Hynol Napisano 20 Listopad 2006 Share Napisano 20 Listopad 2006 Zaczne lakonicznie. Scena na potrzeby tutoriala, jak przy pomocy bardzo prostych środków i nieskomplikowanych do zrobienia modeli, stworzyć coś (mam nadzieje) ładnego i efektownego. Główny dopał pójdzie na shaderach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opor Napisano 20 Listopad 2006 Share Napisano 20 Listopad 2006 A cos wiecej? :) To chyba jakis kaktusik... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 20 Listopad 2006 Share Napisano 20 Listopad 2006 hehe. zaczyna się. poprzednią pracę tez zacząłeś "lakonicznie" :) pozdrawiam i czekam na progress Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owen Napisano 20 Listopad 2006 Share Napisano 20 Listopad 2006 oj chyba sie kaktus zlamal ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 21 Listopad 2006 Autor Share Napisano 21 Listopad 2006 Well, to niezupełnie będzie kaktus... Może teraz troszke więcej będzie widać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oczek Napisano 21 Listopad 2006 Share Napisano 21 Listopad 2006 no ładnie i ciekawie się robi:) Hynol czy Ty wogóle nie śpisz:P Hehe:]?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 21 Listopad 2006 Autor Share Napisano 21 Listopad 2006 Czasem mi się zdarza... ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jonasz_Real Napisano 21 Listopad 2006 Share Napisano 21 Listopad 2006 Mniam, zapowiada się znakomicie. Czy będzie, jakas scenka? Please opisz. :) Czemu akurat "evolution" czyżby ta roślinka, przejęła nową formę mutacji? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
satanicus1991 Napisano 21 Listopad 2006 Share Napisano 21 Listopad 2006 Boshe... Ona wygląda, jakby miała kręgosłup! To zamierzone, prawda? ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
razor1988 Napisano 21 Listopad 2006 Share Napisano 21 Listopad 2006 Ciary mnie przeszły :D robi się ciekawo :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 25 Listopad 2006 Autor Share Napisano 25 Listopad 2006 Co do pytań, to nie chce do końca wszystkiego wyjaśniać, bo bym stracił element zaskoczenia. Generalnie powiem że ta roślina będzie miała cechy nie jednego królestwa biologicznego ;). Co do sceny to zabrałem się niestety od dupy strony i musze nieco przebudować meshe. Okazało się że był potrzebny test shaderów/światła aby dobrze określić grubość potrzebną do wystarczającego bluringu refrakcji. Niestety w tym elemencie Vray odstaje nawet od scanline'a :(. Scena będzie zbudowana z niewielkiej ilości poly (jakieś 10 k bez zagęszczania) oraz bez tekstur. Rendering na dwa baty - blendowane 60/40 - przezroczysta oraz SSS. Tutaj próbny render łodygi dla warstwy przezroczystej. Żyły są jeszcze za mocne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DraB Napisano 25 Listopad 2006 Share Napisano 25 Listopad 2006 Oj bedzie sie dzialo ;) Nice btw co to jest SSS (nie smiac sie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 25 Listopad 2006 Share Napisano 25 Listopad 2006 Sub Surface Scattering - przyłóż latarkę do ręki i patrz na czerwone palce :) to jest SSS ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
..:: WIKTOR ::.. Napisano 25 Listopad 2006 Share Napisano 25 Listopad 2006 Hynol... czy na ciebie "nie ma mocnych"?? ;P Super te Twoje pracki! Materialy obled...!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 25 Listopad 2006 Share Napisano 25 Listopad 2006 Hynol bardzo fanie sie zapowiada, nie moge dczekac sie tutka :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
satanicus1991 Napisano 25 Listopad 2006 Share Napisano 25 Listopad 2006 To co przedstawiłeś to materiał bez tesktury? Jak to zrobiłeś??? Schiza z tego będzie, jak z roślinki dinozaura zrobisz ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 25 Listopad 2006 Share Napisano 25 Listopad 2006 Witam!! cool :) widze ze chcesz miec druga pracke w zlotej :D nie dziwie sie :D:D pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 25 Listopad 2006 Autor Share Napisano 25 Listopad 2006 To co przedstawiłeś to materiał bez tesktury? Jak to zrobiłeś??? Schiza z tego będzie, jak z roślinki dinozaura zrobisz ;D To znaczy poszło na proceduralnych mapach wszystko. Jak nie musze to nie rysuje tekstury która ma zbyt wiele ograniczeń w stosunku do procedur. Brak potrzeby mapowania takiego obiektu to największa zaleta. No i nie musze się martwić o wielkość kadru/wielkość tekstur. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Georgas Napisano 25 Listopad 2006 Share Napisano 25 Listopad 2006 Hynol i ta jego genialna precyzja, zapowiada się naprawdę super, powodzenia :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
odnetniN Napisano 25 Listopad 2006 Share Napisano 25 Listopad 2006 Dziwne to troche,narazie nie moge nic skomentowac bo zawiele niema procz kaktusa ;] heh poczekam dalej mam nadzieje ze mnie zaskoczysz, widze ze masz tu duzo fanow :P ,podro i zycze powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kliment woroszyłow Napisano 26 Listopad 2006 Share Napisano 26 Listopad 2006 ciekawosc co ztego wyniknie.....o efekt koncowy jestem spokojny troche cierpliwosci i sie okaze...czyzby przymiarka do kolejnego międzynarodowego sukcesu Hynolu? :) trzymam kciuki. będe zaglądał! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 26 Listopad 2006 Autor Share Napisano 26 Listopad 2006 Nie - to nie ma być większa scena - raczej demonstracja wykorzystania materiałów proceduralnych i low poly do hires renderingu. Na show to ja inną scenke szlifuje, która co prawda zagineła jakiś czas temu w WIPach, ale powróci.... ;) Update - to mi nawet ok wyszło :) Geometria bez MS 36 Poly. Mapy proceduralne. Displacement: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jonasz_Real Napisano 26 Listopad 2006 Share Napisano 26 Listopad 2006 O f..., już zaczynam się bac...prawie jak mózg. ;) Pokaz większy render. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
satanicus1991 Napisano 26 Listopad 2006 Share Napisano 26 Listopad 2006 Z tego będzie jakiś tutorial, tak? Nie mogę się doczekać! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 26 Listopad 2006 Share Napisano 26 Listopad 2006 Materiały wychodzą Ci świetne. ps. jedyna scenka jaka zaginęła Ci w odchłani wip'a to mercedes :) Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hkropinski Napisano 26 Listopad 2006 Share Napisano 26 Listopad 2006 fajnie, jeszcze nie widze jak to bedzie wygladalo pod koniec ale na pewno bedzie fajnie, pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 26 Listopad 2006 Autor Share Napisano 26 Listopad 2006 Materiały wychodzą Ci świetne. ps. jedyna scenka jaka zaginęła Ci w odchłani wip'a to mercedes :) Pozdrawiam. Dokładnie.... :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się