Napisano 19 Grudzień 200618 l Witam - zaczynam działać w Mudbox i napotkałem się na dziwny ale myśle dość znaczący problem. Mesh rzeźbi się nie w miejscu gdzie jest kursor tylko jakieś 100 pixeli nad nim. Mam podłączony tablet, ale w przypadku myszy działa to podobnie. Strasznie mnie to wkurza i w zasadzie przekreśla uzywanie Mudbox gdy problem nie zostanie rozwiązany. Może mieliście podobne problemy tego typu z innym softem? pozdrawiam Qbikster
Napisano 19 Grudzień 200618 l Qbikster - nie zakładaj dwóch takich samych wątków w różnych działach, poczekaj trochę, jeżeli ktoś będzie znał odpowiedź na Twoje pytanie, na pewno udzieli jej w tym wątku. Pozdrawiam
Napisano 19 Grudzień 200618 l Dziwne, podczas korzystania z Mudbox'a, nie spotkałem się z czymś takim. Próbowałeś przeinstalować program?
Napisano 19 Grudzień 200618 l napisz jaki masz tablet, bo cos czuje ze to raczej w tym jest problem. nie masz jakiegos pentagrama? jezeli masz wacoma, to zainstaluj najnowasze stery 6.00 costam. najpierw odinstalowujac stare i restartujac kompa.
Napisano 19 Grudzień 200618 l Autor mam wacoma graphire - zaraz spróbuję przeinstalować sterowniki. dam znac jak poszło - dzięki
Napisano 19 Grudzień 200618 l Autor witam przeinstalowałem sterowniki i problem nadal się pojawiał odłączyłem tablet, odinstalowałem sterowniki i zrobiłem reinstall mudboxa i nic to nie dało. Rzeźbienie nadal występuje około 3 cm nad kursorem. kompletnie nie kumam o co chodzi. Każda sugestia mile widziana dzięki
Napisano 19 Grudzień 200618 l Sugeruję odnistalować sterowniki oraz Mudbox'a a potem gruntownie przeczyścić rejestr systemowy. Usuń wszelkie pozostałości po programie i próbuj ponownie.
Napisano 19 Grudzień 200618 l kengi - przy myszce to samo, więc to nie wina sprzętu, mudboxem bawiłem się tylko w celu ogólnej oceny, ale to co radzi Remedy wydaje się być jedynym sensownym wyjściem.
Napisano 19 Grudzień 200618 l jak kupiłeś Muda to masz dostęp do forum a tam pewnie znajdziesz to czego szukasz.
Napisano 23 Grudzień 200618 l Ja nawet mimo kursora wyżej o kilkanaście pikseli mam jeszcze czarny pasek który to powoduje .Nie mam tabletu.
Napisano 23 Grudzień 200618 l chveti: nie mądruj się xD :* Wygląda na problem ze sterownikami do karty graficznej (tzn. na problem wewnętrznej kontrolki przy komunikacji ze sterownikiem karty). Nowe stery instaluj i daj znać.
Napisano 23 Grudzień 200618 l :*:*:* I pytanie przy imporcie numero uno (mam 1gb ram a problem jest nawet przy 3 poly)
Napisano 7 Styczeń 200718 l mialem identyczny problem co chveti... zainstalowanie nowych sterownikow nvidii naprawilo cala sprawe. :) jupii
Napisano 13 Styczeń 200718 l mam ten sam problem co chveti - i przeinstalowanie na nowsze stery nie pomoglo nawet juz pożyczyłem lepsza grafę z geForce 4 mx 440 na Radeon 9550 i nic.....pomocy :((((
Napisano 23 Styczeń 200718 l mam to samo i u mnie też nowe sterowniki nie pomogły czy ktoś ma jeszcze inne propozycje?
Napisano 23 Styczeń 200718 l to jeszcze raz spytam : wtf z każdym modelem i każdej porze i po każdym uruchomieniu PRZY KAŻDYM IMPORCIE :/ Jestem z tym sam?
Napisano 23 Styczeń 200718 l a mi działa jak ta lala ;) przed chwilą sprawdziłem exportując z modo na mudBoxa v1,03 może spróbujcie jakimś innym programem siatke zrobić ja kiedyś miałem niezłe problemy z modelami z silo przenoszonymi do majki wystarczyło unlockować normalne i zadziałało
Napisano 24 Styczeń 200718 l Hej.... a mnie po instalacji wersji 1 nie działa teraz nawet beta, która wczesniej śmigała aż miło! A upgrade do wersji 1.03 też nic nie daje. Moze to kwestia eksportu? Ja ostatnio eksportowałem jako poly, a nie trisy... EDIT: kiszka, żadna opcja nie działa... ani trisy, ani quady, ani poly... Btw: beta otwiera mi za to wszystkie pliki, jakie wcześniej w becie otwierałem, i to nie tylko zapisane w formacie *.mud, ale i *.obj. EDIT 2: ZNALAZłEM SPOSóB!!!! Przynajmniej na betę, może zadziała na pełną wersję, chwilowo ją odinstalowałem, ale możecie sprawdzić: Nalezy z maxa 9 zrobic eksport do *.obj jako quads, a następnie importowac do maxa 8 i stamtąd ponownie zrobić export do *obj jako quads. Takie pliki mudbox łyka. Innymi słowy wygląda na jakis błąd zapisu, albo niekompatybilnośc wrsji eksportowej *.obj robionej z poziomu maxa 9. W razie czego, jeśli metoda zadziała, to jest taka ikonka z wagą... :D
Napisano 24 Styczeń 200718 l Shogun 3D - jeśli możesz podesłac jakiś .obj zrobiony który u ciebie działa był bym wdzięczny ponieważ prócz max9 nie mam miejsca na dysku jeszcze na 8:( edit--------------------- niestety shogun ale chyba ten sposob dziala tylko na bete przynajmniej u mnie nie poszlo :(
Napisano 24 Styczeń 200718 l HEHE, POTWIERDZAM!!!!! Zainstalowałem teraz Mudboxa 1,03 i zaimportowałem do niego bez bólu meshe rodem z maxa 8. Innymi słowy przepis działa! :D
Napisano 24 Styczeń 200718 l Z tego co zauważyłem w wersji 1.0.3 nawet spod maxa 9 wsio się dobrze importuje :)
Napisano 24 Styczeń 200718 l No, to mnie nadal odmawia posłuszeństwa, ale skoro problem da się obejść, tomniejsza o szczegóły. :)
Napisano 6 Luty 200718 l Co do importu, odziwo zrobilem drugie konto uzytkownika na kompie i juz nie ma problemów o_0. Teraz spece od mudboxa - powie mi ktos jak ladnie wyeksportowac normalke? Bo mam z tym problem :)