Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nowy pomysł Ardo: Chłodziarka Vintage. Wizualizacja na potrzeby reklamowe firmy Ardo.

Zmojej strony przy okazji przetestowałem nowe ustawienia GI na IRR + LC. Założenie to dobry shading + dobry czas. Chyba wyszło :) render w 5000px w 1h 20min.

 

ardomodernminpm0.jpg

Edytowane przez SWRSC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BM - wersja bez PS:

 

 

podciagałem kontrast i rozjaśniałem + wypełnienie alphy białym kolorem. Troszkę saturacje czerwonego zmniejszałem po podciagnieciu kontrastu. A i chyba auto levels poszlo i auto color.

 

ardomodernwg3.jpg

 

hcpiter - wyspa jest ok, była wymiarowana. Chłodziarka osobiście też mi się nie podoba.

Wizualizacja już została zaakceptowana przez Ardo. Z założenia chłodziarka ma się maksymalnie wyróżniać. W ogóle to ona chyba by nigdzie nie pasowala :p Będzie latała w gazetach i na www.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no umówmy się - czy znajdzie sie ktoś na forum, komu spodoba się ta chłodziarka. Ja bym nigdy w życiu takiej sobie nie postawił w chacie.

 

Co do czasu 1h 20min - na deser dołożę, że ten czas to z DOFem był liczony :) no ale po resize nie widać.

 

ardodetalzh7.jpg

Edytowane przez SWRSC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie jest bardzo interesująca, chociaż raczej do jakiejś meliny się nadaje niż do takiej ładnej kuchni : )

 

Dzięki wszystkim za feedback z kaustyką.

@arturprx2: nie liczyło się dłużej, dodałem to w PS do gotowego renderu. Jakby ktoś był ciekaw konkretów to dajcie znać, a skrobnę parę słów ; )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SWRSC, jeśli nie było jakiś konkretniejszych wytycznych co do pomieszczenia, poza zrozumiałym zaakcentowaniem lodówki, to od strony aranżacji trochę skrewiłeś;) Szedłbym mimo wszystko bardziej w stronę pomieszczeń, w których taka lodówka mogłaby się przypuszczalnie znaleźć, czyli wspomniane przez Neiree lofty, a sam obiekt akcentowałbym, na przykład mocniejszym oświetleniem, kontrastem, saturacją lub jakimś środkiem artystycznym.

Skupianie uwagi na danym przedmiocie po przez jego 'nie-wpasowanie' się w koncepcję reszty pomieszczenia wydaje mi się złym pomysłem w tym wypadku;)

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mapowanie nóg krzeseł jest słabe. Displace cegły robi dziury na krawędziach. Poza tym jedne miejsca są szalenie przepalone, a inne tak ciemne, że nie da się odróżnić obiektów. Zmniejszyłbym jeszcze skalę szumu w bump mapie tych żelaznych rur w kolumnach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O! No właśnie, tak też myślałem, że o czymś zapomniałem. To dość stara scenka, którą postanowiłem odświeżyć, ale użyłem tutaj displace w materiale zamiast vrayowego, ale juz się poprawiam. Dzięki za pomoc. ;)

.

 

.

 

Edit: A mam takie pytanko; ktoś używa Batch rendera na 64bitach? Udało się komuś to tam zainstalować?

Edytowane przez pressenter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności