Napisano 12 Listopad 200321 l też bym sugerował zrobienie świateł w 3d :) a co do modelu to ja nie widzę żadnych błędów (zwykłe, seryjne koła nie zaliczę jako błąd :]) a co do lampki to tylko to udało mi się znaleźć, może pomoże ci w modelowaniu :) jak jeszcze coś znajdę (bo szczerze mówiąc to tego szukałem może ze 3 minutki najwyżej :D) to napewno tu zamieszczę :) trzymaj się [piwo]
Napisano 12 Listopad 200321 l A gdzie znaczek???? (szukam czegos by sie przyczepic bo w sumie nie ma czego, procz swiatel:)) Modelik bardzo ladny zgrabny i rowny. Pozdro[piwo]
Napisano 15 Listopad 200321 l Autor oto światła w wersji 3d nie wyglądają chyba najlepiej ale napewno lepiej od poprzednich :) kierunkowskaz wygląda okropnie ale to się zmieni przy ostatecznym renderze jeśli macie pomysł co w tych światłach powinienem zmienić to piszcie !! znaczek zrobie raczej pod koniec
Napisano 15 Listopad 200321 l Autor i jeszcze z innego ujęcia ....... na odbicia chmurek między światłami nie zwracajcie uwago bo to w odpowiednim czasie poprawie
Napisano 15 Listopad 200321 l hmm no faktycznie kierunkowskaz do poprawy troche a tatkto nie ma sie do czego przyczepic
Napisano 15 Listopad 200321 l a czym renderujesz ?? bo jak Brazilem to mógłbyś użyć na lampie materiału Brazil Glass, bo teraz to ta szybka jakaś taka dziwna trochę :)
Napisano 15 Listopad 200321 l Autor wszystkie te rendery to zwykły scanline i na dodatek bez świateł (tylko defaultowy ambient light) a szkiełko wydaje mi się że nie jest złe, raczej zrobiłbym coś z odblaskiem (z jego materiałem)
Napisano 16 Listopad 200321 l Autor no........mniejsza ze światłami - niech takie narazie zostaną. wziełem się wkońcu i prawie dokończyłem drzwi. lusterka nie komentujcie bo tak już mnie wku..... że nie mam zamiaru go poprawiać :) a tak wogle to musze wam powiedzieć że jutro jest u mnie w szkole zebranie więc istnieje możliwość że prez jakiś czas nie będe mógł dotykać kompa :( myśle że jednak aż tak źle nie będzie ale jeśli się nie pojaie na forum to już będziecie wiedzieli dlaczego :)
Napisano 16 Listopad 200321 l daj render samych drzwi jak możesz... i popraw lusterko :D;) trzymaj się (zwłaszcza po zebraniu :)) [piwo]
Napisano 18 Listopad 200321 l still life :) na szczęście po zebraniu wszystko jest ok!! jak tylko będe miał troche więcej wolnego czasu to biore się do roboty.
Napisano 18 Listopad 200321 l Bardzo mi się podoba Twoja praca, chociaż model trochę starawy ale to jest nieważne, pracka jak na razie 10/10
Napisano 23 Listopad 200321 l Autor po długiej przerwie dzięki weekendowi prace poszły do przodu :) zrobiłem wkońcu ogrzewanie tylnej szyby, tylne światła troche wnętrza co zresztą widać na renderach. dzięki za komentarze i czekam na kolejne [piwo]
Napisano 23 Listopad 200321 l jak zrobiłeś to ogrzewanie jeśli mogę wiedzieć ?? bo ja poprostu dałem je jako teksturę, ale ty chyba też, co ?? :) no i żądam wymodelowania tylnich świateł :]:P pozdrawiam [piwo] P.S. to, że mi się model bardzo podoba to już nie będe powtarzał, bo to chyba jasne ;)
Napisano 23 Listopad 200321 l Autor ogrzewanie szyby też zrobiłem teksturą [piwo] ale co do modelowania tylnego światła to trochę to trudniejsza sprawa niż z przednim i myślę że wyszło by mi gorzej niż tekstura .................. chociarz jak będzie mi się nudziło to może się pobawie :)
Napisano 23 Listopad 200321 l Autor felav: ??????????????????????? możesz konkretniej wytłumaczyć o co ci chodzi ??? jak by co to model ma teraz 22.000 trójkącików a więc high poly to nie jest (przez co nie wszędzie się dobrze odbija)
Napisano 24 Listopad 200321 l moim zdaniem to poprostu cień, w końcu tu nie mogą być zweldowane wertexy bo w tym miejscu jest szpara (zderzak i karoseria to przecież osobne obiekty), więc jestem pewien, że jak Javor da inne ujęcie to ten cień zniknie :) ... kurde, chyba się zamieniam w adwokata jakiegoś [lol2] [piwo]
Napisano 24 Listopad 200321 l Autor no oczywiście loozack że to tylko takie odbicie [piwo] po pierwsze te odbicie na błotniku jest jak najbardziej prawidłowe ponieważ poprostu te miejsce jest bardziej pionowe niż nadkole i przejście w maskę. a to na zderzaku to już inna sprawa wynikająca z tego że to jest model \"meium poly\" bez meshsmooth. no i jak już wyjaśnił mój adwokat loozack to tylko w tym ujęciu tak wyszło :]
Napisano 29 Listopad 200321 l Autor po długiej (jak zawsze :( ) przerwie zmieniłem rendera na brazila i zaczynam robić kurewską deske rozdzielczą (nie lubie modelować tego elemętu jak i innych jak wycieraczki szyb) no ale jakoś to przeboleje :)
Napisano 29 Listopad 200321 l Witam! Wiesz, ja sie nie znam na samochodach, ale krawedzie nad nadkolami sa chyba za ostre, jak masz go w poly to zrob jakis charmfer, bo wygladaja jak by je precyzyjnym laserem odcinali... Pozdrawiam!
Napisano 29 Listopad 200321 l ja tez sie na samochodach nie znam ale mysle ze ogolnie jest dobrze :) tylko popraw materialy (moze wieksze refleksy na karoseri i szybach?), swiatla i tablica rejestracyjna cos rozmazane czy mi sie wydaje?. i opny ladnie otexturuj :)! poki co tyle mi sie nie podoba :), niemneij jednak tak jak mowie ogolnie jest dobrze :)
Napisano 30 Listopad 200321 l ja też się na samochodach nie znam :P ale jak chcesz zobaczyć kur... deskę rozdzielczą w moim wykonaniu to zapraszam na mój topic (link w info jakby co :)) pozdrawiam [piwo] P.S. te nadkola rzeczywiście trochę za ostre, ale jak na model low(med ;))poly to nie jest źle :) no i mam nadzieję, że poprawisz przedni reflektor (głównie migacz i materiały) i wymodelujesz tylni :) co do reszty to nie mam zastrzeżeń :D i jedna prośba... jak możesz to informuj nas co jakiś czas o ilości face\'ów z jakiej składa się twój model :)
Napisano 1 Grudzień 200321 l Autor Co do rozmytej rejstracji i świateł to chyba przez anty-aliasing. A nadkola próbowałem porawiać ale przy tylu polygonach lepiej wyglądają kanciaste :) Materiały reflektora nie są za ładne ale też już się z nimi troszke katowałem i nic :( Może widział ktoś tutoriala świateł albo sam potrafi mi pomóc ????
Napisano 7 Grudzień 200321 l Autor Zrobiłem światła tak jak w tutorialu i jak wyszły widać na renderku. Ale że tutorial jest do scanline rendera a ja renderuje w brazilu musiałem wprowadzić troche zmian przez co nie wyszły dokładnie tak jak tam. Ale dzięki za link - był bardzo pomocny. Dorobiłem też znaczki hondy, spryskiwacze szyby przedniej oraz te dziwne wycieraczki :| W takiej postaci model ma 23.600 ścian. Tego modelu już raczej nie będe zbytnio poprawiał co nie znaczy że nie powinniście komentować :) Teraz dokończe wnętrze i chyba to będzie koniec tego modelu bo mam zamiar wziąść się za nissana 300zx very high poly :]
Napisano 7 Grudzień 200321 l coś nie za bardzo mi się widzą te światła :| a i o tylnych zapomniałeś :]
Napisano 7 Grudzień 200321 l hmm...na początku zapowiadało się bardzo ciekawie...nie przecze żę ta honda jest na moim prywatnym piedestale ulubionych samochodów...po 1...to strasznie nie podobają mi się przednie światła...nie oddają tego climatu któy posiada ten wózek...nie wiem czy Twoje światła to textury czy są wymodelowane...ale plz!! popraw je... potraktuj możę te jpgi jako referki :) 1. http://images.cardomain.com/member_images/1/web/349000-349999/349093_5_full.jpg 2. http://images.cardomain.com/member_images/1/web/349000-349999/349093_3_full.jpg 3. http://images.cardomain.com/member_images/12/web/408000-408999/408221_1_full.jpg 4. http://images.cardomain.com/member_images/12/web/408000-408999/408221_2_full.jpg popracuj jeszcze nad tym modelem...bo naprawde wart jest tego :) a nie jest źle tylko trzeba porawić pare rzeczy :) pozdro...
Napisano 7 Grudzień 200321 l Autor Wiem że kiepsko wyszedł ten model ale jak już go zaczełem robić jako low poly to tak go skończe. Dzięki temu modelu i dzięki czytaniu wszystkich topiców nauczyłem się ostatnio bardzo sporo więc ładniejsze będą następne modele [piwo] A dla wielbicieli hondy civic mam bardzo dobrą wiadomość !! Jako że taka honda stoi u mnie w gararzu i dzięki temu że (pod koniec modelowania tego auta) znalazłem trochę bardzo dokładnych materiałów pomocnych przy modelowaniu mam zamiar zrobić ten somochód od nowa :D Przewiduje wymodelować wszystko bez oszczędzania polygonów (dokładne wnętrze, zawieszenie, silnik) Ale zanim się za to wezme to najpierw będe się męczył z równie dokładnym nissanem 300zx (tak dla przerwy)
Napisano 7 Grudzień 200321 l Jeśli to ma być model lowpoly, to ja jestem młynkiem do kawy. Świetny robota [soczek].
Napisano 8 Grudzień 200321 l Autor Wiem że jest jeszcze sporo niedociągnięć w tym modelu ale ogłaszam go za skończonego (27.000 polys). Było też coś wspominane na początku o scenie ale ją sobie też daruje ;) No i chciałem podziękować wszystkim tu zaglądającym za pomoc i sugestie [piwo] Rendery ostatecznej wersji będą w galerii jeśli ktoś mi podpowie jak założyć swoją galerie bo nie mam czasu i nerwów błądzić na moim zamulonym sdi :|
Napisano 9 Grudzień 200321 l Low poly?? to mamy dwa mlynki do kawy. Czlowieku low poly jest w granicach do 10000 i to w zaleznosci od modelu i do czego. Moze zacznij low poly robic od obiektow do 3000, bo dla nich 90% robi textura. Ide sie powiesic ... [pomocy]
Napisano 9 Grudzień 200321 l hmm, a więc to już koniec ?? szkoda, bo mógłbyś ten model jeszcze dopracować, no ale skoro jeszcze do niego wrócisz i to jako hi-poly to ja nie mam pytań :D i tak odwaliłeś kawał dobrej roboty, a dla mnie modele low poly do 3000 face\'ów to były za czasów GeForce\'a 2 a nie nForce\'a lub Radeona 9800, więc ten model jest według mnie takim 90%-owym low-poly :) pozdrawiam [piwo]
Napisano 16 Grudzień 200321 l zalerzy jak lezy, a jak wisi to nie utonie. Wszystko od tego do czego, bo inaczej wyglada low poly do wyscigow a inaczej do strategi
Napisano 20 Lipiec 200420 l Autor zapraszam do finished works po nowe rendery :) http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=8021
Napisano 20 Lipiec 200420 l przeszperałam tyle topiców i nie widze, żadnego renderka? Nie mam pojecia o czym mówicie. :|
Napisano 20 Lipiec 200420 l Autor przepraszam was za problemy z renderami :/ teraz już działają :) http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=8021 pussik: no co ty dajesz.... jak to tyle topiców przeszarpałaś :| przecierz linka dałem
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto