Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Jako, ze jest to moj pierwszy post w GA, pragne sie przywitac.

 

Model stacji energetycznej, wymyslany w locie, sama nazwa to tez "wolna amerykanka" ;) Robilem to w celu nauczenia sie normal map i majstrowanai textur (sa to montarze + male podmalowki). Nie mam juz zamiaru przy nim wiecej siedziec, wymeczyl mnie :D

 

tris: 4365

tex: 2x1024, 1x512 (diff, normal, spec, opacity)

 

 

renderki:

http://img224.imageshack.us/img224/5129/s1jf6.jpg

http://img225.imageshack.us/img225/4834/s2sp1.jpg

http://img209.imageshack.us/img209/6010/s3ex8.jpg

 

normale:

http://img437.imageshack.us/img437/9937/n1ww4.jpg

http://img81.imageshack.us/img81/9426/n2kn1.jpg

 

siata:

http://img208.imageshack.us/img208/5265/siatafo1.gif

 

brute krytyka welcome ;)

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

obiekt ładny ale nie jako stacja energetyczna - zrób z tego przepompownię

 

masz jeszcze nazwy:

pump station

hydro station

fresh water tank

water treatment (oczyszczalnia)

Napisano

fajnie wyglada, ale te nity za duze i nieostre, nie podobja mi sie beczki no i slabo coś widac ten normal

Napisano

Podoba mi się, calość bardzo przypomina zbiorniki z fallout'ow.

Przykład jak zrobić coś prosto-i-ładnie, czyli bez zbędnych udziwień ^^

Napisano

calkiem dobre textury, natomiast model jest bardzo slaby. przykladem niech bedzie wejscie zrobione z boxa...do tego proporcje. przyklad - srobki na metalu, ktory jest uzyty na podporkach...gdyby postawic obok ludzika, ktory miescil by sie w dzwiach okazalo by sie, ze te sruby z podporek sa wiekrze od jego glowy.... zawsze powtarzam > wystarczy stworzyc BIPA i wszedzie go przystawiac, a od razu jest latwiej okreslic co jakiej powinno byc wielkosci.

ps. witamy

ps. chyba zaczne czytac posty powyzej, bo juz to skomentowaliscie ()-:.:-()

Napisano

Wszystko co tu mowia, to prawda, ja bym rzekl ze siate da sie bardziej zoptymalizowac- chyba ze to jakis nextgen jest ;)

Ogolnie dobrze ;)

Ps. Daj ambienta- bedzie o niebo lepiej ;)

Napisano

co do boxowych wejsc, czasami maja czasami nie maja, nie to jest tylko celem grafika, zeby bylo tak jak prawdopodobnie sie zdaza w realu, ale zeby tez prezentowalo sie to ciekawie dla gracza i przekonywalo, ta brama nie przekonuje, choc tex zaiste sa calkiem zacne,

przerobka na pompownie? YEESS :)

pzodrowki

Napisano

Siemka

 

Powojowalem z tym jeszcze troche i wyszlo mi postatecznie cos takiego, tym razem juz na pewno koniec.

 

Gratki wielkie dla Ledyra za pomoc :)

 

 

renders:

http://img170.imageshack.us/img170/1692/s1ge1.jpg

http://img411.imageshack.us/img411/1953/s2zi8.jpg

http://img413.imageshack.us/img413/6800/s3sw5.jpg

http://img386.imageshack.us/img386/2857/s4je9.jpg

 

normals:

http://img401.imageshack.us/img401/2944/n1yh4.jpg

http://img59.imageshack.us/img59/4589/n2mu4.jpg

 

wires:

http://img376.imageshack.us/img376/7876/w1jf0.gif

http://img479.imageshack.us/img479/1382/w2uv8.gif

 

 

tris: 8 528 (wszystko co jest w scenie - wlacznie z gleba)

 

C&C welcome.

 

Pozdrawiam!

Napisano

Bardzo fajne.

Moja uwage jedynie zwrocil odstajacy napis nad drzwiami i jak robisz prezentacje modelu, staraj sie aby otoczenie nie psulo odbioru, tak jak tutaj gola tilowana ziemia. Lepiej daj jej mniej na cylindrze niz taki polec kolacy w oka.

Poza tym swietna robota.

Gratz.

Napisano

Wykonanie jest ok, troszke mi nie pasują super nowoczesne drzwi rodem z Gwiezdnych Wojen z surowościa bryły i archaizmem pewnych elementów (np. lampka nad wejsciem zasilana zwisającym kablem). Pozdrawiam.

Napisano

Postarałeś się jednak panie kolego z poprawkami:)

Ładnie się wyrobiłeś z polycountem.

 

Ogrodzenie mógłbyś jeszcze powyrywać tu i ówdzie, daj ze 3 konfiguracje textury siatki i bedzie super;)

 

I jeszcze to (na obrazku sobie pozwoliłem), to co odpadło to gdzie się podziało? Gruz wywieźli? Te dwa trójkąty więcej +normal+tex baaaardzo zwiększyły by realizm, dodały sporo szczegółu i zapełniły pusty plac.

hosterds8.jpg

pozdro!

 

PS:

Olej AF (szacunek:), zrób jeszcze ze dwa budyneczki i startuj do Bethesdy:p

Napisano

siemika

 

hehe dzieki wielkie za komenty

 

co do jeszcze niektorych poprawek, na razie (i na dlugo) nie mam sil na ten obiekt, sporo jeszcze by mozna ztweakowac, moze kiedys jecie ;)

 

pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności