Por@szek Napisano 29 Sierpień 2006 Napisano 29 Sierpień 2006 Ostatnio przegladalem rozne pracki i znowu sie nadzialem na Honeysuckle Mindrota. Jakoze jego praca ma juz 2 latka postanowilem zrobic cos nextgenowego w tym stylu inspirujac sie jego praca. A dodatkowo iz niektorzy z forum twierdza ze jestem smierdzacym leniem, obibokiem i takie tam pokaze ze cos robie, ba nawet bede updejtowal i skoncze, ale nie wiem kiedy :P Praca jest robiona z mysla o przyszlorocznym job huncie, gdyz wczesniej niz po obronie nie bede polowac. http://abandonedland.net/honeysuckle2/9_d_0000.jpg http://abandonedland.net/honeysuckle2/9_d_0001.jpg http://abandonedland.net/honeysuckle2/9_d_0002.jpg Siatki, ani polycountu narazie nie podam gdyz jest to dosc wczesny wip i nie wiem finalnie jak bedzie to wygladac od strony technicznej. Ok ... mozecie po mnie jezdzic :P
ftorek Napisano 29 Sierpień 2006 Napisano 29 Sierpień 2006 nieee noooo - staryyy - profeska - niewiele w sumie jest zrobione - ale jak na razie daje rade naprawde zacnie :) napisz cos chociaz o texturkach - jakiej wielkosci i moze jakas siatke pokaz :) mauuhaha - od dzisiaj mi mozesz moowic 'mistrz motywacji' muahhahha :D pzooas
andy_a Napisano 29 Sierpień 2006 Napisano 29 Sierpień 2006 Ładne to to panoćku, ba wręcz HPoly :P (jak dla mnie) ale: (tak musi być to #### ale :] ) -imo wcięcia (te cegły) lepiej byłoby zrobić normal mapą (gładsze by były a tak w grze mogą być „dziwne” rzeczy bez aa) -sporo ostrych kantów (które pewnie załatwisz dopieszczoną teksturą :) ) -fajniej by wyglądał silniejszy bump (wręcz przesadzony ale to tylko moje zdanie ) -tilling tekstury się trochę rzuca w oczy -a gdzie postać ? :P
Por@szek Napisano 29 Sierpień 2006 Autor Napisano 29 Sierpień 2006 Hehehe * "Mistrzu motywacji" -rzadzisz :P Siateczka na dole co do tri sie wstrzymuje narazie ale jest ponad 1,5 ktri texty 512 i w dol, dokladnie powiem jak skoncze. * Andy - to nie jest do gry, a dwa takie rzeczy sie robi :] - to nie jest bump a normal, bedziesz widzial jak avika sklece - siaka postac ?? czy ja kiedys mowilem ze jestem character artist? :P Siata : http://abandonedland.net/honeysuckle2/wire_1.jpg http://abandonedland.net/honeysuckle2/wire_2.jpg http://abandonedland.net/honeysuckle2/wire_3.jpg View: http://abandonedland.net/honeysuckle2/4_0000.jpg http://abandonedland.net/honeysuckle2/4_0001.jpg http://abandonedland.net/honeysuckle2/4_0002.jpg Cheers
ftorek Napisano 29 Sierpień 2006 Napisano 29 Sierpień 2006 calosc zapowiada sie niezle - ale nie wiem na ile masz modeling skocznony - ale spokojnie mozesz jeszcze detalem jechac ze hoho :), czyli: rynny, moze troche wiecej parapetow, tam z tylu moze (kolo tych schodkow w dol) jakis plotek, moze bys sie pokusil o latarnie uliczne i kawalek jezdni, jakies wypusty szybow kominowych itp. itd... pzooa
zaki79 Napisano 29 Sierpień 2006 Napisano 29 Sierpień 2006 hej Poraszek ! fajowe texy, chyba konkretnej rozdzielczości :) jedyny błąd jaki zauważyłem, a przynajmniej tak mi się wydaję, to odległość między oknami pierwszego i drugiego piętra w tym oteksturowanym budynku. Nad oknem jest zawsze troche miejsca na jakieś nadproże, potem strop i jakies 85-90 cm od podłogi do parapetu/światła okna...byłoby ok, gdyby to były duże okna balkonowe, ale tak..cosik mi tu nie pasi... :) tak czy śmak zapowiada się nieźle - pozdrawiam !
andy_a Napisano 29 Sierpień 2006 Napisano 29 Sierpień 2006 Skoro nie od gry to całkiem inna bajka :) Wiem, że takie rzeczy się robi bo sam często w grach widzę takie drobne elementy które bez AAx2 z daleka wyglądają „nieestetycznie” :) Z bumpem to chodziło mi o wyolbrzymienie faktury. Uuuu czyli mówisz, że environment artistem jesteś :P to tym lepiej (i ciekawiej) :)
ledyr Napisano 29 Sierpień 2006 Napisano 29 Sierpień 2006 kurcze, chciałbym skomentować konstruktywnie, coś pomóc, jakiegos bagola wykryć ale nie mam za bardzo pomysłów :/ :D wyglada bardzo ładnie jak z call of duty 3 :D mam nadzieje ze pokazesz kiedyś teksture :)
arcade Napisano 29 Sierpień 2006 Napisano 29 Sierpień 2006 Baardzo fajna robota Por@sz :) Imho napis tylko na normalu - nie ma innej opcji ;) pozdrawiam :)
madman1987 Napisano 30 Sierpień 2006 Napisano 30 Sierpień 2006 kjul man jak juz pisalem :) kjul, a nie powiem nic konstruktywnego, albowiem cieniakiem jest w enviro :P pozdrowki
heZrou Napisano 30 Sierpień 2006 Napisano 30 Sierpień 2006 wiem się czepiam, ale tych vertexów mogłoby nie być:
ftorek Napisano 30 Sierpień 2006 Napisano 30 Sierpień 2006 hehe - hezrou czepiasz sie :) - te verty musza tam byc bo rama okna nie jest zweldowana ze sciana - w ten sposob oszczednosc ogolna jest chyba wieksza :) nie wiem w sumie - ale mam wrazenie ze nawet jak triangli nie jest mniej to taka niepolaczana siatka jest duzo bardziej elastyczna (mozna np. taka rame wyrzucic i juz i nie musisz edytowac sciany jako takiej :) ps. niech sie tworca tak czy siak tlumaczy :) poaoa
heZrou Napisano 30 Sierpień 2006 Napisano 30 Sierpień 2006 no w cumie to te edge biegnące do okien mnie zmyliły, ale jeśli jest tak jak pisasz to spox, abstrahuje u co chodzi, wtedy czepiam się niepotrzebnie, ahh ta moja niedomagająca wiedza >.>
Por@szek Napisano 31 Sierpień 2006 Autor Napisano 31 Sierpień 2006 OMG, troche poposciliswa tutaj :P No to jadym z koksem ( albo dresem, btw kto widzial dresa, znowu ma mature bo tak jakos sie nie ujawnia od kilku miechuf) *ftorek - modeling jest skonczony tylko na tyle, ze budy stoja. Chce skonczyc ogolne budy a pozniej stopniowo wchodzic w detal, ale dzieki za pomysly ;) *zaki79 - texty sa 512x512 i w dol, a co do odleglosci miedzy pietrami, miales racje, sadze ze podobny zgryz bede mial z drzwiami, kapke wieksze bede musial dac, ale nastepnym razem pliss pisz po prostu daj wyzej, bo czytalem 3 razy ten fragment posta, nie to ze bym mial problem z tekstem pisanym ... :P *andy_a - z bumpem/normalem jest jak z sharpenem, trzeba miec wyczucie bo latwo przegiac i wtedy zamiast ladnej faktury/textury masz kaszke. Environment artist jestem ... LOL ano jestem XD, ale nie wiem co w tym lepiej ba ani ciekawiej XD *ledyr - hehe, thx, cod3 to nie jest ale dzienks za porownanie. Texty moge pokazac, jak skoncze ;) *ziomus - sir, yes sir ( ogladalem wlasnie annapolis :P ) i dynks :P *r2d2 - (chcialem napisac r3d3 ale co cie bede awansowal :P, i tak po tym co wczoraj widzialem , U ROCK MATE) thx *heZrou - yhm czepiasz sie :P Srednio to czytelnie przedstawieles i glowilem sie co nie miara ale podsunoles mi pomysl na fajna optymalizacje, thx. *ftorek - ( huh, again ?? heh) chyba jednak mam problem z tekstem pisanym :P Dobra chodzi o to ze rama jest jako obiekt dosunieta, dzieki temu daje to efekt wypuklosci ktorej nawet normalem bym nie uzyskal, ewentualnie paralaxem ale nie mialbym go jak pokazac z maxa ,bo jest ulomny w tej kwestii. Ale co tam, trzymajmy sie ramy to sie nie posr.... tararampapam :P *heZrou - (lol again, cos mi sie klonujecie :P) do szkoly idz :P ale fajnie ze masz takie dobre oczko ;) *nielot007 - dynks A teraz moje drogie owieczki ... maly update, naprawde maly bo wczoraj sie zarlem z jedna rzecza ale nie wyszlo jak oczekiwalem wiec bede musial pozniej zrobic jeszcze jedno podejscie, ale zostawie sobie to na koniec. Chcialem zrobic bluszcz z tylu budynku, ale efekt mnie nie zadowolil, wiec pozniej jeszcze pokombinuje a dzisiaj jade z kolejnym budynkiem dokanczajac ten. Tymczasem borem lasem lapajcie co jest ;) Enjoy: http://abandonedland.net/honeysuckle2/10_0000.jpg http://abandonedland.net/honeysuckle2/10_0001.jpg http://abandonedland.net/honeysuckle2/10_0002.jpg http://abandonedland.net/honeysuckle2/10_0003.jpg
_michal Napisano 31 Sierpień 2006 Napisano 31 Sierpień 2006 Font sucks! Ale reszta całkiem, całkiem :)
ftorek Napisano 31 Sierpień 2006 Napisano 31 Sierpień 2006 czcioneczka jest swietna - wlasnie taka 'prosta' i bardzo dobrze - bardziej 'skomplikowane/ozdobne' by do tej budy nie pasowaly :) - jeszcze moglbys np jakas literka pochylic - niby ze sie obluzowala :D i byloby w ogole superek fajnie ci te obicia blachowe na dachu wyjszly :) idzie zdecydowanie do przodu :) ps. majster - zmien se to miasto bo wywala twoje posty na pol ekranu... please... poapopaa
andy_a Napisano 1 Wrzesień 2006 Napisano 1 Wrzesień 2006 Chodziło mi o to że ostatni environment jaki pamiętam to kawałek podłogi twojego autorstwa :) (a z racji, że otoczenie jest znacznie „popularniejsze” w grach to naprawdę miło popatrzeć na to dobre wykonanie budynku) Szkoda, ze nie robisz większej tekstury – miałbyś większe możliwości dodania unikalnego detalu :) (np. fajnie by wyglądały zacieki wokół okien). Przydałoby się też troszkę więcej odprysków farby oraz tynku (cegły imo tez są trochę za świeże) Fajnie, że jest błoto u dołu ale tak ogólnie brakuje mi zgnilizny :] Po kolejnym przeczytaniu tego komentarza zastanowiłem się czy go czasem nie poprawić ale zdecydowałem, że zostawię takim jaki jest :) Czy mógłbyś napisać cos więcej o klimacie tego budynku ? (czy to jakiś tani motel, dom do rozbiórki, stara fabryka) bo to by ułatwiło komentowanie :)
_michal Napisano 1 Wrzesień 2006 Napisano 1 Wrzesień 2006 To będzie hotel + dom 'uciech cielesnych' ;) Tu masz wątek do którego nawiązuje Poraszek tematem: http://forums.cgsociety.org/showpost.php?p=1387571&postcount=80
Przybysz Napisano 1 Wrzesień 2006 Napisano 1 Wrzesień 2006 Po siatce nie potrafie rozkminić jak Ty te textury tam układasz bez dodatkowych podziałów ścian, ale efekt jest świetny. Zapowiada sie spory budynek. Robisz go tak z głowy czy może wzorujesz sie na jakimś prawdziwym budynku?
Por@szek Napisano 1 Wrzesień 2006 Autor Napisano 1 Wrzesień 2006 Ok to lecim. *kome - nie :P Pewnie ze tak:] *empeck - jak juz Ci mowilem, to tylko placeholder. Chce jakos z sensem ten napis umiescic i juz wiem ze tam go nie bedzie :] *Master Kielbaster - z czasem ... :] *ftorek - thx, a co do napisu, j/w :) *andy_a - to malo widziales :P A co do dodania unkalnych elementow, wlasnie z mniejszymi texturami mam wiecej tych mozliwosci. Proste -> textura 1024x1024 to tak jak 4x512x512. Wiec przykladowo 2x512 idzie na sciany a 2 kolejne 512 ida na detal,(empeck jak sie fachowo nazywaly te dosuwane plany z detalem bo mi wywialo nazwe). Jeden maly problem jest z tym ze przy normalach trzeba uwazac z dodawaniem detalu ta technika, ale nie ma rzeczy nie do zrobienia ;) A co do klimatu to juz moj ulubiony kolega mnie wyreczyl :P *empeck - thx mate, widze ze czuwasz :P Ale nawiazuje, inspiruje, troche odejde od pierwowzoru. *Przybysz - kilka elementow bylo wzorowoanych (przykladowo ten rog budynku na jakims wildwestowym czyms, a wystajacy balkon na jakiejs wroclawskiej kamienicy bo jakis czas temu fotki przegladalem i wpadlem na niego) Spory budynek ... raczej to beda 3 budynki polaczone scianami z przodem od ulicy oraz z tzw. podworkiem. Co do mapowania -> (duza rozdzialka) Cheers, update soon, I promise.
Przybysz Napisano 1 Wrzesień 2006 Napisano 1 Wrzesień 2006 Dzięki Por@szek. Nie wiedziałem, że takie mapowanie poza obszarem jest dozwolone bo nie robie w enviro. A balkon własnie wyglądał mi jakoś znajomo ;)
ftorek Napisano 1 Wrzesień 2006 Napisano 1 Wrzesień 2006 porach - hehe - moonspell 'vampiria' :D muahhhaha ps. sory za extremalnie konstruktywny koment :D muahhahhaa :D pozpopa
SirAnen Napisano 4 Wrzesień 2006 Napisano 4 Wrzesień 2006 Nie wiem czemu ale przypomina model z gry Bloodlines : Vampire Ale ciekawy program , musze zobaczyc go u mnie :)
Por@szek Napisano 4 Wrzesień 2006 Autor Napisano 4 Wrzesień 2006 *Przybysz - heh, znajomy znajomy :) Btw kiedys gdzies na game art wlasnie z empeckiem pisalismy o mapowaniu poza 0,1. *ftorek - koment daje rade :P Teraz znow jestem na etapie OST'a z piratow XD *SirAnen - Nie gralem w Bloodlines. Not enough time. Ciekawy program ?? o_O ktory? Szybki up. (HONEYSUCKLE to nadal placeholder)
andy_a Napisano 4 Wrzesień 2006 Napisano 4 Wrzesień 2006 No to teraz Por@szku przyznaj się mi jak zrobiłeś taki ładny metal :P (czysta tekstura czy moje jeszcze spec itp. ?) Imo najbardziej pasowałby różowy neon (napis) ale pewnie wolisz pójść w swoją stronę :) Ciekawi mnie tylko jak załatwisz tilling tego wzorku pod parapetem (bo był pierwszą rzeczą jaka rzuciła się mi w oczy) Planujesz robić wnętrze?
Przybysz Napisano 4 Wrzesień 2006 Napisano 4 Wrzesień 2006 Na tym panelu na dachu przydałaby sie taka klimatyczna podświetlona panienka z mechaniczną nogą i fryzurą z lat 70-tych jak u kobiet z oldskoolowych plakatów CocaColi. Do tego kadilak zaparkowany przy wejściu, hehe zaczyna mnie ponosić. Dodam tylko że na mojej ulicy jeśli kamienica jest podniszczona (a wszystkie są takie) to sztukateria czy jak tam zwał te rzeźbienia, również odpada. A tu przy tynku odchodzącym płatami trzyma się nadzwyczaj dobrze.
ftorek Napisano 4 Wrzesień 2006 Napisano 4 Wrzesień 2006 butaprenem kleili... hehe a nawiasem - zbyt mi sie ta sztukateria powtarza albo ma zbyt wyrazny kolor (w sensie: moze bardziej kontrast - bo bardzo po prostu po oczach bije) ozoia - dobrze idzei :)
Gość Marioza Napisano 4 Wrzesień 2006 Napisano 4 Wrzesień 2006 świetna budowla, podoba mi sie texturka, ma taki klimat ktory chyba najbardziej lubię, maxpaynowo _silenthillowo
Tattoo Napisano 29 Wrzesień 2006 Napisano 29 Wrzesień 2006 No ja sie juz na priv wypowiedzialem, ale i tak powtorze ze texturka wypasiona :] jak i calosc ofcoz.
Hatred Napisano 1 Październik 2006 Napisano 1 Październik 2006 Porach: wiecej brudu, wiecej srubabnia na kantach, wiecej alph!! :) jak narzie nie zle ale moze byc super :) powodzenia!
PAINbringer Napisano 1 Październik 2006 Napisano 1 Październik 2006 Już jest słodko :] Trzymam kciuki za dalszy postęp
kurt_hectic Napisano 2 Październik 2006 Napisano 2 Październik 2006 ładne. ale mysle, ze przydalo by Ci sie wzorowanie na innych modelach\ fotkach\ texturach... > po chamsku sciagnij pomysly z otaczajecego nas swiata i wykorzystaj je;p. mysl druga, ktora mi sie nasunela > w robocie mial bys 2 dni na ta pracke i nie bylo by czasu na tworcze myslenie :o/ wyciskaja nas jak pom arancze.. innymi slowy jestesmy robotami od 3d :\ ps. 5 osob pisalo posty w 1 czasie
Por@szek Napisano 3 Październik 2006 Autor Napisano 3 Październik 2006 LOL a wydawalo mi sie ze czytacie posty :P Pisalem ze narazie ten watek jest wstrzymany bo sie koncentruje na inzynierce, ale zlecenia i gra w silka troche mnie od tego odciaga :P Jakos ostatnio jak to sie mowi, wisi cos w powietrzu :P *andy_a - metal na dachu jest z normalem i specem. Co do neonu narazie jest w fazie tworzenia, ale juz 3 szyld poszedl do kosza, bo jako koncept itd wygladal fajnie ale po polaczeniu z budynkiem w 3d wygladal miernie. Co do rozu ... hmm mlody jestes to ci wybacze. Ale w skrocie ... rozowy sucks. Tilling zalatwie ale jak ot moja slodka tajemnica, a co do tworzenia wnetrza. Niebardzo :] *Przybysz - laska jako szyld, yep, ale co do cadillacka to nie, bedzie cos innego. A co do "sztukaterii" wiem :] *ftorek - thx co do sztukaterii jak wyzej .. wip. *mario don - yep, staram sie jak moge isc w tym kierunku. Aczkolwiek nazwalbym to kierunkiem syfilisu XD *Tattoo - dynks ;) *Hatred - krzysiu jestes zboczony, kupie ci mydlo :P *PAINbringer - ja tez trzymam kciuki :P *kurt_hectic - mysl pierwsza, przeciez to normalne, ze tak sie robi. Mysl druga ... opowiedz mi o tym :P Ostatnio obudzilo sie we mnie zwierze wiec wszystko troszke sie opozni.
Hatred Napisano 5 Październik 2006 Napisano 5 Październik 2006 Nie no Porach ja ci szczerze pisze, jakos tak... pusto tam i blado i wogole.. podklad niby ok ale bez fajerwerkow :)
madman1987 Napisano 5 Październik 2006 Napisano 5 Październik 2006 podoba się, ale imo jedyne co bym zmienił to przejścia tynk-cegła, jak tynk sie odłupuje to nie jakby go ołóweczkiem rysowali :) z resztą, sam o tym dobrze wiesz ale tak tylko zwracam uwagę :) pozdrówki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się