Napisano 27 Sierpień 200519 l byl kiedys watek o next genach i wogole o nowych gierkach ktore maja dopiero wyjsc, ale nie moge go znalezc.. tutaj daje linka do trillera True Crime:NYC http://www.truecrime.com/info/archi...new_trailer.php bardzo fajnie i klimatycznie sie zapowiada jak by ktos jakies fajne gierki mial na oku niech daje linki/screeny, fajnie jest podpatrywac od najlepszych :)
Napisano 27 Sierpień 200519 l yo Hatred, myślę, że można spokojnie wrzucać takie zapowiedzi tu http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=6017&page=1
Napisano 27 Sierpień 200519 l Autor nom chodzilo mi o bardziej graficzno/technologiczna strone gierek a nie czyto zabawowa :) byl tu watek o next genach i calkiem fajno sie gadalo w nim... :)
Napisano 27 Sierpień 200519 l Nom, Hatred dobrze prawi, tu bardziej byśmy sobie podebatowali o technicznych nowinkach, jest tu parę osób bardziej zainteresowanych samym tworzeniem gier, niż graniem w nie.
Napisano 28 Sierpień 200519 l yep. > OGLADALEM TRAILER UNREAL TOURNAMENT 2007 > ..................brak mi slow......... ludzie to bedzie wygladalo lepiej niz film, koles z rocket laucherem nawalal sie z cyborgiem .. wybuchy, siek siek > super filmik ^^, potem koles zatrzymal akcje i latal camera po scenie i opowiadal. marines upadl na "ziemie i lecial" > sunal. a od jego pancerza lecialy iskry,...bajeczne to bylo, potem lektor sobie latal wsrod rzeki iskier camera... kurde UT zawsze byl the best ale to jest boskie po prostu , swoja droga ciekawe jak sie czuja ci od q4 hihihi, w depresje wpadli.^^
Napisano 28 Sierpień 200519 l Autor no moze bys uprzejmie linka zapodal a nie chwalil sie tylko :D hehe :)
Napisano 28 Sierpień 200519 l filmiki są tutaj: http://media.ps3.ign.com/media/748/748505/vids_1.html nie wiem czy to o to chodziło, ale wyglądają naprawde dobrze :D Ja osobiście czekam na gierkę ParaWorld - imo świetny pomysł i genialny design jednostek :D Mówię wam, to będzie coś :D http://www.sunflowers.de/english/games/paraworld.php
Napisano 28 Sierpień 200519 l Autor niom Paraworld z tymi blurami wyglada naprawde dobrze jak by ktos chcial tu jest watek jednego z grafikow ktory pracuje przy tej gierce http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=241641&page=1&highlight=paraworld
Napisano 28 Sierpień 200519 l ee tam, w tych całych fpp i rtsach tak na prawde się nic nie zmienia poza polycountem i efektami. to na co ja czekam to jest X3: http://www.x3-reunion.com/games/x3/info_pl.php Obejrzyjcie sobie screenshoty i filmik, ta gra wygląda lepiej niż większość efektów w filmach sf. No i zapowiada się niezła zabawa, mam nadzieję że na miarę Elite ;)
Napisano 28 Sierpień 200519 l http://www.thewitcher.com ta gra zapowiada sie naprawde smakowicie, polecam skriny i filmy http://www.lucasarts.com/games/swempireatwar/indexFlash.html a tutaj najfajniej zapowiadajacy sie rts w star warsach
Napisano 28 Sierpień 200519 l Wiedźmin zapowiada si, zapowiada i zapowiada i ..... a ja chcę w końcu spróbować bo sie powoli zakalca spodziewać zaczynam :( X3 to będzie (MUSI) być miazga - zwłaszcza pierwszy trailer pokazuje OGROM budowli oraz końcówka drugiego przy zgrupowanym ataku flotylli (tego mi było brak we Freelancerze, a za co tak bardzo pokochałem X Wing Alliance) UT2007 dla mnie to już jakaś kolorowanka jest :/ Z części na część coraz większa paleta barw i to już zaczyna wyglądać kiczowato
Napisano 28 Sierpień 200519 l heh wiedzmin > nie pamietacie? jakies 2-3 miechy temu jeszcze grafikow szukali ^^ . sobie poczekamy,,,, a UT jest najlepsza obecnie siekana multiplayer! i tu nie ma zadnego ale. poza tym Ci kolesie tworza niezwykla firme, ktora nie tylko tworzy gry ale tez standarty! ich silniki sa zawsze najlesze i przemieniaja teorie w praktyke...to oni kiedys biped-a wymyslili :D.
Napisano 28 Sierpień 200519 l chyba FPP a nie FPS :P. A tak wogole to UT07 wymiata, a pomyslec jak beda wygladaly gry na Unreal Engine 4 ktory juz podobno od 2 lat jest w produkcji (rownolegle z UE3), hmmm az stach sie bac :) przeciez to bedzie musialo wygladac jak rzeczywistosc :) Wtedy sie zacznie, jak jakis gosc pogra sobie za dlugo w UT, wyjdzie na ulice i zacznie ludzi mordowac, bo myslal ze to tylko gra :P i beda kolejne rozprawy sadowe :P
Napisano 28 Sierpień 200519 l ut staje się nudnawe :P Ja tam wolę takie devil may cry 4 lub tr: the legend (graficznie świetnie sie zapowiają, no i w tr mają powrócić do korzeni - czyli lepszy scenariusz itp itd :) ). Niestety to wsjo na konsolki nowej generacji :/
Napisano 28 Sierpień 200519 l Niech sie epic games z calym tym Unrealem 3-4 wypcha ... wykupili moj ukochany engine ... Co to tego Unreal'a 4 to narazie jest aktywna 1 osoba w projekcie wiec tak szybko to to nie powstanie - co z tego ze od 2 lat ?
Napisano 28 Sierpień 200519 l hmm... grafika z UT robi wrażenie, ale dla mnie wygląda trochę zabawkowo / plastikowo... Imo brakuje tu klimatu, jaki zapodawał np. wolfenstein : ET... W unreala grałem i jest to po prostu fajna rozwałka, bez żadnych glębszych treści... Natomiast w taki wolfensteinie miałem łzy w oczach kiedy kumpel poświęcał życie dla sprawy ;)
Napisano 28 Sierpień 200519 l JAGODA - FPS First Person Shooter ;) FPP to może być i RPG i gra przygodowa i ... :) giorgio - e tam. Lepiej wudać 1800zł na XB360 i mieć spokój na 5lat aniżeil ładować kolejne miliony w PC.
Napisano 28 Sierpień 200519 l Co do konsolek to mnie zabiły trailerki KillZone 2 i nowego Residenta na PS3... wprawdzie konsolki lubie głównie za final fantasy, to graficznych rewolucji tam za bardzo nie ma. Ale KZ2... ludziska! Pomijając efekty itp. to sama animacja i interaktywność wbija w fotel... a z resztą co będę gadał. Wejdźcie na jakąś stronkę z trailerami i ściągnijcie (ja mam od qmpla ;P )
Napisano 28 Sierpień 200519 l r2d2 - tylko, że KILLZONE2 jest PRERENDEROWANE :) Sony jak zwykle zapomniało powiedzieć prawdę ;)
Napisano 28 Sierpień 200519 l ziomuś -> dokładnie, klimatu nie ma :) (tak jak w każdych UT) Jeśli chodzi o grafikę w tym UT'07 to przepaszam bardzo, ale pyro F/X jak były tak i są do bani. Mamy takie wypieszczone modele i MC w postaciach to nie mogli popracować nad takim IMHO ważnym aspektem w FPSie jak wybuchy ?
Napisano 29 Sierpień 200519 l Krotki -> a kto powiedzial ze szybko powstanie ? :P A to ze nad nim jedna osoba pracuje to tez slyszalem... "hmm... grafika z UT robi wrażenie, ale dla mnie wygląda trochę zabawkowo / plastikowo..." Plastikowy to byl Doom 3, wszystkie postacie wygladaly jakby byly polerowane :P. UT07 jest wlasnie zarombiscie "nieplastikowy" :). Christian Noir Stein -> racja zwracam honor :)
Napisano 29 Sierpień 200519 l Ehhh wiec nie wiem czym sie tu zachwycac na zas ;p Dla mnie ut prawde mowiac nigdy nie byl czyms wielkim pod kazdym wzgledem ... jakos nawet grafika mnie nie fascynowala.
Napisano 29 Sierpień 200519 l no kiedys grafa moze nie fascynowala, ale teraz chyba jest inaczej :) Dla samego popatrzenia na grafike warto w ta gre zagrac :)
Napisano 29 Sierpień 200519 l hmmm jakos duzo wiekrze wrazenie na mnie wywarla grafika w q2 potem q3 a ostatnio zagralem w far cry'a i mi tam szkeka opadla ... grafa rox i jakies tez normalne AI bylo ... dobrze sie gralo
Napisano 29 Sierpień 200519 l hmmm jakis dziwny jestes :P co prawda jak zagralem w Far Cry to tez byle zdumiony grafa, byla to bodajrze pierwsza gra wykorzystujaca mapy normalne. Ale zaraz potem wyszedl Doom 3 i HL2 ktore wprawdzie niewiele wprowadzily nowego... Ale teraz porownac UT07 do tych gier to jak niebo a ziemia, ale to wszystko za sprawa grafikow... bo wlasciwie silnik i tak nie wprowadza jakiejs rewolucji, przeciez taka grafe mozna by zrobic na silniku far cry... (tak mi sie przynajmniej wydaje :P). Ale mimo wszystko UT07 graficznie wymiata, tak samo jak Gears of War takze tworzony na silniku UE3...
Napisano 29 Sierpień 200519 l Oj Jagoda ale gadasz. TO Właśnie doom3 wprowadził najwięcej technicznych nowinek i wszyscy o tym wiedzą. do dzis doom3 uznawany jest za najbardziej zaawansowany engine technologicznie jaki do tej pory wyszedł. carmack zawsze wymyślał nowinki techniczne(jak np szybszy algorytm od stencili i dokladniejszy czy wyzej wspomniane normal mapy-> per pixel lighting a nie per vertex) choc w przypadku dooom3 cały sukces nie powinien iść tylko do jednego pana lecz do Tima willitsa. A engine Unreala 07 jest cholernie mocno zaawansowany technicznie chocby z połączeniem hdr illumination i wiele innych aspektów. już nie wspominając ze to i tak nie max... o wiele lepiej by wyglądało na super dopracowanym Spherical harmonics lighting system+hdri. nie plastikowo jak do tej pory ;] Pozdro
Napisano 29 Sierpień 200519 l Doom 3 to porazka ... hl2 - gralem gralem - nawet oryginal mam - fajnie sie gra i fajna historyjka, ale grafika juz mnie nie zachwycila tak jak w far cry'u. Ofszem byla ladna, ale ... ;p Co do UT to ja mowie o wczesniejszych 2007 to tylko zajawke widzialem no i jakos tak tez nie widzialem zadnych wodotryskow ... poza animacja postaci. (ten videos byl niskiej jakosci wiec moze dlatego :P )
Napisano 29 Sierpień 200519 l Ja jestem ciekaw ja Paraworld bedzie wyglaal i chodzil jak Neox and comp. dowala tam normalne tak jak mowil. Oj bedzie bol. I tak teraz juz wbija w ziemie. Ciekawi mnie takze Kto przejmie projekt Carmageddona po tym jak Eidos wycofal sie z Visci. Wygladalo smacznie, sama giera byla planowana na '07, nie ma to jak odswierzone mieskow rozbryzgujace sie o drzwi.
Napisano 29 Sierpień 200519 l Krotki-kwestia gustu :) może to i porażka, owszem bo sam nie przeszedłem całego, szybko nudzi ale silnik technicznie jest jaknajbardziej dobry. w HL2 znowu grafika sie podoba tylko i wyłacznie przez b.dobre textury :) ale panowie zauważmy że to wlasnie id wyznaczył nowe standardy i kazda wielka firma nawazjem sie od siebie uczy korzystając już z ogolnodostepnej technologii ;] tak było z normal mapami czy hdri...dużo by wymieniać co do hl2 jestem zdania że gra mogla wyjsc dwa lata temu. ciekawostką jest jeszcze że engine Painkillera od PCF wypada w rankingu światowym lepiej niż source EDIT w pokazie enginu epicu było wszystko rewelacyjne- same materiały, virtual displacement, oswietlenie hdri choc mowie ze to nie max... co do spherical harmonics-jest to oswietlenie wykorzystujące global illumination i radiosity w real time ;]
Napisano 29 Sierpień 200519 l w!e8 co do technologi i standardow sie zgadzam ... sam zaskoczony bylem rezultatem, ale sama gierka nie zachwyca. Ostatnio widzialem demonstracje silnika z hdri i pseldo obiciami koloru (ehh zapomnialem jak to sie po angielsku nazywa) i mi szczeka opadla.
Napisano 29 Sierpień 200519 l Krotki zagadaj do mnie na gg jesli mozesz-pokaze ci spherical harmonics+hdri i inne. powiesz że oswietlenie jest jakością jak vray badz mental ray ]:-> dodam że amatorski engine stworzony przez jednego pana. EDIT albo wiesz co wyśle ci to na PM'a pozdro
Napisano 29 Sierpień 200519 l No ciekawe co z Carmagedonem... to była gierka :D Chociaż jeżeli chodzi o grywalność to imo najlepsza była 1 część... Ale może to dlatego, że wtedy rozjeżdrzanie ludzi na ulicach robiło masakryczne wrażenie... Potem człowiek już się opatrzył ;) Wogule sporo było tytułów kultowych, których jakoś nikt nie chce pociągnąć dalej. To tym bardziej dziwne że fani tylko czekają na kolejną odsłonę z wywieszonymi jęzorami - sprzedarz na pewno byłaby niezła... Przykłady - Duke Nukem 3d II- najbardziej oczekiwana gra swego czasu, czy nieśmiertelny Fallout III który śni się fanom po nocach ;)
Napisano 29 Sierpień 200519 l Duke Nukem Frever - już ponoć niewiele brakuje, sam Zhu pisał, że już spoooro jest zrobione (a jego zdanie akurat nie jest sponsorowane, zwłaszcza że obecnie już dla DNF nic nie robi) Fallout III - po zakończeniu prac nad Oblivionem, prace mają solidnie ruszyć.
Napisano 29 Sierpień 200519 l gdyby ktoś był zainteresowany to dodatkowo: http://www.paulsprojects.net/opengl/sh/sh.html hehe ciekawe ile komu by sie liczyło oswietlenie (nie wklejając pliku a odpalając exe program liczy na poczekaniu-pozniej jest precoumputing, zaznaczam ze tylko pierwszy scrin z powyzszego postu ma liczone oswietlenie z pliczku) http://www.research.scea.com/gdc2003/spherical-harmonic-lighting.pdf -specyfikacja, zapraszam do lektury ;) pozdro i miłego kodowania ;d EDIT to miałbyć wątek o grach hehehe
Napisano 29 Sierpień 200519 l Widzieliscie to? http://www.projectoffset.com/media/project_offset_august2005_640x360.avi Bardzo dobrze sie zapowiada, choc na stronie jest malo informacji co do jakichkolwiek dat. Co do nowinek technologicznych to natrafilem na ciekawe prezentacje mozliwosci kart fizycznych. http://www.ageia.com/press/press4.html Az szczena czasami opada, daje to ogromny wachlarz mozliwosci programista ale kiedy sie upowrzechni? Czas pokaze, choc mysle ze dlugo czekac nie bedziemy.
Napisano 29 Sierpień 200519 l wolfenstein : ET : polecam gra jest za FREE > mozna grac po necie ,( gram codziennie) fallout 3?, yesss wie8, nie zalewaj ich newami bo utona^^ P>S ....ludzie chyba nie checie powiedziec ze consola wygrala z PC, nie nie nie, nie zgadzam sie . ...to byl by koniec swiata! . konsole sa dla grubych amerykanow ktorzy jak wracaja z pracy zocaja sie na fotel i opsciskuja pada, poniewaz nie umieja obslugiwac mychy, a klawiatura ma za duzo opcji do wyboru. jesli ktos mowi ze consola jest lepsza > jest zalosny, albo nie jest prawdziwym graczem...to trzeba kochac.
Napisano 29 Sierpień 200519 l kurt - to jest tekst zwykłego FANBOY'a tu nie ma nawet z czym dyskutować.
Napisano 29 Sierpień 200519 l co do konsoli to raczej nieuniknione ;/ xbox 360 ma Unified shaders- bez zadnego podzialu na pixel czy vertex shader badz jak kto woli fragment program i vertex program. to oznacza że bije na łby. tak jak dla obecnych kart maxymalna dlugosc pixel shadera 3 mogla wynosic 65k instrukcji to tak dla xboxa ponoc jest 256k !!!!!!! zastanawia mnie jednak skad jednostka moze wiedziec czym sie zajmowac: czy pixelami czy wierzcholkami ;| moze ktos zna jakis artukul w sieci ? tak czy owak dysponując nawet pixel shaderem 2,0 można zrobic cos cholernie zaawansowanego :D
Napisano 29 Sierpień 200519 l wolfenstein : ET : polecam gra jest za FREE > mozna grac po necie ,( gram codziennie) fallout 3?, yesss wie8, nie zalewaj ich newami bo utona^^ P>S ....ludzie chyba nie checie powiedziec ze consola wygrala z PC, nie nie nie, nie zgadzam sie . ...to byl by koniec swiata! . konsole sa dla grubych amerykanow ktorzy jak wracaja z pracy zocaja sie na fotel i opsciskuja pada, poniewaz nie umieja obslugiwac mychy, a klawiatura ma za duzo opcji do wyboru. jesli ktos mowi ze consola jest lepsza > jest zalosny, albo nie jest prawdziwym graczem...to trzeba kochac. chłopie - konsolki już dawno wygrały z blaszakiem :P Zobacz sobie gierkli na konsolki a gierki na pc - bez porównania Pozdr giorgione
Napisano 29 Sierpień 200519 l Co do gier to konsola zawsze była, jest i będzie górą. Czemu? Chmmm... Może dla tego, że to właśnie konsole są robione specjalnie do gier? A to ci psikus. Blacha ma tą zaletę, że jest, chcąc czy nie, elementem wyjściowym. Innymi słowy, chcesz grać? Kup sobie X i have fun, chcesz czegoś więcej? Blacha jest dla ciebie! (zostanę politykiem ;])
Napisano 29 Sierpień 200519 l r2d2 - konsole zawsze wygrają bo jak sam zauważyłeś mają zawsze nową - specjalnei przygotowaną ARCHITEKTURĘ (która w PC od lat jest praktycznie niezmieniona i "dusi" części w PC). PC niezastapisz w pracy - ale co ci poza tym neidługo pozostanie? Filmy? Stacjonarne odtwarzacze divx/konsole. Internet? Do surfowania także wystarczy konsola. PC ograniczy się do środka zarabiania na życie, ściągania danych oraz używania arkuszy kalkulacyjnych. kurt - nie rozumiesz? To przeczytaj jeszcze az to co sam napisałeś. A później podaj mi ARGUMENTY które stawiają PC nad konsolą jeżeli idzie o gry (tylko bądźmy poważni i nie pisz mi, że PC można upgradeować :) bo za samą wymianę karty grafiki kupię konsolę która wystarczy na 5 lat).
Napisano 29 Sierpień 200519 l Oczywiście że Konsole są dużo bardziej zaawansowane jeżeli chodzi o gry :) Lepsza grafika, lepsza dynamika, jaką gre nie kupisz to zawsze będzie miała przyzwoitą liczbę klatek na sekundę itp. itd. Ale gierki na konsole to nie są prawdziwe gierki :P Może nie orientuję się w rynku konsol za bardzo (mam tylko blaszaka) Ale z tego co wiem to ciężko uświadczyć naprawdę dobrej strategi / RPG na konsoli... W niekture gry na PC grałem codziennie całymi godzinami (już mi przeszło ;) np. Fallout, Worcraft II, Heroes of Might and Magic II itp. Do konsoli się siada, zapuszcza jakieś mordobicie, a po 30 min. wyłącza... Są jak automaty do gier... Nic do konsol nie mam i sam sobie kupię kiedyś jak będę miał kasę, ale ogólnie jest widoczny teraz tręd do maksymalnego upraszczania gier i kierowania ich w stronę zręcznościówek, co sprawia że dobrze się w nie gra na konsolach, ale nie wciągają już tak jak gry sprzed lat... Wiem że zaraz powiecie że gadam jak jakiś dziadek, ale nastoletni bracia mojego kumpla grają tylko w stare gry na kompie... O czymś to chyba świadczy, nie?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto