Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

E tam, nikt by na to uwagi nie zwrócił, gdybyś nie powiedział; świetny model, reszta jeszcze lepsza. Gratuluję :)

  • Odpowiedzi 81
  • Wyświetleń 11k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

lepiej wygląda głądziutki metal a teraz z tym gunem to juz w ogóle.... :D

Napisano

łubudubu łubudubu... niech żyje nam Kliicek z naszego Forum...nieeeeeechh zyyjeeee naaaaaaam!:) teraz wstawic go do GTA...mmmmm.. ;)

Napisano

Model ekstra. Ładny shader i poza bardzo robocop'owa taka ;)

Tylko normalka troche mi się nie podoba.

Napisano

Dla mnie mistrzostwo świata :) Praca na naprawdę ekstremalnie wysokim poziomie. Spróbuj tylko nie wziąć udziału w sondzie.Toż to mój faworyt :p

PS. Hi poly w całości w Wingsie? Czy trochę też rzeźbiłeś?

Jeszcze raz gratuluję.

Napisano

kolejna kosmiczna praca :) gratuluje :)

ja czekam na kolejnego super bohatera w twoim wykonaniu np. batmana :)

Napisano
  • Autor

Dzieki Kuba_, normala robilem w ps.

 

Wrzucic reczej nie wrzuce, bo przekroczylem limit poly o jakies 2000 trisow.

Poprostu chcialem pokazac ze jednak mozna zrobic model w ciagu tygodnia, w czasie sesji, zlecen i pisania artykulu do dama.

 

dzieki wielkie tym, ktorzy mi dopingowali :)

 

Dzieki wielkie Georgas postaram sie zrobic batmana w nastepnej miniowce :)

Napisano

aa...aaa...a czy udo mu się otwiera by mógł schować gnata?

Bo jak nie, to mi się nie podoba ;P

Napisano

Dla mnie bomba - ale to coś na nogach te napisy itp trochę "ranią" poka txt.

Pozdro

Napisano
  • Autor

texturka naprawde jest prosta, nie ma sie czym chwalic

 

ale prosze bardzo uzylem dostepnych 2ch setow czyli 2x 1024x1024 + norm + spec czyli tak jak powiedzial autor (moglem zle zrozumiec nie bic).

 

Głowa + tułów na jednej 1024 i reszta na 2giej 1024x1024, reszte dopełnił materiał z dds

 

Bro co do tych normali, podczas malowania wszystko na nogach było ok ! jak odpalilem nvidie i przeliczylem na norma poprostu sie taki bug pojawil sprawdzalem juz w normalmapgeneratorze i to samo nie potrafie tego zlikwidowac, jakies propozycje ? :)

 

 

texture_set.jpg

Napisano

Bro co do tych normali, podczas malowania wszystko na nogach było ok ! jak odpalilem nvidie i przeliczylem na norma poprostu sie taki bug pojawil sprawdzalem juz w normalmapgeneratorze i to samo nie potrafie tego zlikwidowac, jakies propozycje ? :)

 

Ja bym w ogóle w takim razie tam wyrzucił normala - bo naprawde psuje całość. Wygląda jakby było złe mapowanie wiec na moje lepiej jakby nic tam nie było niż "takie coś" :):):)

 

Pozdro

Napisano

Hmm, takie babole to chyba wychodzą jak np. kwadratowy quad na uvałce robi za trapez na meshu. A textura załamuje się na niewidzialnej krawędzi dzielącej różnie rozciągnięte trójkąty. Może odwócenie tego niewidzialnego edga z [/] na [\] złagodzi ten efekt...albo pogorszy.

Poza tym wsysko jes git. Pozdro

Napisano

Super Klicku. Bardzo fajnie. Szkoda, że nie pokusiłeś się o otwieraną 'kaburę' na gun.

Napisano

Zeby te nogi poprawić to po prostu przeleć tą fioletowym neutralnym normalkowym kolorem, po prostu za ostre są tam normalki.

 

BTW: Na konceptach widać że szybka od hełmu troche odstaje od nosa. W twoim modelu wydaje się że niema na nos miejsca. U ciebie przód kasku jest pionowy, a na niektórych konceptach skośny bardziej(aby nos się zmieścił)

 

pozdro

Napisano

Klicek...zrob taką scenke Spiderman vs. Robocop!:Dtak jak ze starych mordobic!:)

Napisano

Oj Klicuś Klicuś...

I mnie więcej nie denerwuj!

 

:D

 

Nie no, powaznie - jedyne jakie mialem zastrzeżenia ostatecznie naprawiłeś, więc moim zdaniem robuś wygląda tak, że jakbym napisał dostałbym bana od Leru :D

 

Pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności