Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Zaczne lakonicznie. Scena na potrzeby tutoriala, jak przy pomocy bardzo prostych środków i nieskomplikowanych do zrobienia modeli, stworzyć coś (mam nadzieje) ładnego i efektownego. Główny dopał pójdzie na shaderach.

 

evoti9.th.jpg

  • Odpowiedzi 26
  • Wyświetleń 3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hehe. zaczyna się. poprzednią pracę tez zacząłeś "lakonicznie" :)

 

pozdrawiam i czekam na progress

Napisano
  • Autor

Well, to niezupełnie będzie kaktus... Może teraz troszke więcej będzie widać.

 

rosqk6.th.jpg

Napisano

no ładnie i ciekawie się robi:)

Hynol czy Ty wogóle nie śpisz:P Hehe:]?!

Napisano

Mniam, zapowiada się znakomicie. Czy będzie, jakas scenka?

Please opisz. :) Czemu akurat "evolution" czyżby ta roślinka, przejęła nową formę mutacji? ;)

Napisano
  • Autor

Co do pytań, to nie chce do końca wszystkiego wyjaśniać, bo bym stracił element zaskoczenia. Generalnie powiem że ta roślina będzie miała cechy nie jednego królestwa biologicznego ;).

 

Co do sceny to zabrałem się niestety od dupy strony i musze nieco przebudować meshe. Okazało się że był potrzebny test shaderów/światła aby dobrze określić grubość potrzebną do wystarczającego bluringu refrakcji. Niestety w tym elemencie Vray odstaje nawet od scanline'a :(.

Scena będzie zbudowana z niewielkiej ilości poly (jakieś 10 k bez zagęszczania) oraz bez tekstur. Rendering na dwa baty - blendowane 60/40 - przezroczysta oraz SSS.

 

Tutaj próbny render łodygi dla warstwy przezroczystej. Żyły są jeszcze za mocne.

 

roshy9.th.jpg

Napisano

Oj bedzie sie dzialo ;) Nice

 

btw co to jest SSS (nie smiac sie ;)

Napisano

Sub Surface Scattering - przyłóż latarkę do ręki i patrz na czerwone palce :) to jest SSS ;)

Napisano

To co przedstawiłeś to materiał bez tesktury? Jak to zrobiłeś??? Schiza z tego będzie, jak z roślinki dinozaura zrobisz ;D

Napisano
  • Autor
To co przedstawiłeś to materiał bez tesktury? Jak to zrobiłeś??? Schiza z tego będzie, jak z roślinki dinozaura zrobisz ;D

 

To znaczy poszło na proceduralnych mapach wszystko. Jak nie musze to nie rysuje tekstury która ma zbyt wiele ograniczeń w stosunku do procedur. Brak potrzeby mapowania takiego obiektu to największa zaleta. No i nie musze się martwić o wielkość kadru/wielkość tekstur.

Napisano

Hynol i ta jego genialna precyzja, zapowiada się naprawdę super, powodzenia :)

Napisano

Dziwne to troche,narazie nie moge nic skomentowac bo zawiele niema procz kaktusa ;] heh poczekam dalej mam nadzieje ze mnie zaskoczysz, widze ze masz tu duzo fanow :P ,podro i zycze powodzenia

Napisano

ciekawosc co ztego wyniknie.....o efekt koncowy jestem spokojny troche cierpliwosci i sie okaze...czyzby przymiarka do kolejnego międzynarodowego sukcesu Hynolu? :) trzymam kciuki. będe zaglądał!

Napisano
  • Autor

Nie - to nie ma być większa scena - raczej demonstracja wykorzystania materiałów proceduralnych i low poly do hires renderingu. Na show to ja inną scenke szlifuje, która co prawda zagineła jakiś czas temu w WIPach, ale powróci.... ;)

 

Update - to mi nawet ok wyszło :)

Geometria bez MS 36 Poly. Mapy proceduralne. Displacement:

braincopyba7.th.jpg

Napisano

Materiały wychodzą Ci świetne.

 

ps. jedyna scenka jaka zaginęła Ci w odchłani wip'a to mercedes :)

 

Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor
Materiały wychodzą Ci świetne.

 

ps. jedyna scenka jaka zaginęła Ci w odchłani wip'a to mercedes :)

 

Pozdrawiam.

 

Dokładnie.... :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności