Kuba Napisano 28 Styczeń 2007 Napisano 28 Styczeń 2007 E tam, nikt by na to uwagi nie zwrócił, gdybyś nie powiedział; świetny model, reszta jeszcze lepsza. Gratuluję :)
ledyr Napisano 29 Styczeń 2007 Napisano 29 Styczeń 2007 lepiej wygląda głądziutki metal a teraz z tym gunem to juz w ogóle.... :D
Bruneq Napisano 29 Styczeń 2007 Napisano 29 Styczeń 2007 łubudubu łubudubu... niech żyje nam Kliicek z naszego Forum...nieeeeeechh zyyjeeee naaaaaaam!:) teraz wstawic go do GTA...mmmmm.. ;)
giorgione Napisano 29 Styczeń 2007 Napisano 29 Styczeń 2007 normalnie takim ziomalem chętnie by się pograło :D
KLICEK Napisano 29 Styczeń 2007 Autor Napisano 29 Styczeń 2007 dzieki dzieki chlopaki :)) troche poze ustawilem
Gość obo Napisano 29 Styczeń 2007 Napisano 29 Styczeń 2007 Model ekstra. Ładny shader i poza bardzo robocop'owa taka ;) Tylko normalka troche mi się nie podoba.
Adek_CG Napisano 29 Styczeń 2007 Napisano 29 Styczeń 2007 no i super, jak mozesz wrzuc siatke bo wczesniej chyba nie bylo ...
KLICEK Napisano 29 Styczeń 2007 Autor Napisano 29 Styczeń 2007 dzieki :) Jasne ze moge wrzucic siatke, nie jest oszczedna, wiem ze na nogach i na klatce moglbym troche jeszcze zoptymalizowac, ale trudno ;)
Kuba Napisano 29 Styczeń 2007 Napisano 29 Styczeń 2007 Dla mnie mistrzostwo świata :) Praca na naprawdę ekstremalnie wysokim poziomie. Spróbuj tylko nie wziąć udziału w sondzie.Toż to mój faworyt :p PS. Hi poly w całości w Wingsie? Czy trochę też rzeźbiłeś? Jeszcze raz gratuluję.
Georgas Napisano 29 Styczeń 2007 Napisano 29 Styczeń 2007 kolejna kosmiczna praca :) gratuluje :) ja czekam na kolejnego super bohatera w twoim wykonaniu np. batmana :)
KLICEK Napisano 29 Styczeń 2007 Autor Napisano 29 Styczeń 2007 Dzieki Kuba_, normala robilem w ps. Wrzucic reczej nie wrzuce, bo przekroczylem limit poly o jakies 2000 trisow. Poprostu chcialem pokazac ze jednak mozna zrobic model w ciagu tygodnia, w czasie sesji, zlecen i pisania artykulu do dama. dzieki wielkie tym, ktorzy mi dopingowali :) Dzieki wielkie Georgas postaram sie zrobic batmana w nastepnej miniowce :)
Przybysz Napisano 29 Styczeń 2007 Napisano 29 Styczeń 2007 aa...aaa...a czy udo mu się otwiera by mógł schować gnata? Bo jak nie, to mi się nie podoba ;P
KLICEK Napisano 29 Styczeń 2007 Autor Napisano 29 Styczeń 2007 powiedzmy ze sie otwiera :D mialem plan zrobic zdejmowany kask itp, ale wiadomo co z planow wychodzi :) moze jeszcze dzisiaj sie zbiore i dorobie jakos
Bro Napisano 29 Styczeń 2007 Napisano 29 Styczeń 2007 Dla mnie bomba - ale to coś na nogach te napisy itp trochę "ranią" poka txt. Pozdro
KLICEK Napisano 29 Styczeń 2007 Autor Napisano 29 Styczeń 2007 texturka naprawde jest prosta, nie ma sie czym chwalic ale prosze bardzo uzylem dostepnych 2ch setow czyli 2x 1024x1024 + norm + spec czyli tak jak powiedzial autor (moglem zle zrozumiec nie bic). Głowa + tułów na jednej 1024 i reszta na 2giej 1024x1024, reszte dopełnił materiał z dds Bro co do tych normali, podczas malowania wszystko na nogach było ok ! jak odpalilem nvidie i przeliczylem na norma poprostu sie taki bug pojawil sprawdzalem juz w normalmapgeneratorze i to samo nie potrafie tego zlikwidowac, jakies propozycje ? :)
Bro Napisano 29 Styczeń 2007 Napisano 29 Styczeń 2007 Bro co do tych normali, podczas malowania wszystko na nogach było ok ! jak odpalilem nvidie i przeliczylem na norma poprostu sie taki bug pojawil sprawdzalem juz w normalmapgeneratorze i to samo nie potrafie tego zlikwidowac, jakies propozycje ? :) Ja bym w ogóle w takim razie tam wyrzucił normala - bo naprawde psuje całość. Wygląda jakby było złe mapowanie wiec na moje lepiej jakby nic tam nie było niż "takie coś" :):):) Pozdro
KLICEK Napisano 29 Styczeń 2007 Autor Napisano 29 Styczeń 2007 no kurcze masz racje nie wyglada to za dobrze, bede to musial oblukac dokladnie j moze cos mi sie uda z tym zrobic. dzieki
Przybysz Napisano 29 Styczeń 2007 Napisano 29 Styczeń 2007 Hmm, takie babole to chyba wychodzą jak np. kwadratowy quad na uvałce robi za trapez na meshu. A textura załamuje się na niewidzialnej krawędzi dzielącej różnie rozciągnięte trójkąty. Może odwócenie tego niewidzialnego edga z [/] na [\] złagodzi ten efekt...albo pogorszy. Poza tym wsysko jes git. Pozdro 1
KLICEK Napisano 29 Styczeń 2007 Autor Napisano 29 Styczeń 2007 Przybysz wielkie dzieki pomoglo :) dałem repa :) dzieki ze sie podzieliles :) to juz przed ostatni scrin, teraz jakos to musze pofotografowac z aa czy cus
_michal Napisano 29 Styczeń 2007 Napisano 29 Styczeń 2007 Super Klicku. Bardzo fajnie. Szkoda, że nie pokusiłeś się o otwieraną 'kaburę' na gun.
KLICEK Napisano 30 Styczeń 2007 Autor Napisano 30 Styczeń 2007 dzieki :) Empeck teraz tez załuje, myslalem ze nie zdaze a jednak troche czasu by jeszcze zostalo
Cruzh3r Napisano 30 Styczeń 2007 Napisano 30 Styczeń 2007 Zeby te nogi poprawić to po prostu przeleć tą fioletowym neutralnym normalkowym kolorem, po prostu za ostre są tam normalki. BTW: Na konceptach widać że szybka od hełmu troche odstaje od nosa. W twoim modelu wydaje się że niema na nos miejsca. U ciebie przód kasku jest pionowy, a na niektórych konceptach skośny bardziej(aby nos się zmieścił) pozdro
KLICEK Napisano 30 Styczeń 2007 Autor Napisano 30 Styczeń 2007 dzieki chlopaki za miłem słowo :) zrobiłem serie zdjec, w rozdziałce 2048x1536 i 8s sampling aa wrzucam pomniejszone, po kliknieciu otworzy sie large ;) dzieki jeszcze raz za doping :) Ostatnia 360 modelu : (5mb) http://www.mm.pl/~aktimel/robocop.mov Ostateczny obrazek :
Bruneq Napisano 30 Styczeń 2007 Napisano 30 Styczeń 2007 Klicek...zrob taką scenke Spiderman vs. Robocop!:Dtak jak ze starych mordobic!:)
Chris Napisano 31 Styczeń 2007 Napisano 31 Styczeń 2007 Oj Klicuś Klicuś... I mnie więcej nie denerwuj! :D Nie no, powaznie - jedyne jakie mialem zastrzeżenia ostatecznie naprawiłeś, więc moim zdaniem robuś wygląda tak, że jakbym napisał dostałbym bana od Leru :D Pozdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się