Hynol Napisano 20 Listopad 2006 Napisano 20 Listopad 2006 Zaczne lakonicznie. Scena na potrzeby tutoriala, jak przy pomocy bardzo prostych środków i nieskomplikowanych do zrobienia modeli, stworzyć coś (mam nadzieje) ładnego i efektownego. Główny dopał pójdzie na shaderach.
tweety Napisano 20 Listopad 2006 Napisano 20 Listopad 2006 hehe. zaczyna się. poprzednią pracę tez zacząłeś "lakonicznie" :) pozdrawiam i czekam na progress
Hynol Napisano 21 Listopad 2006 Autor Napisano 21 Listopad 2006 Well, to niezupełnie będzie kaktus... Może teraz troszke więcej będzie widać.
oczek Napisano 21 Listopad 2006 Napisano 21 Listopad 2006 no ładnie i ciekawie się robi:) Hynol czy Ty wogóle nie śpisz:P Hehe:]?!
Jonasz_Real Napisano 21 Listopad 2006 Napisano 21 Listopad 2006 Mniam, zapowiada się znakomicie. Czy będzie, jakas scenka? Please opisz. :) Czemu akurat "evolution" czyżby ta roślinka, przejęła nową formę mutacji? ;)
satanicus1991 Napisano 21 Listopad 2006 Napisano 21 Listopad 2006 Boshe... Ona wygląda, jakby miała kręgosłup! To zamierzone, prawda? ;d
razor1988 Napisano 21 Listopad 2006 Napisano 21 Listopad 2006 Ciary mnie przeszły :D robi się ciekawo :)
Hynol Napisano 25 Listopad 2006 Autor Napisano 25 Listopad 2006 Co do pytań, to nie chce do końca wszystkiego wyjaśniać, bo bym stracił element zaskoczenia. Generalnie powiem że ta roślina będzie miała cechy nie jednego królestwa biologicznego ;). Co do sceny to zabrałem się niestety od dupy strony i musze nieco przebudować meshe. Okazało się że był potrzebny test shaderów/światła aby dobrze określić grubość potrzebną do wystarczającego bluringu refrakcji. Niestety w tym elemencie Vray odstaje nawet od scanline'a :(. Scena będzie zbudowana z niewielkiej ilości poly (jakieś 10 k bez zagęszczania) oraz bez tekstur. Rendering na dwa baty - blendowane 60/40 - przezroczysta oraz SSS. Tutaj próbny render łodygi dla warstwy przezroczystej. Żyły są jeszcze za mocne.
DraB Napisano 25 Listopad 2006 Napisano 25 Listopad 2006 Oj bedzie sie dzialo ;) Nice btw co to jest SSS (nie smiac sie ;)
chveti Napisano 25 Listopad 2006 Napisano 25 Listopad 2006 Sub Surface Scattering - przyłóż latarkę do ręki i patrz na czerwone palce :) to jest SSS ;)
..:: WIKTOR ::.. Napisano 25 Listopad 2006 Napisano 25 Listopad 2006 Hynol... czy na ciebie "nie ma mocnych"?? ;P Super te Twoje pracki! Materialy obled...!!
JunioR Napisano 25 Listopad 2006 Napisano 25 Listopad 2006 Hynol bardzo fanie sie zapowiada, nie moge dczekac sie tutka :D
satanicus1991 Napisano 25 Listopad 2006 Napisano 25 Listopad 2006 To co przedstawiłeś to materiał bez tesktury? Jak to zrobiłeś??? Schiza z tego będzie, jak z roślinki dinozaura zrobisz ;D
nielot007 Napisano 25 Listopad 2006 Napisano 25 Listopad 2006 Witam!! cool :) widze ze chcesz miec druga pracke w zlotej :D nie dziwie sie :D:D pozdro
Hynol Napisano 25 Listopad 2006 Autor Napisano 25 Listopad 2006 To co przedstawiłeś to materiał bez tesktury? Jak to zrobiłeś??? Schiza z tego będzie, jak z roślinki dinozaura zrobisz ;D To znaczy poszło na proceduralnych mapach wszystko. Jak nie musze to nie rysuje tekstury która ma zbyt wiele ograniczeń w stosunku do procedur. Brak potrzeby mapowania takiego obiektu to największa zaleta. No i nie musze się martwić o wielkość kadru/wielkość tekstur.
Georgas Napisano 25 Listopad 2006 Napisano 25 Listopad 2006 Hynol i ta jego genialna precyzja, zapowiada się naprawdę super, powodzenia :)
odnetniN Napisano 25 Listopad 2006 Napisano 25 Listopad 2006 Dziwne to troche,narazie nie moge nic skomentowac bo zawiele niema procz kaktusa ;] heh poczekam dalej mam nadzieje ze mnie zaskoczysz, widze ze masz tu duzo fanow :P ,podro i zycze powodzenia
kliment woroszyłow Napisano 26 Listopad 2006 Napisano 26 Listopad 2006 ciekawosc co ztego wyniknie.....o efekt koncowy jestem spokojny troche cierpliwosci i sie okaze...czyzby przymiarka do kolejnego międzynarodowego sukcesu Hynolu? :) trzymam kciuki. będe zaglądał!
Hynol Napisano 26 Listopad 2006 Autor Napisano 26 Listopad 2006 Nie - to nie ma być większa scena - raczej demonstracja wykorzystania materiałów proceduralnych i low poly do hires renderingu. Na show to ja inną scenke szlifuje, która co prawda zagineła jakiś czas temu w WIPach, ale powróci.... ;) Update - to mi nawet ok wyszło :) Geometria bez MS 36 Poly. Mapy proceduralne. Displacement:
Jonasz_Real Napisano 26 Listopad 2006 Napisano 26 Listopad 2006 O f..., już zaczynam się bac...prawie jak mózg. ;) Pokaz większy render.
satanicus1991 Napisano 26 Listopad 2006 Napisano 26 Listopad 2006 Z tego będzie jakiś tutorial, tak? Nie mogę się doczekać!
chveti Napisano 26 Listopad 2006 Napisano 26 Listopad 2006 Materiały wychodzą Ci świetne. ps. jedyna scenka jaka zaginęła Ci w odchłani wip'a to mercedes :) Pozdrawiam.
hkropinski Napisano 26 Listopad 2006 Napisano 26 Listopad 2006 fajnie, jeszcze nie widze jak to bedzie wygladalo pod koniec ale na pewno bedzie fajnie, pozdr
Hynol Napisano 26 Listopad 2006 Autor Napisano 26 Listopad 2006 Materiały wychodzą Ci świetne. ps. jedyna scenka jaka zaginęła Ci w odchłani wip'a to mercedes :) Pozdrawiam. Dokładnie.... :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się