nielot007 Napisano 23 Listopad 2006 Napisano 23 Listopad 2006 Witam!! mam zamiar skonczyc......trzymajcie kciuki :) chcialem zrobic tego rekina ale wymieklem wiem ze nie zrobilbym na czas.... pozdro
ledyr Napisano 24 Listopad 2006 Napisano 24 Listopad 2006 ciekway rybek. :0 w sumie to nigdy tego nie oglądałem, fajne to to? anyway Powodzenia!
nielot007 Napisano 24 Listopad 2006 Autor Napisano 24 Listopad 2006 Witam!! hehe klicek moze innym razem :D trzeba braczamiray na sily :D ledyr hihihihi nie wiem czy fajny bo nie ogladalem :d mam go gdzies na chacie ale jakos nie mam czasu zeby go obejzec :D:D choc chyba wypadaloby ogladnac :D pozdro i dzieki za posty dzisiaj postaram sie cos wrzucic :)
nielot007 Napisano 24 Listopad 2006 Autor Napisano 24 Listopad 2006 Witam!! ok taki szybki update :) czas narazie 30min :) taki ogolny zarys :) pozdro
arcade Napisano 24 Listopad 2006 Napisano 24 Listopad 2006 Yh, nie wiem co to za moda żeby zapodawać modele ze smoothem... Dawajcie bez, bez sensu jest ich smoothowanie... Robimy postać do gry a nie do stilka... poza tym dobrze idzie :)
Bro Napisano 24 Listopad 2006 Napisano 24 Listopad 2006 Yh, nie wiem co to za moda żeby zapodawać modele ze smoothem... Dawajcie bez, bez sensu jest ich smoothowanie... Robimy postać do gry a nie do stilka... poza tym dobrze idzie :) Zgadzam się w 100 % - ale jeśli zmiesci się w ustalonych limitach to nie powinno być problemu
KLICEK Napisano 24 Listopad 2006 Napisano 24 Listopad 2006 5 k poly jest w sam raz , wydaje mi sie ze pierw Nielot robi model pod normala (hehe) a pozniej z hi zrobi low ;D
nielot007 Napisano 24 Listopad 2006 Autor Napisano 24 Listopad 2006 Witam!! :) klicek ma racje robie pod normale :) do zbrusha go wysle :) a pozatym narazie nie nadaje sie aby pokazywac go low :D ale poprawie sie panowie ;) dzieki za komentarze :) pozdro
Cerebrate Napisano 24 Listopad 2006 Napisano 24 Listopad 2006 zmieści sie wlimicie spooookojnie. "ciało" ryby pewno juz beszie miało mało poly co nie? :)
nielot007 Napisano 25 Listopad 2006 Autor Napisano 25 Listopad 2006 Witam!! Cerebrate--> pewnie ze cialo bedzie mialo mniej ale nie duzo mnij :) kolejny update tym razmem bez ms'a :) zaznaczm ogolny zarys jeszcze jest duuuzo poprawiania :) pozdro
Konras Napisano 25 Listopad 2006 Napisano 25 Listopad 2006 Um ladnie to wychodzi ::) ale jezeli to ta rybka co w miniaturce to brakuje jej swoistego dzioba :> bo teraz "twarz" ma za plaska Pozdrawiam
arcade Napisano 25 Listopad 2006 Napisano 25 Listopad 2006 nom, spoko idzie :) ile masz tam trisów? może da radę zarzucić jeszcze MS na samo ciało żeby zmieścić się w limicie? bo jak na razie wygląda na mniej niż 1,5k, czyli mógłbyś to spokojnie zrobić żeby wygładzić ciało ryby. pozdro!
ledyr Napisano 26 Listopad 2006 Napisano 26 Listopad 2006 heh, smiesznie to wygląda, no ale dobrze jest :D
nielot007 Napisano 26 Listopad 2006 Autor Napisano 26 Listopad 2006 Witam!! Konras--> dzieki :) racja bede to poprawial :) Georgas--> dzieki :) ziomuś-->dzieki :) nie mam pojecia ile ma trisow :) narazie sie tym nie martwie z ms'em sie zobaczy w koncu 5k to duuuzo wiec gladki on napewno bedzie :D Dziamka-->odpadly mu :D nie nie bedzie ;) :P:P ledyr--> dzieki:) mam rozumiec ze smiesznie w pozytywnym tego slowa znaczeniu?:D pozdro i dzieki za komentarze ok wiec tak :) przed nalozeniem ms'a ma 780 trojkatow :) po nalozeniu 3136 :) czyli jeszcze spory zapas ;)
nielot007 Napisano 26 Listopad 2006 Autor Napisano 26 Listopad 2006 Witam!! update :) i takie pytanie :) poze ustawiac przed texturowaniem czy po texturowanieu(moze rigga zrobie)?? hcpiter prosze bardzo -->
Kuba Napisano 26 Listopad 2006 Napisano 26 Listopad 2006 A mówiłeś, że wiosełek nie będzie :) Rybka bardzo fajna. Ale czy te płetwy nie za duże jej urosły? :D
nielot007 Napisano 26 Listopad 2006 Autor Napisano 26 Listopad 2006 kuba--> klamalem :D:D tak za duze zaponialem zmniejszyc :) pozdro
nielot007 Napisano 28 Listopad 2006 Autor Napisano 28 Listopad 2006 Witam!! taki maluteniutki update :) i taka zabawa fdd :D narazie troche ponad 2k :) ale mam pytanie do tej siatki co zamiescilem moze tak zostac?? czy zmienic/usunac?? bo sie nie znam na lowpoly i nie wiem jak siatke zrobic aby taie cos bylo :D pozdro
nielot007 Napisano 28 Listopad 2006 Autor Napisano 28 Listopad 2006 Witam!! dzieki za komentarze:o :o piksar-->no ostro, jest kilka swietnych grafikow w minib. :D klicek--> dzieki :D:D hehe tez sie o to boje :D nie gwarantuje ze sie uda choc baaaaaardzo bym chcial :) ledyr-->hehe dzieki :D:D ale tak na powaznie to bez przesady i jak z ta siatka zosatawic czy zmienic?? bo mi sie nie podoba :) skoro mam jeszcze spory zapas to pobawie sie ta siatka aby fajnie sie zginala postac :) pozdro
Lookash Napisano 28 Listopad 2006 Napisano 28 Listopad 2006 Beautifull, ale z tego co pamiętam, to Nemo w filmie ma jedną płetwę trochę mniejszą
ftorek Napisano 28 Listopad 2006 Napisano 28 Listopad 2006 mi sie zdaje ze mu zbyt plaska fizjonomie zrobiles - w oryginale ma troche bardziej 'szpiczasta' mordka - a oczy troche bardziej wypukle :) i chyba troche zbyt odstajace policzki ma - tak w ogole to jak na tego twojego patrze to troche sie go boje... cos z nim jest nie tak - kilka szczegolow i zamiast ladniutkiej, milusiej buzi dostajesz zdeformowanego potwora ktory jakos tak miesza zmyslami - cholercia - trudno to wytlumaczyc... (nie moowie ze twoj to zdeformowany potwor - ale cos na rzeczy jest... :) poasop ps. pewnie da sie to szybko zalatwis smthselekcja :)
Konras Napisano 28 Listopad 2006 Napisano 28 Listopad 2006 Nielot mowa tutaj o siatce na tej pletwie?:> Jak dla mnie to h..... Zawsze mozesz podzielic tak teksturki aby miec tam gdzies jakis kawalek na alphe dla pletw, wtedy to nawet niech sie konczy planem na koncu a alpha juz ladnie wszystko zalatwi :) A tak juz pozatym to gratuluje i nawet nie wiesz jak Ci zazdroszcze ze masz czas na modelowanie gdy mi np sie nagle kolokwia na glowe zwalily :p)
Orangegraphics Napisano 28 Listopad 2006 Napisano 28 Listopad 2006 ja mam jedno ale. te pletwy z boku to moga być po 5 poly na krzyż. zrób to teksturą z alphą;) będzie fajniej mi się wydaje. tak "pro":D fajnie ci idzie
kurt_hectic Napisano 28 Listopad 2006 Napisano 28 Listopad 2006 kolejny... panie nielocie, oswiadczam panu, ze ta bitwa toczy sie w dziale GAME ART, a pana model nie kwalifikuje sie do miana low poly..... czemu to pisze? nie , nie dlatego, ze jestem taki czy smaki, tylko dla tego, ze jak bys dostal takie zlecenie- zrobienia modelu do gry to by Cie wysmiali i kazali zrobic jeszcze raz ;( , wzialem pierwsza lepsza pracke z brzegu > patrz jak polygony sa ulozone...KAZDY TRI MA ZNACZENIE ( powaga)
Vorek Napisano 28 Listopad 2006 Napisano 28 Listopad 2006 kurt weź wyluzuj troszkę, to dobrze robi na ogólny stan psychofizyczny ;]
nielot007 Napisano 29 Listopad 2006 Autor Napisano 29 Listopad 2006 Witam!! Lookash--> dzieki co do pletw to jak tak jest to zrobie jedna mniejsza :) ftorek--> zgadzam sie w 100% poprawie :) Konras--> dzieki :) powiem szczerze ze nigdy bym nie wpadl na pomysl z alfa serio dobry pomysl i przyokazji sie czegos naucze :D hehe jesli chodzi o czas na modelowanie to zawsze jest a jesli chodzi o kolokwium to wlasnie dzisiaj mialem z algebry :D Xiz0r--> dzieki :) skad wy o tej alfie wiecie hihihi :D dzieki zrobie alfa :D ;D kurt_hectic-->o fak to to jest bitwa lowpoly no nie nie wiedzialem dzieki kurt za przypomnienie ;) to tak wstepem :) po pierwsze nie robilbym zlecen na model low poly bo nie bralbym i niedaliby mi :D ten model co mi pokazales nic mi nie mowi tzw nie wiem jakie on ma powiazanie z ta bitwa (moim modelem) gdyz jak dobrze widze autor robil oszczednie czyli widac kanty a u mnie jest inna sytuacja gdyz mam do wykorzystania 5k trojkatow a na tak mala postac to jest duuuuzo a po za tym piszesz jakies zarzuty pod moim adresem a nie podajesz konkretow narysuj/napisz co jest zle co poprawic a nie piszesz chyba tylko dla samego pisania jak mam sie nauczyc napisz konkrety popraw siatke glowy, tak sie nie robi robi sie tak czy owak itp. itd. jak piszesz jakies zarzuty to przynajmniej powinienes mnie nakierowac/wyjasnic w czym rzecz co poprawic bo teraz nie wiem czy model zaczac od nowa czy wogole dac sobie spokoj :) na lowpoly sie nie znam prosze wiec o pokazanie co poprawic w siatce w modelu (tak jak ftorek napisal co zle tu plasko tam plasko i przynajmniej wiem co poprawic) wiec prosze o help :D Vorek--> ;) pozdro i dzieki za komentarze :)
Konras Napisano 29 Listopad 2006 Napisano 29 Listopad 2006 To juz nie pierwszy watek w ktorym Kurt. Jak dla mnie totalna bzdura... skoro jest do wykorzystania iles tam poly to sie je wykorzystuje..., ale zawsze przecierz Kurt mozesz zrobic wlasny model, wygrac bitwe i ustalic ze nastepnym razem limit bedzie 1k tri :) A co do Ciebie Nielot to nie przejmuj sie takimi komentarzam, szkoda nerwow :) i ucz sie matmy :p
ftorek Napisano 29 Listopad 2006 Napisano 29 Listopad 2006 konras - nie do konca - kurt ma racje (aczkolwiek jak zwykle dla siebie podaje to w niestrawialy sposob) - budowanie obiektow do gier odznacza sie jedynym imperatywem - 'zrobic tak, zeby dobrze wygladalo, uzywajac jak najmniej trojkatow' - i to znaczy ze nakladanie mesh-smootha ktory z automatu podwoi (czy iles tam razy powieli) ilosc triangli jest karygodne :) - a to dlatego ze w sumie nieduzo wnosi do wygladu tej rybki - a w grze - zamiast lawicy na 100 rybek - wyswietlicz ich tylko 15... tak samo z pletwami bez alphy i cala reszta :) pozdrawiam ps. mi szczerze powiedziawszy nie robi rooznicy czy ta rybka ma 2k czy 20k - ale jednak gamedev to gamedev - powinno sie zmiescic w jak najmniejszej ilosci trojkatw bez przkraczania limitu i juz :)
Jonasz_Real Napisano 29 Listopad 2006 Napisano 29 Listopad 2006 o fak to to jest bitwa lowpoly no nie nie wiedzialem dzieki kurt za przypomnienie Nie rozumiem jak można nie zauwazyc, że to jest dział game art... :/ Możesz optymalizowac siatkę, nic nie musisz robic od nowa. Recznie wykasuj nie potrzebne edgesy. Na przysłosc patrz w jakim watku startujesz, bo innaczej twój lot stanie się nielotem. ;)
Predator Napisano 29 Listopad 2006 Napisano 29 Listopad 2006 Nielot dajesz rade. Tak trzymaj , teraz jazda z texturka ja pod koniec tygodnia postaram sie przylaczyc do zabawy w minibitwe. Kurt
kurt_hectic Napisano 29 Listopad 2006 Napisano 29 Listopad 2006 "ten model co mi pokazales nic mi nie mowi" ;( grafik musi miec skaner w oku,,,,,musi. lookasz na drzewo i wiesz jak powinnien wygladac model tego drzewa, jak normalmapa itd, co jest istotne co mnie. owszem limit wynosi 5k ale to sie czyta > model powinien miec max 5k tri... wniski: im mniej poly wcisniesz w model tym lepiej.
nielot007 Napisano 29 Listopad 2006 Autor Napisano 29 Listopad 2006 Witam!! hehe :) ftorek-->ja nie mam problemu z iloscia tri :) narazie model ma 2k ale jak pletwy popraiw bedzie mniej :) Jonasz-->haha ty tak serio czy na zarty?? "Nie rozumiem jak można nie zauwazyc, że to jest dział game art... :/" " Na przysłosc patrz w jakim watku startujesz..." ?? :D jesli chodzi o ilosc poly to nie mam co optymalizowac dla mnie siatka jest dobra tzw normalna :D predator--> zanim texturka to jeszcze model poprawi i normale zrobie :D kurt-->hehe wyrwales text z kontekstu :D nadajesz sie na dziennikarza ;) ok wiec tak kumam baze o co ci chodzi ja jak patrze na drzewo to widze jak je zrobic w hp narazie "mani" widzenia lowpolygonowego nie mam :D za malo w tym siedze ;) hmmm ale to troche bezsensu--> "owszem limit wynosi 5k ale to sie czyta > model powinien miec max 5k tri... wniski: im mniej poly wcisniesz w model tym lepiej." gdyz jak ci daje klient zlecenie na zrobienie modelu max 5k np. taka rybke czy cos w tym stylu to co robisz ja w 2k i widac kanty czy chcesz aby byla jak najbardziej "gladka" czyli aby "zanikal" efekt lowpoly?? bo ja rozumiem ze najlepiej to mala ilosc teri i gladkie ale mozna dobrze wykorzystac kazdy trojkat a bedzie i tak widac kanty (model ktory mi pokazales) a daleczego?? bo jest za mlao trojkatow a skoro mam limit 5k to robie az bedzie gladkie i aby nie przekroczyc 5k wedlug ciebie powinienem sobie ustalic sam dla siebie limit ile ma miec trojkatow?? chyba nie robie az uznam ze jest model zadowalajacy patrze na ilosc trojkatow jak za duza to usuwam pare vertexowo i tak w kolko?? nie znam sie napewno tak jak ty na LOWPOLY wiec powiedz co poprawic?? co zmienic?? poprostu powiedz co poprawic jak sie znasz (a sie znasz) :) :) a sie rozpisalem az mnie palce bola :D:D pozdro
kurt_hectic Napisano 29 Listopad 2006 Napisano 29 Listopad 2006 ja mam taka metode, ze wwalam obrazki na imageshacka ;]. wtedy sam wyciagasz wnioski...(jak wroce do domq to cos wwale) po drugie. po prostu jak cos sie da zrobic w 2k tri to trzeba to zrobic w tym limicie,,,a to, ze ma to kanty to jest wina tworcy ;( serio, widzialem genialne modele, ktore mialy bardzo malo tri... 3a dazyc do doskonalosci ;(. z czasem robi sie coraz lepsze modele,,,robisz i robisz i robisz, a po pevnym czasie dochodzisz do wniosku, ze "to" jest idelane, wtedy masz takie fajne uczucie... looknij na model BRO on ma dobrze wykorzystany limit,,, trisow ma duuzooo ale trzeba wziasc pod uwage, ze to gl. postac i do kolorowej gierki dla bachorkow by sie nadawalo w 100%.
nielot007 Napisano 29 Listopad 2006 Autor Napisano 29 Listopad 2006 Witam!! troche poprawilem :) daej upa mowcie co poprawic?? :) zobacze moze jutro albo w piatek zaczne robic normala :) ~1952 tris'y pozdro
KLICEK Napisano 29 Listopad 2006 Napisano 29 Listopad 2006 mi sie podoba :) pogrub tam troche go po bokach czy cos bo dziwnie wyglada :) Co do limitow to ja bym wiecej poly dal, skoro limit na to pozawala to nie ma sie co ograniczac , to jest model do bitwy a nie do silnika , w sumie jak limit jest 5 k tris a moge to zrobic w 2 k tris to czy model bedzie wygladac lepiej jak bedzie mial 2 k tris czy jak bedzie mial 5 k tris ? odpowiedz jest prosta
nielot007 Napisano 1 Grudzień 2006 Autor Napisano 1 Grudzień 2006 Witam!! no nie rybe mi chca usmazyc :D :D klicek hmm troche tam poprawilem :) dzieki za komentsy :) soon update cos tam juz porpawilem ale narazie nie ma co ogladac pokaze albo dzisiaj na koniec dnia albo jutro :) jeszcze przed mapowaniem bo wole sie was spytac czy dobrze a nie ze po mapowaniu powiecie ze do kitu :D pozdro i dzieki za komentsy :)
kurt_hectic Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 chcialo by sie napisac szal ch&*% to to nie jest... inne Twoje pracki chyba lepsze byle z tego co pamietam,,,,,,, nie musisz sie pchac w low poly.
nielot007 Napisano 1 Grudzień 2006 Autor Napisano 1 Grudzień 2006 chcialo by sie napisac szal ch&*% to to nie jest... inne Twoje pracki chyba lepsze byle z tego co pamietam,,,,,,, nie musisz sie pchac w low poly. oj kurt z "leksza" przeginasz jeszcze chwila i sie zdenerwuje ;) hmmm patrzac po twoich modelach/texturach to do mistrzow tez nie nalezysz a wymadzasz sie jakbys byl bog wie kim i pracowal w jakies dobrej firmie(??) naprawde sorki ale nie kumam cie nie chce cie obrazac ale chyba ty chcesz zwady szukasz zaczepki serio nie kumam moze tak juz masz/choroba?? piszesz posty same negatywne a nie podajesz jakis konkretow pokaz co mam zle chcialbym sie nauczyc a nie rzucanie postow typu do dupyto do niczego nie prowadzi jak jestes mistrzem(??) za ktorego zapewne sie uwazasz to chyba powinnienes pomagac bo sam kiedys byles cienki(jestes dalej??) i napewno prosiles/dawali ci rady pomoc a nie posty typu do dupy nie pchaj sie w lp :( tyle odemnie jak masz dalej pisac ze do dupy nie pchaj sie w lp bez dawania powodow /pomocy itp co poprawic to prosze nie udzielaj sie w moich watkach, bo twoja opinie o moich modelach znam prosze :( po pierwsze to jest moj pierwszy tego typu model w lp wiec chyba porady/rady sie naleza?? heh pozdro
Bro Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 chcialo by sie napisac szal ch&*% to to nie jest... inne Twoje pracki chyba lepsze byle z tego co pamietam,,,,,,, nie musisz sie pchac w low poly. Kurt na **** piszesz takie bzdury o pchaniu się w low poly skoro do Nielota to ci sporo brakuje. Żadko się odzywam na forum ale ja czytam takie ******** to mnie krew zalewa. Jak na moje to rybka daje radę - naprawdę Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się