Skocz do zawartości

Model 3D: Power Station


Dziudziu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Jako, ze jest to moj pierwszy post w GA, pragne sie przywitac.

 

Model stacji energetycznej, wymyslany w locie, sama nazwa to tez "wolna amerykanka" ;) Robilem to w celu nauczenia sie normal map i majstrowanai textur (sa to montarze + male podmalowki). Nie mam juz zamiaru przy nim wiecej siedziec, wymeczyl mnie :D

 

tris: 4365

tex: 2x1024, 1x512 (diff, normal, spec, opacity)

 

 

renderki:

http://img224.imageshack.us/img224/5129/s1jf6.jpg

http://img225.imageshack.us/img225/4834/s2sp1.jpg

http://img209.imageshack.us/img209/6010/s3ex8.jpg

 

normale:

http://img437.imageshack.us/img437/9937/n1ww4.jpg

http://img81.imageshack.us/img81/9426/n2kn1.jpg

 

siata:

http://img208.imageshack.us/img208/5265/siatafo1.gif

 

brute krytyka welcome ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

calkiem dobre textury, natomiast model jest bardzo slaby. przykladem niech bedzie wejscie zrobione z boxa...do tego proporcje. przyklad - srobki na metalu, ktory jest uzyty na podporkach...gdyby postawic obok ludzika, ktory miescil by sie w dzwiach okazalo by sie, ze te sruby z podporek sa wiekrze od jego glowy.... zawsze powtarzam > wystarczy stworzyc BIPA i wszedzie go przystawiac, a od razu jest latwiej okreslic co jakiej powinno byc wielkosci.

ps. witamy

ps. chyba zaczne czytac posty powyzej, bo juz to skomentowaliscie ()-:.:-()

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do boxowych wejsc, czasami maja czasami nie maja, nie to jest tylko celem grafika, zeby bylo tak jak prawdopodobnie sie zdaza w realu, ale zeby tez prezentowalo sie to ciekawie dla gracza i przekonywalo, ta brama nie przekonuje, choc tex zaiste sa calkiem zacne,

przerobka na pompownie? YEESS :)

pzodrowki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka

 

Powojowalem z tym jeszcze troche i wyszlo mi postatecznie cos takiego, tym razem juz na pewno koniec.

 

Gratki wielkie dla Ledyra za pomoc :)

 

 

renders:

http://img170.imageshack.us/img170/1692/s1ge1.jpg

http://img411.imageshack.us/img411/1953/s2zi8.jpg

http://img413.imageshack.us/img413/6800/s3sw5.jpg

http://img386.imageshack.us/img386/2857/s4je9.jpg

 

normals:

http://img401.imageshack.us/img401/2944/n1yh4.jpg

http://img59.imageshack.us/img59/4589/n2mu4.jpg

 

wires:

http://img376.imageshack.us/img376/7876/w1jf0.gif

http://img479.imageshack.us/img479/1382/w2uv8.gif

 

 

tris: 8 528 (wszystko co jest w scenie - wlacznie z gleba)

 

C&C welcome.

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajne.

Moja uwage jedynie zwrocil odstajacy napis nad drzwiami i jak robisz prezentacje modelu, staraj sie aby otoczenie nie psulo odbioru, tak jak tutaj gola tilowana ziemia. Lepiej daj jej mniej na cylindrze niz taki polec kolacy w oka.

Poza tym swietna robota.

Gratz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postarałeś się jednak panie kolego z poprawkami:)

Ładnie się wyrobiłeś z polycountem.

 

Ogrodzenie mógłbyś jeszcze powyrywać tu i ówdzie, daj ze 3 konfiguracje textury siatki i bedzie super;)

 

I jeszcze to (na obrazku sobie pozwoliłem), to co odpadło to gdzie się podziało? Gruz wywieźli? Te dwa trójkąty więcej +normal+tex baaaardzo zwiększyły by realizm, dodały sporo szczegółu i zapełniły pusty plac.

hosterds8.jpg

pozdro!

 

PS:

Olej AF (szacunek:), zrób jeszcze ze dwa budyneczki i startuj do Bethesdy:p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności