Skocz do zawartości

Minibitwa 10 : Robocap!


KLICEK

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 81
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dla mnie mistrzostwo świata :) Praca na naprawdę ekstremalnie wysokim poziomie. Spróbuj tylko nie wziąć udziału w sondzie.Toż to mój faworyt :p

PS. Hi poly w całości w Wingsie? Czy trochę też rzeźbiłeś?

Jeszcze raz gratuluję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Kuba_, normala robilem w ps.

 

Wrzucic reczej nie wrzuce, bo przekroczylem limit poly o jakies 2000 trisow.

Poprostu chcialem pokazac ze jednak mozna zrobic model w ciagu tygodnia, w czasie sesji, zlecen i pisania artykulu do dama.

 

dzieki wielkie tym, ktorzy mi dopingowali :)

 

Dzieki wielkie Georgas postaram sie zrobic batmana w nastepnej miniowce :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

texturka naprawde jest prosta, nie ma sie czym chwalic

 

ale prosze bardzo uzylem dostepnych 2ch setow czyli 2x 1024x1024 + norm + spec czyli tak jak powiedzial autor (moglem zle zrozumiec nie bic).

 

Głowa + tułów na jednej 1024 i reszta na 2giej 1024x1024, reszte dopełnił materiał z dds

 

Bro co do tych normali, podczas malowania wszystko na nogach było ok ! jak odpalilem nvidie i przeliczylem na norma poprostu sie taki bug pojawil sprawdzalem juz w normalmapgeneratorze i to samo nie potrafie tego zlikwidowac, jakies propozycje ? :)

 

 

texture_set.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bro co do tych normali, podczas malowania wszystko na nogach było ok ! jak odpalilem nvidie i przeliczylem na norma poprostu sie taki bug pojawil sprawdzalem juz w normalmapgeneratorze i to samo nie potrafie tego zlikwidowac, jakies propozycje ? :)

 

Ja bym w ogóle w takim razie tam wyrzucił normala - bo naprawde psuje całość. Wygląda jakby było złe mapowanie wiec na moje lepiej jakby nic tam nie było niż "takie coś" :):):)

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, takie babole to chyba wychodzą jak np. kwadratowy quad na uvałce robi za trapez na meshu. A textura załamuje się na niewidzialnej krawędzi dzielącej różnie rozciągnięte trójkąty. Może odwócenie tego niewidzialnego edga z [/] na [\] złagodzi ten efekt...albo pogorszy.

Poza tym wsysko jes git. Pozdro

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zeby te nogi poprawić to po prostu przeleć tą fioletowym neutralnym normalkowym kolorem, po prostu za ostre są tam normalki.

 

BTW: Na konceptach widać że szybka od hełmu troche odstaje od nosa. W twoim modelu wydaje się że niema na nos miejsca. U ciebie przód kasku jest pionowy, a na niektórych konceptach skośny bardziej(aby nos się zmieścił)

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj Klicuś Klicuś...

I mnie więcej nie denerwuj!

 

:D

 

Nie no, powaznie - jedyne jakie mialem zastrzeżenia ostatecznie naprawiłeś, więc moim zdaniem robuś wygląda tak, że jakbym napisał dostałbym bana od Leru :D

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności