Hatred Napisano 27 Sierpień 2005 Napisano 27 Sierpień 2005 byl kiedys watek o next genach i wogole o nowych gierkach ktore maja dopiero wyjsc, ale nie moge go znalezc.. tutaj daje linka do trillera True Crime:NYC http://www.truecrime.com/info/archi...new_trailer.php bardzo fajnie i klimatycznie sie zapowiada jak by ktos jakies fajne gierki mial na oku niech daje linki/screeny, fajnie jest podpatrywac od najlepszych :)
Leru Napisano 27 Sierpień 2005 Napisano 27 Sierpień 2005 yo Hatred, myślę, że można spokojnie wrzucać takie zapowiedzi tu http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=6017&page=1
Hatred Napisano 27 Sierpień 2005 Autor Napisano 27 Sierpień 2005 nom chodzilo mi o bardziej graficzno/technologiczna strone gierek a nie czyto zabawowa :) byl tu watek o next genach i calkiem fajno sie gadalo w nim... :)
_michal Napisano 27 Sierpień 2005 Napisano 27 Sierpień 2005 Nom, Hatred dobrze prawi, tu bardziej byśmy sobie podebatowali o technicznych nowinkach, jest tu parę osób bardziej zainteresowanych samym tworzeniem gier, niż graniem w nie.
kurt_hectic Napisano 28 Sierpień 2005 Napisano 28 Sierpień 2005 yep. > OGLADALEM TRAILER UNREAL TOURNAMENT 2007 > ..................brak mi slow......... ludzie to bedzie wygladalo lepiej niz film, koles z rocket laucherem nawalal sie z cyborgiem .. wybuchy, siek siek > super filmik ^^, potem koles zatrzymal akcje i latal camera po scenie i opowiadal. marines upadl na "ziemie i lecial" > sunal. a od jego pancerza lecialy iskry,...bajeczne to bylo, potem lektor sobie latal wsrod rzeki iskier camera... kurde UT zawsze byl the best ale to jest boskie po prostu , swoja droga ciekawe jak sie czuja ci od q4 hihihi, w depresje wpadli.^^
Hatred Napisano 28 Sierpień 2005 Autor Napisano 28 Sierpień 2005 no moze bys uprzejmie linka zapodal a nie chwalil sie tylko :D hehe :)
arcade Napisano 28 Sierpień 2005 Napisano 28 Sierpień 2005 filmiki są tutaj: http://media.ps3.ign.com/media/748/748505/vids_1.html nie wiem czy to o to chodziło, ale wyglądają naprawde dobrze :D Ja osobiście czekam na gierkę ParaWorld - imo świetny pomysł i genialny design jednostek :D Mówię wam, to będzie coś :D http://www.sunflowers.de/english/games/paraworld.php
Hatred Napisano 28 Sierpień 2005 Autor Napisano 28 Sierpień 2005 niom Paraworld z tymi blurami wyglada naprawde dobrze jak by ktos chcial tu jest watek jednego z grafikow ktory pracuje przy tej gierce http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=241641&page=1&highlight=paraworld
_michal Napisano 28 Sierpień 2005 Napisano 28 Sierpień 2005 ee tam, w tych całych fpp i rtsach tak na prawde się nic nie zmienia poza polycountem i efektami. to na co ja czekam to jest X3: http://www.x3-reunion.com/games/x3/info_pl.php Obejrzyjcie sobie screenshoty i filmik, ta gra wygląda lepiej niż większość efektów w filmach sf. No i zapowiada się niezła zabawa, mam nadzieję że na miarę Elite ;)
sanki Napisano 28 Sierpień 2005 Napisano 28 Sierpień 2005 http://www.thewitcher.com ta gra zapowiada sie naprawde smakowicie, polecam skriny i filmy http://www.lucasarts.com/games/swempireatwar/indexFlash.html a tutaj najfajniej zapowiadajacy sie rts w star warsach
Christian Noir Stein Napisano 28 Sierpień 2005 Napisano 28 Sierpień 2005 Wiedźmin zapowiada si, zapowiada i zapowiada i ..... a ja chcę w końcu spróbować bo sie powoli zakalca spodziewać zaczynam :( X3 to będzie (MUSI) być miazga - zwłaszcza pierwszy trailer pokazuje OGROM budowli oraz końcówka drugiego przy zgrupowanym ataku flotylli (tego mi było brak we Freelancerze, a za co tak bardzo pokochałem X Wing Alliance) UT2007 dla mnie to już jakaś kolorowanka jest :/ Z części na część coraz większa paleta barw i to już zaczyna wyglądać kiczowato
kurt_hectic Napisano 28 Sierpień 2005 Napisano 28 Sierpień 2005 heh wiedzmin > nie pamietacie? jakies 2-3 miechy temu jeszcze grafikow szukali ^^ . sobie poczekamy,,,, a UT jest najlepsza obecnie siekana multiplayer! i tu nie ma zadnego ale. poza tym Ci kolesie tworza niezwykla firme, ktora nie tylko tworzy gry ale tez standarty! ich silniki sa zawsze najlesze i przemieniaja teorie w praktyke...to oni kiedys biped-a wymyslili :D.
Christian Noir Stein Napisano 28 Sierpień 2005 Napisano 28 Sierpień 2005 UT i najlepsze FPS w multi? Ja bym polemizował.
Gość jagi Napisano 28 Sierpień 2005 Napisano 28 Sierpień 2005 chyba FPP a nie FPS :P. A tak wogole to UT07 wymiata, a pomyslec jak beda wygladaly gry na Unreal Engine 4 ktory juz podobno od 2 lat jest w produkcji (rownolegle z UE3), hmmm az stach sie bac :) przeciez to bedzie musialo wygladac jak rzeczywistosc :) Wtedy sie zacznie, jak jakis gosc pogra sobie za dlugo w UT, wyjdzie na ulice i zacznie ludzi mordowac, bo myslal ze to tylko gra :P i beda kolejne rozprawy sadowe :P
giorgione Napisano 28 Sierpień 2005 Napisano 28 Sierpień 2005 ut staje się nudnawe :P Ja tam wolę takie devil may cry 4 lub tr: the legend (graficznie świetnie sie zapowiają, no i w tr mają powrócić do korzeni - czyli lepszy scenariusz itp itd :) ). Niestety to wsjo na konsolki nowej generacji :/
Krotki Napisano 28 Sierpień 2005 Napisano 28 Sierpień 2005 Niech sie epic games z calym tym Unrealem 3-4 wypcha ... wykupili moj ukochany engine ... Co to tego Unreal'a 4 to narazie jest aktywna 1 osoba w projekcie wiec tak szybko to to nie powstanie - co z tego ze od 2 lat ?
arcade Napisano 28 Sierpień 2005 Napisano 28 Sierpień 2005 hmm... grafika z UT robi wrażenie, ale dla mnie wygląda trochę zabawkowo / plastikowo... Imo brakuje tu klimatu, jaki zapodawał np. wolfenstein : ET... W unreala grałem i jest to po prostu fajna rozwałka, bez żadnych glębszych treści... Natomiast w taki wolfensteinie miałem łzy w oczach kiedy kumpel poświęcał życie dla sprawy ;)
Christian Noir Stein Napisano 28 Sierpień 2005 Napisano 28 Sierpień 2005 JAGODA - FPS First Person Shooter ;) FPP to może być i RPG i gra przygodowa i ... :) giorgio - e tam. Lepiej wudać 1800zł na XB360 i mieć spokój na 5lat aniżeil ładować kolejne miliony w PC.
madman1987 Napisano 28 Sierpień 2005 Napisano 28 Sierpień 2005 Co do konsolek to mnie zabiły trailerki KillZone 2 i nowego Residenta na PS3... wprawdzie konsolki lubie głównie za final fantasy, to graficznych rewolucji tam za bardzo nie ma. Ale KZ2... ludziska! Pomijając efekty itp. to sama animacja i interaktywność wbija w fotel... a z resztą co będę gadał. Wejdźcie na jakąś stronkę z trailerami i ściągnijcie (ja mam od qmpla ;P )
Christian Noir Stein Napisano 28 Sierpień 2005 Napisano 28 Sierpień 2005 r2d2 - tylko, że KILLZONE2 jest PRERENDEROWANE :) Sony jak zwykle zapomniało powiedzieć prawdę ;)
Leru Napisano 28 Sierpień 2005 Napisano 28 Sierpień 2005 ziomuś -> dokładnie, klimatu nie ma :) (tak jak w każdych UT) Jeśli chodzi o grafikę w tym UT'07 to przepaszam bardzo, ale pyro F/X jak były tak i są do bani. Mamy takie wypieszczone modele i MC w postaciach to nie mogli popracować nad takim IMHO ważnym aspektem w FPSie jak wybuchy ?
Gość jagi Napisano 29 Sierpień 2005 Napisano 29 Sierpień 2005 Krotki -> a kto powiedzial ze szybko powstanie ? :P A to ze nad nim jedna osoba pracuje to tez slyszalem... "hmm... grafika z UT robi wrażenie, ale dla mnie wygląda trochę zabawkowo / plastikowo..." Plastikowy to byl Doom 3, wszystkie postacie wygladaly jakby byly polerowane :P. UT07 jest wlasnie zarombiscie "nieplastikowy" :). Christian Noir Stein -> racja zwracam honor :)
Krotki Napisano 29 Sierpień 2005 Napisano 29 Sierpień 2005 Ehhh wiec nie wiem czym sie tu zachwycac na zas ;p Dla mnie ut prawde mowiac nigdy nie byl czyms wielkim pod kazdym wzgledem ... jakos nawet grafika mnie nie fascynowala.
Gość jagi Napisano 29 Sierpień 2005 Napisano 29 Sierpień 2005 no kiedys grafa moze nie fascynowala, ale teraz chyba jest inaczej :) Dla samego popatrzenia na grafike warto w ta gre zagrac :)
Krotki Napisano 29 Sierpień 2005 Napisano 29 Sierpień 2005 hmmm jakos duzo wiekrze wrazenie na mnie wywarla grafika w q2 potem q3 a ostatnio zagralem w far cry'a i mi tam szkeka opadla ... grafa rox i jakies tez normalne AI bylo ... dobrze sie gralo
Gość jagi Napisano 29 Sierpień 2005 Napisano 29 Sierpień 2005 hmmm jakis dziwny jestes :P co prawda jak zagralem w Far Cry to tez byle zdumiony grafa, byla to bodajrze pierwsza gra wykorzystujaca mapy normalne. Ale zaraz potem wyszedl Doom 3 i HL2 ktore wprawdzie niewiele wprowadzily nowego... Ale teraz porownac UT07 do tych gier to jak niebo a ziemia, ale to wszystko za sprawa grafikow... bo wlasciwie silnik i tak nie wprowadza jakiejs rewolucji, przeciez taka grafe mozna by zrobic na silniku far cry... (tak mi sie przynajmniej wydaje :P). Ale mimo wszystko UT07 graficznie wymiata, tak samo jak Gears of War takze tworzony na silniku UE3...
w!e8 Napisano 29 Sierpień 2005 Napisano 29 Sierpień 2005 Oj Jagoda ale gadasz. TO Właśnie doom3 wprowadził najwięcej technicznych nowinek i wszyscy o tym wiedzą. do dzis doom3 uznawany jest za najbardziej zaawansowany engine technologicznie jaki do tej pory wyszedł. carmack zawsze wymyślał nowinki techniczne(jak np szybszy algorytm od stencili i dokladniejszy czy wyzej wspomniane normal mapy-> per pixel lighting a nie per vertex) choc w przypadku dooom3 cały sukces nie powinien iść tylko do jednego pana lecz do Tima willitsa. A engine Unreala 07 jest cholernie mocno zaawansowany technicznie chocby z połączeniem hdr illumination i wiele innych aspektów. już nie wspominając ze to i tak nie max... o wiele lepiej by wyglądało na super dopracowanym Spherical harmonics lighting system+hdri. nie plastikowo jak do tej pory ;] Pozdro
Krotki Napisano 29 Sierpień 2005 Napisano 29 Sierpień 2005 Doom 3 to porazka ... hl2 - gralem gralem - nawet oryginal mam - fajnie sie gra i fajna historyjka, ale grafika juz mnie nie zachwycila tak jak w far cry'u. Ofszem byla ladna, ale ... ;p Co do UT to ja mowie o wczesniejszych 2007 to tylko zajawke widzialem no i jakos tak tez nie widzialem zadnych wodotryskow ... poza animacja postaci. (ten videos byl niskiej jakosci wiec moze dlatego :P )
Por@szek Napisano 29 Sierpień 2005 Napisano 29 Sierpień 2005 Ja jestem ciekaw ja Paraworld bedzie wyglaal i chodzil jak Neox and comp. dowala tam normalne tak jak mowil. Oj bedzie bol. I tak teraz juz wbija w ziemie. Ciekawi mnie takze Kto przejmie projekt Carmageddona po tym jak Eidos wycofal sie z Visci. Wygladalo smacznie, sama giera byla planowana na '07, nie ma to jak odswierzone mieskow rozbryzgujace sie o drzwi.
w!e8 Napisano 29 Sierpień 2005 Napisano 29 Sierpień 2005 Krotki-kwestia gustu :) może to i porażka, owszem bo sam nie przeszedłem całego, szybko nudzi ale silnik technicznie jest jaknajbardziej dobry. w HL2 znowu grafika sie podoba tylko i wyłacznie przez b.dobre textury :) ale panowie zauważmy że to wlasnie id wyznaczył nowe standardy i kazda wielka firma nawazjem sie od siebie uczy korzystając już z ogolnodostepnej technologii ;] tak było z normal mapami czy hdri...dużo by wymieniać co do hl2 jestem zdania że gra mogla wyjsc dwa lata temu. ciekawostką jest jeszcze że engine Painkillera od PCF wypada w rankingu światowym lepiej niż source EDIT w pokazie enginu epicu było wszystko rewelacyjne- same materiały, virtual displacement, oswietlenie hdri choc mowie ze to nie max... co do spherical harmonics-jest to oswietlenie wykorzystujące global illumination i radiosity w real time ;]
Krotki Napisano 29 Sierpień 2005 Napisano 29 Sierpień 2005 w!e8 co do technologi i standardow sie zgadzam ... sam zaskoczony bylem rezultatem, ale sama gierka nie zachwyca. Ostatnio widzialem demonstracje silnika z hdri i pseldo obiciami koloru (ehh zapomnialem jak to sie po angielsku nazywa) i mi szczeka opadla.
w!e8 Napisano 29 Sierpień 2005 Napisano 29 Sierpień 2005 Krotki zagadaj do mnie na gg jesli mozesz-pokaze ci spherical harmonics+hdri i inne. powiesz że oswietlenie jest jakością jak vray badz mental ray ]:-> dodam że amatorski engine stworzony przez jednego pana. EDIT albo wiesz co wyśle ci to na PM'a pozdro
_michal Napisano 29 Sierpień 2005 Napisano 29 Sierpień 2005 nie możesz załączyć obrazków? Więcej osób by sobie pooglądało :)
Hatred Napisano 29 Sierpień 2005 Autor Napisano 29 Sierpień 2005 zalacz zalacz :) poogladamy se no :)
Christian Noir Stein Napisano 29 Sierpień 2005 Napisano 29 Sierpień 2005 Tia - pokazuj te GI w real-time :)
arcade Napisano 29 Sierpień 2005 Napisano 29 Sierpień 2005 No ciekawe co z Carmagedonem... to była gierka :D Chociaż jeżeli chodzi o grywalność to imo najlepsza była 1 część... Ale może to dlatego, że wtedy rozjeżdrzanie ludzi na ulicach robiło masakryczne wrażenie... Potem człowiek już się opatrzył ;) Wogule sporo było tytułów kultowych, których jakoś nikt nie chce pociągnąć dalej. To tym bardziej dziwne że fani tylko czekają na kolejną odsłonę z wywieszonymi jęzorami - sprzedarz na pewno byłaby niezła... Przykłady - Duke Nukem 3d II- najbardziej oczekiwana gra swego czasu, czy nieśmiertelny Fallout III który śni się fanom po nocach ;)
Christian Noir Stein Napisano 29 Sierpień 2005 Napisano 29 Sierpień 2005 Duke Nukem Frever - już ponoć niewiele brakuje, sam Zhu pisał, że już spoooro jest zrobione (a jego zdanie akurat nie jest sponsorowane, zwłaszcza że obecnie już dla DNF nic nie robi) Fallout III - po zakończeniu prac nad Oblivionem, prace mają solidnie ruszyć.
w!e8 Napisano 29 Sierpień 2005 Napisano 29 Sierpień 2005 gdyby ktoś był zainteresowany to dodatkowo: http://www.paulsprojects.net/opengl/sh/sh.html hehe ciekawe ile komu by sie liczyło oswietlenie (nie wklejając pliku a odpalając exe program liczy na poczekaniu-pozniej jest precoumputing, zaznaczam ze tylko pierwszy scrin z powyzszego postu ma liczone oswietlenie z pliczku) http://www.research.scea.com/gdc2003/spherical-harmonic-lighting.pdf -specyfikacja, zapraszam do lektury ;) pozdro i miłego kodowania ;d EDIT to miałbyć wątek o grach hehehe
Gość T4m8urYn0 Napisano 29 Sierpień 2005 Napisano 29 Sierpień 2005 Widzieliscie to? http://www.projectoffset.com/media/project_offset_august2005_640x360.avi Bardzo dobrze sie zapowiada, choc na stronie jest malo informacji co do jakichkolwiek dat. Co do nowinek technologicznych to natrafilem na ciekawe prezentacje mozliwosci kart fizycznych. http://www.ageia.com/press/press4.html Az szczena czasami opada, daje to ogromny wachlarz mozliwosci programista ale kiedy sie upowrzechni? Czas pokaze, choc mysle ze dlugo czekac nie bedziemy.
kurt_hectic Napisano 29 Sierpień 2005 Napisano 29 Sierpień 2005 wolfenstein : ET : polecam gra jest za FREE > mozna grac po necie ,( gram codziennie) fallout 3?, yesss wie8, nie zalewaj ich newami bo utona^^ P>S ....ludzie chyba nie checie powiedziec ze consola wygrala z PC, nie nie nie, nie zgadzam sie . ...to byl by koniec swiata! . konsole sa dla grubych amerykanow ktorzy jak wracaja z pracy zocaja sie na fotel i opsciskuja pada, poniewaz nie umieja obslugiwac mychy, a klawiatura ma za duzo opcji do wyboru. jesli ktos mowi ze consola jest lepsza > jest zalosny, albo nie jest prawdziwym graczem...to trzeba kochac.
Christian Noir Stein Napisano 29 Sierpień 2005 Napisano 29 Sierpień 2005 kurt - to jest tekst zwykłego FANBOY'a tu nie ma nawet z czym dyskutować.
w!e8 Napisano 29 Sierpień 2005 Napisano 29 Sierpień 2005 co do konsoli to raczej nieuniknione ;/ xbox 360 ma Unified shaders- bez zadnego podzialu na pixel czy vertex shader badz jak kto woli fragment program i vertex program. to oznacza że bije na łby. tak jak dla obecnych kart maxymalna dlugosc pixel shadera 3 mogla wynosic 65k instrukcji to tak dla xboxa ponoc jest 256k !!!!!!! zastanawia mnie jednak skad jednostka moze wiedziec czym sie zajmowac: czy pixelami czy wierzcholkami ;| moze ktos zna jakis artukul w sieci ? tak czy owak dysponując nawet pixel shaderem 2,0 można zrobic cos cholernie zaawansowanego :D
giorgione Napisano 29 Sierpień 2005 Napisano 29 Sierpień 2005 wolfenstein : ET : polecam gra jest za FREE > mozna grac po necie ,( gram codziennie) fallout 3?, yesss wie8, nie zalewaj ich newami bo utona^^ P>S ....ludzie chyba nie checie powiedziec ze consola wygrala z PC, nie nie nie, nie zgadzam sie . ...to byl by koniec swiata! . konsole sa dla grubych amerykanow ktorzy jak wracaja z pracy zocaja sie na fotel i opsciskuja pada, poniewaz nie umieja obslugiwac mychy, a klawiatura ma za duzo opcji do wyboru. jesli ktos mowi ze consola jest lepsza > jest zalosny, albo nie jest prawdziwym graczem...to trzeba kochac. chłopie - konsolki już dawno wygrały z blaszakiem :P Zobacz sobie gierkli na konsolki a gierki na pc - bez porównania Pozdr giorgione
madman1987 Napisano 29 Sierpień 2005 Napisano 29 Sierpień 2005 Co do gier to konsola zawsze była, jest i będzie górą. Czemu? Chmmm... Może dla tego, że to właśnie konsole są robione specjalnie do gier? A to ci psikus. Blacha ma tą zaletę, że jest, chcąc czy nie, elementem wyjściowym. Innymi słowy, chcesz grać? Kup sobie X i have fun, chcesz czegoś więcej? Blacha jest dla ciebie! (zostanę politykiem ;])
Christian Noir Stein Napisano 29 Sierpień 2005 Napisano 29 Sierpień 2005 r2d2 - konsole zawsze wygrają bo jak sam zauważyłeś mają zawsze nową - specjalnei przygotowaną ARCHITEKTURĘ (która w PC od lat jest praktycznie niezmieniona i "dusi" części w PC). PC niezastapisz w pracy - ale co ci poza tym neidługo pozostanie? Filmy? Stacjonarne odtwarzacze divx/konsole. Internet? Do surfowania także wystarczy konsola. PC ograniczy się do środka zarabiania na życie, ściągania danych oraz używania arkuszy kalkulacyjnych. kurt - nie rozumiesz? To przeczytaj jeszcze az to co sam napisałeś. A później podaj mi ARGUMENTY które stawiają PC nad konsolą jeżeli idzie o gry (tylko bądźmy poważni i nie pisz mi, że PC można upgradeować :) bo za samą wymianę karty grafiki kupię konsolę która wystarczy na 5 lat).
arcade Napisano 29 Sierpień 2005 Napisano 29 Sierpień 2005 Oczywiście że Konsole są dużo bardziej zaawansowane jeżeli chodzi o gry :) Lepsza grafika, lepsza dynamika, jaką gre nie kupisz to zawsze będzie miała przyzwoitą liczbę klatek na sekundę itp. itd. Ale gierki na konsole to nie są prawdziwe gierki :P Może nie orientuję się w rynku konsol za bardzo (mam tylko blaszaka) Ale z tego co wiem to ciężko uświadczyć naprawdę dobrej strategi / RPG na konsoli... W niekture gry na PC grałem codziennie całymi godzinami (już mi przeszło ;) np. Fallout, Worcraft II, Heroes of Might and Magic II itp. Do konsoli się siada, zapuszcza jakieś mordobicie, a po 30 min. wyłącza... Są jak automaty do gier... Nic do konsol nie mam i sam sobie kupię kiedyś jak będę miał kasę, ale ogólnie jest widoczny teraz tręd do maksymalnego upraszczania gier i kierowania ich w stronę zręcznościówek, co sprawia że dobrze się w nie gra na konsolach, ale nie wciągają już tak jak gry sprzed lat... Wiem że zaraz powiecie że gadam jak jakiś dziadek, ale nastoletni bracia mojego kumpla grają tylko w stare gry na kompie... O czymś to chyba świadczy, nie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się