Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Panowie i Panie co łaska, poszukajcie błedów i oceńcie com już wyprodukował. Robie materiały i modeling równoczesnie, takze proszę się nie dziwić, że próbuje już ustawienia studyjne.

 

Siatki:

1.jpg

 

 

2.jpg

 

4.jpg

 

3.jpg

 

Studio + materiałki:

studio2.jpg

 

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 95
  • Wyświetleń 10,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja się na autach nie znam ale prócz materiału świateł całość mi się podoba.

Napisano

Lakier rewelka a materiał świateł to na razie prowizorka czy taki zostawisz ?

 

Pozdrawiam,

charlie

Napisano

Whoooaa! Rewelacja! Lakier cudny, klosz lamp... gangsta ;o troche zbyt cocacolowaty ;]

Napisano

Jestem w szoku jak przy tak gęstej siatce wszystko jest takie równe i gładkie.

Powiedział bym cos bardziej konstruktywnego ale nowoczesne fury są mi obce:P

Napisano
  Cytat
Jestem w szoku jak przy tak gęstej siatce wszystko jest takie równe i gładkie

 

wydaje Ci się, np. dach jest wklesly ;] maska niestety tez sie zapadla

 

gdzie Wy widzicie lapmy, ja widze tylko szybke ;]

Napisano

nawet nie pytam dlaczego nie Porsche;). a skoro się zdecydowałeś na Mitsubishi, to dlaczego nie 3000GT? wiesz że stoi takie u mnie w garażu, mógłbym Ci foty na tony wysyłać...:D

mental?

Napisano

Super efekt na renderze Siatka faktycznie strasznie gęsta ale ja jakiś szczególnych nierówności nie widze tym bardziej ,że na renderze ich nie widać...

Napisano
  qba napisał:
wydaje Ci się, np. dach jest wklesly ;] maska niestety tez sie zapadla

To nadaje modelowi realizmu:D

Napisano
  • Autor

@charlie: prowizorka, dokładnie ten sam co szyb.

 

@Freedom Fighter: nie przesadzaj ;)

 

@dariusz: nastepny pod poly idzie porshe :-) Zdecydowałbyś sie na któreś i rzucił referkami, bo te co mi ostatnio dałeś straciłem. Owszem, mental.

 

@3D Extreme: dzieki, ale jeszcze sporo pracy.

 

@pecet: fajnie, że się odezwałeś, czekam na pomoc przy materiałach szczególnie. Jakies konkrety odnosnie lakieru? Narazie nie mam innego pomysłu, co najwyżej pewne drobne poprawki.

 

Dzieki za komentarze.

Pozdrawiam.

Napisano

Siata faktycznie krzywa w niektórych miejscach, ale w końcu jakie to ma znaczenie skoro model jest tam prosty he he :)

Lakier miodzio, ja bym mu dodał jedynie falloffa w reflection gloss. ale nie znam się na mentalu, więc nie wiem czy się da :)

Fajny modelik poza tym. Powodzenia!

Napisano

Witam :)

Super model! :)

Lakier też bardzo fajny :)

Więcej renderów dawaj!! :D

PS lakier to car paint z mentala 3.5??

Napisano
  • Autor

Witam ponownie :)

 

  HXL napisał:

Lakier miodzio, ja bym mu dodał jedynie falloffa w reflection gloss. ale nie znam się na mentalu, więc nie wiem czy się da :)

 

Da się, toteż uczyniłem. Moze niedługo pokusze sie o jakies testy :) Dzieki za podpowiedź :D

 

  patry napisał:

PS lakier to car paint z mentala 3.5??

 

Nie, lakier jest "robiony własnoręcznie".

 

Skończone tylne swiatło:

 

5.jpg

 

A oto efekt dzisiejszych nad meteriałami. Nie jest to koniec prac, ale mam nadzieję, że się wypowiecie czy zmierzam w dobrym kierunku. Klosz dużej okrągłej lampy jeszcze nie ruszony, bo musze mu najpierw bump'a 'namaziać'.

 

front_light.jpg

 

Pozdrawiam.

Napisano

Jak schrzanisz to auto to zabiję ;), Faktycznie coś tam się nierówno odbija na dachu i masce

Napisano
  • Autor
  masater napisał:
Jak schrzanisz to auto to zabiję ;), Faktycznie coś tam się nierówno odbija na dachu i masce

 

Przynajmniej będzie to śmierć na polu walki.

Akurat w rzeczywistych samochodach też tak jest i bynajmniej nie wynika to z jakichs błędów fabrycznych ;)

 

Pzdr.

Napisano

Ładne materiały i fajne szkło tylko ten chrom strasznie ciemny... Patrzę na referki i tam jest jaśniutki ;-P

Dawaj dalej!

Napisano
  • Autor
  HXL napisał:
Ładne materiały i fajne szkło tylko ten chrom strasznie ciemny... Patrzę na referki i tam jest jaśniutki ;-P

Dawaj dalej!

 

Ciezko zeby tutaj był jasniutki jak env prawie cały czarny ;)

A dzieki Ci, ze zwróciłeś uwagę, bo przy okazji oglądania tego chromu zauważyłem że mam źle zrobione światło, toteż poprawki naniosłem i materiały nałozyłem :) Jesli nikt nie zgłasza konkretnych zażaleń to tak już zostanie.

 

front_light2.jpg

 

Pzdr.

Napisano

Patrzyłem sobie na tą Eclipse i znalazłem takie coś - małe a cieszy jak dobrze zrobione... A ta lampa zdaje się być wporzo. Rzuć pan rendera z karosą bom ciekaw :-P (jak Ci się chce oczywiście)

Pozdr.

Napisano
  • Autor
  HXL napisał:
Patrzyłem sobie na tą Eclipse i znalazłem takie coś - małe a cieszy jak dobrze zrobione...

 

Juz jest. Dzieki, ++Rep :)

 

  HXL napisał:

A ta lampa zdaje się być wporzo. Rzuć pan rendera z karosą bom ciekaw :-P

 

Narazie tego nie zrobię, bo znów mam tylko jednego kompa a ten cały czas jest w uzytku. A lampę faktycznie trza troche rozjaśnić, toteż uczynię :)

 

Cały czas coś w modelu klikam, takze praca idzie do przodu :) Zacząłem powoli mierzyć w koła.

 

Felga (troche za mało FG):

 

felga.jpg

 

Pozdrawiam.

Napisano

Witam ;)

 

Nierówności na aucie być może są spowodowane przez , że mesh smooth leży pod symetry , przełóż mesh smooth's nad symetry. Jeśli się myle to sorki :D

 

Pozdro :)

Napisano

Bardzo ładna felga :)

Czekam na dalsze rendery. Powodzenia życzę... coraz bardziej zaczyna mi się ta bryka podobać he he ;-)

 

PS. Felga wyszła Ci naprawdę wporzo, a tu masz coś jakby Ci się bardzo nudziło... drobnostki, które cieszą (tak jak wcześniej pisałem) - jak ma być ideał to niech będzie ideał: TU :)

Napisano
  • Autor
  ..::Krzysiek M::.. napisał:
Witam ;)

Nierówności na aucie być może są spowodowane przez , że mesh smooth leży pod symetry , przełóż mesh smooth's nad symetry. Jeśli się myle to sorki :D

 

Witam, witam. To nie to, ale dzieki :) A Ty lepiej zrób dobrze to porshe, bo Cie dariusz wessie.

 

  HXL napisał:
drobnostki, które cieszą (tak jak wcześniej pisałem) - jak ma być ideał to niech będzie ideał: TU :)

 

Ogromne dzieki. W sumie to mi sie nie nudzi, ale też lubię jak cos jest zrobione dobrze i oj cieszą te drobnostki, cieszą ;)

 

Że render mnie kosztuje sporo czasu, to daje taki jaki jest (zbyt ciemny kolor i nazbyt splaszczony kształt srodkowoge elementu, oraz za słaby bump).

 

Btw. mental ma dziwne problemy z oren-neyar-blinn'em O_o.

 

felga2.jpg

 

Pzdr.

Napisano

Bierznik wygląda okay, ale boczny profil wydaje mi się zbyt płaski...

Poprawki felgi - suuuper! Dlatego taka cisza :)

Pozdr.

Napisano
  • Autor

Taką prośbę mam. Jeśli ktoś łaskaw i jest w posiadaniu, to niech podrzuci jakiegos sidewall'a opony goodyear'a. Będę dłużny ;)

Napisano

sidewalle są ciężkie do zdobycia poszukaj na cg-cars, ale cos mi sie wydaje że będziesz musiał zrobić sam, albo bieżnik od nowa do innego sidewalla

Napisano
  • Autor
  pecet napisał:

 

Chwała Ci za to. ++Rep :)

 

  cta napisał:
koślawo ktoś tego sidewalla robił bo goodyear eagle 1 powinno być do wewnątrz a nie nazwenątrz :]

 

szukać na cg-cars nie musisz, masz odrazu linka :)

http://www.cg-cars.com/forum/gallery/browseimages.php?c=29

 

a najlepiej to zrób sam, będziesz miał satysfakcje, że nikt nie ma takiego :D

 

A i Tobie wielkie dzieki :) Rep+=1.

Próbuje robic swoją :) Jak nie wyjdzie to użyje powyższych :D

 

Pozdrawiam Zacnych Ofiarodawców :)

Napisano
  salvage napisał:
@hkropinski: Ty też nie przesadzaj, może dach wymaga poprawy, ale do wsklęsłości to mu daleko.

 

przepraszam, ale gdzie ja napisalem cokolwiek o dachu?

Napisano
  • Autor
  hkropinski napisał:
przepraszam, ale gdzie ja napisalem cokolwiek o dachu?

 

Wybacz, widac nie byłem w pełni władz umysłowych jak pisałem ten post.

 

Edit: click i juz nie ma.

Napisano

Może się czepiam ale dziwnie wygląda sidewall na tym renderze... bardzo niewyraźny i ten materiał jakiś taki... hmm?! sam nie wiem...

Napisano
  • Autor
  HXL napisał:
Może się czepiam ale dziwnie wygląda sidewall na tym renderze... bardzo niewyraźny i ten materiał jakiś taki... hmm?! sam nie wiem...

 

Ja tez nie wiem, sidewall wydaje mi sie znośny, mapowanie tez raczej nie nawala, chociaz z tego przeżyłem dzisiaj wnerwiając sie na viz'a 2007 podczas próby podwójnego uzycia uvw map można by książkę napisać. Teksture nałoze na opone i z głowy, nie bede sie w procedurale bawił, bo to nie ma sensu.

Napisano
  • Autor

Czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć jak rozwiązać ten problem w viz 2007? Mianowicie mam moją oponę i próbuje podwójnie zmapować. Bok planarnie, bieżnik cylindrycznie. Niestety zawsze jakby tylko jedno mapowanie działa poprawnie. A robię to tak (w kolejności od dołu):

 

edit poly

mesh select

uvw map

mesh select

uvw map

 

Przy czym przysłowiowy szkopuł nie tkwi w map channel ani w id polygonów, bo to sprawdziłem.

W maxie 9 działa poprawnie, niestety nie mam go do codziennego użytku. Próbowałem załatwić planarne mapowanie unwrap'em, ale program sie wtedy "wykrzacza". A nie chcę unwrapowac także bieżnika, bo to mordęga przy takiej ilości poly.

 

Dziekuje za ew. pomoc :)

Napisano

Słuchajcie Panowie... po co się męczyć w jakieś podwójne mapowanie, czy coś takiego?! Może to niezbyt profesjonalny sposób, ale ja zawsze dzielę oponkę na dwa elementy. Oddzielny obiekt to bierznik i oddzielny obiekt to sidewall (!) Każdy z osobna można zmapować i kombinować do woli bo nie mają na siebie wpływu... Tak wydaje mi się prościej :) Efekty uzyskane w ten sposób są dla mnie zadowalające... Spróbujcie może też będziecie zadowoleni ?! Pozdrawiam!

Napisano

HXL dobrze pisze, też tak robie, po co się męczyć;) a jeśli już chcesz to ja bym to zrobił unwarpem...

Napisano
  • Autor

@mentaller: chociaż widziałem podobne, to bardzo fajnie, że coś takiego zrobiłeś :)

 

@HXL: No w ten sposób robiłem światło i w ten sposób już się z tym problemem uporałem. Natomiast nie uważam za przyjemną świadomosci, że coś nie działa a powinno i to nie działa tylko dlatego, ze to jest viz a nie max.

 

@Pecet: Chyba nie mówisz poważnie, żeby unwrapowac bieznik w maxie/vizie...

 

Dziękuje Panom za odzew ;)

Napisano
  • Autor

Update. Nie wiem co z tym bumpem, jakies pomysły?

FG 200 ; sampling 16 (min=max) ; omni na 0,5 ; plane (output na self-ilum) + AO.

 

opona4.jpg

 

Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

Zmieniłem trochę sidewall'a no i myslę, że jesli nikt nie będzie miał pomysłu jak poprawic sidewall-bumpa to opona tak juz zostanie.

 

opona6.jpg

 

Pzdr.

Napisano

Ta ostatnia oponka wygląda dość naturalnie... Znaczy się DOBRZE ;-) Też bym chyba tak zostawił. (Tylko dziwnie się świeci - za bardzo w sensie, ale to może wina oświatlenia :))

Dobra robota salvage

Pozdr.

Napisano

... mysle ze nalezy jej sie odrobina zabudzen ;). Chyba ze ma to byc nowka funkiel prosto z myjni :). Pozatym w jakims tam kierunku swiatla podazasz :)

Napisano

Wygląda jak by jechała po mokrej drodze ale to tez ma swój urok... i to nawet spory.

Napisano
  • Autor
  HXL napisał:
Ta ostatnia oponka wygląda dość naturalnie... Znaczy się DOBRZE ;-) Też bym chyba tak zostawił. (Tylko dziwnie się świeci - za bardzo w sensie, ale to może wina oświatlenia :))

Dobra robota salvage

 

Dziekuje :) Przesadziłem z ilością fotonów na tym ostatnim renderze, zresztą widać po "podłodze". Z tą dobrą robotą, to bez przesady, posiłkowałem sie tutorialami, ale mam nadzieję, ze usprawiedliwia mnie fakt, iż taki detal opony robię po raz pierwszy.

 

  Predator napisał:
... mysle ze nalezy jej sie odrobina zabudzen ;). Chyba ze ma to byc nowka funkiel prosto z myjni :). Pozatym w jakims tam kierunku swiatla podazasz :)

 

Raczej będę się bawił w render studyjny. Na nic wiecej czasu nie starczy szczególnie, że sporo rzeczy jest do roboty o wyższym priorytecie. Oj chciałbym, żeby nie było we mnie "żadnej ciemności" ;)

 

  Freedom Fighter napisał:
Wygląda jak by jechała po mokrej drodze ale to tez ma swój urok... i to nawet spory.

 

Nie wiem czy to dobrze... może jak kiedys jakąś scenke dorobię :D

 

Dzieki za komentarze, pozdrawiam :)

Napisano
  • Autor

Wyklikałem coś (poniżej). Brakuje pewnych detali, ale tego widać raczej nie będzie a w sumie i tak przegiąłem ze szczegółami. Pozdrawiam :)

 

brake.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności