Napisano 20 Listopad 200618 l Zaczne lakonicznie. Scena na potrzeby tutoriala, jak przy pomocy bardzo prostych środków i nieskomplikowanych do zrobienia modeli, stworzyć coś (mam nadzieje) ładnego i efektownego. Główny dopał pójdzie na shaderach.
Napisano 20 Listopad 200618 l hehe. zaczyna się. poprzednią pracę tez zacząłeś "lakonicznie" :) pozdrawiam i czekam na progress
Napisano 21 Listopad 200618 l Autor Well, to niezupełnie będzie kaktus... Może teraz troszke więcej będzie widać.
Napisano 21 Listopad 200618 l no ładnie i ciekawie się robi:) Hynol czy Ty wogóle nie śpisz:P Hehe:]?!
Napisano 21 Listopad 200618 l Mniam, zapowiada się znakomicie. Czy będzie, jakas scenka? Please opisz. :) Czemu akurat "evolution" czyżby ta roślinka, przejęła nową formę mutacji? ;)
Napisano 25 Listopad 200618 l Autor Co do pytań, to nie chce do końca wszystkiego wyjaśniać, bo bym stracił element zaskoczenia. Generalnie powiem że ta roślina będzie miała cechy nie jednego królestwa biologicznego ;). Co do sceny to zabrałem się niestety od dupy strony i musze nieco przebudować meshe. Okazało się że był potrzebny test shaderów/światła aby dobrze określić grubość potrzebną do wystarczającego bluringu refrakcji. Niestety w tym elemencie Vray odstaje nawet od scanline'a :(. Scena będzie zbudowana z niewielkiej ilości poly (jakieś 10 k bez zagęszczania) oraz bez tekstur. Rendering na dwa baty - blendowane 60/40 - przezroczysta oraz SSS. Tutaj próbny render łodygi dla warstwy przezroczystej. Żyły są jeszcze za mocne.
Napisano 25 Listopad 200618 l Sub Surface Scattering - przyłóż latarkę do ręki i patrz na czerwone palce :) to jest SSS ;)
Napisano 25 Listopad 200618 l Hynol... czy na ciebie "nie ma mocnych"?? ;P Super te Twoje pracki! Materialy obled...!!
Napisano 25 Listopad 200618 l To co przedstawiłeś to materiał bez tesktury? Jak to zrobiłeś??? Schiza z tego będzie, jak z roślinki dinozaura zrobisz ;D
Napisano 25 Listopad 200618 l Witam!! cool :) widze ze chcesz miec druga pracke w zlotej :D nie dziwie sie :D:D pozdro
Napisano 25 Listopad 200618 l Autor To co przedstawiłeś to materiał bez tesktury? Jak to zrobiłeś??? Schiza z tego będzie, jak z roślinki dinozaura zrobisz ;D To znaczy poszło na proceduralnych mapach wszystko. Jak nie musze to nie rysuje tekstury która ma zbyt wiele ograniczeń w stosunku do procedur. Brak potrzeby mapowania takiego obiektu to największa zaleta. No i nie musze się martwić o wielkość kadru/wielkość tekstur.
Napisano 25 Listopad 200618 l Hynol i ta jego genialna precyzja, zapowiada się naprawdę super, powodzenia :)
Napisano 25 Listopad 200618 l Dziwne to troche,narazie nie moge nic skomentowac bo zawiele niema procz kaktusa ;] heh poczekam dalej mam nadzieje ze mnie zaskoczysz, widze ze masz tu duzo fanow :P ,podro i zycze powodzenia
Napisano 26 Listopad 200618 l ciekawosc co ztego wyniknie.....o efekt koncowy jestem spokojny troche cierpliwosci i sie okaze...czyzby przymiarka do kolejnego międzynarodowego sukcesu Hynolu? :) trzymam kciuki. będe zaglądał!
Napisano 26 Listopad 200618 l Autor Nie - to nie ma być większa scena - raczej demonstracja wykorzystania materiałów proceduralnych i low poly do hires renderingu. Na show to ja inną scenke szlifuje, która co prawda zagineła jakiś czas temu w WIPach, ale powróci.... ;) Update - to mi nawet ok wyszło :) Geometria bez MS 36 Poly. Mapy proceduralne. Displacement:
Napisano 26 Listopad 200618 l O f..., już zaczynam się bac...prawie jak mózg. ;) Pokaz większy render.
Napisano 26 Listopad 200618 l Materiały wychodzą Ci świetne. ps. jedyna scenka jaka zaginęła Ci w odchłani wip'a to mercedes :) Pozdrawiam.
Napisano 26 Listopad 200618 l fajnie, jeszcze nie widze jak to bedzie wygladalo pod koniec ale na pewno bedzie fajnie, pozdr
Napisano 26 Listopad 200618 l Autor Materiały wychodzą Ci świetne. ps. jedyna scenka jaka zaginęła Ci w odchłani wip'a to mercedes :) Pozdrawiam. Dokładnie.... :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto