dym

Jakby szczęście miało chwilę trwać

Kiedy spawam, spawam znów się uczę jak

Można kochać spaw można kochać spaw

 

 

Spawam, spawam patrząc w iskier blask

Kiedy spawam, spawam znowu się uczę jak

Można kochać spaw można kochać spaw

  • Like 1
Napisano

Nie no Chudy my tu mówimy o oszczędzaniu ramu nie tylko ramy ;)

Więc w tym układzie w gre wchodzi tylko BUMP dlatego myśle go nieco wspomagać 3d ale tylko nieco, tak sobie głosno myślę

Napisano

heh no damusTo nie napisałeś co chcesz oszczędzać ;]

w takiej sytuacji twoje rozwiązanie chyba będzie najlepsze.

 

tak prawde mówiąc to moim zdaniem sam bump starczy, no chyba że masz zamiar robić zbliżenia na których będą te spawy widoczne

Napisano

chodzi o to, ze tam gdzie chcesz spawy machasz line, wlaczasz mu renderable i tak dalej jak wyzej :)

 

czasem sie zastanawiam czy wyrobisz sie w kolejnych 300 postach :)

-pozdro!! :D

Napisano

ajć do roboty nierobie jeden, leniu brzydko pachnacy!! slyszalem z roznych zrodel, ze sie opierpitalasz. i bardzo dobrze - sie bedziemy smiac jak nie skonczysz pfffhehehe :P

 

no!

Napisano

No to powitać w nowym roku ;)

Ha, trochę was głodziłem ale temat, mimo iż nie było tego widać, miał swój choć nie zbyt dynamiczny, to jednak progress. Kłopot ze zdobyciem referek, później z dokładnym ich odwzorowaniem w 3d ble ble ble...

Do tego proza życia i zawieszka gotowa no ale...

Oto bardzo wstępna wersja całokształtu ramy Cobry 289...

rama1wc3.th.jpg

No i kolejna sprawa drobiazg ale który numerek ?

numeracjanacobr280sl3.th.jpg

Napisano

DAMUS....ty zyjesz!!!!!!!!!!ja wiedzialem ze musisz toskonczyc wkoncu!

 

A numerek ostatni w 1ym wierszu

1szy w 2giej

i 2gi w ostatniej

 

to wchodzi w gre

Napisano

A żyje i mam sie nieźle - dziękuję. Oczywiście że to skończę nie ma innej opcji.

Ale po kolei, Musze teraz doprowadzić te ramę do porządku, czym to pomalować ?

Musze jeszcze nieco dopracować kilka detali no i ja uzbroić wpakować w nią silnik no i mnóstwo innych detali :] BĘDZIE FAJNIE :]

 

Jeśli idzie o numery to juz wybrałem mimo słabej frekwencji w plebiscycie :p

Mój wybór:

numeryze8.th.jpg

Pewnie niebawem machne z tego teksturkę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności