Kedzior Napisano 22 Sierpień 2006 Napisano 22 Sierpień 2006 "Król Artur za radą czarownika Merlina założył rycerskie Bractwo Okrągłego Stołu, mające walczyć ze złem, któremu przewodził Mordred. Artur w wieku 13 lat ożenił się z Ginewrą. Zbudował najpotężniejszy zamek Camelot na wybrzeżu Kornwalii, skąd w mgliste wieczory widział Avalon. Moja wizja pokazuje zamek w troche innym świetle, sielankowy klimat i ciepłe kolory mają za zadanie wydobyć pozytywne emocje i nastrój." Witam wszystkich. Na razie króciutko. Zamierzam odtworzyć zamek Camelot...na razie tyle:D. Musze troche poszukać by coś sensownego o nim napisać. To jest mój szkic, który jest baaardzo ogólny i jest sumą wszystkich zdjęć i rysunków jakie widziałem na temat tego zamku. Wrzucam go tu by dać Wam wstępny zarys tego co będę robił, a poniżej jest czyjaś grafika, pokazuje ją tutaj bo taki klimat będę chciał utrzymać. Tyle na wstępie. Powodzenia wszystkim i oby do finału załapali się wszyscy:)
RK Napisano 22 Sierpień 2006 Napisano 22 Sierpień 2006 Wygląda może mało "arturiańsko" ale napewno to dobra grafika. Dawaj z tym koksem- zobaczymy co z tego wyjdzie.
Master Kiełbaster Napisano 22 Sierpień 2006 Napisano 22 Sierpień 2006 Bardziej jak zamek Putina II. Daj jakiś angielski zamek np. Bodiam castle ;p
BizU Napisano 22 Sierpień 2006 Napisano 22 Sierpień 2006 Majster a gdzie :* ? Zapomniałes :D Kedzior czekam na pierwsze rendery.
Valery Napisano 22 Sierpień 2006 Napisano 22 Sierpień 2006 obrzydliwy! to bardziej przypomina jakąś cerkiew niż zamek. albo jakiś cyrk. zamek znaczy twierdza czyli sórowość a nie jakies szmery bajery kolorowe chociaż technicznie wykonane super
Master Kiełbaster Napisano 22 Sierpień 2006 Napisano 22 Sierpień 2006 Właściwie to jest on w klimacie zamku króla artura z "Monty Python i Święty Graal" Jedźmy do Camelot! Tu na Okrągłym Stole|są tańce i swawole. Rycerze ćwiczą rewię|i kroki baletowe. W Camelot stołówka jest|mielonka, szynka, dżem. My po Okrągłym Stole|hasamy jak po polu. Choć rymy złe trafiają się|i brzmią nie operowo. W Camelot króluje śpiew,|mistrzem przepony każdy jest. My w walce niezrównani, Całkiem niezmordowani. Po każdym boju nasze stroje|zdobimy cekinami. W Camelot praca wre, A ja w niańkę bawię się. Pomyślałem właśnie,|żeby nie jechać do Camelot. - To głupie miejsce.|- Słusznie. :P
KoMic Napisano 22 Sierpień 2006 Napisano 22 Sierpień 2006 witam, noo fajny temacik, rozbieznosc stylow juz zauwazono wiec niebede sie roztrzasal po proznicy: ], hehe jedziesz jedziesz, pozdro
Leru Napisano 23 Sierpień 2006 Napisano 23 Sierpień 2006 Kedzior -> nawiązując do tego co Master Kiełbaster powiedział: - Cameloth! - bleh, it`s only a model ;) Żeby ten "tylko model" był naprawdę świetny :) Witam i powodzenia życzę
Kedzior Napisano 27 Sierpień 2006 Autor Napisano 27 Sierpień 2006 Dziękuje za ciepłe przyjęcie :D . Czasu dość mało a cel przede mną trudny. Więc zaczynam. To wstępny początek :). Szczgółowość chyba taka zostanie. Reszte będe załatwiał texturami , w końcu zamek to nie jedyny element będzie to raz , a dwa to będzie widoczny z daleka i nawet nie wiem czy już nie przesadzilem:rolleyes: . Zresztą czekam na opinie i lece do pracy bo czeka mnie mało miasteczko do zrobienia.:)
Vetis Napisano 27 Sierpień 2006 Napisano 27 Sierpień 2006 no detal jest super - biorac pod uwage cala scene to fakt ze moze juz przegiales :) - ale dobrego nigdy nei za wiele. czekam na wiecej :D pzdr
Kedzior Napisano 28 Sierpień 2006 Autor Napisano 28 Sierpień 2006 Ciesze sie ze sie podoba. Detali starczy, ale ciagle mam wrazenie ze ubogie to jakies, no ale skoro nie bedzie widac :) Update maly, troche przyspiesze bo konkurencja idzie do przodu :)
Master Kiełbaster Napisano 28 Sierpień 2006 Napisano 28 Sierpień 2006 Ten kanciasty łuczek nie na miejscu :*.
Kedzior Napisano 29 Sierpień 2006 Autor Napisano 29 Sierpień 2006 -> Master Kiełbaster: chcialem oszczedzac poly, ale chyba za bardzo :). dzieki za uwage. UPDATE:29.08.06
mileS Napisano 29 Sierpień 2006 Napisano 29 Sierpień 2006 Jak dla mnie to Wypasik ,tylko to na dole murów (to fałdziaste) to piasek ... ?
Kedzior Napisano 29 Sierpień 2006 Autor Napisano 29 Sierpień 2006 -> mileS: dzieki:), to na dole to poczatek....ziemi,skały itd. Tam tez dookola zamku bedzie woda i troche zieleni. Tutaj inne ujecie...
KoMic Napisano 29 Sierpień 2006 Napisano 29 Sierpień 2006 witam, nooo i gitarra, bardzo fajnie sie zapowiada tylko hehe, proporcje zes kolego skopal: ], patrze sie na obrazki z gory i mysle sobie spore te mury moga miec z kilkanascie metrow, hehe ale jak zobaczylem zamek z balustrada to teraz wyglada to bardzij jak Disneyland: ], albo cos trzeba zmniejszyc albo powiekszyc reszte: ]. pozdrawiam
Kedzior Napisano 31 Sierpień 2006 Autor Napisano 31 Sierpień 2006 To ja sie cieszylem ze nabiera scena ksztaltu a tu zonk, faktycznie :). Juz poprawilem, dzieki za uwage. Tu update.
Kedzior Napisano 7 Wrzesień 2006 Autor Napisano 7 Wrzesień 2006 Troche podziubalem i taki efekt. Wiem ,textury bardzo monotonne i nie dopracowane ale to bardzo wczesna beta:) . Chcialem zobaczyc czy kierunek ktory sobie obralem, dalej mi odpowiada. Model zamku oraz mury rowniez ulegna przemodelowaniu i to znaczemu (szczegolnie to cos po prawej na co nie moge patrzec:cool: - mialem gorszy dzien), pozniej beda dochodzic detale: drzewa, ludzie drobne budynki w oddali itd.
Kuciel Napisano 7 Wrzesień 2006 Napisano 7 Wrzesień 2006 no zaczyna to jakos wygladac ale te mury sa takie nie przemyslane i malo urzyteczne w czasie obrony by byly, pracuje dalej :)
siyokh Napisano 7 Wrzesień 2006 Napisano 7 Wrzesień 2006 jak na wczesną bete nie jest źle, rzekłbym. chociaż hmm.... moje małe sugestie: -spróbuj dwie wierze przy bramie wjazdowej nieco odróżnić, zrobić masywniejsze. -'to coś po prawej'- może na poczatek obniż, bo gdybym był mieszkańcem tegoż zamku, raczej nie chciałoby mi się wchodzić pod taką górę :P (może od strony tylniej jakieś połączenie z 'katedrą'?)
SirAnen Napisano 8 Wrzesień 2006 Napisano 8 Wrzesień 2006 Hehe, bitwa czas porzera jak cholera ... :)
Master Kiełbaster Napisano 8 Wrzesień 2006 Napisano 8 Wrzesień 2006 Postawiłeś zamek w największym dole w okolicy :* A stawiali je raczej na wziesieniach... Chociaż z drugiej strony to miało być głupie miejsce :p
vv3k70r Napisano 8 Wrzesień 2006 Napisano 8 Wrzesień 2006 smieszne i bez sensu, ale ladnie zrobione, wiec jest dobrze :)
Leru Napisano 18 Wrzesień 2006 Napisano 18 Wrzesień 2006 jakie będzie ustawienie kamery ? to na koncepcie jest bardzo fajne, w połączeniu z Twoim modelem powstanie napewno fajna scena. Dodaj ptaki (lub inny przedmiot, który wszyscy doskonale znają i widzą na codzień) gdzieś na wierzą, aby załapać skalę zamku.
Kedzior Napisano 22 Wrzesień 2006 Autor Napisano 22 Wrzesień 2006 update. szczegoly wkrotce :-) Pozdrawiam
mrkrzysiek Napisano 23 Wrzesień 2006 Napisano 23 Wrzesień 2006 modele ładne tylko textura zamku nie wyraźna i te liscie na drzewie mam nadzieje ze takie nie bedą:)
Maxym Napisano 23 Wrzesień 2006 Napisano 23 Wrzesień 2006 Zaczyna nabierać koloru. Choć... proponuje zmienić, a raczej lekko obciął kadr z prawej strony. Nie zawsze główny obiekt musi być widoczny w całości. Po pierwsze pozbędziesz się przesadnie prostego odcinka muru, po drugie nie będzie wiadomo jak daleko zamek się rozciąga, co wizualnie a raczej podświadomie (w zależności od wyobraźni oglądającego) powiększy go. Coś takiego jak poniżej (przesunąłem wierzę narożną, bo fajnie się prezentuje): Powodzenia! _____________________ Bitwa:"Minotaur & Tezeusz"
JmTm00 Napisano 24 Wrzesień 2006 Napisano 24 Wrzesień 2006 hehe na tym drzewie to wyglada jakby smok siedzieł taki jakiś zakamuflowany XD XD
Kedzior Napisano 26 Wrzesień 2006 Autor Napisano 26 Wrzesień 2006 Witam. Sorki za brak komentarzy z mojej strony ale nijak nie moge sie zebrac, a obowiazkow mam ostatnio za dużo. Co do Waszych sugesti to wszystkie przemyśle oczywiście i dzięki wielkie za komentarze. Pozdrawiam :-)
Dziamka Napisano 5 Październik 2006 Napisano 5 Październik 2006 Drzewko takie jakieś jakby poucinane albo niedorośnięte.. Fajna fosa, taka regularna jak na bajkach :P Dodaj kolorków zamkowi bo blado wypada przy trawie zieloniutkiej :)
Ania Napisano 5 Październik 2006 Napisano 5 Październik 2006 brama jest zrobiona nieoptymalnie, bo opiera się tylko na czubku łuku zamiast na całej szerokości. zrób bramę prostokątną a to półkole zostaw żeby sobie zwisało z framugi. na wodzie są za duże fale oprócz tego przyjemnie wygląda
Master Kiełbaster Napisano 5 Październik 2006 Napisano 5 Październik 2006 Nie pasi mi ten kadr :* Może zrób coś w stylu tej drugiej referki.
Kedzior Napisano 8 Październik 2006 Autor Napisano 8 Październik 2006 Przeanalizowalem Wasze sugestie, niektore zrealizowalem inne nie. Tak czy siak dzeki :-). Teraz troche wolnego czasu wreszcie wiec dzialam dalej. i siateczka
Kedzior Napisano 8 Październik 2006 Autor Napisano 8 Październik 2006 Planuje jeszcze dorzudzic troche postaci wokol zamku i taka mini biesiade zrobic, zobaczymy co wyjdzie. Pozdrawiam
Ania Napisano 8 Październik 2006 Napisano 8 Październik 2006 znak drogowy jest ledwo czytelny, tylnia część wyrazu ginie w cieniu. daj jakieś chorągiewki na namioty
kurt_hectic Napisano 8 Październik 2006 Napisano 8 Październik 2006 hi, panorama jest BARDZO fajna ale pierwszy plan jest "makabryczny" poczytaj to: http://67.15.36.49/team/Tutorials/centuried_street/street_01.asp http://67.15.36.49/team/tutorials/lisuli/lisuli.asp http://67.15.36.49/team/tutorials/julien/julien.asp i popraw co trzeba > jest czas///
Kedzior Napisano 8 Październik 2006 Autor Napisano 8 Październik 2006 hi, panorama jest BARDZO fajna ale pierwszy plan jest "makabryczny" poczytaj to: http://67.15.36.49/team/Tutorials/centuried_street/street_01.asp http://67.15.36.49/team/tutorials/lisuli/lisuli.asp http://67.15.36.49/team/tutorials/julien/julien.asp i popraw co trzeba > jest czas/// Mam rozumieć, że chodzi Ci o drzewo. Co jest z nim nie tak? Mi się bardzo podoba prawdę mowiąc.
crooll Napisano 8 Październik 2006 Napisano 8 Październik 2006 gites!:-) czepnąłbym sie jeno zbyt ładnego muru i trawy jak z pola golfowego...
kurt_hectic Napisano 8 Październik 2006 Napisano 8 Październik 2006 ;) podajac 3 linki do tutoriali o texturowaniu scian napewno chcialem Ci uswiadomic, ze drzewo jest zle ;) a tak na powaznie/// mozna z tego wycisnac duzo wiecej ! :
imprecis Napisano 8 Październik 2006 Napisano 8 Październik 2006 Pierwszy plan jest na razie za pusty...moze dodaj jeszcze jedna karoce, tylko umiesc ja na blizszym planie. Ogolnie to mi sie podoba jak na razie ;)
JohnyCa Napisano 9 Październik 2006 Napisano 9 Październik 2006 Choc wszystko duze to wydaje sie takie male? Moze to moje wrazenie ale... Podobaja mi sie modeliki i otoczenie choc troche jeszcze za sterylne. Ladne swiatlo :)
satanicus1991 Napisano 16 Październik 2006 Napisano 16 Październik 2006 brzydkie: kamienie, drzewo, woda, ogień. ladne: reszta. powodzenia
Kedzior Napisano 26 Październik 2006 Autor Napisano 26 Październik 2006 Podrasowalem troche prace. Doszlo kilka detali, troche inna kolorystyka, postać, kilka innych smaczkow i moge powiedziec ze prawie skonczylem :-). Praca jest pod nominacje. Jak przejde dalej to beda poprawki,poprawki i poprawki ale klimat i styl pracy juz nie ulegnie zmianie. Powodzenia wszystkim i dziekuje za komentarze no i licze na kolejne. :)
Lis Napisano 26 Październik 2006 Napisano 26 Październik 2006 Przepraszam że narzekam. Praca zrobiona na szybko bez dbałości o szczegóły. Widać niedorobiona modele. Drzewo.... :( Fosa bardzo malutka. Na początku myślałem że to co stoi po lewej stronie pod drzewem to jakiś suseł spoglądający na zamek. Jedyną rzeczą która ratuje trochę tę pracę to kolorystyka. Ogólnie Mi się nie podoba. Pozdrawiam i bez urazy.
siyokh Napisano 26 Październik 2006 Napisano 26 Październik 2006 hyhy... jakimś znawcą średniowiecznej epoki nie jestem, ale wydaje mi się że ognisko w dzień...? ogrzać się czy zjeść paróweczki? no nie wiem...
MaJKel_zmc Napisano 26 Październik 2006 Napisano 26 Październik 2006 Pracka fajna, tylko że teksturki skaszanione. Trawa jest zbyt jednolita, może jakieś kamyczki skały, kamyki dodaj, większe kempki trawy - żeby urozmaicić to jakoś. Odzianie wędrowca niezbyt Ci wyszło. Obóz jest zbędny - mi osobiście kojarzy się raczej z obozem indiańskim, po co by kto w takim miejscu rozbijał namioty :)? Poza tym zbyt intensywnie światło "wypływa" z głównego wejścia. Cały modelik i klimacik jest naprawdę ciekawy, więc jeśli poprawisz te parę błędów to pracka będzie naprawdę sympatyczna :).Pozdro
satanicus1991 Napisano 26 Październik 2006 Napisano 26 Październik 2006 jesu! az sie wystraszylem tegotego pod drzewem. pozycz mi ten model, przyda sie do mojego wipa z silentem :P wyglada jak zywcem wyjete z tego wlasnie swiata. druga rzecz: woda dalej skopana, brzydka :( acha, i wiesz? maly ten zamek, jak na legendarny... to wszystko za zamkiem, to photoshop, prawda?
Kedzior Napisano 28 Październik 2006 Autor Napisano 28 Październik 2006 dzieki za porady, poprawki poleca ale nic wiekszego. juz za daleko z tym poszedlem, poza tym podoba mi sie :) . -> satanicus1991 : za zamkiem wiekszosc to 3d , wrzuce siatke, tylko korekta to photoshop no i niebo oczywiscie w shopie. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi