NV Napisano 19 Sierpień 2006 Napisano 19 Sierpień 2006 Nie będę mówił ze błędów nie ma bo jest ich sporo ale pochwalić patry-ego trzeba bo wkłada w auto dużo pracy i tym razem się bardzo stara.
patry Napisano 19 Sierpień 2006 Autor Napisano 19 Sierpień 2006 UPDATE Poprawiłem to na dole pod drzwiami, zrobiłem szyby i troszkę poprostowałem siatkę. Tych "zasłonek" na światła proszę nie komentować, bo zrobiłem je tylko po to, żeby nie było widać co jest we wnętrzu auta.
pecet Napisano 19 Sierpień 2006 Napisano 19 Sierpień 2006 sory z tą krawędź, mój błąd :( , otworzyłem po prostu pierwsze zdjęcie z googli, ale i tak jest krzywa zwłaszcza nad tylnym nadkolem edit: przednia szyba widać że faluje, a próg jest inny w oryginale, ogólnie to znowu nic nie poprawiłeś
g:j:r Napisano 19 Sierpień 2006 Napisano 19 Sierpień 2006 ho, nie jest zle, ale to nadkole MUSI wyjsc nad linie:P masz "szew" na osi symetrii, a latwo se z nim poradzic - zaznaczasz wszystkie wierzcholki na krawedzi, robisz align to view (pewnie left view) i potem je przesuwasz albo tez alignujesz (ble co za slowo:P) do osi symetrii plane'a z referką. Mozesz threshold symmetry ustawić na 0,1 mm wtedy:)) Zresztą złażą ci wierzchołki w doł na laczeniu szyby z dachem. Ale moj Saab nie jest duzo mniej krzywy:D
cta Napisano 19 Sierpień 2006 Napisano 19 Sierpień 2006 krzywo, nierówno i tak jak inni mówią miejscami sprzeczne z oryginałem, ale biorąc pod uwagę poprzednie modele jest miodzio :D
ozzyslip Napisano 20 Sierpień 2006 Napisano 20 Sierpień 2006 kurcze ja sie nie znam na modelowaniu aut ale tereaz zaczynam sobie skrobac audi a3 sportsback (caly czas skupiajac 90 % uwagi na vizkach) i robie to zupelnie inan technika japierw robie cala bryle auta a potem tylko cuty i vertexy ruszam o wiele proscie jest siatke prosta zachowac. sprobuj tej metyfy w nastepnym aucie.
patry Napisano 20 Sierpień 2006 Autor Napisano 20 Sierpień 2006 Ok, ozzyslip nastęne auto spróbuje zrobić Twoim sposobem UPDATE (zrobiłem miesjce na rejestrację i klamkę) I mam takie pytanko, bo tutaj mam buga po chamferze, jak się go pozbyć?? I jeszcze taki tma teścik lakieru
Gość George82 Napisano 20 Sierpień 2006 Napisano 20 Sierpień 2006 rosna z Ciebie ludzie Patry i to calkiem szybko...
NV Napisano 20 Sierpień 2006 Napisano 20 Sierpień 2006 Ja jak on to robi.....???? jedyne wytłumaczenie to to ze siedzi w maksie o wiele dłużej niż ja ale mimo wszystko ......ja też tak chcę :)
patry Napisano 20 Sierpień 2006 Autor Napisano 20 Sierpień 2006 Heh, wielkie dzięki Nvidia i George82 :) Ale możecie powiedzieć co zrobić z tym bugiem z tyłu (bo jużdługo nad nim siedzę i nic) ??
pecet Napisano 20 Sierpień 2006 Napisano 20 Sierpień 2006 przedewszystkim usuń tą zaznaczoną krawędź bo niczemu nie służy, spróbuj może zweldować te werexy jak jest zaznaczone czerwonym, albo tak je poprzestawiaj żeby tworzyły jedną "płaską płaszczyzne" z sąsiednimi
hkropinski Napisano 20 Sierpień 2006 Napisano 20 Sierpień 2006 no coraz bardziej przypomina to tt, ale nie bede oszukiwal:D - nadal krzyyywo
hkropinski Napisano 20 Sierpień 2006 Napisano 20 Sierpień 2006 na nadkolach, wokół nadkoli, na ramie drzwiowej, na zderzaku, na dachu, na szybach, cały rowek wokół nadkola niezgodnie z oryginalem
BizU Napisano 21 Sierpień 2006 Napisano 21 Sierpień 2006 hmmm.. patry - nie wiem czemu sie pytasz każdego gdzie jest krzywo, sam powinieneś to dostrzegać, spójż chociażby na refleksy na różnych płaszczyznach nie pokrywają sie, to najlepsza oznaka że coś nie tak, tam lakier jeśli jest falloff powinien wskazywać swoją tonacją gdzie jest wyraźna krzywizna. I tak sie dzieje! znacznie za gesta siatka, ale juz jej sie trzymaj, bo jak zaczniesz ja optymalizować może sie kaszanka z tego audi zrobic. A tak pozatym, to bardzo ładne postępy. Tak trzymaj, i na Boga słuchaj sie innych :D
..:: WIKTOR ::.. Napisano 21 Sierpień 2006 Napisano 21 Sierpień 2006 Dzieki temu powinienes miec na rejestracje: Ale to tylko moja propozycja. A ten "panel" przy wydechu/ach to musisz poprawic bo bajzel straszny sie tam zrobil...
patry Napisano 21 Sierpień 2006 Autor Napisano 21 Sierpień 2006 Dzięki ..:: Wiktor ::.., spróbuje tka zrobić, ale coś czuje, że miejsce na rejestrację się za bardoz zmiękczy. BizU - te dziwne refleksy powstały przez to, że żle białego plane'a ułożyłem.
7demon Napisano 21 Sierpień 2006 Napisano 21 Sierpień 2006 patry, ulozenie tego plane ma niewiele do gadania, i tak widac ze model jest krzywy.
patry Napisano 21 Sierpień 2006 Autor Napisano 21 Sierpień 2006 UPDATE Na zielono zaznaczyłem to co jest nowe, a na niebiesko to co poprawiłem i wyrównałem. Co myślicie o lakierze??
Master Kiełbaster Napisano 21 Sierpień 2006 Napisano 21 Sierpień 2006 Lakier jak z viewporta :* Tylne nadkole masz krzyyywo i słupki wokół szyb...
NV Napisano 21 Sierpień 2006 Napisano 21 Sierpień 2006 Super :) tak trzymaj...... (i poprawiaj to co mówią :) ]
patry Napisano 22 Sierpień 2006 Autor Napisano 22 Sierpień 2006 Dzięki Nvidia :) Ale jak zwykle przesadzasz :) PS No a co myślicie o lakierze??
Vorek Napisano 22 Sierpień 2006 Napisano 22 Sierpień 2006 jak narazie to nie ma lakieru :) Dokończ model, potem zaniesiesz do lakiernika. Pozdrawiam
BizU Napisano 22 Sierpień 2006 Napisano 22 Sierpień 2006 zajmij sie pierw modelem, ktory w dalszym ciagu masz fatalny. Potem bedziesz sie martwil renderem. Mam dziwne "de javu" kiedy widze Twoje wątki.
Master Kiełbaster Napisano 22 Sierpień 2006 Napisano 22 Sierpień 2006 Hmmm mam tak samo jak ty.... Party miesza coś w matrixie.
patry Napisano 23 Sierpień 2006 Autor Napisano 23 Sierpień 2006 UPDATE Heh, może t odziwne, ale dopiero po nałożeniu czarneg olakieru zauważyłem krzywizny :) W nastęnym UPDATE te zaznaczone krzywizny zostaną poprawione. Jeśli ktośzauważy jeszcze jakieś krzywizny albo bugi to proszę aby zaznaczył. PS lakieru nie komentujcie bo to jest wersja beta 0.0001 :D
Master Kiełbaster Napisano 23 Sierpień 2006 Napisano 23 Sierpień 2006 Ten lakier to po to by bugów nie było widać? Kiepsko widać, ale tylnie nadkole i słupki masz nadal krzyyyyywe :*
patry Napisano 23 Sierpień 2006 Autor Napisano 23 Sierpień 2006 Master Kiełbaster zaznacz gdzie jest dokładnie to nadkole krzywe bo ja tego nei widzę XD A co to są słupki?? :)
7demon Napisano 23 Sierpień 2006 Napisano 23 Sierpień 2006 moze daj model bez lakieru, i nie proboj wypatrywac bledow i nierownosci na tych renderach co nam pokazales, bo ciezko cokolwiek zauwazyc. Nie rob na razie prob z lakieriem, wes popraw najpierw caly model, bo tak to sensu nie ma.
Master Kiełbaster Napisano 23 Sierpień 2006 Napisano 23 Sierpień 2006 Przednie w okolicach środka falują i skręcają się na wszystkie strony.
hkropinski Napisano 23 Sierpień 2006 Napisano 23 Sierpień 2006 patry -> czy tobie trzeba wszystko rysowac???????? bo chyba bede musiał włączyć ps'a...
patry Napisano 23 Sierpień 2006 Autor Napisano 23 Sierpień 2006 No raczej tak :) Włączaj PS'a, włączaj... Ale proszę o zaznaczanie tylko tych najgorszych i największych bugów i krzywizn (gdybym o to nie poprosił to pewnie zamazali byście całe auto :))
Master Kiełbaster Napisano 23 Sierpień 2006 Napisano 23 Sierpień 2006 Tylne nadkole masz kanciaste tam gdzie siatkę zwaliłeś :* Czyli w okolicach rogów swiateł.
patry Napisano 23 Sierpień 2006 Autor Napisano 23 Sierpień 2006 Hmmm... nadkola robiłem według cylindra... n oale zobacze co się da zrobić :)
NV Napisano 23 Sierpień 2006 Napisano 23 Sierpień 2006 Moją opinię znasz poprawiaj to co mówią ja ci nie wiele doradzę bo za cienki w poly jeszcze jestem by mówić o błędach technicznych skoro sam zrobiłbym ich 2x więcej:)
slim_sandman Napisano 24 Sierpień 2006 Napisano 24 Sierpień 2006 Model jak model, troche kanciasty, ale od biedy ujdzie, ale tylne swiatla wyszly ci lepiej niz mi :)
patry Napisano 25 Sierpień 2006 Autor Napisano 25 Sierpień 2006 UPDATE (poprawiłem dach, te "słupki", zrobiłem znaczek i koło) Sorry za rozdzielczość i jakość AA ale mi się śpieszyło :) Nie weim dlaczego ta felga wydaje się taka "gruba" b ojest zgodna z blueprintem...
NV Napisano 25 Sierpień 2006 Napisano 25 Sierpień 2006 No to ja teraz troszkę ponarzekam tym razem... a wiec tak nie wiem dlaczego ale teraz autko zrobiło mi się jak zabawka,,, wcześniej nie miałem takiego wrażenia. Materiał opony do mnie nie przemawia bieżnik hmmm... widać ze tuturial dobrze przerobiłeś ale też mi do końca nie pasuje bo wiem ze stać cię na więcej tylko 100% z siebie nie dajesz.... pozdr.(
tommi84 Napisano 25 Sierpień 2006 Napisano 25 Sierpień 2006 Patry, widziałeś kiedyś taką oponę?? Będzie miała problemy z odprowadzaniem wody, lamelki, czy jak to się tam nazywa wydają się być za małe, chyba że to dopiero przymiarka. Pozdro-pracuj dalej
pecet Napisano 25 Sierpień 2006 Napisano 25 Sierpień 2006 na tych małych obrazkach nawet nieźle się prezentuje ;) opone to lepiej zmień bo ta wygląda dziwnie, felga mało ciekawa, ale może zostać
hkropinski Napisano 26 Sierpień 2006 Napisano 26 Sierpień 2006 a pokaz obrazki większe ale szare to ci wszystko narysuje;)
dariusz Napisano 26 Sierpień 2006 Napisano 26 Sierpień 2006 nie rozumiem, robisz niezłą bude, a opone jakby Ci sie totalnie nie chciało opona do wymiany
patry Napisano 26 Sierpień 2006 Autor Napisano 26 Sierpień 2006 Hkropinski - po południu dam większego rendera z szarmy modelem. Dariusz rozumiem, że "niezła buda" to komplement :D A opona to troche na speeda robiona więc zrobie nową od początku (ale i tak będzie kwadratowa tak jak ta bo mój komputer bez ms jużmuli :()
dariusz Napisano 26 Sierpień 2006 Napisano 26 Sierpień 2006 http://www.danielbuck.net/index.php?page=tire_tut_2/tiretut2 ta lepiej wygląda a ma pewnie mniej poly
damusTo Napisano 26 Sierpień 2006 Napisano 26 Sierpień 2006 a jak nie to zrób prostą opne bez bierznika i popracuj nad budą jeszcze, sa miejsca do poprawy, zdarzają sie falowanko, przyjzyj sie temu jeszcze ale generalnie sporo lepiej jak w poprzedniej pracy, utrzymaj ten progress a bedzie git. tylko wydaje mi się że ciagle za mało obserwujesz i za mało koofrontacji z oryginałem. zeby nie bys gołosłownym looknij na to
patry Napisano 26 Sierpień 2006 Autor Napisano 26 Sierpień 2006 UPDATE (poprawiłem felgę, trochę pokombinowałem, trochę poprzestawiałem i oto efekt :)) I szary model specialnie dla hkropinskiego :) PS materiał rur wydechowych i znaczka audi z tyłu skaszaniłem - poprawię to :)
urban Napisano 26 Sierpień 2006 Napisano 26 Sierpień 2006 na tylnich i na przednich światłach masz jakieś załamania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się