Scottero Napisano 18 Wrzesień 2006 Napisano 18 Wrzesień 2006 Wiec chciałbym was poinformowac ze nasz grupa nie umarła i stale pracujemy nad projektami. Pierwszym jest Bus Simulator, ale nie oszukujmy sie- gra nie bedzie nie bedzie miala przebojowej grafiki- bardziej bym liczyl na grywalnosc ;) Gre raczej wyda Play, wiec nie liczylbym tu na jakies kokosy- ma to nam raczej pomoc wyjsc na powierzchnie ;) Wrzucam tu model Porche Gallardo i rysunek: chcialbym tez powiedziec o nastepnym projekcie, nad ktorym dopiero zaczynamy pracowac. Bedzie to RTS w ktorym sredniowiecze zderzy sie z technologia naszych czasow. Oczywiscie poszukujemy jeszcze osob ktore chcialyby do nas dolaczyc: - Grafików 3d - Texture Artist - C++ Coders Modele do naszych gier wykonywane sa nie tylko w 3ds maxie- korzystamy takze z blendera co widac na powyzszym screen'ie. Pozdrawiam!
Scottero Napisano 18 Wrzesień 2006 Autor Napisano 18 Wrzesień 2006 oczywiscie chodzilo mi o Lambordini Gallardo- przepraszam za ten blad :P
merv_ Napisano 18 Wrzesień 2006 Napisano 18 Wrzesień 2006 a w jakim "mieście" bedzie sie toczyła akcja gry?? bo jezeli nie w krakowie nto nie moge wam w zadensposób pomóc :)
Ardeni Napisano 18 Wrzesień 2006 Napisano 18 Wrzesień 2006 Pokazalibyście coś grywalnego, screena jakiegoś czy coś. pozdro :)
Por@szek Napisano 19 Wrzesień 2006 Napisano 19 Wrzesień 2006 No projekt ciekawy... pare lat temu pewna osoba o nicku Misielbo proponowala mi wspolprace przy nim. Jezeli to ma byc w realiach polskich to Lamorghini Gallardo nie bardzo pasuje. Dalej. Co do konceptu. Jest on dosc klaustrofobiczny. Proponowalbym wieksze ulice, wiecej chodnikow, gdyz znajac mentalnosc graczy beda chcieli troche porozbijac sie, a przy tak malych przestrzeniach szybko beda zatory. No chyba ze chcecie stworzyc destruction model dla budynkow ]:-> Proponuje tez aby zakrety byly troche wieksze niz czyste 90* bo przy skretach beda wjezdzac na inne pasy albo chodniki. To samo dotyczy jezeli bedziecie chcieli wprowadzic autobusy 2czlonowe. Tylko ze tutaj niezbedne bedzie podpinanie pod kosci. Dalej co do samego modelu. Rozumiem ze to ma byc wydane przez Play, wiec szalu nie ma. Ale troche rzeczy wyapadaloby poprawic. Po raz usunac te lusterko z textury skoro jest na modelu. Po dwa usunac odbicia swiatla na felgach bo podczas obrotu kol bedzie to wygladalo smiesznie. Textura 256x256 to troche malo na dzisiejsze czasy. Chyba ze mapowanie jest tak skopane ze ta 512 wyglada jak 256. Opona bieznik zgubila? Generalnie podczas tworzenia modeli proponuje troche lepiej przypatrywac sie referencjom to raz -> http://k43.pbase.com/u49/howzer/upload/40767295.gallardo.jpg a dwa ... macie licencje na tworzenie identycznych modeli i uzywanie ich nazw?? Bo watpie.
ftorek Napisano 19 Wrzesień 2006 Napisano 19 Wrzesień 2006 porach - ja niestety mam wrazenie ze to jest ta sama akcja... misielbo nie umarl i jeszcze czasem do mnie uderza... (jesli tak nie jest to zwracam honor twoorcom) ps. jak to ma byc o autobusach to troche dziwnie zaczynac od sportowej fury... pozoa
Scottero Napisano 19 Wrzesień 2006 Autor Napisano 19 Wrzesień 2006 Dziekuje wszystkim za wypowiedzi, a najbardziej poraszkowi- twoje wskazowki na pewno sie przydadza.... a co do licencji wykorzystamy "klasyczny trick" czyli poprzekrecane nazwy. ;) Z grafika rzeczywiscie nie mozna szalec, poniewaz korzystamy z autorskiego engine'a troszeczke juz podstarzalego ale coz... Modele musimy wykonywac szybko, poniewaz grafikow w zespole mam 3 z tym ze ja prawie juz nie modeluje... organizacja grupy i takie tam duperele... potrzebni nam sa jeszcze ludzie- powtarzam to n-ty raz chyba ;)
Scottero Napisano 26 Wrzesień 2006 Autor Napisano 26 Wrzesień 2006 Przykladowy model autobusu do naszej gry... zostalo tylko nalozenie bumpa na przegubie i ogolnie dopracowanie tekstury- co myslicie o tym modelu? ;)
KLICEK Napisano 26 Wrzesień 2006 Napisano 26 Wrzesień 2006 "model" jako sam model super :) niestety wszystko inne lezy, nie przemawia do mnie taka texturka musisz sie postarac o cos bardziej realnego w/g mnie, jezeli silnik nie obluguje takich bajerkow jak lakiej odbijanie itp to bym jakos podrasowal kurza melodia texurke renderujac ja w jakims silniku do difa, ale ja sie nie znam w sumie ;]
zaki79 Napisano 27 Wrzesień 2006 Napisano 27 Wrzesień 2006 sam modelik autobusu wygląda fajnie, ale ciekaw jestem ile "waży" (trisów). Przydałaby się normalka na ten przegub i jeszcze kilka innych elementów. Tekstura tak jak pisał klicek - do wymiany. Same kolory to stanowczo za mało, w lowpoly dobre texy to podstawa czekam na update - pozdrawiam !!
ledyr Napisano 27 Wrzesień 2006 Napisano 27 Wrzesień 2006 model ok, pokaz koniecznie teksture bo stratą było by marnować taki fajny model :)
slayer2004 Napisano 27 Wrzesień 2006 Napisano 27 Wrzesień 2006 dodaj jakieś zabrudzenia, ubłocenia, gdzieneigdzie rdze i ślady złużycia. Wtedy bedzie git. Pozdr.
Por@szek Napisano 27 Wrzesień 2006 Napisano 27 Wrzesień 2006 Pokaz siatke i podaj ilosc trojkatow, bo sadzac po oponach oraz srubkach ktore tam sa, bedzie to ostro przekraczalo bariery game artowe.
Scottero Napisano 1 Październik 2006 Autor Napisano 1 Październik 2006 Jesli chodzi o liczbe trojkatow, to faktycznie jest troche powyzej 20 000 ;) wiec bez optymalizacji sie nie obejdzie ;] siatke pokaze juz niedlugo, ale jak zostanie zoptymalizowana. Tym razem chcielismy was poinformowac o tym ze odswiezylismy nasza strone i forum. Tak wiec strona znajduje sie pod adresem: http://www.play-team.go.pl a forum: http://www.playdew.go.pl Pozdrawiam!
_michal Napisano 1 Październik 2006 Napisano 1 Październik 2006 mała uwaga merytoryczna: play = grać dew = rosa co to ma ze sobą wspólnego?
arcade Napisano 1 Październik 2006 Napisano 1 Październik 2006 to na tym autobusie jest w ogóle jakaś tekstura? ;)
lex Napisano 11 Październik 2006 Napisano 11 Październik 2006 Siatki busa lepiej pokazywać nie będe bo się przestraszycie :D. Autorem modelu jestem ja i zrobiłem go do gry Virtualbus. Tam się zbytnio nie trzeba było starać... Grafikiem 3d jestem początkującym. Ten model jeszcze robiłem w całości w anim8orze, ale teraz już powoli zaczynam 3ds maxa. Jeśli chodzi o tekstury to się nawet nie starałem zbytnio nad nimi, no może poza przodem, którego tu nie widać. Aha i jeszcze ten render to troche zniekształcony jest. Zostało mi na razie przeteksturować model ( w 3ds maxie, żeby tekstury miały rozmiar potęg liczby 2 ). Potem dam to komuś żeby cienie poprawił, bo zapewne są do dupy. Virtualbus cieni nie obsługiwał więc nie musiałem nic robić. Jak ktoś chce więcej screenow Volviaka to mogę dać. Ciekaw jestem jak programiści z grupy zaprogramują przegub ;), to chyba będzie trudne jeżeli ma to wyglądać w miare realistycznie :P.
hcpiter Napisano 11 Październik 2006 Napisano 11 Październik 2006 jak nie chcesz pokazac siaty i piszesz ze zbytnio nie trzeba sie starac tu i tam, to Ja juz widze jak ta gra bedzie wyglądała jezeli wogole bedzie jakas ! Starac sie trzeba w najmniejszych pierdołach jak chcesz zeby gra była jak wy to mowicie "realistyczna".
lex Napisano 11 Październik 2006 Napisano 11 Październik 2006 Źle mnie zrozumiałeś. Jeżeli mam być szczery to z mojej strony będe starał się na maxa jak tylko moge żeby ta gra była jak najlepsza. Starać, a raczej może powiedzmy tak: robić niektórych rzeczy nie trzeba było do wspomnianego Vbusa. Aaa nie gra, a symek, bo niewydaje mi się żebyśmy mieli robić np. jakąś durną wyścigówke z udziałem autobusików, w której mamy rozwalić wrogich kierowców naszym bolidem... Mogę Ci pokazać siate, ale po co nam tu jęęęk i płacz ;), może nie jest katastrofalnie, ale siatka raczej nie jest najlepsza, ale i nie jest najgorsza. Dbałem o nią jak mogłem, ale moje umiejętności są jakie są... PS: Faktycznie, troche dziwnie napisałem poprzednia wypowiedź. Aaaa i jeszcze jedno: Vbus to symek darmowy, modele robiłem dla przyjemności i nauki i czasem nad niektórymi rzeczami się nie starałem. Np. nad 2d. Ale prosze nie mów mi, że ja jak coś robie to będe mówił, że "nad tym symulatorem nie trzeba się starać i tak będzie do kitu..." czy coś takiego. Zawsze należy się starać chodź nie zawsze się chce. Nad tym Volvo starałem się nad bryłą, a nie postarałem się nad teksturami, kropka. A masz te siate, ale teraz to pewnie mnie zgnoicie :(... Aaaa i ścięty troche jest :D, bez obaw, po prostu jeden człon pokazuję, bo to plik z Vbusa i bryły sa podzielone ;).
arcade Napisano 11 Październik 2006 Napisano 11 Październik 2006 heh :) ogólnie kierunek jes dobry - widać że w paru miejscach starałeś się zaoszczędzić edge (np. kołopaki( w innych natomiast toatlnie to zlałeś ;) (np. lusterka, gęstość siatki tam to gruuuba przesada :]... Ale ogólnie pzytywnie, widać że się starasz i chcesz się uczyć :) btw. może za ostro napisałem o teksturze, ale ja tam widzę prawie sam kolor, a naprawdę mało detalu. Sam model low poly to jakieś 1/4 pracy, teksturowanie powinno zająć dużo dużej i jest ogólnie ważniejsze. Powodzenia dalej, źle nie jest :)
lex Napisano 12 Październik 2006 Napisano 12 Październik 2006 O lusterkach miałem napisać. Na pewno pójdą do wymiany, to fakt totalnie je zlałem. Jak robiłem ten model już jakiś czas temu i go kończyłem byłem już zmęczony tym i tak go wydałem. Lusterka się zrobi jakieś lepsze i dużo bardziej realistyczne... :) wycieraczki również, cieszy mnie to, że mówisz, że nie jest tak źle :). Po tym autobusie jak będe robił coś do gry to myśle, że może coś bardziej popularnego z tych lat np Jelcz M11, Ikarus 280, bo te autobusy powinny wystąpić w grze, myśle, że przed tym zrobie jednak Jelcza "Ogórek"'a - już go zacząłem jakiś czas temu, a potem może Volvo B10L w berlinskiej wersji. Jak ktoś ma jakieś propozycje na temat symka to niech tutaj wymieni, myśle, że wszystkim nam to się przyda. Niedługo chciałbym napisać dla nas jakąś taką wizje jak ma to wyglądać :). Apropo propozycji i ogórka to myśle, że w grze powinno być takie coś jak linie turystyczne specjalnie dla takich autobusów :).
lex Napisano 12 Październik 2006 Napisano 12 Październik 2006 Autko do ruchu drogowego, oczywiście jeszcze nie skończone. Robiłem na podstawie rysunków, ale są jakieś odstępstwa od ideału większe pewnie, no ale myśle, że nie będzie to widoczne po oteksturowaniu modelu i podczas gry. Edit: Sorrka za dwa posty pod rząd, mogłem połączyć w jeden...
Scottero Napisano 12 Październik 2006 Autor Napisano 12 Październik 2006 odstepstwa od oryginalow niech zostana- wszak, nie posiadamy licencji.
hcpiter Napisano 12 Październik 2006 Napisano 12 Październik 2006 koles od texturek bedzie musiał sie ostro nagimnastykowac zeby to jakos realistycznie wyglądało :]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się