arev Napisano 16 Październik 2008 Napisano 16 Październik 2008 Wątek elimo (mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko ;) w WIP: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=53757 zainspirował mnie do zrobienia takiego fajnego ujęcia na zamknięty basenik:
!Ewert Napisano 16 Październik 2008 Napisano 16 Październik 2008 Fajne, podoba mi sie. tak soczyście!
Kubaswielgus Napisano 16 Październik 2008 Napisano 16 Październik 2008 Georgas. Skąd masz model lampki?
_Arti_ Napisano 16 Październik 2008 Napisano 16 Październik 2008 Z jakich stron wy pobieracie te modele? Może i ja bym jakąś wizę złożył ;]
Georgas Napisano 16 Październik 2008 Napisano 16 Październik 2008 Georgas. Skąd masz model lampki? wymodelowałem ? :)
alwayslags Napisano 16 Październik 2008 Napisano 16 Październik 2008 w sumie dopiero zaczynam i nie wiem czy mam prawo glosu na ten temat ale czy nie lepiej samemu cos modelowac bawic sie tym niz uzywac gotowych modeli?!:) po co w ogole ludzie wrzucaja gotowe modele bo nie wiem?:)
Kubaswielgus Napisano 16 Październik 2008 Napisano 16 Październik 2008 Jak to po co? Pracujesz i nie masz czasu na zabawy. Klient kreci, ze takie krzesło mu się nie podoba, a ten stolik za mały. Trzeba szybko wpowadzać zmiany i wtedy z pomocą przychodzą gotowe modeliki ;)
hcpiter Napisano 16 Październik 2008 Napisano 16 Październik 2008 Georgas jol w beb byles i w makdonaldzie ? ;) Pozdro !
Georgas Napisano 16 Październik 2008 Napisano 16 Październik 2008 Georgas jol w beb byles i w makdonaldzie ? ;) Pozdro ! hi , no a jak :)) pozdro
trosiek Napisano 16 Październik 2008 Napisano 16 Październik 2008 eloo to znowu ja :D Próbuję już chyba wszystkiego. Próba z directem + troszkę psa :) I druga wersja (nie pamiętam z jakim światłem, ale chyba sunem) i bez psa. Która lepsza?
arev Napisano 16 Październik 2008 Napisano 16 Październik 2008 trosiek, w tagi [ IMG ] możesz wstawiać tylko bezpośrednie linki do obrazków ;) Druga wersja chyba bardziej mi się podoba, choć przy założeniu, że podciągniesz kontrast i rozjaśnisz tło. @etyr11: słusznie, właśnie się testuje ;)
La R Napisano 16 Październik 2008 Napisano 16 Październik 2008 Georgas - bardzo, bardzo :) trosiek - druga ma większy potencjał.
Touch Napisano 16 Październik 2008 Napisano 16 Październik 2008 trosiek, rozjaśnij tą ścianę po lewej albo daj ją po prostu białą jak reszta i zwiększ saturację drewna;)
Touch Napisano 16 Październik 2008 Napisano 16 Październik 2008 trosiek, rozjaśnij tą ścianę po lewej albo daj ją po prostu białą jak reszta i zwiększ saturację drewna;)
arturprx2 Napisano 17 Październik 2008 Napisano 17 Październik 2008 pierwsze , a ile dluzej sie liczylo ?
SWRSC Napisano 17 Październik 2008 Napisano 17 Październik 2008 (edytowane) Nowy pomysł Ardo: Chłodziarka Vintage. Wizualizacja na potrzeby reklamowe firmy Ardo. Zmojej strony przy okazji przetestowałem nowe ustawienia GI na IRR + LC. Założenie to dobry shading + dobry czas. Chyba wyszło :) render w 5000px w 1h 20min. Edytowane 17 Październik 2008 przez SWRSC
etyr11 Napisano 17 Październik 2008 Napisano 17 Październik 2008 arev- no zdecydowanie zzzzzzzzzzz. swrsc- o bardzo niezly czas, jakie to ustawienia;>? I moj tescik- viz+vray+gimp. render jakies 10 minut.
!Ewert Napisano 17 Październik 2008 Napisano 17 Październik 2008 SWRSC- bede nudny ale pokaż render bez PS. Super czas, wykonanie mi sie podoba. Etyr- bardzo mi sie to podoba, szkoda że przez wklejke tła wyszło tak że mam wrażenie jak by ten domek nie stał w poziomie
hcpiter Napisano 17 Październik 2008 Napisano 17 Październik 2008 swrsc wydaje mi sie ze wyspa jest za nisko, a chlodziarka jak dla mnie tragedia i nie pasuje do tej kuchni odrazu jak sie patrzy :) Technicznie bardzo fajnie i czysto etyr bardzo ladnie wyszlo !
SWRSC Napisano 17 Październik 2008 Napisano 17 Październik 2008 BM - wersja bez PS: podciagałem kontrast i rozjaśniałem + wypełnienie alphy białym kolorem. Troszkę saturacje czerwonego zmniejszałem po podciagnieciu kontrastu. A i chyba auto levels poszlo i auto color. hcpiter - wyspa jest ok, była wymiarowana. Chłodziarka osobiście też mi się nie podoba. Wizualizacja już została zaakceptowana przez Ardo. Z założenia chłodziarka ma się maksymalnie wyróżniać. W ogóle to ona chyba by nigdzie nie pasowala :p Będzie latała w gazetach i na www.
adam_m Napisano 17 Październik 2008 Napisano 17 Październik 2008 Nie pasuje mi ta chłodziarka ale to kwestia gustu. Może gdyby była przy scianie w kącie byłoby lepiej. swrsc -render jak zwykle pierwsza klasa no i ten czas...
SWRSC Napisano 17 Październik 2008 Napisano 17 Październik 2008 (edytowane) no umówmy się - czy znajdzie sie ktoś na forum, komu spodoba się ta chłodziarka. Ja bym nigdy w życiu takiej sobie nie postawił w chacie. Co do czasu 1h 20min - na deser dołożę, że ten czas to z DOFem był liczony :) no ale po resize nie widać. Edytowane 17 Październik 2008 przez SWRSC
arev Napisano 17 Październik 2008 Napisano 17 Październik 2008 Według mnie jest bardzo interesująca, chociaż raczej do jakiejś meliny się nadaje niż do takiej ładnej kuchni : ) Dzięki wszystkim za feedback z kaustyką. @arturprx2: nie liczyło się dłużej, dodałem to w PS do gotowego renderu. Jakby ktoś był ciekaw konkretów to dajcie znać, a skrobnę parę słów ; )
Neiraa Napisano 17 Październik 2008 Napisano 17 Październik 2008 Ja już wiem gdzie taka chlodziara mogłaby pasować: do loftu jakiegoś, niby miejsko-ulicznego, duuużego wnętrza. Ale i tak trzebaby się natrudzić...lipa ARDO.
SWRSC Napisano 17 Październik 2008 Napisano 17 Październik 2008 może bardziej komponowałaby się w stylu rustykalnym. Druga wizkę dla nich robie włąśnie w takim stylu, tylko że chłodziarka już nie ma tego nadruku.
Touch Napisano 17 Październik 2008 Napisano 17 Październik 2008 SWRSC, jeśli nie było jakiś konkretniejszych wytycznych co do pomieszczenia, poza zrozumiałym zaakcentowaniem lodówki, to od strony aranżacji trochę skrewiłeś;) Szedłbym mimo wszystko bardziej w stronę pomieszczeń, w których taka lodówka mogłaby się przypuszczalnie znaleźć, czyli wspomniane przez Neiree lofty, a sam obiekt akcentowałbym, na przykład mocniejszym oświetleniem, kontrastem, saturacją lub jakimś środkiem artystycznym. Skupianie uwagi na danym przedmiocie po przez jego 'nie-wpasowanie' się w koncepcję reszty pomieszczenia wydaje mi się złym pomysłem w tym wypadku;) Pozdr
_Arti_ Napisano 17 Październik 2008 Napisano 17 Październik 2008 Wszyscy się na fotorealizm i wysokiej jakości efekty uwzięli, a ja tu palnę troszkę cell-shading'u ;] Może jakąś pracę z tego rozwinę, kto wie.
SWRSC Napisano 17 Październik 2008 Napisano 17 Październik 2008 Touch - slusznie ale bylo inaczej. Dostalem 3 aranzacje w ktorych klient okreslil co mu sie podoba i co powinno sie znalezc na konkretnym miejscu.
etyr11 Napisano 17 Październik 2008 Napisano 17 Październik 2008 Etyr- bardzo mi sie to podoba, szkoda że przez wklejke tła wyszło tak że mam wrażenie jak by ten domek nie stał w poziomie masz racje, sie naprostuje sie, to jeszcze nie final. hcpiter- dziekowac
Lis Napisano 17 Październik 2008 Napisano 17 Październik 2008 etyr11- Trochę horyzont ci uciekł. http://img523.imageshack.us/img523/6092/zbieg1er7.jpg
pressenter Napisano 17 Październik 2008 Napisano 17 Październik 2008 hiroo: ale fajny bajerek, i studio też przyjemne.
sand Napisano 17 Październik 2008 Napisano 17 Październik 2008 hiroo - super swiecznik. jak nie przywiązałeś się do modelu to wrzuć gdzieś do sciagnięcia. Chętnie bym go przetestował w fryrenderze.
hiroo Napisano 17 Październik 2008 Napisano 17 Październik 2008 dzięki :) a model do pobrania tutaj : http://rapidshare.com/files/154987675/swiecznik1.3DS 1
trosiek Napisano 17 Październik 2008 Napisano 17 Październik 2008 A takie coś? (z tłem się pobawię, także nie czepiajcie się go narazie :) )
pressenter Napisano 18 Październik 2008 Napisano 18 Październik 2008 No ja nie wiem, takie coś leżące na plaży? Lewa ściana by już w wodzie była. :D Takie zabawy... . . . Wiem, że krzesełko wchodzi w blat, małe niedopatrzenie.
arev Napisano 18 Październik 2008 Napisano 18 Październik 2008 Mapowanie nóg krzeseł jest słabe. Displace cegły robi dziury na krawędziach. Poza tym jedne miejsca są szalenie przepalone, a inne tak ciemne, że nie da się odróżnić obiektów. Zmniejszyłbym jeszcze skalę szumu w bump mapie tych żelaznych rur w kolumnach.
pressenter Napisano 18 Październik 2008 Napisano 18 Październik 2008 Dzięki za uwagi. Własnie mam problem z mapowaniem cegły kurczak. :|
cfaniak Napisano 18 Październik 2008 Napisano 18 Październik 2008 Dzięki za uwagi. Własnie mam problem z mapowaniem cegły kurczak. :| w vray displace jeśli robisz 3d a nie 2d to masz opcje keep contiu... coś tam coś tam, powinno skleić ładnie krawędzie.
arev Napisano 18 Październik 2008 Napisano 18 Październik 2008 Ewentualnie rzuć okiem na mój tutek (link w podpisie). Jest tam wyjasnione jak robić 2D displace bez dziur ;)
pressenter Napisano 18 Październik 2008 Napisano 18 Październik 2008 (edytowane) O! No właśnie, tak też myślałem, że o czymś zapomniałem. To dość stara scenka, którą postanowiłem odświeżyć, ale użyłem tutaj displace w materiale zamiast vrayowego, ale juz się poprawiam. Dzięki za pomoc. ;) . . Edit: A mam takie pytanko; ktoś używa Batch rendera na 64bitach? Udało się komuś to tam zainstalować? Edytowane 18 Październik 2008 przez pressenter
!Ewert Napisano 18 Październik 2008 Napisano 18 Październik 2008 i mapowania nie zmieniłeś.. Po co taki bump na podłodze?
etyr11 Napisano 18 Październik 2008 Napisano 18 Październik 2008 etyr11- Trochę horyzont ci uciekł. http://img523.imageshack.us/img523/6092/zbieg1er7.jpg A mówili, że horyzont nie zając:) To fakt troszkę wyszedł nie w tym miejscu gdzie trzeba. Generalnie celowo, ale chyba przesadziłem. pozdrawiam.
pressenter Napisano 18 Październik 2008 Napisano 18 Październik 2008 Słowo, że to już ostatnie. . . A ktoś wie co z tym Batch renderem na 64bit? Widzę, że ma jakiś problem z ActiveX, ale jak to obejść, i czy w ogóle się da, to nie wiem.
Rekomendowane odpowiedzi