Jump to content

Model 3D: Power Station


Dziudziu
 Share

Recommended Posts

Witam

 

Jako, ze jest to moj pierwszy post w GA, pragne sie przywitac.

 

Model stacji energetycznej, wymyslany w locie, sama nazwa to tez "wolna amerykanka" ;) Robilem to w celu nauczenia sie normal map i majstrowanai textur (sa to montarze + male podmalowki). Nie mam juz zamiaru przy nim wiecej siedziec, wymeczyl mnie :D

 

tris: 4365

tex: 2x1024, 1x512 (diff, normal, spec, opacity)

 

 

renderki:

http://img224.imageshack.us/img224/5129/s1jf6.jpg

http://img225.imageshack.us/img225/4834/s2sp1.jpg

http://img209.imageshack.us/img209/6010/s3ex8.jpg

 

normale:

http://img437.imageshack.us/img437/9937/n1ww4.jpg

http://img81.imageshack.us/img81/9426/n2kn1.jpg

 

siata:

http://img208.imageshack.us/img208/5265/siatafo1.gif

 

brute krytyka welcome ;)

Link to comment
Share on other sites

calkiem dobre textury, natomiast model jest bardzo slaby. przykladem niech bedzie wejscie zrobione z boxa...do tego proporcje. przyklad - srobki na metalu, ktory jest uzyty na podporkach...gdyby postawic obok ludzika, ktory miescil by sie w dzwiach okazalo by sie, ze te sruby z podporek sa wiekrze od jego glowy.... zawsze powtarzam > wystarczy stworzyc BIPA i wszedzie go przystawiac, a od razu jest latwiej okreslic co jakiej powinno byc wielkosci.

ps. witamy

ps. chyba zaczne czytac posty powyzej, bo juz to skomentowaliscie ()-:.:-()

Link to comment
Share on other sites

co do boxowych wejsc, czasami maja czasami nie maja, nie to jest tylko celem grafika, zeby bylo tak jak prawdopodobnie sie zdaza w realu, ale zeby tez prezentowalo sie to ciekawie dla gracza i przekonywalo, ta brama nie przekonuje, choc tex zaiste sa calkiem zacne,

przerobka na pompownie? YEESS :)

pzodrowki

Link to comment
Share on other sites

Siemka

 

Powojowalem z tym jeszcze troche i wyszlo mi postatecznie cos takiego, tym razem juz na pewno koniec.

 

Gratki wielkie dla Ledyra za pomoc :)

 

 

renders:

http://img170.imageshack.us/img170/1692/s1ge1.jpg

http://img411.imageshack.us/img411/1953/s2zi8.jpg

http://img413.imageshack.us/img413/6800/s3sw5.jpg

http://img386.imageshack.us/img386/2857/s4je9.jpg

 

normals:

http://img401.imageshack.us/img401/2944/n1yh4.jpg

http://img59.imageshack.us/img59/4589/n2mu4.jpg

 

wires:

http://img376.imageshack.us/img376/7876/w1jf0.gif

http://img479.imageshack.us/img479/1382/w2uv8.gif

 

 

tris: 8 528 (wszystko co jest w scenie - wlacznie z gleba)

 

C&C welcome.

 

Pozdrawiam!

Link to comment
Share on other sites

Postarałeś się jednak panie kolego z poprawkami:)

Ładnie się wyrobiłeś z polycountem.

 

Ogrodzenie mógłbyś jeszcze powyrywać tu i ówdzie, daj ze 3 konfiguracje textury siatki i bedzie super;)

 

I jeszcze to (na obrazku sobie pozwoliłem), to co odpadło to gdzie się podziało? Gruz wywieźli? Te dwa trójkąty więcej +normal+tex baaaardzo zwiększyły by realizm, dodały sporo szczegółu i zapełniły pusty plac.

hosterds8.jpg

pozdro!

 

PS:

Olej AF (szacunek:), zrób jeszcze ze dwa budyneczki i startuj do Bethesdy:p

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy