Skocz do zawartości

Problem w Mudbox HEELP


Qbikster

Rekomendowane odpowiedzi

Witam - zaczynam działać w Mudbox i napotkałem się na dziwny ale myśle dość znaczący problem.

Mesh rzeźbi się nie w miejscu gdzie jest kursor tylko jakieś 100 pixeli nad nim.

Mam podłączony tablet, ale w przypadku myszy działa to podobnie.

Strasznie mnie to wkurza i w zasadzie przekreśla uzywanie Mudbox gdy problem nie zostanie rozwiązany.

 

Może mieliście podobne problemy tego typu z innym softem?

 

pozdrawiam

 

Qbikster

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 25
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

witam przeinstalowałem sterowniki i problem nadal się pojawiał

 

odłączyłem tablet, odinstalowałem sterowniki i zrobiłem reinstall mudboxa i nic to nie dało.

 

Rzeźbienie nadal występuje około 3 cm nad kursorem.

 

kompletnie nie kumam o co chodzi.

 

Każda sugestia mile widziana

 

dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mi działa jak ta lala ;) przed chwilą sprawdziłem exportując z modo

na mudBoxa v1,03

 

może spróbujcie jakimś innym programem siatke zrobić

ja kiedyś miałem niezłe problemy z modelami z silo przenoszonymi do majki wystarczyło unlockować normalne i zadziałało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej.... a mnie po instalacji wersji 1 nie działa teraz nawet beta, która wczesniej śmigała aż miło! A upgrade do wersji 1.03 też nic nie daje.

Moze to kwestia eksportu? Ja ostatnio eksportowałem jako poly, a nie trisy...

EDIT: kiszka, żadna opcja nie działa... ani trisy, ani quady, ani poly...

Btw: beta otwiera mi za to wszystkie pliki, jakie wcześniej w becie otwierałem, i to nie tylko zapisane w formacie *.mud, ale i *.obj.

 

EDIT 2:

ZNALAZłEM SPOSóB!!!!

Przynajmniej na betę, może zadziała na pełną wersję, chwilowo ją odinstalowałem, ale możecie sprawdzić:

Nalezy z maxa 9 zrobic eksport do *.obj jako quads, a następnie importowac do maxa 8 i stamtąd ponownie zrobić export do *obj jako quads. Takie pliki mudbox łyka.

Innymi słowy wygląda na jakis błąd zapisu, albo niekompatybilnośc wrsji eksportowej *.obj robionej z poziomu maxa 9.

 

W razie czego, jeśli metoda zadziała, to jest taka ikonka z wagą... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Shogun 3D - jeśli możesz podesłac jakiś .obj zrobiony który u ciebie działa był bym wdzięczny ponieważ prócz max9 nie mam miejsca na dysku jeszcze na 8:(

 

edit---------------------

 

niestety shogun ale chyba ten sposob dziala tylko na bete przynajmniej u mnie nie poszlo :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do importu,

odziwo zrobilem drugie konto uzytkownika na kompie i juz nie ma problemów o_0.

 

Teraz spece od mudboxa - powie mi ktos jak ladnie wyeksportowac normalke?

Bo mam z tym problem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności