Napisano 14 Luty 200718 l Witam. Panowie i Panie co łaska, poszukajcie błedów i oceńcie com już wyprodukował. Robie materiały i modeling równoczesnie, takze proszę się nie dziwić, że próbuje już ustawienia studyjne. Siatki: Studio + materiałki: Pozdrawiam.
Napisano 14 Luty 200718 l Ja się na autach nie znam ale prócz materiału świateł całość mi się podoba.
Napisano 14 Luty 200718 l Lakier rewelka a materiał świateł to na razie prowizorka czy taki zostawisz ? Pozdrawiam, charlie
Napisano 14 Luty 200718 l Whoooaa! Rewelacja! Lakier cudny, klosz lamp... gangsta ;o troche zbyt cocacolowaty ;]
Napisano 14 Luty 200718 l Jestem w szoku jak przy tak gęstej siatce wszystko jest takie równe i gładkie. Powiedział bym cos bardziej konstruktywnego ale nowoczesne fury są mi obce:P
Napisano 14 Luty 200718 l Cytat Jestem w szoku jak przy tak gęstej siatce wszystko jest takie równe i gładkie wydaje Ci się, np. dach jest wklesly ;] maska niestety tez sie zapadla gdzie Wy widzicie lapmy, ja widze tylko szybke ;]
Napisano 14 Luty 200718 l model niestety w kilku miejscach krzywy, siatka nie przemyslana, lakier niezbyt... czekam na update'y pozdr
Napisano 14 Luty 200718 l nawet nie pytam dlaczego nie Porsche;). a skoro się zdecydowałeś na Mitsubishi, to dlaczego nie 3000GT? wiesz że stoi takie u mnie w garażu, mógłbym Ci foty na tony wysyłać...:D mental?
Napisano 14 Luty 200718 l A mi sie podoba :) Na renderze wyglada bajecznie :) Zrob cos z tymi kloszami lamp i bedzie gites.
Napisano 14 Luty 200718 l Super efekt na renderze Siatka faktycznie strasznie gęsta ale ja jakiś szczególnych nierówności nie widze tym bardziej ,że na renderze ich nie widać...
Napisano 14 Luty 200718 l qba napisał: wydaje Ci się, np. dach jest wklesly ;] maska niestety tez sie zapadla To nadaje modelowi realizmu:D
Napisano 15 Luty 200718 l Autor @charlie: prowizorka, dokładnie ten sam co szyb. @Freedom Fighter: nie przesadzaj ;) @dariusz: nastepny pod poly idzie porshe :-) Zdecydowałbyś sie na któreś i rzucił referkami, bo te co mi ostatnio dałeś straciłem. Owszem, mental. @3D Extreme: dzieki, ale jeszcze sporo pracy. @pecet: fajnie, że się odezwałeś, czekam na pomoc przy materiałach szczególnie. Jakies konkrety odnosnie lakieru? Narazie nie mam innego pomysłu, co najwyżej pewne drobne poprawki. Dzieki za komentarze. Pozdrawiam.
Napisano 15 Luty 200718 l Siata faktycznie krzywa w niektórych miejscach, ale w końcu jakie to ma znaczenie skoro model jest tam prosty he he :) Lakier miodzio, ja bym mu dodał jedynie falloffa w reflection gloss. ale nie znam się na mentalu, więc nie wiem czy się da :) Fajny modelik poza tym. Powodzenia!
Napisano 15 Luty 200718 l Witam :) Super model! :) Lakier też bardzo fajny :) Więcej renderów dawaj!! :D PS lakier to car paint z mentala 3.5??
Napisano 15 Luty 200718 l Autor Witam ponownie :) HXL napisał: Lakier miodzio, ja bym mu dodał jedynie falloffa w reflection gloss. ale nie znam się na mentalu, więc nie wiem czy się da :) Da się, toteż uczyniłem. Moze niedługo pokusze sie o jakies testy :) Dzieki za podpowiedź :D patry napisał: PS lakier to car paint z mentala 3.5?? Nie, lakier jest "robiony własnoręcznie". Skończone tylne swiatło: A oto efekt dzisiejszych nad meteriałami. Nie jest to koniec prac, ale mam nadzieję, że się wypowiecie czy zmierzam w dobrym kierunku. Klosz dużej okrągłej lampy jeszcze nie ruszony, bo musze mu najpierw bump'a 'namaziać'. Pozdrawiam.
Napisano 15 Luty 200718 l Jak schrzanisz to auto to zabiję ;), Faktycznie coś tam się nierówno odbija na dachu i masce
Napisano 16 Luty 200718 l Autor masater napisał: Jak schrzanisz to auto to zabiję ;), Faktycznie coś tam się nierówno odbija na dachu i masce Przynajmniej będzie to śmierć na polu walki. Akurat w rzeczywistych samochodach też tak jest i bynajmniej nie wynika to z jakichs błędów fabrycznych ;) Pzdr.
Napisano 16 Luty 200718 l Ładne materiały i fajne szkło tylko ten chrom strasznie ciemny... Patrzę na referki i tam jest jaśniutki ;-P Dawaj dalej!
Napisano 17 Luty 200718 l Autor HXL napisał: Ładne materiały i fajne szkło tylko ten chrom strasznie ciemny... Patrzę na referki i tam jest jaśniutki ;-P Dawaj dalej! Ciezko zeby tutaj był jasniutki jak env prawie cały czarny ;) A dzieki Ci, ze zwróciłeś uwagę, bo przy okazji oglądania tego chromu zauważyłem że mam źle zrobione światło, toteż poprawki naniosłem i materiały nałozyłem :) Jesli nikt nie zgłasza konkretnych zażaleń to tak już zostanie. Pzdr.
Napisano 18 Luty 200718 l Patrzyłem sobie na tą Eclipse i znalazłem takie coś - małe a cieszy jak dobrze zrobione... A ta lampa zdaje się być wporzo. Rzuć pan rendera z karosą bom ciekaw :-P (jak Ci się chce oczywiście) Pozdr.
Napisano 24 Luty 200718 l Autor HXL napisał: Patrzyłem sobie na tą Eclipse i znalazłem takie coś - małe a cieszy jak dobrze zrobione... Juz jest. Dzieki, ++Rep :) HXL napisał: A ta lampa zdaje się być wporzo. Rzuć pan rendera z karosą bom ciekaw :-P Narazie tego nie zrobię, bo znów mam tylko jednego kompa a ten cały czas jest w uzytku. A lampę faktycznie trza troche rozjaśnić, toteż uczynię :) Cały czas coś w modelu klikam, takze praca idzie do przodu :) Zacząłem powoli mierzyć w koła. Felga (troche za mało FG): Pozdrawiam.
Napisano 24 Luty 200718 l Witam ;) Nierówności na aucie być może są spowodowane przez , że mesh smooth leży pod symetry , przełóż mesh smooth's nad symetry. Jeśli się myle to sorki :D Pozdro :)
Napisano 24 Luty 200718 l Bardzo ładna felga :) Czekam na dalsze rendery. Powodzenia życzę... coraz bardziej zaczyna mi się ta bryka podobać he he ;-) PS. Felga wyszła Ci naprawdę wporzo, a tu masz coś jakby Ci się bardzo nudziło... drobnostki, które cieszą (tak jak wcześniej pisałem) - jak ma być ideał to niech będzie ideał: TU :)
Napisano 25 Luty 200718 l Autor ..::Krzysiek M::.. napisał: Witam ;) Nierówności na aucie być może są spowodowane przez , że mesh smooth leży pod symetry , przełóż mesh smooth's nad symetry. Jeśli się myle to sorki :D Witam, witam. To nie to, ale dzieki :) A Ty lepiej zrób dobrze to porshe, bo Cie dariusz wessie. HXL napisał: drobnostki, które cieszą (tak jak wcześniej pisałem) - jak ma być ideał to niech będzie ideał: TU :) Ogromne dzieki. W sumie to mi sie nie nudzi, ale też lubię jak cos jest zrobione dobrze i oj cieszą te drobnostki, cieszą ;) Że render mnie kosztuje sporo czasu, to daje taki jaki jest (zbyt ciemny kolor i nazbyt splaszczony kształt srodkowoge elementu, oraz za słaby bump). Btw. mental ma dziwne problemy z oren-neyar-blinn'em O_o. Pzdr.
Napisano 26 Luty 200718 l Bierznik wygląda okay, ale boczny profil wydaje mi się zbyt płaski... Poprawki felgi - suuuper! Dlatego taka cisza :) Pozdr.
Napisano 26 Luty 200718 l Autor Taką prośbę mam. Jeśli ktoś łaskaw i jest w posiadaniu, to niech podrzuci jakiegos sidewall'a opony goodyear'a. Będę dłużny ;)
Napisano 27 Luty 200718 l sidewalle są ciężkie do zdobycia poszukaj na cg-cars, ale cos mi sie wydaje że będziesz musiał zrobić sam, albo bieżnik od nowa do innego sidewalla
Napisano 27 Luty 200718 l mówisz, masz :) http://www.members.lycos.co.uk/marekrybacki/image/6166-goodyear_original.png
Napisano 27 Luty 200718 l koślawo ktoś tego sidewalla robił bo goodyear eagle 1 powinno być do wewnątrz a nie nazwenątrz :] szukać na cg-cars nie musisz, masz odrazu linka :) http://www.cg-cars.com/forum/gallery/browseimages.php?c=29 a najlepiej to zrób sam, będziesz miał satysfakcje, że nikt nie ma takiego :D
Napisano 27 Luty 200718 l Autor pecet napisał: mówisz, masz :) http://www.members.lycos.co.uk/marekrybacki/image/6166-goodyear_original.png Chwała Ci za to. ++Rep :) cta napisał: koślawo ktoś tego sidewalla robił bo goodyear eagle 1 powinno być do wewnątrz a nie nazwenątrz :] szukać na cg-cars nie musisz, masz odrazu linka :) http://www.cg-cars.com/forum/gallery/browseimages.php?c=29 a najlepiej to zrób sam, będziesz miał satysfakcje, że nikt nie ma takiego :D A i Tobie wielkie dzieki :) Rep+=1. Próbuje robic swoją :) Jak nie wyjdzie to użyje powyższych :D Pozdrawiam Zacnych Ofiarodawców :)
Napisano 1 Marzec 200718 l Autor Witam. Cos stworzyłem i w sumie to i nie widze powodu, żeby sie tym nie podzielic. Zatem sidewall opony Goodyear Eagle F1 gsd3: http://www.ii.uj.edu.pl/~lacha/WIP/sidewall.zip Render z bumpem (nie wiem z kąd te artefakty miejscami, moze przez spot'a): Edit: render 2: Co myślicie?
Napisano 1 Marzec 200718 l salvage napisał: @hkropinski: Ty też nie przesadzaj, może dach wymaga poprawy, ale do wsklęsłości to mu daleko. przepraszam, ale gdzie ja napisalem cokolwiek o dachu?
Napisano 1 Marzec 200718 l Autor hkropinski napisał: przepraszam, ale gdzie ja napisalem cokolwiek o dachu? Wybacz, widac nie byłem w pełni władz umysłowych jak pisałem ten post. Edit: click i juz nie ma.
Napisano 2 Marzec 200718 l Może się czepiam ale dziwnie wygląda sidewall na tym renderze... bardzo niewyraźny i ten materiał jakiś taki... hmm?! sam nie wiem...
Napisano 2 Marzec 200718 l Autor HXL napisał: Może się czepiam ale dziwnie wygląda sidewall na tym renderze... bardzo niewyraźny i ten materiał jakiś taki... hmm?! sam nie wiem... Ja tez nie wiem, sidewall wydaje mi sie znośny, mapowanie tez raczej nie nawala, chociaz z tego przeżyłem dzisiaj wnerwiając sie na viz'a 2007 podczas próby podwójnego uzycia uvw map można by książkę napisać. Teksture nałoze na opone i z głowy, nie bede sie w procedurale bawił, bo to nie ma sensu.
Napisano 5 Marzec 200718 l Autor Czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć jak rozwiązać ten problem w viz 2007? Mianowicie mam moją oponę i próbuje podwójnie zmapować. Bok planarnie, bieżnik cylindrycznie. Niestety zawsze jakby tylko jedno mapowanie działa poprawnie. A robię to tak (w kolejności od dołu): edit poly mesh select uvw map mesh select uvw map Przy czym przysłowiowy szkopuł nie tkwi w map channel ani w id polygonów, bo to sprawdziłem. W maxie 9 działa poprawnie, niestety nie mam go do codziennego użytku. Próbowałem załatwić planarne mapowanie unwrap'em, ale program sie wtedy "wykrzacza". A nie chcę unwrapowac także bieżnika, bo to mordęga przy takiej ilości poly. Dziekuje za ew. pomoc :)
Napisano 5 Marzec 200718 l może będzie pomocne http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=379157&postcount=80.
Napisano 5 Marzec 200718 l Słuchajcie Panowie... po co się męczyć w jakieś podwójne mapowanie, czy coś takiego?! Może to niezbyt profesjonalny sposób, ale ja zawsze dzielę oponkę na dwa elementy. Oddzielny obiekt to bierznik i oddzielny obiekt to sidewall (!) Każdy z osobna można zmapować i kombinować do woli bo nie mają na siebie wpływu... Tak wydaje mi się prościej :) Efekty uzyskane w ten sposób są dla mnie zadowalające... Spróbujcie może też będziecie zadowoleni ?! Pozdrawiam!
Napisano 5 Marzec 200718 l HXL dobrze pisze, też tak robie, po co się męczyć;) a jeśli już chcesz to ja bym to zrobił unwarpem...
Napisano 5 Marzec 200718 l Autor @mentaller: chociaż widziałem podobne, to bardzo fajnie, że coś takiego zrobiłeś :) @HXL: No w ten sposób robiłem światło i w ten sposób już się z tym problemem uporałem. Natomiast nie uważam za przyjemną świadomosci, że coś nie działa a powinno i to nie działa tylko dlatego, ze to jest viz a nie max. @Pecet: Chyba nie mówisz poważnie, żeby unwrapowac bieznik w maxie/vizie... Dziękuje Panom za odzew ;)
Napisano 5 Marzec 200718 l Autor Update. Nie wiem co z tym bumpem, jakies pomysły? FG 200 ; sampling 16 (min=max) ; omni na 0,5 ; plane (output na self-ilum) + AO. Pozdrawiam.
Napisano 6 Marzec 200718 l Autor Zmieniłem trochę sidewall'a no i myslę, że jesli nikt nie będzie miał pomysłu jak poprawic sidewall-bumpa to opona tak juz zostanie. Pzdr.
Napisano 6 Marzec 200718 l Ta ostatnia oponka wygląda dość naturalnie... Znaczy się DOBRZE ;-) Też bym chyba tak zostawił. (Tylko dziwnie się świeci - za bardzo w sensie, ale to może wina oświatlenia :)) Dobra robota salvage Pozdr.
Napisano 6 Marzec 200718 l ... mysle ze nalezy jej sie odrobina zabudzen ;). Chyba ze ma to byc nowka funkiel prosto z myjni :). Pozatym w jakims tam kierunku swiatla podazasz :)
Napisano 6 Marzec 200718 l Wygląda jak by jechała po mokrej drodze ale to tez ma swój urok... i to nawet spory.
Napisano 6 Marzec 200718 l Autor HXL napisał: Ta ostatnia oponka wygląda dość naturalnie... Znaczy się DOBRZE ;-) Też bym chyba tak zostawił. (Tylko dziwnie się świeci - za bardzo w sensie, ale to może wina oświatlenia :)) Dobra robota salvage Dziekuje :) Przesadziłem z ilością fotonów na tym ostatnim renderze, zresztą widać po "podłodze". Z tą dobrą robotą, to bez przesady, posiłkowałem sie tutorialami, ale mam nadzieję, ze usprawiedliwia mnie fakt, iż taki detal opony robię po raz pierwszy. Predator napisał: ... mysle ze nalezy jej sie odrobina zabudzen ;). Chyba ze ma to byc nowka funkiel prosto z myjni :). Pozatym w jakims tam kierunku swiatla podazasz :) Raczej będę się bawił w render studyjny. Na nic wiecej czasu nie starczy szczególnie, że sporo rzeczy jest do roboty o wyższym priorytecie. Oj chciałbym, żeby nie było we mnie "żadnej ciemności" ;) Freedom Fighter napisał: Wygląda jak by jechała po mokrej drodze ale to tez ma swój urok... i to nawet spory. Nie wiem czy to dobrze... może jak kiedys jakąś scenke dorobię :D Dzieki za komentarze, pozdrawiam :)
Napisano 8 Marzec 200718 l Autor Wyklikałem coś (poniżej). Brakuje pewnych detali, ale tego widać raczej nie będzie a w sumie i tak przegiąłem ze szczegółami. Pozdrawiam :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto