Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Narazie tyle.

Astra GTC.

Fajna bryczka :*

 

Soft to oczywiście Blender.

Renderowane w yafrayu :D

Dopiero teraz zauważyłem kilka błędów :(

Pozdro.

 

 

a1.jpg

  • Odpowiedzi 53
  • Wyświetleń 5,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ladnie, bardzo ladnie. Tez kiedys chcialem ją wymodelowac, ale jakos boje sie podejsc do trojwidokowych blueprintow :)

Czekam z niecierpliwoscia na kolejne updaty ^^

Napisano
  • Autor

Właśnie nie mam blueprinta z góry więc będe robił na czuja. Jakby ktoś miał to proszę zapodać :)

Dzięki chłopcy.

 

Kolejna osoba do konkurencji ;P

 

Weź nie żartuj xD.

Napisano
  • Autor

Ostatnio nie miałem czasu. Poza tym na nowym linuxie coś blender nie chciał działać. Dopiero wczoraj uporałem się z tym i wrzucam ile mam już zrobione:

 

asdas.jpg

Napisano

bardzo ładnie, pokaż siatke;) a czym to robisz poly, nurbsy czy jeszcze czym innym, bo nieznam tego programu

Napisano
  • Autor

Wiedziałem, że będe musiał pokazać siatke. O wygląd siatki za bardzo nie dbam bo ważniejsze jest dla mnie to co jest na renderze ale wiadomo, zawsze mając dobrą siatke ma się czyste sumienie.

 

Robię w poly.

 

siatencja.jpg

Napisano

Fajowo, bo w Blenderze i na Linuxie. :)

Tam gdzie zaznaczyłem żółtym kolorem powinien być według mnie edge, natomiast tam gdzie jest pięciokąt coś niedobrego się dzieje. Poza tym jest tam trochę za płasko. :)

siatencja01gi1.th.jpg

Napisano

bardzo ładny modelik ... aż chyba sam będe musiał wyprubować blendera w jakiejś wolnej chwili.

dawaj update :)

Napisano
  • Autor

Blacha skończona.

 

Dzięki za komenty :)

 

RA - edge zrobiony a tam gdzie coś niedobrego się dzieje to jeszcze poprawie :D

Pozdro

 

Przepraszam za jakosc JPEG'a. Po prostu konwersji na 100 zapomniałem ustawić. Następnym razem się postaram :D

 

asdfa.jpg

Napisano

Hoho, nie moge sie doczekac konca. Tylko chyba cos nie teges nad tym przetloczeniu z boku.

Napisano
  • Autor

Żeby nie było, że się obijam ale bardzo mało czasu na wszystko jakoś tak ostatnio mam:D W szkole męczą dupcie, a jak przyjde do domu to relaks czyli True combat elite ;)

 

No znowu coś skopałem z jakością rendera ale już wiem ocb! :]

 

mistrz.jpg

Napisano
  • Autor

Hej!

 

Wiem, przedni błotnik kanciasty, zapomniałem subsurfa dać na 3 :O

 

astra.jpg

 

Troszkę lusterko muszę poprawić.

Pasują felgusie?

Napisano
  • Autor

Tak ale prymitywny, tylko po to, żeby nie robić czarnych szyb. Nie zamierzam robić renderów środka.

Napisano
  • Autor

Nie obijam się! Zaraz zabiore się za wnętrze.

Wesołych Świąt

Co myślicie o takim kadrze?

Dzięki guciasowi za pomoc przy lakierze.

 

zsa.jpg

Napisano

bardzo ładniy, prawie tak jak mój [joke ;)] ale studio coś nie bardzo

Napisano
  • Autor

Jade dalej. Proszę mówcie co sie nie podoba bo jak dla mnie jest wszystko ok :)

Jeszcze musze materiał felg zrobić, rejestrację. Macie jakieś propozycje do koloru auta i tła?

 

Taki mały renderek bo czasu nie miałem :/ Jutro dam większy.

Pozdrawiam.

 

zsa1.jpg

 

A tu taki bonus. nudziło mi się - gimp

 

zsa2.jpg

Napisano

Witam

Świetny model i materiały :)

Czym renderujesz??

Mógłbyś dać screena z viewporta (żeby było widać jak wygląda studio) ??

I plisss powiedz jak zrobiłeś lakier :) Jest super!

Napisano
  • Autor

Renderuje w Yafrayu tak jak na początku mówiłem.

Party jak widze bawisz się w maxie wiec chyba opowiedzenie Ci jak z materiałem gucias mi pomógł to chyba Ci się nie przyda :)

 

Te kwadraty nad autem to po prostu zwykle figury geometryczne tylko z ustawionym emitem na maxa czyli dają dużo światła... stąd takie refleksy na aucie.

 

zrzutekranu.png

 

mówcie jak wam nie pasi że rozwaliłem tak wątek :D hehe

Napisano

o lampy ładniejsze od moich :)

co do renderu to jest taki...szary:p ale głównie nie pasują mi refleksy bo są takie chaotyczne a imho powinny podkreślać linie nadwozia, być bardziej subtelne i nie być najbardziej zauważalne ;)

Napisano
  • Autor

Ale żeś to ładnie ują :-)

a imho powinny podkreślać linie nadwozia, być bardziej subtelne i nie być najbardziej zauważalne ;)

 

Ok pokombinuje.

Napisano

podpisuje się pod tym co mówił pecet ;], poza tym popracuj jeszcze nad shaderami (obserwacja fot studyjnych itp. ;] ). kadr super :P.

Napisano
  • Autor

a może czarny?

 

ble.jpg

 

nigdy nie mam pomyslu na dobry kolor lakieru i kolor tła, doradźcie proszę:)

Napisano

Jak dla mnie to cień na podłozu za twardzy, moze dla lampy ktora daje ten cien zmniejsz sile, i daj druga w tym samym miejscu bez ray shadow zeby doswietlic scene, no i wiesz poprobuj tez Kerkythea fajny renderer, aha i na koniec powiem ze kadr paskudny, reszta fajna blender rulez :) .

 

Btw: ubuntu 6.10??

Napisano
  • Autor

Tak ubuntu 6.10.

Kadr zostanie. Na renderze są 2 cienie :D jeden to ten ostry z lampy leci a drugi to yafrayowski Full :]

Kerkythea chyba nie rozpracuje :D

 

Długo tam idą rendery?

Napisano

Jak dobrze ustawisz wszystko to szybciej niz na yafie, z reszta tam masz kilka metod renderingu do wyboru i trzeba sie pobawic (jest nawet metoda podobna do indigo czyli fajna jakosc, za ktora trzeba zaplacic czasem, nie wiem czy tez wykozystuje MLT ale renderuje sie podobnie)

Napisano
  • Autor

a może tak:

 

chociaż wole ten czarny tylko nie wiem jak zrobić, żeby odbicia były rozmazane :/

alb.jpg

Napisano

wyglada slabo ale tylko z jednego powodu... zbyt niski kontrast! gdyby nie to to byloby swietnie! pozdrawiam i do pracy!!;);) moze cos w takim kierunku?

 

albsw2.jpg

Napisano

ja bym szedl w kierunku taki jak pokazal hk, tylko jeszcze pokombinowac z odbiciami. W czarnym troooche przyciemnic tlo [teraz szczegoly gina, jak jest czarne na bialym], tez pokombinowac z odbiciami i sadze ze bedzie dobrze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności