Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 81
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Model ekstra. Ładny shader i poza bardzo robocop'owa taka ;)

Tylko normalka troche mi się nie podoba.

Napisano

dzieki :)

 

Jasne ze moge wrzucic siatke, nie jest oszczedna, wiem ze na nogach i na klatce moglbym troche jeszcze zoptymalizowac, ale trudno ;)

 

robo_siata.jpg

Napisano

Dla mnie mistrzostwo świata :) Praca na naprawdę ekstremalnie wysokim poziomie. Spróbuj tylko nie wziąć udziału w sondzie.Toż to mój faworyt :p

PS. Hi poly w całości w Wingsie? Czy trochę też rzeźbiłeś?

Jeszcze raz gratuluję.

Napisano

Dzieki Kuba_, normala robilem w ps.

 

Wrzucic reczej nie wrzuce, bo przekroczylem limit poly o jakies 2000 trisow.

Poprostu chcialem pokazac ze jednak mozna zrobic model w ciagu tygodnia, w czasie sesji, zlecen i pisania artykulu do dama.

 

dzieki wielkie tym, ktorzy mi dopingowali :)

 

Dzieki wielkie Georgas postaram sie zrobic batmana w nastepnej miniowce :)

Napisano

powiedzmy ze sie otwiera :D

 

mialem plan zrobic zdejmowany kask itp, ale wiadomo co z planow wychodzi :) moze jeszcze dzisiaj sie zbiore i dorobie jakos

Napisano

texturka naprawde jest prosta, nie ma sie czym chwalic

 

ale prosze bardzo uzylem dostepnych 2ch setow czyli 2x 1024x1024 + norm + spec czyli tak jak powiedzial autor (moglem zle zrozumiec nie bic).

 

Głowa + tułów na jednej 1024 i reszta na 2giej 1024x1024, reszte dopełnił materiał z dds

 

Bro co do tych normali, podczas malowania wszystko na nogach było ok ! jak odpalilem nvidie i przeliczylem na norma poprostu sie taki bug pojawil sprawdzalem juz w normalmapgeneratorze i to samo nie potrafie tego zlikwidowac, jakies propozycje ? :)

 

 

texture_set.jpg

Napisano

Bro co do tych normali, podczas malowania wszystko na nogach było ok ! jak odpalilem nvidie i przeliczylem na norma poprostu sie taki bug pojawil sprawdzalem juz w normalmapgeneratorze i to samo nie potrafie tego zlikwidowac, jakies propozycje ? :)

 

Ja bym w ogóle w takim razie tam wyrzucił normala - bo naprawde psuje całość. Wygląda jakby było złe mapowanie wiec na moje lepiej jakby nic tam nie było niż "takie coś" :):):)

 

Pozdro

Napisano

Hmm, takie babole to chyba wychodzą jak np. kwadratowy quad na uvałce robi za trapez na meshu. A textura załamuje się na niewidzialnej krawędzi dzielącej różnie rozciągnięte trójkąty. Może odwócenie tego niewidzialnego edga z [/] na [\] złagodzi ten efekt...albo pogorszy.

Poza tym wsysko jes git. Pozdro

  • Like 1
Napisano

Przybysz wielkie dzieki pomoglo :) dałem repa :) dzieki ze sie podzieliles :)

 

to juz przed ostatni scrin, teraz jakos to musze pofotografowac z aa czy cus

 

robo16.jpg

Napisano

Zeby te nogi poprawić to po prostu przeleć tą fioletowym neutralnym normalkowym kolorem, po prostu za ostre są tam normalki.

 

BTW: Na konceptach widać że szybka od hełmu troche odstaje od nosa. W twoim modelu wydaje się że niema na nos miejsca. U ciebie przód kasku jest pionowy, a na niektórych konceptach skośny bardziej(aby nos się zmieścił)

 

pozdro

Napisano

Oj Klicuś Klicuś...

I mnie więcej nie denerwuj!

 

:D

 

Nie no, powaznie - jedyne jakie mialem zastrzeżenia ostatecznie naprawiłeś, więc moim zdaniem robuś wygląda tak, że jakbym napisał dostałbym bana od Leru :D

 

Pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności