Axis Mundi Napisano 28 Sierpień 2008 Napisano 28 Sierpień 2008 Wypas :D ! Jedyne do czego bym się przyczepił to trzymadła w kanistrze nie naturalne są. jakby przyklejone i wyginane na imadle :) Czekam na finiszowy render :D
wiecho Napisano 28 Sierpień 2008 Napisano 28 Sierpień 2008 Super MODEL bardzo mi sie podoba. Jaki masz dany materiał na tym modelu?
chveti Napisano 28 Sierpień 2008 Napisano 28 Sierpień 2008 Sam wiesz że rewelka. Innaczej byś nawet update'u nie dał ;)
markus23 Napisano 29 Sierpień 2008 Napisano 29 Sierpień 2008 nie ogolnie fajne ale ta szyba przecierz niemcy doczepiali druty do drzew i odcinali glowy kierowcy bo wlasnie szyby raczej niemieli, no chyba ze to generaly w stanach pojazd.
Pawelkos Napisano 30 Sierpień 2008 Napisano 30 Sierpień 2008 Och i ah, koncz juz tem model i dawaj jakas scene bo to zaczyna sie robic nudne ;)
NV Napisano 30 Sierpień 2008 Napisano 30 Sierpień 2008 panie, daj pan spokoj :D hehe xD A co my mamy powiedzieć jak Ty wrzucasz swoje potworki ? :D
MF Napisano 1 Wrzesień 2008 Autor Napisano 1 Wrzesień 2008 Witam, Na wstępie dziękuję za wszystkie dobre słowa. Mam nadzieję jeszcze was zaskoczyć ;)... @kliment woroszyłow: To było ujęcie z drugiej strony ;)... @DraB: Tak, bazę położyłem clothem, następnie convert to poly i jazda z normalnym modelowaniem... @JohnZi: Tak tak, to koniec modelowania Willysa, ale nie koniec w ogóle... To byłoby za proste. @Bombel: Nie ma co marudzić, tylko bierz się... Ważne jest to jakie doświadczenie wyniesiesz z tego modelowania, nie ważne co to jest i czy ktoś już to zrobił. @Badyl: Nie płacz stary, ogólnie to dzięki jeszcze raz za refki :). Jesteś WIELKI !... @ReflectVision: Oj, co to to nie :P... @Axis Mundi: Imadło to nie jest takie złe narzędzie... Całego willysa można by na nim wygiąć :P @wiecho: Dane mi było użycie V-Ray mtl z lekkim połyskiem. @chveti: Czy taka rewelka ? Nie wiem. Model jak model, postaram się go wyróżnić teksturami i porządną sceną. @Pawelkos: Nie marudź mi tutaj :P Update: Podsumowanie : 11 rozłożonych mapek + 2 oszukane na line i siatkę, których nie pokazałem. Pora na teksturowanie. Pozdrawiam i do kolejnego.
Oleksiak Napisano 1 Wrzesień 2008 Napisano 1 Wrzesień 2008 Dziwna ta teksturka może daj trochę zabrudzeń hm ? :P Jestem ciekam jak to będzie wyglądać... powodzenia w dalszej pracy ;)
markus23 Napisano 1 Wrzesień 2008 Napisano 1 Wrzesień 2008 tak powodzenia i koncz wreszcie ziom bo ludzie sie nicierpliwia. tak na marginesie daj jeszcze kierowce i umiesc w realiach jakis.(spalone budenki itp.)
Sfix1 Napisano 1 Wrzesień 2008 Napisano 1 Wrzesień 2008 Szaleństwo! Daj sie tym wytworem karnąć:) Pięknie! no mapowanie jest WQwiste! mniam:) ile w tym pracy:O a ile odmierzania O_o
RA Napisano 1 Wrzesień 2008 Napisano 1 Wrzesień 2008 Mnie się nawet fotela mapować nie chce, a co dopiero takie coś. Super sprawa. :)
Yasutoco Napisano 1 Wrzesień 2008 Napisano 1 Wrzesień 2008 do jakiej gry to jest model bo chcialbym miec takie w grach ... ale ile jescze czasu minie zanim tak bedzie. uv konkret model konkret czekamy na finał
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się