Qbikster Napisano 19 Grudzień 2006 Napisano 19 Grudzień 2006 Witam - zaczynam działać w Mudbox i napotkałem się na dziwny ale myśle dość znaczący problem. Mesh rzeźbi się nie w miejscu gdzie jest kursor tylko jakieś 100 pixeli nad nim. Mam podłączony tablet, ale w przypadku myszy działa to podobnie. Strasznie mnie to wkurza i w zasadzie przekreśla uzywanie Mudbox gdy problem nie zostanie rozwiązany. Może mieliście podobne problemy tego typu z innym softem? pozdrawiam Qbikster
Vorek Napisano 19 Grudzień 2006 Napisano 19 Grudzień 2006 Qbikster - nie zakładaj dwóch takich samych wątków w różnych działach, poczekaj trochę, jeżeli ktoś będzie znał odpowiedź na Twoje pytanie, na pewno udzieli jej w tym wątku. Pozdrawiam
Remedy Napisano 19 Grudzień 2006 Napisano 19 Grudzień 2006 Dziwne, podczas korzystania z Mudbox'a, nie spotkałem się z czymś takim. Próbowałeś przeinstalować program?
kengi Napisano 19 Grudzień 2006 Napisano 19 Grudzień 2006 napisz jaki masz tablet, bo cos czuje ze to raczej w tym jest problem. nie masz jakiegos pentagrama? jezeli masz wacoma, to zainstaluj najnowasze stery 6.00 costam. najpierw odinstalowujac stare i restartujac kompa.
Qbikster Napisano 19 Grudzień 2006 Autor Napisano 19 Grudzień 2006 mam wacoma graphire - zaraz spróbuję przeinstalować sterowniki. dam znac jak poszło - dzięki
Qbikster Napisano 19 Grudzień 2006 Autor Napisano 19 Grudzień 2006 witam przeinstalowałem sterowniki i problem nadal się pojawiał odłączyłem tablet, odinstalowałem sterowniki i zrobiłem reinstall mudboxa i nic to nie dało. Rzeźbienie nadal występuje około 3 cm nad kursorem. kompletnie nie kumam o co chodzi. Każda sugestia mile widziana dzięki
Remedy Napisano 19 Grudzień 2006 Napisano 19 Grudzień 2006 Sugeruję odnistalować sterowniki oraz Mudbox'a a potem gruntownie przeczyścić rejestr systemowy. Usuń wszelkie pozostałości po programie i próbuj ponownie.
streaker Napisano 19 Grudzień 2006 Napisano 19 Grudzień 2006 kengi - przy myszce to samo, więc to nie wina sprzętu, mudboxem bawiłem się tylko w celu ogólnej oceny, ale to co radzi Remedy wydaje się być jedynym sensownym wyjściem.
Gordy Napisano 19 Grudzień 2006 Napisano 19 Grudzień 2006 jak kupiłeś Muda to masz dostęp do forum a tam pewnie znajdziesz to czego szukasz.
chveti Napisano 23 Grudzień 2006 Napisano 23 Grudzień 2006 Ja nawet mimo kursora wyżej o kilkanaście pikseli mam jeszcze czarny pasek który to powoduje .Nie mam tabletu.
Remedy Napisano 23 Grudzień 2006 Napisano 23 Grudzień 2006 chveti: nie mądruj się xD :* Wygląda na problem ze sterownikami do karty graficznej (tzn. na problem wewnętrznej kontrolki przy komunikacji ze sterownikiem karty). Nowe stery instaluj i daj znać.
chveti Napisano 23 Grudzień 2006 Napisano 23 Grudzień 2006 :*:*:* I pytanie przy imporcie numero uno (mam 1gb ram a problem jest nawet przy 3 poly)
kengi Napisano 7 Styczeń 2007 Napisano 7 Styczeń 2007 mialem identyczny problem co chveti... zainstalowanie nowych sterownikow nvidii naprawilo cala sprawe. :) jupii
bugas Napisano 13 Styczeń 2007 Napisano 13 Styczeń 2007 mam ten sam problem co chveti - i przeinstalowanie na nowsze stery nie pomoglo nawet juz pożyczyłem lepsza grafę z geForce 4 mx 440 na Radeon 9550 i nic.....pomocy :((((
Ania Napisano 23 Styczeń 2007 Napisano 23 Styczeń 2007 mam to samo i u mnie też nowe sterowniki nie pomogły czy ktoś ma jeszcze inne propozycje?
chveti Napisano 23 Styczeń 2007 Napisano 23 Styczeń 2007 to jeszcze raz spytam : wtf z każdym modelem i każdej porze i po każdym uruchomieniu PRZY KAŻDYM IMPORCIE :/ Jestem z tym sam?
Destroyer Napisano 23 Styczeń 2007 Napisano 23 Styczeń 2007 a mi działa jak ta lala ;) przed chwilą sprawdziłem exportując z modo na mudBoxa v1,03 może spróbujcie jakimś innym programem siatke zrobić ja kiedyś miałem niezłe problemy z modelami z silo przenoszonymi do majki wystarczyło unlockować normalne i zadziałało
Shogun 3D Napisano 24 Styczeń 2007 Napisano 24 Styczeń 2007 Hej.... a mnie po instalacji wersji 1 nie działa teraz nawet beta, która wczesniej śmigała aż miło! A upgrade do wersji 1.03 też nic nie daje. Moze to kwestia eksportu? Ja ostatnio eksportowałem jako poly, a nie trisy... EDIT: kiszka, żadna opcja nie działa... ani trisy, ani quady, ani poly... Btw: beta otwiera mi za to wszystkie pliki, jakie wcześniej w becie otwierałem, i to nie tylko zapisane w formacie *.mud, ale i *.obj. EDIT 2: ZNALAZłEM SPOSóB!!!! Przynajmniej na betę, może zadziała na pełną wersję, chwilowo ją odinstalowałem, ale możecie sprawdzić: Nalezy z maxa 9 zrobic eksport do *.obj jako quads, a następnie importowac do maxa 8 i stamtąd ponownie zrobić export do *obj jako quads. Takie pliki mudbox łyka. Innymi słowy wygląda na jakis błąd zapisu, albo niekompatybilnośc wrsji eksportowej *.obj robionej z poziomu maxa 9. W razie czego, jeśli metoda zadziała, to jest taka ikonka z wagą... :D
bugas Napisano 24 Styczeń 2007 Napisano 24 Styczeń 2007 Shogun 3D - jeśli możesz podesłac jakiś .obj zrobiony który u ciebie działa był bym wdzięczny ponieważ prócz max9 nie mam miejsca na dysku jeszcze na 8:( edit--------------------- niestety shogun ale chyba ten sposob dziala tylko na bete przynajmniej u mnie nie poszlo :(
Shogun 3D Napisano 24 Styczeń 2007 Napisano 24 Styczeń 2007 HEHE, POTWIERDZAM!!!!! Zainstalowałem teraz Mudboxa 1,03 i zaimportowałem do niego bez bólu meshe rodem z maxa 8. Innymi słowy przepis działa! :D
bugas Napisano 24 Styczeń 2007 Napisano 24 Styczeń 2007 Z tego co zauważyłem w wersji 1.0.3 nawet spod maxa 9 wsio się dobrze importuje :)
Shogun 3D Napisano 24 Styczeń 2007 Napisano 24 Styczeń 2007 No, to mnie nadal odmawia posłuszeństwa, ale skoro problem da się obejść, tomniejsza o szczegóły. :)
Destroyer Napisano 24 Styczeń 2007 Napisano 24 Styczeń 2007 czyli max ma probleny z expotrem .obj, dobrze że używam majki i modo :)
chveti Napisano 6 Luty 2007 Napisano 6 Luty 2007 Co do importu, odziwo zrobilem drugie konto uzytkownika na kompie i juz nie ma problemów o_0. Teraz spece od mudboxa - powie mi ktos jak ladnie wyeksportowac normalke? Bo mam z tym problem :)
Rekomendowane odpowiedzi