Dziudziu Napisano 17 Grudzień 2006 Napisano 17 Grudzień 2006 Witam Jako, ze jest to moj pierwszy post w GA, pragne sie przywitac. Model stacji energetycznej, wymyslany w locie, sama nazwa to tez "wolna amerykanka" ;) Robilem to w celu nauczenia sie normal map i majstrowanai textur (sa to montarze + male podmalowki). Nie mam juz zamiaru przy nim wiecej siedziec, wymeczyl mnie :D tris: 4365 tex: 2x1024, 1x512 (diff, normal, spec, opacity) renderki: http://img224.imageshack.us/img224/5129/s1jf6.jpg http://img225.imageshack.us/img225/4834/s2sp1.jpg http://img209.imageshack.us/img209/6010/s3ex8.jpg normale: http://img437.imageshack.us/img437/9937/n1ww4.jpg http://img81.imageshack.us/img81/9426/n2kn1.jpg siata: http://img208.imageshack.us/img208/5265/siatafo1.gif brute krytyka welcome ;)
Por@szek Napisano 17 Grudzień 2006 Napisano 17 Grudzień 2006 Ale ze te nity to troche nieproporcjonalnie duze?I tak jakos pusto, brakuje detalu typu kable, nahc nie chce mi sie wymieniac ... A tak wogole to witamy w GA.
Kruku Napisano 17 Grudzień 2006 Napisano 17 Grudzień 2006 zbyt ostre jak dla mnie (textura, kolory, kształt)
piksar Napisano 17 Grudzień 2006 Napisano 17 Grudzień 2006 obiekt ładny ale nie jako stacja energetyczna - zrób z tego przepompownię masz jeszcze nazwy: pump station hydro station fresh water tank water treatment (oczyszczalnia)
Dziudziu Napisano 17 Grudzień 2006 Autor Napisano 17 Grudzień 2006 dzieki wielkie, postaram sie cos jeszcze z tym powalczyc piksar, thx za pomysl na nazwe, nie mialem bladego pojecia co z tego zrobic :) pozdro
Gość Marioza Napisano 17 Grudzień 2006 Napisano 17 Grudzień 2006 fajnie wyglada, ale te nity za duze i nieostre, nie podobja mi sie beczki no i slabo coś widac ten normal
bartonfink Napisano 17 Grudzień 2006 Napisano 17 Grudzień 2006 Fajny pomysl wykonanie ruwniez Zapodaj lightmape/ambienta - to pracka bedzie 3 razy ciekawsza
Piro Napisano 17 Grudzień 2006 Napisano 17 Grudzień 2006 Podoba mi się, calość bardzo przypomina zbiorniki z fallout'ow. Przykład jak zrobić coś prosto-i-ładnie, czyli bez zbędnych udziwień ^^
kurt_hectic Napisano 17 Grudzień 2006 Napisano 17 Grudzień 2006 calkiem dobre textury, natomiast model jest bardzo slaby. przykladem niech bedzie wejscie zrobione z boxa...do tego proporcje. przyklad - srobki na metalu, ktory jest uzyty na podporkach...gdyby postawic obok ludzika, ktory miescil by sie w dzwiach okazalo by sie, ze te sruby z podporek sa wiekrze od jego glowy.... zawsze powtarzam > wystarczy stworzyc BIPA i wszedzie go przystawiac, a od razu jest latwiej okreslic co jakiej powinno byc wielkosci. ps. witamy ps. chyba zaczne czytac posty powyzej, bo juz to skomentowaliscie ()-:.:-()
JmTm00 Napisano 17 Grudzień 2006 Napisano 17 Grudzień 2006 kurt_hectic -> potwierdzam...ale z jednym sie zgodzić nie moge, czasem "wejścia" tak mają ze przypominają boxy ;P
Scottero Napisano 18 Grudzień 2006 Napisano 18 Grudzień 2006 Wszystko co tu mowia, to prawda, ja bym rzekl ze siate da sie bardziej zoptymalizowac- chyba ze to jakis nextgen jest ;) Ogolnie dobrze ;) Ps. Daj ambienta- bedzie o niebo lepiej ;)
madman1987 Napisano 18 Grudzień 2006 Napisano 18 Grudzień 2006 co do boxowych wejsc, czasami maja czasami nie maja, nie to jest tylko celem grafika, zeby bylo tak jak prawdopodobnie sie zdaza w realu, ale zeby tez prezentowalo sie to ciekawie dla gracza i przekonywalo, ta brama nie przekonuje, choc tex zaiste sa calkiem zacne, przerobka na pompownie? YEESS :) pzodrowki
Dziudziu Napisano 4 Styczeń 2007 Autor Napisano 4 Styczeń 2007 Siemka Powojowalem z tym jeszcze troche i wyszlo mi postatecznie cos takiego, tym razem juz na pewno koniec. Gratki wielkie dla Ledyra za pomoc :) renders: http://img170.imageshack.us/img170/1692/s1ge1.jpg http://img411.imageshack.us/img411/1953/s2zi8.jpg http://img413.imageshack.us/img413/6800/s3sw5.jpg http://img386.imageshack.us/img386/2857/s4je9.jpg normals: http://img401.imageshack.us/img401/2944/n1yh4.jpg http://img59.imageshack.us/img59/4589/n2mu4.jpg wires: http://img376.imageshack.us/img376/7876/w1jf0.gif http://img479.imageshack.us/img479/1382/w2uv8.gif tris: 8 528 (wszystko co jest w scenie - wlacznie z gleba) C&C welcome. Pozdrawiam!
Por@szek Napisano 4 Styczeń 2007 Napisano 4 Styczeń 2007 Bardzo fajne. Moja uwage jedynie zwrocil odstajacy napis nad drzwiami i jak robisz prezentacje modelu, staraj sie aby otoczenie nie psulo odbioru, tak jak tutaj gola tilowana ziemia. Lepiej daj jej mniej na cylindrze niz taki polec kolacy w oka. Poza tym swietna robota. Gratz.
Raven Napisano 5 Styczeń 2007 Napisano 5 Styczeń 2007 Wykonanie jest ok, troszke mi nie pasują super nowoczesne drzwi rodem z Gwiezdnych Wojen z surowościa bryły i archaizmem pewnych elementów (np. lampka nad wejsciem zasilana zwisającym kablem). Pozdrawiam.
Levus Napisano 11 Styczeń 2007 Napisano 11 Styczeń 2007 Postarałeś się jednak panie kolego z poprawkami:) Ładnie się wyrobiłeś z polycountem. Ogrodzenie mógłbyś jeszcze powyrywać tu i ówdzie, daj ze 3 konfiguracje textury siatki i bedzie super;) I jeszcze to (na obrazku sobie pozwoliłem), to co odpadło to gdzie się podziało? Gruz wywieźli? Te dwa trójkąty więcej +normal+tex baaaardzo zwiększyły by realizm, dodały sporo szczegółu i zapełniły pusty plac. pozdro! PS: Olej AF (szacunek:), zrób jeszcze ze dwa budyneczki i startuj do Bethesdy:p
Dziudziu Napisano 11 Styczeń 2007 Autor Napisano 11 Styczeń 2007 siemika hehe dzieki wielkie za komenty co do jeszcze niektorych poprawek, na razie (i na dlugo) nie mam sil na ten obiekt, sporo jeszcze by mozna ztweakowac, moze kiedys jecie ;) pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się