Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Zaczne lakonicznie. Scena na potrzeby tutoriala, jak przy pomocy bardzo prostych środków i nieskomplikowanych do zrobienia modeli, stworzyć coś (mam nadzieje) ładnego i efektownego. Główny dopał pójdzie na shaderach.

 

evoti9.th.jpg

  • Odpowiedzi 26
  • Wyświetleń 3,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hehe. zaczyna się. poprzednią pracę tez zacząłeś "lakonicznie" :)

 

pozdrawiam i czekam na progress

Napisano
  • Autor

Well, to niezupełnie będzie kaktus... Może teraz troszke więcej będzie widać.

 

rosqk6.th.jpg

Napisano

no ładnie i ciekawie się robi:)

Hynol czy Ty wogóle nie śpisz:P Hehe:]?!

Napisano

Mniam, zapowiada się znakomicie. Czy będzie, jakas scenka?

Please opisz. :) Czemu akurat "evolution" czyżby ta roślinka, przejęła nową formę mutacji? ;)

Napisano
  • Autor

Co do pytań, to nie chce do końca wszystkiego wyjaśniać, bo bym stracił element zaskoczenia. Generalnie powiem że ta roślina będzie miała cechy nie jednego królestwa biologicznego ;).

 

Co do sceny to zabrałem się niestety od dupy strony i musze nieco przebudować meshe. Okazało się że był potrzebny test shaderów/światła aby dobrze określić grubość potrzebną do wystarczającego bluringu refrakcji. Niestety w tym elemencie Vray odstaje nawet od scanline'a :(.

Scena będzie zbudowana z niewielkiej ilości poly (jakieś 10 k bez zagęszczania) oraz bez tekstur. Rendering na dwa baty - blendowane 60/40 - przezroczysta oraz SSS.

 

Tutaj próbny render łodygi dla warstwy przezroczystej. Żyły są jeszcze za mocne.

 

roshy9.th.jpg

Napisano

Oj bedzie sie dzialo ;) Nice

 

btw co to jest SSS (nie smiac sie ;)

Napisano

Sub Surface Scattering - przyłóż latarkę do ręki i patrz na czerwone palce :) to jest SSS ;)

Napisano

To co przedstawiłeś to materiał bez tesktury? Jak to zrobiłeś??? Schiza z tego będzie, jak z roślinki dinozaura zrobisz ;D

Napisano
  • Autor
To co przedstawiłeś to materiał bez tesktury? Jak to zrobiłeś??? Schiza z tego będzie, jak z roślinki dinozaura zrobisz ;D

 

To znaczy poszło na proceduralnych mapach wszystko. Jak nie musze to nie rysuje tekstury która ma zbyt wiele ograniczeń w stosunku do procedur. Brak potrzeby mapowania takiego obiektu to największa zaleta. No i nie musze się martwić o wielkość kadru/wielkość tekstur.

Napisano

Hynol i ta jego genialna precyzja, zapowiada się naprawdę super, powodzenia :)

Napisano

Dziwne to troche,narazie nie moge nic skomentowac bo zawiele niema procz kaktusa ;] heh poczekam dalej mam nadzieje ze mnie zaskoczysz, widze ze masz tu duzo fanow :P ,podro i zycze powodzenia

Napisano

ciekawosc co ztego wyniknie.....o efekt koncowy jestem spokojny troche cierpliwosci i sie okaze...czyzby przymiarka do kolejnego międzynarodowego sukcesu Hynolu? :) trzymam kciuki. będe zaglądał!

Napisano
  • Autor

Nie - to nie ma być większa scena - raczej demonstracja wykorzystania materiałów proceduralnych i low poly do hires renderingu. Na show to ja inną scenke szlifuje, która co prawda zagineła jakiś czas temu w WIPach, ale powróci.... ;)

 

Update - to mi nawet ok wyszło :)

Geometria bez MS 36 Poly. Mapy proceduralne. Displacement:

braincopyba7.th.jpg

Napisano

Materiały wychodzą Ci świetne.

 

ps. jedyna scenka jaka zaginęła Ci w odchłani wip'a to mercedes :)

 

Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor
Materiały wychodzą Ci świetne.

 

ps. jedyna scenka jaka zaginęła Ci w odchłani wip'a to mercedes :)

 

Pozdrawiam.

 

Dokładnie.... :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.