Loozack Napisano 12 Listopad 2003 Napisano 12 Listopad 2003 też bym sugerował zrobienie świateł w 3d :) a co do modelu to ja nie widzę żadnych błędów (zwykłe, seryjne koła nie zaliczę jako błąd :]) a co do lampki to tylko to udało mi się znaleźć, może pomoże ci w modelowaniu :) jak jeszcze coś znajdę (bo szczerze mówiąc to tego szukałem może ze 3 minutki najwyżej :D) to napewno tu zamieszczę :) trzymaj się [piwo]
blood_brother Napisano 12 Listopad 2003 Napisano 12 Listopad 2003 A gdzie znaczek???? (szukam czegos by sie przyczepic bo w sumie nie ma czego, procz swiatel:)) Modelik bardzo ladny zgrabny i rowny. Pozdro[piwo]
javor Napisano 15 Listopad 2003 Autor Napisano 15 Listopad 2003 oto światła w wersji 3d nie wyglądają chyba najlepiej ale napewno lepiej od poprzednich :) kierunkowskaz wygląda okropnie ale to się zmieni przy ostatecznym renderze jeśli macie pomysł co w tych światłach powinienem zmienić to piszcie !! znaczek zrobie raczej pod koniec
javor Napisano 15 Listopad 2003 Autor Napisano 15 Listopad 2003 i jeszcze z innego ujęcia ....... na odbicia chmurek między światłami nie zwracajcie uwago bo to w odpowiednim czasie poprawie
wiggles Napisano 15 Listopad 2003 Napisano 15 Listopad 2003 hmm no faktycznie kierunkowskaz do poprawy troche a tatkto nie ma sie do czego przyczepic
Loozack Napisano 15 Listopad 2003 Napisano 15 Listopad 2003 a czym renderujesz ?? bo jak Brazilem to mógłbyś użyć na lampie materiału Brazil Glass, bo teraz to ta szybka jakaś taka dziwna trochę :)
javor Napisano 15 Listopad 2003 Autor Napisano 15 Listopad 2003 wszystkie te rendery to zwykły scanline i na dodatek bez świateł (tylko defaultowy ambient light) a szkiełko wydaje mi się że nie jest złe, raczej zrobiłbym coś z odblaskiem (z jego materiałem)
Loozack Napisano 15 Listopad 2003 Napisano 15 Listopad 2003 no więc właśnie mówię o materiale - Brazil Glass, polecam :)
javor Napisano 16 Listopad 2003 Autor Napisano 16 Listopad 2003 no........mniejsza ze światłami - niech takie narazie zostaną. wziełem się wkońcu i prawie dokończyłem drzwi. lusterka nie komentujcie bo tak już mnie wku..... że nie mam zamiaru go poprawiać :) a tak wogle to musze wam powiedzieć że jutro jest u mnie w szkole zebranie więc istnieje możliwość że prez jakiś czas nie będe mógł dotykać kompa :( myśle że jednak aż tak źle nie będzie ale jeśli się nie pojaie na forum to już będziecie wiedzieli dlaczego :)
Loozack Napisano 16 Listopad 2003 Napisano 16 Listopad 2003 daj render samych drzwi jak możesz... i popraw lusterko :D;) trzymaj się (zwłaszcza po zebraniu :)) [piwo]
Anonymous Napisano 18 Listopad 2003 Napisano 18 Listopad 2003 still life :) na szczęście po zebraniu wszystko jest ok!! jak tylko będe miał troche więcej wolnego czasu to biore się do roboty.
kingwins Napisano 18 Listopad 2003 Napisano 18 Listopad 2003 Bardzo mi się podoba Twoja praca, chociaż model trochę starawy ale to jest nieważne, pracka jak na razie 10/10
javor Napisano 23 Listopad 2003 Autor Napisano 23 Listopad 2003 po długiej przerwie dzięki weekendowi prace poszły do przodu :) zrobiłem wkońcu ogrzewanie tylnej szyby, tylne światła troche wnętrza co zresztą widać na renderach. dzięki za komentarze i czekam na kolejne [piwo]
Loozack Napisano 23 Listopad 2003 Napisano 23 Listopad 2003 jak zrobiłeś to ogrzewanie jeśli mogę wiedzieć ?? bo ja poprostu dałem je jako teksturę, ale ty chyba też, co ?? :) no i żądam wymodelowania tylnich świateł :]:P pozdrawiam [piwo] P.S. to, że mi się model bardzo podoba to już nie będe powtarzał, bo to chyba jasne ;)
javor Napisano 23 Listopad 2003 Autor Napisano 23 Listopad 2003 ogrzewanie szyby też zrobiłem teksturą [piwo] ale co do modelowania tylnego światła to trochę to trudniejsza sprawa niż z przednim i myślę że wyszło by mi gorzej niż tekstura .................. chociarz jak będzie mi się nudziło to może się pobawie :)
javor Napisano 23 Listopad 2003 Autor Napisano 23 Listopad 2003 felav: ??????????????????????? możesz konkretniej wytłumaczyć o co ci chodzi ??? jak by co to model ma teraz 22.000 trójkącików a więc high poly to nie jest (przez co nie wszędzie się dobrze odbija)
Loozack Napisano 24 Listopad 2003 Napisano 24 Listopad 2003 moim zdaniem to poprostu cień, w końcu tu nie mogą być zweldowane wertexy bo w tym miejscu jest szpara (zderzak i karoseria to przecież osobne obiekty), więc jestem pewien, że jak Javor da inne ujęcie to ten cień zniknie :) ... kurde, chyba się zamieniam w adwokata jakiegoś [lol2] [piwo]
javor Napisano 24 Listopad 2003 Autor Napisano 24 Listopad 2003 no oczywiście loozack że to tylko takie odbicie [piwo] po pierwsze te odbicie na błotniku jest jak najbardziej prawidłowe ponieważ poprostu te miejsce jest bardziej pionowe niż nadkole i przejście w maskę. a to na zderzaku to już inna sprawa wynikająca z tego że to jest model \"meium poly\" bez meshsmooth. no i jak już wyjaśnił mój adwokat loozack to tylko w tym ujęciu tak wyszło :]
javor Napisano 29 Listopad 2003 Autor Napisano 29 Listopad 2003 po długiej (jak zawsze :( ) przerwie zmieniłem rendera na brazila i zaczynam robić kurewską deske rozdzielczą (nie lubie modelować tego elemętu jak i innych jak wycieraczki szyb) no ale jakoś to przeboleje :)
l_lewandowski Napisano 29 Listopad 2003 Napisano 29 Listopad 2003 Witam! Wiesz, ja sie nie znam na samochodach, ale krawedzie nad nadkolami sa chyba za ostre, jak masz go w poly to zrob jakis charmfer, bo wygladaja jak by je precyzyjnym laserem odcinali... Pozdrawiam!
Pionier Napisano 29 Listopad 2003 Napisano 29 Listopad 2003 ja tez sie na samochodach nie znam ale mysle ze ogolnie jest dobrze :) tylko popraw materialy (moze wieksze refleksy na karoseri i szybach?), swiatla i tablica rejestracyjna cos rozmazane czy mi sie wydaje?. i opny ladnie otexturuj :)! poki co tyle mi sie nie podoba :), niemneij jednak tak jak mowie ogolnie jest dobrze :)
Loozack Napisano 30 Listopad 2003 Napisano 30 Listopad 2003 ja też się na samochodach nie znam :P ale jak chcesz zobaczyć kur... deskę rozdzielczą w moim wykonaniu to zapraszam na mój topic (link w info jakby co :)) pozdrawiam [piwo] P.S. te nadkola rzeczywiście trochę za ostre, ale jak na model low(med ;))poly to nie jest źle :) no i mam nadzieję, że poprawisz przedni reflektor (głównie migacz i materiały) i wymodelujesz tylni :) co do reszty to nie mam zastrzeżeń :D i jedna prośba... jak możesz to informuj nas co jakiś czas o ilości face\'ów z jakiej składa się twój model :)
javor Napisano 1 Grudzień 2003 Autor Napisano 1 Grudzień 2003 Co do rozmytej rejstracji i świateł to chyba przez anty-aliasing. A nadkola próbowałem porawiać ale przy tylu polygonach lepiej wyglądają kanciaste :) Materiały reflektora nie są za ładne ale też już się z nimi troszke katowałem i nic :( Może widział ktoś tutoriala świateł albo sam potrafi mi pomóc ????
kozioo Napisano 1 Grudzień 2003 Napisano 1 Grudzień 2003 www.3dcar.kg - bardzo fajny tutek o robieniu świateł. Polecam:D
javor Napisano 7 Grudzień 2003 Autor Napisano 7 Grudzień 2003 Zrobiłem światła tak jak w tutorialu i jak wyszły widać na renderku. Ale że tutorial jest do scanline rendera a ja renderuje w brazilu musiałem wprowadzić troche zmian przez co nie wyszły dokładnie tak jak tam. Ale dzięki za link - był bardzo pomocny. Dorobiłem też znaczki hondy, spryskiwacze szyby przedniej oraz te dziwne wycieraczki :| W takiej postaci model ma 23.600 ścian. Tego modelu już raczej nie będe zbytnio poprawiał co nie znaczy że nie powinniście komentować :) Teraz dokończe wnętrze i chyba to będzie koniec tego modelu bo mam zamiar wziąść się za nissana 300zx very high poly :]
Loozack Napisano 7 Grudzień 2003 Napisano 7 Grudzień 2003 coś nie za bardzo mi się widzą te światła :| a i o tylnych zapomniałeś :]
Phantom Napisano 7 Grudzień 2003 Napisano 7 Grudzień 2003 hmm...na początku zapowiadało się bardzo ciekawie...nie przecze żę ta honda jest na moim prywatnym piedestale ulubionych samochodów...po 1...to strasznie nie podobają mi się przednie światła...nie oddają tego climatu któy posiada ten wózek...nie wiem czy Twoje światła to textury czy są wymodelowane...ale plz!! popraw je... potraktuj możę te jpgi jako referki :) 1. http://images.cardomain.com/member_images/1/web/349000-349999/349093_5_full.jpg 2. http://images.cardomain.com/member_images/1/web/349000-349999/349093_3_full.jpg 3. http://images.cardomain.com/member_images/12/web/408000-408999/408221_1_full.jpg 4. http://images.cardomain.com/member_images/12/web/408000-408999/408221_2_full.jpg popracuj jeszcze nad tym modelem...bo naprawde wart jest tego :) a nie jest źle tylko trzeba porawić pare rzeczy :) pozdro...
javor Napisano 7 Grudzień 2003 Autor Napisano 7 Grudzień 2003 Wiem że kiepsko wyszedł ten model ale jak już go zaczełem robić jako low poly to tak go skończe. Dzięki temu modelu i dzięki czytaniu wszystkich topiców nauczyłem się ostatnio bardzo sporo więc ładniejsze będą następne modele [piwo] A dla wielbicieli hondy civic mam bardzo dobrą wiadomość !! Jako że taka honda stoi u mnie w gararzu i dzięki temu że (pod koniec modelowania tego auta) znalazłem trochę bardzo dokładnych materiałów pomocnych przy modelowaniu mam zamiar zrobić ten somochód od nowa :D Przewiduje wymodelować wszystko bez oszczędzania polygonów (dokładne wnętrze, zawieszenie, silnik) Ale zanim się za to wezme to najpierw będe się męczył z równie dokładnym nissanem 300zx (tak dla przerwy)
Batou Napisano 7 Grudzień 2003 Napisano 7 Grudzień 2003 Jeśli to ma być model lowpoly, to ja jestem młynkiem do kawy. Świetny robota [soczek].
javor Napisano 8 Grudzień 2003 Autor Napisano 8 Grudzień 2003 Wiem że jest jeszcze sporo niedociągnięć w tym modelu ale ogłaszam go za skończonego (27.000 polys). Było też coś wspominane na początku o scenie ale ją sobie też daruje ;) No i chciałem podziękować wszystkim tu zaglądającym za pomoc i sugestie [piwo] Rendery ostatecznej wersji będą w galerii jeśli ktoś mi podpowie jak założyć swoją galerie bo nie mam czasu i nerwów błądzić na moim zamulonym sdi :|
Por@szek Napisano 9 Grudzień 2003 Napisano 9 Grudzień 2003 Low poly?? to mamy dwa mlynki do kawy. Czlowieku low poly jest w granicach do 10000 i to w zaleznosci od modelu i do czego. Moze zacznij low poly robic od obiektow do 3000, bo dla nich 90% robi textura. Ide sie powiesic ... [pomocy]
Por@szek Napisano 9 Grudzień 2003 Napisano 9 Grudzień 2003 to jest np low poly i jest to moja ulubiona pracka
javor Napisano 9 Grudzień 2003 Autor Napisano 9 Grudzień 2003 no dobra niech wam będzie ....... nie jest to model low-poly :)
Loozack Napisano 9 Grudzień 2003 Napisano 9 Grudzień 2003 hmm, a więc to już koniec ?? szkoda, bo mógłbyś ten model jeszcze dopracować, no ale skoro jeszcze do niego wrócisz i to jako hi-poly to ja nie mam pytań :D i tak odwaliłeś kawał dobrej roboty, a dla mnie modele low poly do 3000 face\'ów to były za czasów GeForce\'a 2 a nie nForce\'a lub Radeona 9800, więc ten model jest według mnie takim 90%-owym low-poly :) pozdrawiam [piwo]
Por@szek Napisano 16 Grudzień 2003 Napisano 16 Grudzień 2003 zalerzy jak lezy, a jak wisi to nie utonie. Wszystko od tego do czego, bo inaczej wyglada low poly do wyscigow a inaczej do strategi
javor Napisano 20 Lipiec 2004 Autor Napisano 20 Lipiec 2004 zapraszam do finished works po nowe rendery :) http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=8021
Pussik Napisano 20 Lipiec 2004 Napisano 20 Lipiec 2004 przeszperałam tyle topiców i nie widze, żadnego renderka? Nie mam pojecia o czym mówicie. :|
Pilot Napisano 20 Lipiec 2004 Napisano 20 Lipiec 2004 MAM ten sam problem co Pussik nie widze żadnych renderów ani fotek ;p
javor Napisano 20 Lipiec 2004 Autor Napisano 20 Lipiec 2004 przepraszam was za problemy z renderami :/ teraz już działają :) http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=8021 pussik: no co ty dajesz.... jak to tyle topiców przeszarpałaś :| przecierz linka dałem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się