Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Mitsubishi eclipse 2006


salvage

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Panowie i Panie co łaska, poszukajcie błedów i oceńcie com już wyprodukował. Robie materiały i modeling równoczesnie, takze proszę się nie dziwić, że próbuje już ustawienia studyjne.

 

Siatki:

1.jpg

 

 

2.jpg

 

4.jpg

 

3.jpg

 

Studio + materiałki:

studio2.jpg

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 95
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

@charlie: prowizorka, dokładnie ten sam co szyb.

 

@Freedom Fighter: nie przesadzaj ;)

 

@dariusz: nastepny pod poly idzie porshe :-) Zdecydowałbyś sie na któreś i rzucił referkami, bo te co mi ostatnio dałeś straciłem. Owszem, mental.

 

@3D Extreme: dzieki, ale jeszcze sporo pracy.

 

@pecet: fajnie, że się odezwałeś, czekam na pomoc przy materiałach szczególnie. Jakies konkrety odnosnie lakieru? Narazie nie mam innego pomysłu, co najwyżej pewne drobne poprawki.

 

Dzieki za komentarze.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siata faktycznie krzywa w niektórych miejscach, ale w końcu jakie to ma znaczenie skoro model jest tam prosty he he :)

Lakier miodzio, ja bym mu dodał jedynie falloffa w reflection gloss. ale nie znam się na mentalu, więc nie wiem czy się da :)

Fajny modelik poza tym. Powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie :)

 

Lakier miodzio, ja bym mu dodał jedynie falloffa w reflection gloss. ale nie znam się na mentalu, więc nie wiem czy się da :)

 

Da się, toteż uczyniłem. Moze niedługo pokusze sie o jakies testy :) Dzieki za podpowiedź :D

 

PS lakier to car paint z mentala 3.5??

 

Nie, lakier jest "robiony własnoręcznie".

 

Skończone tylne swiatło:

 

5.jpg

 

A oto efekt dzisiejszych nad meteriałami. Nie jest to koniec prac, ale mam nadzieję, że się wypowiecie czy zmierzam w dobrym kierunku. Klosz dużej okrągłej lampy jeszcze nie ruszony, bo musze mu najpierw bump'a 'namaziać'.

 

front_light.jpg

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak schrzanisz to auto to zabiję ;), Faktycznie coś tam się nierówno odbija na dachu i masce

 

Przynajmniej będzie to śmierć na polu walki.

Akurat w rzeczywistych samochodach też tak jest i bynajmniej nie wynika to z jakichs błędów fabrycznych ;)

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładne materiały i fajne szkło tylko ten chrom strasznie ciemny... Patrzę na referki i tam jest jaśniutki ;-P

Dawaj dalej!

 

Ciezko zeby tutaj był jasniutki jak env prawie cały czarny ;)

A dzieki Ci, ze zwróciłeś uwagę, bo przy okazji oglądania tego chromu zauważyłem że mam źle zrobione światło, toteż poprawki naniosłem i materiały nałozyłem :) Jesli nikt nie zgłasza konkretnych zażaleń to tak już zostanie.

 

front_light2.jpg

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrzyłem sobie na tą Eclipse i znalazłem takie coś - małe a cieszy jak dobrze zrobione... A ta lampa zdaje się być wporzo. Rzuć pan rendera z karosą bom ciekaw :-P (jak Ci się chce oczywiście)

Pozdr.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrzyłem sobie na tą Eclipse i znalazłem takie coś - małe a cieszy jak dobrze zrobione...

 

Juz jest. Dzieki, ++Rep :)

 

A ta lampa zdaje się być wporzo. Rzuć pan rendera z karosą bom ciekaw :-P

 

Narazie tego nie zrobię, bo znów mam tylko jednego kompa a ten cały czas jest w uzytku. A lampę faktycznie trza troche rozjaśnić, toteż uczynię :)

 

Cały czas coś w modelu klikam, takze praca idzie do przodu :) Zacząłem powoli mierzyć w koła.

 

Felga (troche za mało FG):

 

felga.jpg

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładna felga :)

Czekam na dalsze rendery. Powodzenia życzę... coraz bardziej zaczyna mi się ta bryka podobać he he ;-)

 

PS. Felga wyszła Ci naprawdę wporzo, a tu masz coś jakby Ci się bardzo nudziło... drobnostki, które cieszą (tak jak wcześniej pisałem) - jak ma być ideał to niech będzie ideał: TU :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ;)

Nierówności na aucie być może są spowodowane przez , że mesh smooth leży pod symetry , przełóż mesh smooth's nad symetry. Jeśli się myle to sorki :D

 

Witam, witam. To nie to, ale dzieki :) A Ty lepiej zrób dobrze to porshe, bo Cie dariusz wessie.

 

drobnostki, które cieszą (tak jak wcześniej pisałem) - jak ma być ideał to niech będzie ideał: TU :)

 

Ogromne dzieki. W sumie to mi sie nie nudzi, ale też lubię jak cos jest zrobione dobrze i oj cieszą te drobnostki, cieszą ;)

 

Że render mnie kosztuje sporo czasu, to daje taki jaki jest (zbyt ciemny kolor i nazbyt splaszczony kształt srodkowoge elementu, oraz za słaby bump).

 

Btw. mental ma dziwne problemy z oren-neyar-blinn'em O_o.

 

felga2.jpg

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Chwała Ci za to. ++Rep :)

 

koślawo ktoś tego sidewalla robił bo goodyear eagle 1 powinno być do wewnątrz a nie nazwenątrz :]

 

szukać na cg-cars nie musisz, masz odrazu linka :)

http://www.cg-cars.com/forum/gallery/browseimages.php?c=29

 

a najlepiej to zrób sam, będziesz miał satysfakcje, że nikt nie ma takiego :D

 

A i Tobie wielkie dzieki :) Rep+=1.

Próbuje robic swoją :) Jak nie wyjdzie to użyje powyższych :D

 

Pozdrawiam Zacnych Ofiarodawców :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może się czepiam ale dziwnie wygląda sidewall na tym renderze... bardzo niewyraźny i ten materiał jakiś taki... hmm?! sam nie wiem...

 

Ja tez nie wiem, sidewall wydaje mi sie znośny, mapowanie tez raczej nie nawala, chociaz z tego przeżyłem dzisiaj wnerwiając sie na viz'a 2007 podczas próby podwójnego uzycia uvw map można by książkę napisać. Teksture nałoze na opone i z głowy, nie bede sie w procedurale bawił, bo to nie ma sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć jak rozwiązać ten problem w viz 2007? Mianowicie mam moją oponę i próbuje podwójnie zmapować. Bok planarnie, bieżnik cylindrycznie. Niestety zawsze jakby tylko jedno mapowanie działa poprawnie. A robię to tak (w kolejności od dołu):

 

edit poly

mesh select

uvw map

mesh select

uvw map

 

Przy czym przysłowiowy szkopuł nie tkwi w map channel ani w id polygonów, bo to sprawdziłem.

W maxie 9 działa poprawnie, niestety nie mam go do codziennego użytku. Próbowałem załatwić planarne mapowanie unwrap'em, ale program sie wtedy "wykrzacza". A nie chcę unwrapowac także bieżnika, bo to mordęga przy takiej ilości poly.

 

Dziekuje za ew. pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie Panowie... po co się męczyć w jakieś podwójne mapowanie, czy coś takiego?! Może to niezbyt profesjonalny sposób, ale ja zawsze dzielę oponkę na dwa elementy. Oddzielny obiekt to bierznik i oddzielny obiekt to sidewall (!) Każdy z osobna można zmapować i kombinować do woli bo nie mają na siebie wpływu... Tak wydaje mi się prościej :) Efekty uzyskane w ten sposób są dla mnie zadowalające... Spróbujcie może też będziecie zadowoleni ?! Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mentaller: chociaż widziałem podobne, to bardzo fajnie, że coś takiego zrobiłeś :)

 

@HXL: No w ten sposób robiłem światło i w ten sposób już się z tym problemem uporałem. Natomiast nie uważam za przyjemną świadomosci, że coś nie działa a powinno i to nie działa tylko dlatego, ze to jest viz a nie max.

 

@Pecet: Chyba nie mówisz poważnie, żeby unwrapowac bieznik w maxie/vizie...

 

Dziękuje Panom za odzew ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta ostatnia oponka wygląda dość naturalnie... Znaczy się DOBRZE ;-) Też bym chyba tak zostawił. (Tylko dziwnie się świeci - za bardzo w sensie, ale to może wina oświatlenia :))

Dobra robota salvage

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta ostatnia oponka wygląda dość naturalnie... Znaczy się DOBRZE ;-) Też bym chyba tak zostawił. (Tylko dziwnie się świeci - za bardzo w sensie, ale to może wina oświatlenia :))

Dobra robota salvage

 

Dziekuje :) Przesadziłem z ilością fotonów na tym ostatnim renderze, zresztą widać po "podłodze". Z tą dobrą robotą, to bez przesady, posiłkowałem sie tutorialami, ale mam nadzieję, ze usprawiedliwia mnie fakt, iż taki detal opony robię po raz pierwszy.

 

... mysle ze nalezy jej sie odrobina zabudzen ;). Chyba ze ma to byc nowka funkiel prosto z myjni :). Pozatym w jakims tam kierunku swiatla podazasz :)

 

Raczej będę się bawił w render studyjny. Na nic wiecej czasu nie starczy szczególnie, że sporo rzeczy jest do roboty o wyższym priorytecie. Oj chciałbym, żeby nie było we mnie "żadnej ciemności" ;)

 

Wygląda jak by jechała po mokrej drodze ale to tez ma swój urok... i to nawet spory.

 

Nie wiem czy to dobrze... może jak kiedys jakąś scenke dorobię :D

 

Dzieki za komentarze, pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności