Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 245
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość Raffaello
Napisano

a maluszek nie mógłby być bliżej kamery a zarazem ślimaka?

Napisano

zastanawiam się nad pionowym kadrem.

 

Kreska - horyzont pochylony.

 

Nielot, Rafaello - jak maluch jest za blisko to się robi za duży, wtedy żeby oba objekty były ładnie widoczne trzeba kombinować z ogniskową i wtedy ślimak się nienaturalnie rozciąga z boku.

trochę przybliżyłam, ale bardziej wolę nie.

 

JohnZi - deszczu nie będzie

 

Swinger - happy endu nie będzie, bo to niezgodne z założeniem.

Gość Raffaello
Napisano

mi jednak drugi bardziej pasuje, teraz jest gicior! wiem ze z reszta tez dobrze sobie poradzisz,

Napisano

Aniu drugi kadr lepszy jak dla mnie, choć dalej to nie to, jakoś tak za ściśnięte jest teraz może poszerz go jeszcze i tak by slimak był bardziej po lewej stronie a maluch po prawej takie połączenie obydwu kadrów jakby. ale modele i texturki są super:)

Napisano

jest super :)

 

2 kadr na pewno lepszy

a pozatym to ślimak ma duże szanse na przeżycie biorąc pod uwage rachunek prawdopodobieństwa i szerokość opon w stosunku do wolnej przestrzeni między kołami, także trzymam za niego kciuki, może los mu poszczęści :D

Napisano
zastanawiam się nad pionowym kadrem.

 

Kreska - horyzont pochylony.

 

Nielot, Rafaello - jak maluch jest za blisko to się robi za duży, wtedy żeby oba objekty były ładnie widoczne trzeba kombinować z ogniskową i wtedy ślimak się nienaturalnie rozciąga z boku.

trochę przybliżyłam, ale bardziej wolę nie.

 

JohnZi - deszczu nie będzie

 

Swinger - happy endu nie będzie, bo to niezgodne z założeniem.

 

 

Nie no ale rejestracja xD KAT 1337 co to banda leetów w maluchu jeździ :D

Napisano

Ustaw ślimaka tak, żeby było lepiej widać przerażenie malujące się na jego ślimaczym obliczu. A zwłaszcza żeby widoczne były oczy.

Gość _Kreska_
Napisano

haha! teraz jest super, podoba mi sie:) chociaz moze jeszcze ciut kamerke obniżyć?

Świetny jęzor i zęby ma.

Napisano

zachodzące słońce bijące prosto znad dachu malucha, prosto w obiektyw i mocno oświetlające ślimaka. długie cienie bijące od malucha plus SS na shaderze ślimaka na pewno dodadza temu obrazkowi smaku :)

 

dzięk temu skupisz się bardziej na slimaku i wyeksponujesz zagrożenie z malucha (cienie i rozświetlenie zarysów malucha). jesli dodasz do tego lekkie kurz (małe czasteczki płynące przed obiektywem) i mały fog (taki aby lekko zamglić obraz powinno być extra.

 

Pozdrawiam

Napisano

Tweety - wielkie dzięki za rady, pierwsze testy tego co powiedziałeś wyglądają bardzo obiecująco

 

Pecet -

wygląda to tak,

mapka diffuse jest z http://www.cgtextures.com pod Concrete / Asphalt, lekko podniosłam ostrość i kolory zmieniłam

mapka displace powstała z mapki diffuse (edycja kontrastu oraz gaussian blur)

mapka normal też (kontrast tak żeby na kamyczkach było całkiem biało i potem pluginem w photoshopie wypaliłam normal mapę)

kamyczkiml1.th.jpg

  • Like 1
Napisano

Świetna scena. Kierowcy co prawda nie widać, ale ślimak rekompensuje wszystko jest git.

Napisano

po mojemu to maluch nie wygląda groźnie na tyle żeby ślimak tak sie go wystraszył, znaczy jest tak statyczny ze nawet on zdołał by uciec.

Ale gdyby roztrzęsiony gnał 80 jak na niego przystało...

Wiem ze jak wrzucisz motion to maluch straci ale myślę ze może lepiej otoczenie wprawić w ruch w sensie kamerę pędzi z autem i ślimak wpada w kadr a chwile później pod koło ratuje się jednak bo wpasował sie w rowek bieżnika choć muszle szlak trafił i dlatego zaciuka tego kolesia w następnym odcinku :]

No i pobawił bym sie z maluchem na światłach przynajmniej na 1 !!

Napisano

na razie scena jest trochę statyczna,

maluszek może błyskać światłami po oczach ślimaka,

ślimakowi przydałby się mały wytrzeszcz oczu i przerażenie na twarzy,

drobne kamyki pryskające spod kół samochodu, jakieś elementy otoczenia odkształcające się pod wpływem zabójczej prędkości maluszka itp. :)

Napisano

z tymi światłami mam problem, już próbowałam włączyć ale dziwnie to wyglądało, jest na to jakiś patent?

 

 

z maluchem coś zrobie żeby był bardziej w ruchu, motion blur i pryski spod kół, bo teraz rzeczywiście jakby stał. ale myślę że tym się zajmę głównie w postprodukcji.

 

 

Jim Mee - niebo to vraysky (automatycznie dopasuje kolor nieba i kolor GI do pozycji słońca, ten gradient też od tego)

Napisano

Aniu: self illumination material (biały zupełnie) i postprodukcja w PSie :) glow i lekki volume light możesz dodać na passach.

 

braluje tutaj zdecydowanie kontrastu. cała praca jest zmglona i przez to traci zdecydowanie na odbiorze.

 

zza dachu samochodu możesz puścić mały przebłysk słońca (taki delikatny żeby ni psuł harmonii ujęcia).

 

pomysł z MB jest trochę do kitu (za bardzo się napracowałaś nad maluchem, ale może postaraj się dodać odrobinę kurzu spod kół i to właśnie kołom daj MB (grudki ziemi, kurz i MB sprawią, że maluch będzie wyglądał jakby ostro startował na ślimaka)

 

i może pomyśl nad DOFem? tak aby maluch był delikatnie rozmyty a ślimak ostry i wyraźny?

 

Pozdrawiam

Gość Raffaello
Napisano

aniu ja zwykle pracka na poziomie,

chłopacy dali ci wiele ciekawych wskazówek więc nie będę sie powtarzać ale też za nimi stoję

miło się patrzy na twoje działa ;)

Napisano

taki update, chyba ostatni

zastanawiam się czy zaświecone światła nie odciągają zbyt mocno wzroku od ślimaka

no i w ostatnim obrazku miałam kilka źdźbieł trawy na planie pierwszym, nie jestem pewna czy je dodać znowu czy zostawic tak jak teraz (teraz jest bez nich)

 

zamierzam wyrenderować większe i reszta będzie postprodukcja.

zmieniłam ustawienie auta i shader ślimaka, no może ten język jeszcze poprawię.

 

14ca80bbe97bb47cm.jpg

Napisano

nom język popraw bo nie ładnie wyszedł, ja bym bardziej wilgotnego tego ślimaka zrobił, a co do świateł zostaw zapalone tylko żeby nie świeciły tak jasno i powinno być dobrze no i jakąś chmurkę w tle dodaj:)

Napisano

Co do efektu świecenia świateł to czy używasz Aniu Mentala ??

 

zaś reszta zmierza w dobrym kierunku, kicający tak maluch to raczej przesada hehe ale z 2 str kiedyś wydachowaliśmy malucha z powodu ogrodowego węża

Napisano

Oł szkoda w Mentalu załatwili byśmy to ładnie i gładko ;

halodw0.th.jpg

Nie mam niestety bladego pojęcia jak to rozegrać w vrayu :(

ale trzymam kciuki :]

Napisano

Mam troszku ekstremalny pomysł. Może zbita szyba i kierowca w locie z przerażonym wyrazem twarzy. Pod spodem napis: Zapinaj pasy ;)

A tak na poważnie: Jest super Aniu (dodaj kurzu i chmurek). Pozdrawiam.

Napisano
zastanawiam się czy zaświecone światła nie odciągają zbyt mocno wzroku od ślimaka

 

Jak dla mnie nie odciagaja. Bardziej psuje mi tu efekt kierowca auta - jakos nie pasuje do tej sceny, o jednego bohatera za duzo. Maluch ma tu tyle charakteru i sily a ten lagodny pan za kierownica troche "kradnie mu role". Moze jednak wiecej odbicia nieba w szybie? :)

 

Jak ogladam teraz ta scene, to mialbym inny pomysl na pokazanie slimaka - ale moze juz nie bede mieszal :)

 

pozdrawiam

Napisano

Jak najbardziej brakuje czegoś po lewej. Może drzewo i barierka z giętej blachy jak to zwykle na ostrych zakrętach. Tylne koło nad ziemią - zdecydowanie nie. Światła które pokazał damusTo, po prostu rewelacja, może warto pokusić się chociaż o wyrenderowanie samych świateł w mentalu i wkomponować je w finalny rendering już w PS. Z maluchem kojarzą mi się właśnie światła, w których światło żarówek już ledwo zipie i nie 'wypełnia' całego klosza, czyli efekt jaki pokazał damusTo. Co do kierowcy. Cóż, gdyby go było lepiej widać, to mogłabyś posadzić za kółkiem jakąś babcię, mielibyśmy wyścig w konwencji starych rupci (maluch, babcia) i 'demonów prędkości' (maluch, ślimak, babcia)

Pozdrawiam i czekam na finał;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności