Skocz do zawartości

Amatorska gra - potrzebni graficy


spiroz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Poszukuję grafików chetnych do współpracy nad amatorska grą, będzie ona napisana w C++ z wykorzystaniem darmowego silnika Irrlicht lub OGRE, na tym drugim to mozna osiągnąc grafike nawet na poziomie FarCry, no ale to juz szczyt marzeń :)

 

W sumie to nie mam jeszcze jakiegoś konkretnego pomysłu na gierke, chodzi mi po głowie platformówka 3D, ale czekam na jakieś ciekawe pomysły.. bo kto wie, może później zainteresuje się projektem CD-Action albo jakis developer :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 82
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Jest dużo takich projektów i myśle że przyłączenie sie do jednego z nich jest sensowniejsze, trudno będzie ci zorganizować własny team

Pozdro

Może i sensowniej przyłączyć sie do kogoś niż robić coś samemu od podstaw ale ile jest takich zespołów-sporo i żaden jakoś specjalnie nieodnosi większych sukcesów dlatego mnie sie podoba inwencja spiroz'a, może jemu sie w końcu uda zrobić coś co ktoś doda chociaż jako darmową gierke do którejś z gazetek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i sensowniej przyłączyć sie do kogoś niż robić coś samemu od podstaw ale ile jest takich zespołów-sporo i żaden jakoś specjalnie nieodnosi większych sukcesów.

 

http://www.Afterfall.pl

 

P.S. Nie mowie że to jest "specjalnie większy sukces" hmm... ale myśle że może pokazać że można zajść dalej niż chęci a moja propozycja wynikła z tego że właśnie wiem jak trudno jest zorganizować team :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i sensowniej przyłączyć sie do kogoś niż robić coś samemu od podstaw ale ile jest takich zespołów-sporo i żaden jakoś specjalnie nieodnosi większych sukcesów dlatego mnie sie podoba inwencja spiroz'a, może jemu sie w końcu uda zrobić coś co ktoś doda chociaż jako darmową gierke do którejś z gazetek.

 

Skoro żaden projekt nie odnosi sukcesów to po co zaczynać kolejny? Żeby odnieść porażkę? :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm.. to może jak będziesz miał coś konkretniejszego np: "hej ludzie zrobci mi różowe autko" to więcej osob będzie w stanie sie zdcydować czy na taką pomoc ich stać :)

 

Pozdro

 

offtop: Hej master co wy z symi kotami w awatarach macie oO ? nowe chobby czy co ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konkretniejszego, prosze bardzo, powiedzmy cos takiego standardowego: rok 2010 na orbicie ziemi stacjonuje stacja kosmiczna, prowadzone sa na niej najrózniejsze badania, oczywiscie także nad nowoczesna bronia. Na stacji dochodzi do zamachu i stacja wpada w rece powiedzmy terrorystow. Zostaje wysłane komando by odbilo stacje. No i teraz "hej ludkowie zróbcie mi cała stacje kosmiczna, postacie, bron.. " moze byc ? :-P

 

A powaznie to najpierw chciałbym znalezc pare chetnych osób do współpracy, bo przeciez bez sensu jest prosic o pojedyncze modele, przeciez nawet w prostej grze bedzie ich sporo. No ale mam juz dzwiekowca wiec przynajmniej muzyczka zrekompensuje brak grafiki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spiroz: heh, było już tutaj pare takich :) Ale, szczerze, projekt bez BARDZO dokladnego opisu nie ma szans przyciągnąć ludzi. Sam zapał niestety nie wystarcza, w pewnym momencie konczy sie inspiracja i zaczyna ciężka harówa.

 

pozdrawiam

Mirach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra przez Was to trace checi, człowiek chce wyjśc z inicjatywą , stworzyc cos to skutecznie zniechecą :D

 

Jesli takie słowa krytyki cie zniechęcają, to ciekawe jak zrobisz tą gierke???

 

Chłopie tutaj trzeba zapierdzielac jak mrówa... dosłownie... ;)

 

 

proponuje zaczac od pojecia Design Doc i stworzenia takiego dokumentu, bo brak rozplanowania projektu (jakiego kolwiek) doprowadza do sytuacji w której jego realizacja nie będzie możliwa...

 

Ciesz się że ludziska cie krytykują, bo to ddaje do myślenia...

 

Po drugie to pisz o wszystkim, bo nie jestes wstanie o wszystkim pamietac, a nazbiera sie tego...

 

 

POWODZENIA... LINKUJ JAK COS ZROBISZ... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

You know your game is in trouble when....when your design document is about as long as your resume.

true, true :D

 

a co do gry to zaszyj sie w koncie na kilka miesiecy i pisz designdoca a dopiero potem mysl o ekipie

pamietaj ze DD jest predewszystkim dla teamu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pewien pomysł na gre horroru ewentualnie horroru rpg albo w konwencji fpp albo tpp

czyli wogóle nie masz pomysłu

 

mieżcie siły na zamiary.

spiroz, musisz sobie uświadomić, (im szybciej tym lepiej) że pomysł, i hasło w stylu "robie grę" ludzi zniechęca zamiast przyciągać. jest to typowo szczeniackie podejście.

pozatym nie myśl że mając kilkanaście lat, zero wiedzy i praktyki, uda ci się zrobić grę. jest to NIEMOŻLIWE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Valery ja nie mówie że chce zrobić gre tylko że mam pomysł a pomysł to fabuła a pomysł na gre to już dużo bo to nie jest pomysł w stylu "zrobimy fps'a w którym będziemy zabijać ludzi" Wiele wieczorów spędziłem wymyslając nowatorskie rozwiązania i ciekawe pomysły które nie są zaimplementowane w żadnej innej grze!

 

Czym że jest gra beż dobrej fabuły?Nawet najlepsza grafika nie jest w stanie przyciągnąc gracza jeżeli fabuła jest buraczana a pomysły tak samo kiepskie jak narzekanie ludzi z poglądem że nic nie zrobisz bo nic umiesz,bo to bo tamto!! Jeśli ktoś chce coś chce osiągnąc to musi wierzyć i prubowć to tak jakbyś chciał wygrać w toto lotka nie grając w niego z myślą że i tak nie wygram!!!

 

Odrazu możesz sie skreślić!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ewentualnie sprawdź jeszcze

3D Gamemaker

Klik & Play

DIV Game Studio

The Games Factory

Heh DIV'a nie znam ale chyba to jakiś shit a z reszty to godny uwagi jest TGF. Wsumie to i tak te podane progsy są niedorobione ale kontunuacja TGF'a taki MMF2 daje rade. Oczywiście cały czas gadamy o grach 2d bo 3d to raczej zabawa z beznadziejnymi pluginami i beznadziejnym efektem końcowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak Vortkhorn jeżeli chce coś osiągnąć a nie wydaje mu sie że chce coś osiągnąć to jest sedno, bo po jakimś czasie okazuje sie że to ciężka praca a nie zabawa w klocki lego :), życze powodzenia wszystkim i zachęcam do probowania !

Jak połączycie wasze siły to będziecie mieli większe szanse dojść do celu :)

 

P.S. Kacper na przykład robi swojego need for speeda ;) a ma 11 lat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Master no co ty :O Moze i te gierki przyciągają ale coś za coś...robią papkę z mózgu...kazdego nowego fps, tppka da radę skonczyć jednej nocy to jest troszkę smutne moim zdaniem bądź co bądź gierki dzisiaj są coraz ładniejsze owszem, ale rzeczywiście fabularnie, a przedewszystkim pomysłowo jakoś nie umywają sie do produkcji z przed paru lat...pamiętasz thiefa? moim zdaniem to było naprawde niebanalne...a teraz? search and destroy tylko...no moze jeszcze gravity gun daje rade i w hl2:ep1 nawet trzeba kombinować, ale reszta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetny pomysł! Do tego co dzień go czyścić.

 

 

A ja proponuje odpowiedzi na posty typu:

uświadamiajmy ludzi że robienie gier to ciężka sprawa ale opłaca sie probować jak sie podchodzi do tego serio

 

a nie gnojenie wszystkich:

heheh chcesz zrobić coś fajnego ale wielu probowało więc jesteś głupi' date=' najlepiej wykasować ten wątek[/quote']

 

Rozróżnijmy kacperków i ludzi z zaintersowaniami ktorzy niedokońca znają realia i ogrom pracy ktory trzeba włozyć przy tworzeniu gry !

 

Pozdrawam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co nastepny watek to gorszy. Chcesz robic gry? Naucz sie Javy, kup emulatory kom, napisz proste gry - juz na tym mozesz zarabiac. Zarobisz sobie, kup sdk na jakas konsolke (chyba w polsce najlepiej ds) i zacznij robic komercyjnie z 2 osobami (programista i grafikiem). Po co robic odrazu Super Mega Wybajezona Gre, skoro mozna nauczyc sie tworzenia gier znacznie szybciej i majac glowe - przy tym sobie zarobic i o dziwo sa to duze pieniadze porownujac czas pracy - Javy i pisania silnikow pod komy mozna nauczyc sie w pol roku, po 7 miesiacach mozna taka gre wydac, majac kontakty mozna zarobic kilka nascie tysiaczkow. (liczac studia, rodzine etc) Majac juz engine i doswiadczenie jedna gre mozesz skonczyc w miesiac-dwa.

 

A jezeli jestes grafikiem badz programista i chcesz rzucac sie na glebokie wody zglos sie do Afterfall :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

amen (czyt. ejmen)

 

 

metoda małych kroczków to dobra metoda.

tommy lee nie od razu stuknął pamelę , najpierw trzeba pokombinować pod kołdrą na własną rękę aby nauczyć się narzędzia ;) poogladać materiały promocyjne aby poznać środowisko i uwarunkowania rynkowe itd.

 

a tu same carmacki 11 letnie się pojawiają.

 

myślę że pomysł (powstań) empecka (respect) (spocznij) jest gitez ale po dłuższym czasie "karmaki" by przyleźli znowu. Lepiej postawić im w tym nowym dziale boty które będą pisać komenty wątkach z mnóstwem super extralnych przymiotników.

podaję przykłady:

"gra zapowiada się bosko" "będzie wyczesana na maxa ziom"! "zryty beret i zajawkowo, jak dołączyć do waSHEgo teamu?"

 

"karmaki" ! czytajcie intoxicate'a i się uczcie bo on już w tym siedzi trochę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Długo niezaglądałem na tę stronkę, ale jeśli mimo tych wszystkich narzekań że niewarto, chce ci sie spiroz jeszcze wogóle rano budzić - to jestem zainteresowany robieniem amatorskiej gierki i nawet mam sporo pomysłów co zrobić żeby niebyła pospolita, a to wystarczy bo tym wszystkim zespołom nieudało sie pewnie dlatego że zaczynali prace od rozmyślań co sobie kupią za kasę którą dostaną. Więc napisz czy to ciągle aktualne bo jak tak to ci wyśle jakieś namiary na siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Praca nad projektem to dużo roboty...

 

To co się liczy:

determinacja i konsekwencja...

 

zapał nie wystarczy bo można się przygasić...

 

trzeba pracować...

 

Tylko jak ktoś z was bierze się za coś takiego, to nie wiem co można staracić...

 

Modelowanie poly,

Motywacja

Zasady

Nauka

Nauka

itp...

 

to co daj projekt i przecież masz co pokazać...

 

Ja zapraszam na http://thesamuraireign.ovh.org/community/

 

już wrótce pokażemy screny z do gry... i wydamy tech demko... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zróbcie jakąś grę z stylu Metal Slug

tylko coś bardzie kultowego

pomyślcie nad akcją gry, postaciami no i musi dobrze wyglądać

a nie bieżcie się zarobienie gry której i tak nie skończycie.

a początek coś prostego

 

Metal Slug 4 wygląda totalnie bo bani (ekipa od gry schodzi na dno)

http://www.gry.pl/game16189.html

ale jedynka to dopiero coś

pozdr..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zróbcie jakąś grę z stylu Metal Slug

tylko coś bardzie kultowego

pomyślcie nad akcją gry, postaciami no i musi dobrze wyglądać

a nie bieżcie się zarobienie gry której i tak nie skończycie.

a początek coś prostego

 

Metal Slug 4 wygląda totalnie bo bani (ekipa od gry schodzi na dno)

http://www.gry.pl/game16189.html

ale jedynka to dopiero coś

pozdr..

 

 

gothic ci cos mówi???

to cos podobnego będzie, ale nie klon...

 

to na co kładziemy nacisk, to głównie scenariusz...

 

akcja będzie zaskakiwać i tyle mogę zdradzić...

 

to co powiem to to że szukamy ludzi kótrzy naprawdę wierzą w siebie i wierzą w to że jak zaczną to ukończą... a nie chcą przyjść na gotowe...

 

nie pokazujemy wiele, ale faktem jest to że nie bedziemy też czekac...

 

a ja wierze w jedno: jak będziemy ciezko pracować to dam radę...

 

http://thesamuraireign.ovh.org

 

P.s.

Silnik graficzy spisuje się nadzwyczaj dobrze, więc mamy spore możliwości...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh zabawne te wasze posty i na tym forum i na forum waszej gry drogie "players for fun interactive"

nie zebym was chcial wyśmiac czy coś w tym stylu bo to nie pomaga ale jesli chcecie zeby ta gra prezentowała jakis poziom to radze wam jeszce poczekać z jej produkcją i rozwijac sie pierw indywidaualnie a póxniej w jakims bardziej profesjonalnym teamie.

 

"To co się liczy:

determinacja i konsekwencja..."

jesli budujesz psu bude to sie zgadzam ale nie jesli robisz gre:D

 

pozdro :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.wasted.pl

 

Poszukujemy grafików 3D

 

Wasted - A Postapocalyptic Adventure Game.

 

Lubisz post-apokaliptyczny klimat? Lubisz cRPG pełne przygód i akcji? Weź udział w tworzeniu jednego z nich! Zaciągnij się!

 

Uwaga: Ilość miejsc w zespole jest ograniczona, prosimy wysyłać zgłoszenia na: wasted_at_wasted.pl

W przypadku drobnych pytań: gg:8967372

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wasted: nie chce sie tu wymądrzać, ani jeździc po was, ale popracujcie nad opisem waszego projektu. Z czystej ciekawosci (bo lubie postapokaliptyczne klimaty) wszedlem na waszą strone żeby sobie poczytać. Między innymi znalazłem tam takie coś:

 

. Nie będziemy graczowi zaciągnięcia się do bandytów, złomiarzy czy innych złych typków, dzięki czemu rozwinięć fabuły może być wiele. Nierozważny gracz może przysporzyć sobie kłopotów i nawet nie być świadom, że istniało łatwiejsze wyjście. Niekiedy historia może się potoczyć zupełnie inaczej, pewne wydarzenia z pozoru wpisane w scenariusz wcale nie muszą mieć miejsca. Wypadkom można zapobiec...

 

Ja nie jestem polonistą, ani jakimś językowym purystą, ale to wygląda na notatke pisaną przy stole z kumplami, a nie na opis założeń gry. Pomijając już fakt że w pierwszym zdaniu brakuje słowa, to gramatyka reszty po prostu leży i troszke kwiczy.

Od serca radze, niech ktoś z was nad tym siądzie i przepisze to porządnie jeśli chcecie zachęcić do waszego projektu.

 

pozdrawaim i powodzenia

Mirach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zróbcie jakąś grę z stylu Metal Slug

tylko coś bardzie kultowego

pomyślcie nad akcją gry, postaciami no i musi dobrze wyglądać.

musi być super wypaśna, tylko żeby mi była lepsza od dooma3, i mam mieć wszystkie bajery !! No, zrobcie, zrobcie, to se sciągniemy pirata i se pogramy

www.wasted.pl

Poszukujemy grafików 3D

Wasted - A Postapocalyptic Adventure Game.

Lubisz post-apokaliptyczny klimat? Lubisz cRPG pełne przygód i akcji? Weź udział w tworzeniu jednego z nich! Zaciągnij się!

Uwaga: Ilość miejsc w zespole jest ograniczona, prosimy wysyłać zgłoszenia na: wasted_at_wasted.pl

W przypadku drobnych pytań: gg:8967372

A coś na temat .... ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A coś na temat .... ?

--> http://www.wasted.pl

Nie będziemy zapychać forum treścią na żywca skopiowaną ze stronki...

 

Ja nie jestem polonistą, ani jakimś językowym purystą, ale to wygląda na notatke pisaną przy stole z kumplami, a nie na opis założeń gry.
O, no fakt, brakuje słowa... co za niefart... a reszta to szczegóły... Chcesz poważnych i surowych opisów - u nas nich nie znajdziesz, gdyż treść kierowana jest do pewnej grupy społecznej zwanej graczami. Według lokalnej ankiety, którą przeprowadziliśmy, tekst pisany luźno , "przy stole z kumplami", prędzej się przyjmie niż poprawnie (100% gramatyczne) zdania. To tak jak ze stronami internetowymi. Nie wszystkie są zgodne z w3c...

 

Poza tym nie piszemy tu w sprawie poprawności gramatycznej tekstu na naszej stronie, lecz w sprawie pracy dla grafików. Tego typu "drobne" pytania i "rady" proszę kierować na e-mail lub konto Gadu-Gadu...

 

Pozdr.

Project Manager.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... a reszta to szczegóły... [...] Chcesz poważnych i surowych opisów Według lokalnej ankiety

 

Hm, w sumie wasz projekt, ja żadnych lokalnych ankiet nie przeprowadzałem. Ale wg mnie to nie szczegóły, zwłaszcza że w tym momencie szukacie grafików a nie graczy. A wg mnie projekt który jest opisany momentami tak że trzeba się zastanawiać co autor miał na myśli ma mniejsze szanse na przyciągnięcie ludzi. Ale jak mówie, wasz projekt, ja chciałem tylko zwrócić na to wam uwage. End of topic z mojej strony, nie chce zaśmiecać wątku.

 

Edit: a jeszcze jedno, luźny język to jedno, a poprawnosc jezyka to drugie. Zobacz sobie jak jest np napisana Neuroshima (polskie RPG w klimacie post apokalipsy), bardzo luzny język, czasem z przekleństwami i bezpośrednią narracją do czytelnika, a nie tak łatwo jest się przyczepić do gramatyki.

 

 

pozdrawiam

Mirach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A coś na temat .... ?

Chodziło mi o to że tematem wątku jest pomoc dla Spirozy w produkcji jego gry

a nie to że wy potrzebujecie grafików, od tego macie swoj wątek

 

Swoją drogą ciekawe czy Spiroza jeszcze czasem tu zagląda, czy wymiękł ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh zabawne te wasze posty i na tym forum i na forum waszej gry drogie "players for fun interactive"

nie zebym was chcial wyśmiac czy coś w tym stylu bo to nie pomaga ale jesli chcecie zeby ta gra prezentowała jakis poziom to radze wam jeszce poczekać z jej produkcją i rozwijac sie pierw indywidaualnie a póxniej w jakims bardziej profesjonalnym teamie.

 

"To co się liczy:

determinacja i konsekwencja..."

jesli budujesz psu bude to sie zgadzam ale nie jesli robisz gre:D

 

pozdro :D

 

 

tak się akurat składa że takich jak Ty jest dużo...

 

ale skoro z ciebie taki profesionalista i dokładny człowiek to naucz się czytać nazwę teamu żeby pisać...

 

Wyśmiać - typowe dla większość polaków... bo strach by wyciągnąć i podać rekę...

 

Projekt jest dla tych co się chcą nauczyć...

 

Porównanie do budy świadczy o samym autorze tekstu, jak płytki jest twój język...

 

Jak ktoś chce pomóc to mówi co jest źle, a nie "poczekać" tak to się nigdy nie nauczysz pisać...

 

Programista ma 16 lat i wiecej wie w tym temacie niż Ty i może to zazdrość...

 

Zrób grę to pogadamy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności