Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Musze jakoś zutylizować postać którą zaczołem robić do "Pięknej i Bestii". Tym samym powstanie scena która odbiega od oryginalnego pomysłu i wydaje mi się posiadać większą moc.

 

Oto początek wózka dla beznogiego robota. Teraz musze przymocowac gdzieś tam silnik elektryczny, pospawać tył i poprawić bobole widzoczne na renderze. Śruby w tylnym kole wymienie na jedną grubą. Materiały testowo, poza tylną oponką bez UVW i tekstur. Ta część modelu poleci kompletnie na procedurach - nie mam ochoty na UVW w tym momencie.

 

afa3ec0e309bffd3m.jpg

 

Jest też pomysł aby na wózku przmieszczał się z dużą prędkością pluszowy miś - szaleniec. :)

  • Odpowiedzi 71
  • Wyświetleń 11,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zapowiada sie cos bardzo fajnego. spawy dobre:D jak je robiles?

Napisano
  • Autor

Spawy to mesh (renderable spline pociągnięty po styku) plus displacement - fractal noise.

Napisano

Model raczej prosty...ale wykonanie rzuciło mnie na kolana i trzyma do tej pory :-) Piękna rzecz!

Napisano

Fantastyczny render. Gdyby nie artefakty irr mapy oraz cienie to nie wygaldalo by to zupelnie na cg. Ciekawe co pokazesz dalej. Powodzenia

 

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Główne elementy są na miejscu, został montaż silnika elektrycznego i przekładni do osi, akumulatora, zaczepu dla bota i paru przewodów. Scena będzie niestety bez misia - bym nie osiągnoł celu - wykorzystania modelu z Pięknej i Bestii.

 

Mam wrażenie że jeszcze brakuje troche madnesu w konstrukcji i desymetryzacji.

 

5ec33bdf899936f7m.jpg

Napisano

Skoro jest taka lampka musi i być dynamo :) ładnie ci to idzie a zwłaszcza te spawy :)

Napisano

no-nooo, piekna masakra sie szykuje....

bede mial tapetke :D

kółka troche odstaja od reszty, jakies dziwne takie - niewyraźne, czy cuś

ale spawy - cycuś ;)

Napisano

Slicznie i naturalnie. Kolorek czerwony - jak najbardziej pasuje - sam go bardzo lubie. A co bedzie w tle?

Napisano
  • Autor

Jednostka napędowa ;)

 

silnikcopyrj4.th.jpg

 

Co do pytań i wątpliwości:

Kółka na razie na speed gumie renderowane - nie chce mi się rQMC samplera jeszcze kręcić. Displacement chce wypuścić z proceduralnej mapy, ale musze jeszcze pomyśleć jak to zrealizować. Bo nie chce mi się teksturek międlić :).

Tło będzie prawdopodobnie bardzo proste - ściana, mur, kawałek chodnika plus pare gadżetów które ją nieco "dośmieszą". Nie chce odwracać uwagi od głównej postaci. Ale ściana będzie najostrzejszą ścianą jaką dotąd zrobiłe ;).

 

Reszcie bardzo dziękuje za doping. Może mnie troche pociśnie z prędkością pacy.

 

PS.

Nie wiem tylko jak zrobić przeniesienie napędu. Paskiem klinowym czy łańcuchem (byłby bardzo krótki). Rozwiązanie musi być proste, na żadne przekładnie mechaniczne raczej nie ma szans.

Napisano

łańcuch ! łańcuch ! i z tyłu taka obleśna zębatka na ośce jak w starych NRDowskich gokartach na pedały, z tymi obleśnymi spawami !!! - bedzie lezec :D zaufaj mi !

Napisano
  • Autor

No to łańcuch. Prawie wszystkie główne elementy na miejscu. Jeszcze okablowanie, rozdzielacz, pare detali i done będzie (ta część sceny ;) )

 

483f08c9d1afbe50m.jpg

Napisano
  • Autor

No kable zrobić moge, ale i tak będą pod izolacją, więc raczej sobie daruje ;). Jeszcze jeden preview - lepiej widać niektóre elementy. Żarówka na razie "z pupy" - dopiero musze zrobić cos ładnego z żarnikiem.

 

8611b3b068d9fb33m.jpg

Napisano

Całkiem kozacko - nawet o tabliczce znamionowej nie zapomniałeś na silniku.

Pełne uznanie.

Napisano

materialy wymiataja ale jesli chodzi o mechanike to chyba jest tu male nie dopatrzenie z Twojej strony, silnik jest tak zamocowany (z tego co widze) ze podczas dzialania sprezyn lancuch spadalby z zebatek ;) popraw mnie jesli sie myle

Napisano
  • Autor
materialy wymiataja ale jesli chodzi o mechanike to chyba jest tu male nie dopatrzenie z Twojej strony, silnik jest tak zamocowany (z tego co widze) ze podczas dzialania sprezyn lancuch spadalby z zebatek ;) popraw mnie jesli sie myle

 

Zależy od skoku resora ;) Faktem jest że silnik powinień być niżej aby łańcuch zachowywał stałe naprężenie. Ale nie mam zamiaru budować i uruchamiać tego pojazdu, więc już tak zostanie, gdyż odpowiada mi takie umiejscowienie silnika a przekładni nie chce mi się robić :).

Napisano

Z tego co wynika to ten silnik nie ma regulacji obrotów tak jak w krajzedze :D. Włączasz i odrazu maxymalne obroty :P

Napisano
  • Autor

A czemu niby nie ma regulacji obrotów? Między zasilaniem a silnikiem jest przekaźnik oaz rozdzielacz regulujący napięcie i włączający/wyłączający obwody.

Napisano

po tym co dzis zobaczylem daje sobie szlaban na odwiedzanie tego watku.

I prosze mnie zle nie zrozumiec, bynajmniej nie z uwagi niski na poziom i zaangazowanie, gdyz sa one bardzo wysokie. I to wlasnie dlatego :(

HYNOL, jak na to patrze to czuje szybko narastajace cisnienie w skroniach i galki oczne mimowolnie odwracaja mi sie do wnetrza glowy :D:D

Jestes MISTRZEM SCHIZOFRENII i MEGA ZWALY

 

PRACKA NIESAMOWITA....

 

nie skop tego - na razie MASAKRA :D

Napisano

Fajny pomysl, a patrzac na dotychczasowe rendery, wykonanie bedzie z tej gornej polki, az nie moge doczekac sie juz konca, wiec powodzenia w dalszej pracy. A teraz dwa pytanka:

1. Jak to zrobiles ze w miejscach gdzie sa spawy farba jest jasniejsza

2. Jak nawijales jacuch na przekladnie, czy tak go wymodelowales juz czy moeze byl to path deform czy moze inny sposob (jaki) ?

Aha ja bym wywalil te diody co sa na silkniku, nie jestem specalista od silnikow ale chyba na takich nie wystepuja zadne diody to dodaloby realizmy, no chyba ze wystepuja.

Czekam na update'y pzdr

Napisano

hehehe, NIC NIE WYWALAJ, rob tak jak czujesz ! :D

na razie nieskalana wizja

 

:D ciekawe czy uda ci sie mnie zabic :P

Napisano
  • Autor

1. Jak to zrobiles ze w miejscach gdzie sa spawy farba jest jasniejsza

2. Jak nawijales jacuch na przekladnie, czy tak go wymodelowales juz czy moeze byl to path deform czy moze inny sposob (jaki) ?

Aha ja bym wywalil te diody co sa na silkniku, nie jestem specalista od silnikow ale chyba na takich nie wystepuja zadne diody to dodaloby realizmy, no chyba ze wystepuja.

Czekam na update'y pzdr

 

AD1: VrayBlendmaterial (Base - lakier i jego szarawa wersja bez refleksów na blendzie), Vraydirt jako maska (zamieniamy czarny z białym, ustawiamy radius niewielki) i gotowe. Do "podbicia" krawędzi w metalach podobna technika tylko VrayDirt na odwróconych normalnych.

AD2. Rozczaruje Cię pewnie, ale najszybciej było ręcznie. Bez sprawdzania czy się zgodzi, bo to i tak można zafejkować. Więc wygięcie połowy jednego tilea łańcucha na okręgu, mirror całego tile'a o podwojoną wartość konta z tego wygięcia (mamy elementy leżące na zembatkach) a między nie wkładamy prosty kawałek łańucha.

 

Co do diody - nie widziałem takiego z diodami, ale chętnie bym zobaczył ;)To nie ma być realizm, co zobaczysz po postaci siedzącej na "wózku". To ma się przyjemnie oglądać przede wszystkim. W moim odczuciu realizm nie może być przeszkodą dla pewnej wizji która zamierzam wcielić w życie. Sam "pojazd" ma sporo błędów konstrukcyjnych a materiały są "przegięte" nieco. Ale nie uważam aby było to ważne. Podam jeszcze raz casusu GITS SAC - roboty (Tachikomy) często mają ramiona łączone "powietrzem" gdy wykonują ostre ruchy - zupełnie nie przeszkadza to w oglądaniu i odbiorze.

Napisano
  • Autor

d8c0674c8abd7ce7m.jpg

Szkic tła. Jeszcze parek wywałek, brak pociągu i tabliczek z metra...

Napisano

Super materiały i model, ale nurtuje mnie jedno pytanie- jak tym się jeździ?

Napisano
  • Autor

Chyba pójde w nieco cieplejsze klimaty, bo scena ma być raczej humorystyczna a nie ponura. Mniej więcej mam światło, musze jeszcze zamontować robota do wózka i zrobić do niego shadery, bo na razie ma wszystko prawie mentalowe. Domodelować również musze urwane jedno ramie (przewody + zaciski + dużo taśmy izolacyjnej ;) ). Renderowane będzie do dość wysokiej rozdziałki więc sporo detali wyjdzie dopiero. Na razie próba świateł i początek kompozycji elementów. Ustawienia bardzo niskie. :)

 

eade5a056e331590m.jpg

Napisano

Materiały powalają, modeling zresztą też - czuję się podwójnie powalony :-))))

Napisano

Hynol - rewelka jak dla mnie modeling i te materiały,scenka bardzo realistycznie wygląda

PS mógł byś się podzielić ustawieniami lakieru a jeśli tak to prosił bym w miare zrozumiale, a właśnie długo Ci zeszło zanim nauczyłeś się tak V-reja

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności