Napisano 28 Styczeń 200718 l E tam, nikt by na to uwagi nie zwrócił, gdybyś nie powiedział; świetny model, reszta jeszcze lepsza. Gratuluję :)
Napisano 29 Styczeń 200718 l lepiej wygląda głądziutki metal a teraz z tym gunem to juz w ogóle.... :D
Napisano 29 Styczeń 200718 l łubudubu łubudubu... niech żyje nam Kliicek z naszego Forum...nieeeeeechh zyyjeeee naaaaaaam!:) teraz wstawic go do GTA...mmmmm.. ;)
Napisano 29 Styczeń 200718 l Model ekstra. Ładny shader i poza bardzo robocop'owa taka ;) Tylko normalka troche mi się nie podoba.
Napisano 29 Styczeń 200718 l Autor dzieki :) Jasne ze moge wrzucic siatke, nie jest oszczedna, wiem ze na nogach i na klatce moglbym troche jeszcze zoptymalizowac, ale trudno ;)
Napisano 29 Styczeń 200718 l Dla mnie mistrzostwo świata :) Praca na naprawdę ekstremalnie wysokim poziomie. Spróbuj tylko nie wziąć udziału w sondzie.Toż to mój faworyt :p PS. Hi poly w całości w Wingsie? Czy trochę też rzeźbiłeś? Jeszcze raz gratuluję.
Napisano 29 Styczeń 200718 l kolejna kosmiczna praca :) gratuluje :) ja czekam na kolejnego super bohatera w twoim wykonaniu np. batmana :)
Napisano 29 Styczeń 200718 l Autor Dzieki Kuba_, normala robilem w ps. Wrzucic reczej nie wrzuce, bo przekroczylem limit poly o jakies 2000 trisow. Poprostu chcialem pokazac ze jednak mozna zrobic model w ciagu tygodnia, w czasie sesji, zlecen i pisania artykulu do dama. dzieki wielkie tym, ktorzy mi dopingowali :) Dzieki wielkie Georgas postaram sie zrobic batmana w nastepnej miniowce :)
Napisano 29 Styczeń 200718 l aa...aaa...a czy udo mu się otwiera by mógł schować gnata? Bo jak nie, to mi się nie podoba ;P
Napisano 29 Styczeń 200718 l Autor powiedzmy ze sie otwiera :D mialem plan zrobic zdejmowany kask itp, ale wiadomo co z planow wychodzi :) moze jeszcze dzisiaj sie zbiore i dorobie jakos
Napisano 29 Styczeń 200718 l Dla mnie bomba - ale to coś na nogach te napisy itp trochę "ranią" poka txt. Pozdro
Napisano 29 Styczeń 200718 l Autor texturka naprawde jest prosta, nie ma sie czym chwalic ale prosze bardzo uzylem dostepnych 2ch setow czyli 2x 1024x1024 + norm + spec czyli tak jak powiedzial autor (moglem zle zrozumiec nie bic). Głowa + tułów na jednej 1024 i reszta na 2giej 1024x1024, reszte dopełnił materiał z dds Bro co do tych normali, podczas malowania wszystko na nogach było ok ! jak odpalilem nvidie i przeliczylem na norma poprostu sie taki bug pojawil sprawdzalem juz w normalmapgeneratorze i to samo nie potrafie tego zlikwidowac, jakies propozycje ? :)
Napisano 29 Styczeń 200718 l Bro co do tych normali, podczas malowania wszystko na nogach było ok ! jak odpalilem nvidie i przeliczylem na norma poprostu sie taki bug pojawil sprawdzalem juz w normalmapgeneratorze i to samo nie potrafie tego zlikwidowac, jakies propozycje ? :) Ja bym w ogóle w takim razie tam wyrzucił normala - bo naprawde psuje całość. Wygląda jakby było złe mapowanie wiec na moje lepiej jakby nic tam nie było niż "takie coś" :):):) Pozdro
Napisano 29 Styczeń 200718 l Autor no kurcze masz racje nie wyglada to za dobrze, bede to musial oblukac dokladnie j moze cos mi sie uda z tym zrobic. dzieki
Napisano 29 Styczeń 200718 l Hmm, takie babole to chyba wychodzą jak np. kwadratowy quad na uvałce robi za trapez na meshu. A textura załamuje się na niewidzialnej krawędzi dzielącej różnie rozciągnięte trójkąty. Może odwócenie tego niewidzialnego edga z [/] na [\] złagodzi ten efekt...albo pogorszy. Poza tym wsysko jes git. Pozdro
Napisano 29 Styczeń 200718 l Autor Przybysz wielkie dzieki pomoglo :) dałem repa :) dzieki ze sie podzieliles :) to juz przed ostatni scrin, teraz jakos to musze pofotografowac z aa czy cus
Napisano 29 Styczeń 200718 l Super Klicku. Bardzo fajnie. Szkoda, że nie pokusiłeś się o otwieraną 'kaburę' na gun.
Napisano 30 Styczeń 200718 l Autor dzieki :) Empeck teraz tez załuje, myslalem ze nie zdaze a jednak troche czasu by jeszcze zostalo
Napisano 30 Styczeń 200718 l Zeby te nogi poprawić to po prostu przeleć tą fioletowym neutralnym normalkowym kolorem, po prostu za ostre są tam normalki. BTW: Na konceptach widać że szybka od hełmu troche odstaje od nosa. W twoim modelu wydaje się że niema na nos miejsca. U ciebie przód kasku jest pionowy, a na niektórych konceptach skośny bardziej(aby nos się zmieścił) pozdro
Napisano 30 Styczeń 200718 l Autor dzieki chlopaki za miłem słowo :) zrobiłem serie zdjec, w rozdziałce 2048x1536 i 8s sampling aa wrzucam pomniejszone, po kliknieciu otworzy sie large ;) dzieki jeszcze raz za doping :) Ostatnia 360 modelu : (5mb) http://www.mm.pl/~aktimel/robocop.mov Ostateczny obrazek :
Napisano 30 Styczeń 200718 l Klicek...zrob taką scenke Spiderman vs. Robocop!:Dtak jak ze starych mordobic!:)
Napisano 31 Styczeń 200718 l Oj Klicuś Klicuś... I mnie więcej nie denerwuj! :D Nie no, powaznie - jedyne jakie mialem zastrzeżenia ostatecznie naprawiłeś, więc moim zdaniem robuś wygląda tak, że jakbym napisał dostałbym bana od Leru :D Pozdr
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto