Skocz do zawartości

Pojazd 3D: koncept02


Gizmo74

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 33
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Witam

Mam pytanie, z czego lepiej zrobic samochod, aby nie bylo za duzo bledow jak dla poczatkujacego? Z boxa czy kazdy element osobno z plane'a? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BRUMUGUN - narazie się do niego nie wchodzi , bo siatka leci sobie jak chce a ja nie umiem ich po prostu wyciąć - jakoś mi nie wychodzi i buda będzie chyba do wymiany...

Jonasz_Real- tak, to mój koncept

Dirk- dzięki za uznanie ;)

Gen.Baton- tak: Bugatti Veyron - ale nic nie zgapiłem

BigBen- ja robię swoje modele wychodząc z standard primitives najbardziej podobnych do żądanego kształtu, czasem używam NURBS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powoli ale do przodu....

Jak zwykle mam problem z efektywnym wycięciem drzwi. Nie wiem jak zrobić aby pociągnąć szczelinę w dowolnym miejscu, nie masakrując siatki. Jak widać na załączonym obrazku, szczelina jest pociągnięta na styku poligonów (bo się akurat tak ułożyły), ale ja chciałbym aby była w trochę innym miejscu.....Czy ktoś mi powie jak to zrobić najlepiej ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gizmo jak zwykle po swojemu, no i bardzo dobrze, bo i z doskonałym skutkiem;) Sam właśnie sobie odpowiedziałeś na pytanie - szczelinę zrobiłeś na styku polygonów, więc w prostej lini zrozumieć można, że musisz ułożyć tak polygony, żeby stykały się w sposób i w miejscach, które to odpowiadać będą Twojej wizji dotyczącej kształtu drzwi;D ...;) Ostrożnie bierz do ręki 'cut' i baw się uważając na ogólną bryłę i jej krzywiznę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I mały apdejt....Doszły lusterka i przetłoczenia na drzwiach...no i parę poprawek. Wiem, że wolno mi idzie ale nie mam za dużo czasu, a wymyślanie nowych kształtów wymaga u mnie dziesiątek prób i błędów :(

Jeszcze trochę i będę renderował z lakierkiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzucam jeszcze to...Renderowało się w 1024/768 w 1h 20 m . Kolor chyba zostanie. Chciałbym dać mu taki lakier żeby pod kątem dawał trochę inny odcień ale coś mi nie wychodzi....experymentowałem z fallofem w difuzie i w edytorze materiałów wyglądało dobrze a po renderingu efektu jakiś nie widać :( . Model oczywiście jeszcze nie jest skończony - chodzi głównie o detale. Ale umnie tak jest że czasem przez miesiąc nic a potem nagle lawina ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem trochę brak mu linii. Na renderze z boku to widać, szyby i dach jakoś niefajnie się łączą. Gdyby to zmienić byłoby super bo reszta jest bardzo ładnie i estetycznie zrobiona.

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawcio_m - To nie jest HDRI tylko "studio" (???) . Oświetlenie HDRI jest efektowne, ale brak w nim inwencji twórcy - za często korzystamy z "gotowców"( jestem po kilku piwkach i weż sobie lekką poprawkę na to co mówię )...

Freedom Fighter - masz rację, ale nie wiem co mam z tym zrobić, jak coś wymyślę to poprawię a jak nie to wyrenderuję w takim ujęciu by nie było widać :))))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojazd zajefajny :) Nic dodać nic ująć (gdzie on ma światła:P). Ładnie by wyglądał, jako prezentacja z lakierkiem cameleon (BTW da się uzyskać efekt kameleona w 3dsm?)

 

P.S. Jakbyś mógł wrzucić jeszcze renderki z przodu, boku tyłu, żeby obczaić całkowity efekt ( najlepiej by byo filmik prezentacyjny z objazdem kamerki dookoła, ale wszytskiego miec nie można:))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności