Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

pionix ta sciana to tylko bump czy tez displace ? fajnie wyszla - moze troche za gelbokie te dziury ale to rzecz gustu

 

Tomuś ja bym dal czarna ramke zamiast tej wsciekle żółtej, bedzie sie lepiej eksponować wnetrze jesli już koniecznie chcesz ramke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomuś - no nie zmianie zdania i zamontowałbym jakieś oświetlenie świetlówkowe pod sufitem albo wpuszczone w sufit. Wtedy to światło byłoby uzasadnione a dodatkowy detal na suficie mógłby urealnić render. Wiem....meble,meble i jeszcze raz meble ;)

A ogólnie to całkiem git:)

 

 

Loki - displace i też mam wrażenie że zbyt "porowato" wyszło

 

Tomuś - czy nie podniosłes kamery znowu troche do góry?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pionix- nic nie zmieniałem jeśli chodzi o kamerę

 

Junior- No napisałem wcześniej że długo na maxa, myśle że w sumie robiłem ja maxymalnie 15h z tymi wszystkimi renderami...a powinno byc o co najmniej 5-6h szybciej..wiem o tym ;)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JunioR jak robisz to nad oknami? modelujesz to w glownej bryle czy "doklejasz" ? - fajna makieta (takie pytanie na boku :) - fajna makieta

 

pionix mnie sie kamienie podobają, dalbym tylko jakis tiling na to szkło nad nimi - zeby wyglądało jak z płyt - fajny pomysł z tym swoją drogą, kiedyś o takim czymś myślałem ale nie mogłem fajnego zdjęcia kamieni znaleźć i jakos zapomniałem :) - lustro na całą ścianę też fajnie się prezentuje, da sie takie wielkie wyciąc w ogóle ?

 

a tu moj test malutki, co myślicie o szkle - połączenie zwykłego i mlecznego (taki pseudo ornament) swiatla to IES'y, ale widze ze poza tym ze sie pierońsko długo liczyły niewiele zmieniły :/

 

restauracja03ap1.jpg

 

czas hmm godzina modelowania (z poprawkami, bo sam nie wiedzialem dokladnie co chce wymodelowac) i 2 rendery po 20-30min (zlecialo szybko bo oglądałem film - polecam serial Californication tak btw :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Cornelius Scipio

Taka prosta scenka...render testowy...trzeba poprawić parę rzeczy :)

Soft:Cinema 4D + Vray + PS

Czas:2h 30min

 

Pzdr.

 

 

test1dr2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pionix dzieki, a podloga to takie tam wiesz...:p

tomus a co ma byc do makiety dodatkowo ? ludzie i samochody juz sie nudza :)

Loki doklejam oczywiscie, Twoje szklo przypomina mi troche zamarznieta szybe ale ladnie sie prezentuje.

elo!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cornelius Scipio - podłoga zbyt szklista i za bardzo w zieleń jak dla mnie wpada. Czy to było renderowane w LWFie? Kilka rzeczy dopracować i wyjdzie jak fotka.

Loki - wnioskuję, że to było do mnie ;)

 

tomus a co ma byc do makiety dodatkowo ? ludzie i samochody juz sie nudza :)

JunioR - czyżby robiło Ci się bleee na myśl o czystej, komercyjnej, soczystej wizce? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Cornelius Scipio

Pionix - ten efekt w PS wrzuciłem(levele).Jeżeli chodzio o podłogę to zmniejszę bumpa i ten połysk.Wrzucę jeszcze pionowe żaluzje.

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

erm - nie wiem jak to sie stalo ze pomylilem nicki :)

 

(dzizas ale wstyd :D)

 

btw co do kamieni próbowałeś moze Advanced Painter'a ? (tam jest opcja "malowania" kamieniami) - nie mialem czasu zeby sie tym pobawić, ale moglo bywyglądać lepiej (tzn bardziej naturalnie, bo teraz widać ze te kamienie są jakieś płaskie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności