Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Ok więc zaczynamy, na razie taki model który zrobiłem w wingsie, wings okazuje się bardzo wygodnym narzędziem do modelowania, gdyby nie tylko to zamknięcie bryły to było by super.

Robie model starego samochodu , ruiny, bez kół będzie itd...

Przed chwilą podłubałem trochę przy modelu w zdrowym stanie, później mam zamiar popsuć, połamać, powyginać blachę :)

Screeny:

zrzutekranuca1.th.pngzrzutekranu1kl0.th.png

 

 

EDIT: Przeniosłem wątek z minibitwy, ponieważ chcę ukończyć ten model

  • Odpowiedzi 45
  • Wyświetleń 6,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Shalivan - thx, takich fotek właśnie poszukuje, jeśli znajdziesz jeszcze jakieś przez przypadek to daj znać.

Do tego modelu mam zamiar lepiej się przyłożyć i przy okazji pokazać co na prawdę potrafię bo ostatnio w większości chały trochę pokazałem.

ziomuś - dzięki, a teraz i Ty poka co masz zamiar zrobić :)

KLICEK - mogę zagadać na komunikatora i zadać kilka pytań w sprawie wingsa?

 

Napisano

Adreni - heh, na razie mam sporo czasu na planowanie, bo w pt egzamin i muszę się skoncentrować na nauce :) No ale już kilka pomysłów mam, nie będę zdradzał bo są takie zarąbiste że na pewno ktoś je podkradnie ;) hehe

Napisano
  • Autor

Miałem chwilkę wolnego czasu i poprawiłem model, jeszcze przybędzie detal w postaci resztek lamp, oberwanych klamek itd, ale to już zrobię w maxie, będzie wygodniej, a przy okazji mapowanie ruszy.

zrzutekranuwj7.th.png

Szyb oczywiście nie będzie, tylko tutaj WIngs mnie ograniczył w tej kwestii więc narazie je widać.

Napisano

o kolejny fajny model! :D robiłem chyba kiedys podobny, nie ciekawie sie go modeluje co? :D

Napisano
  • Autor

nie chodzi o lenistwo, muszę tylko do 15 marca zaliczyć polski żeby mnie do matury dopuściła kobieta :/ :/ :/ a model skończe na pewno ale ...kiedyś, teraz się nie wyrobię

Napisano
  • Autor

Postanowiłem dokończyć obiekt.

To co dzisiaj w przerwie w "nauce" do matury zmapowałem. :)

renderoz4.th.jpgrender2nt3.th.jpg

 

Edit:

Poraszek - dzięki (wczoraj było) :)

 

Szczegóły w rodzaju modelowanych dodatków (koła, lampy itp), mam zamiar pododawać jak otexturuje podstawową bryłę samochodu.

Napisano
  • Autor

Po napisaniu Polskiego podłubalem troszkę przy texturce, na razie brak szczegółów, jak widać ciapato jest.

Czy w dobrą stronę idę z tym? :/

renderqr1.th.jpg

Napisano

Nadkole (a może błotnik) po stronie pasażera wygląda fajnie. Natomiast drzwi, maska, dach wyglądają jakby płonęły. Może to kwestia oświetlenia, ale warto zwrócić uwagę.

Napisano
sorry dopiero teraz zauwazylem :) no pewnie ze mozesz, no po to sa komunikatory zeby sobie pogadac ;)

 

o ile Klicek bedzie i bedzie chciał gadac...bo mnie unika ostatnio!:(

Napisano
  • Autor

Texture robie od nowa, w inny sposób przedstawię rdze, później pokaże co i jak :P

Napisano
  • Autor

Popaćkałem się jeszcze kawałek... Chyba zostanę przy zielonej wersji "nadwozia"

 

05052007000314gd4.th.jpg

myślałem jeszcze nad taką :P

05052007000041it1.th.jpg

inne perspektywy:

05052007000536zg7.th.jpg05052007000633xz2.th.jpg05052007000734wc9.th.jpg

 

Nie byłbym sobą gdybym rendera nie zrobił :P

rendersr5.th.jpg

Gdy skończe z diff planuje zabrać się za speculara, normalke i alphe, bo co by to była za rdza gdyby blachu nie były dziurawe :P

Napisano

model ok ale textury juz mniej, robisz free styl czy bazujesz na jakis refkach? jesli to 1 to proponuje to drugie, przyspieszy Ci proces powstania textury jesli będziesz mial kilka refek pordzewialych gratów, brakuje jakis zarysowan ostrzejszych laczen rdzy z kolorem nadwozia za bardzo to jest rozmyte, przydaloby sie troche podcieniowac zeby nie bylo tak płasko,

Napisano

moglbys tez nazucic jakas ciekawa dirt mape i jak klicek napisal specyficzne peknieca i bedzie good. A skill rosnie:)

Napisano
  • Autor

Aby odpocząć od diff, podłubałem alphe.

render3hg6.th.jpgrender4ag9.th.jpgrenderip9.th.jpgrender2sj7.th.jpg

 

EDIT-

rendercb7.th.jpg

Zostaje przy tym kolorze :)

Napisano

coraz lepiej to wyglada:) pobaw sie jeszcze troche z detalami i powinno byc naprawde cool. Tak apropo a probowales jeszcze jakies inne wersje kolorystyczne procz tego bialego i brudnego zoltego?

Napisano
  • Autor

No właśnie z kolorem nie potrafię się zdecydować :P

Proponujesz jakąś? :)

(poprawiłem kawałek dirtmapy więc i biały zapodaje)

renderqe5.th.jpgrender2kv0.th.jpgrender3dn0.th.jpgrender4hz5.th.jpg

Zapomniałbym dodać, że do modelu samego nadwozia dojdą jeszcze różne pierdółki w postaci lamp, tablicy rejestracyjnej itp

Napisano

najbardziej podoba mi sie biały, pozniej ten 1, następny niebieski choc kolor ma zbyt intensywny mógłby być bardzieje spłowialy, czerwony jest nie bardzo, ogólnie nabrało to ładnych kształtów

Napisano

Super to teraz wygląda. A nawet bardziej, nie mógłbym się zdecydować na to, którą wybrać wersję, takie to fajne :P

Napisano

Ja bym dał totalną demolke autka... Tak przerdzewiały że mało co lakieru zostało, nawet dziurki porobić...

No ale czeam na końcowy efekt...

Napisano

Yep bialy najlepszy, trzymaj sie go.

Coraz lepiej ci ida texturki ... pamietam rok temu .... hehe. Tak trzymaj.

Napisano

A może spróbuj z szarym? Jak np tutaj.

 

 

clipboard01ru2.jpg

 

Do tego przyciemnij środek i wrzuć jakieś śmieci, żeby nie wyglądał jak wydmuszka :)

Napisano

mi sie w kolejnosci podobaja bialy:) a nastepnie równo pierwszy i ten niebieski:)

Napisano
  • Autor

Ok więc zostaje przy białym, ten cały kontrast mi jakoś podchodzi :)

mario don - Ciesze się, że się podoba :)

veri_jr - dzięki, staram się :) też ciężko było mi się zdecydować

Por@szek - Dawno nie robiłem texturek, uczę się i ćwiczę skilla :)

moskiller - Wielkie dzięki za wszystkie porady itp, wiesz, że się staram ;)

Dzięki wszystkim za komentarze, sam się dziwie, że to tak zaczyna wyglądać, nie myślałem, że tak potrafię. jednocześnie wiem, że słaby jestem więc staram się ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć.

Mam taki dziwny nałóg na częste dawanie screenów...

renderde8.th.jpg

 

Ok trzeba spać, bo jutro maturka z angielskiego ;)

Napisano

wow super wyglada

mozna by cos jeszcze z tymi lampami zrobic

powodzenia na maturce :D:P

Napisano

mi też nie do końca podchodzi, tzn taka zbyt ostra, troszkę bym ją zmatowił(?) - mam 2 z polskiego :D - a nienaruszony lakier troszkę bym wytarł, popatrz na przednie nadkole i dach w załączniku w Twoim wątku

Napisano
  • Autor

Textura taka zostanie, tzn nie będę jej już drastycznie zmieniał, może przybrudzę tu i ówdzie ;)

Porobiłem troszkę gratów, to jeszcze oczywiście nie koniec :)

05102007194440vq6.th.jpg

Napisano

za duzo napakales tej rdzy...a lakier lsniacy nadal.....przednia opona taka jakas pokraczna! a te drzwi to co? wisza? Najlepiej wyglada gril!

Napisano

Ktoś wcześniej napisał byś zrobił coś z wnętrzem, przychylam się do tego. Może ciemniej? Albo jakieś otwory po śrubach, ślady klejenia jakiejś podsufitki itp.? No i powoli jedziesz z wyposażeniem jak widzę. "Poobgryzaj" trochę siedzenia ;)

 

Co do kół, to co najmniej dwa pozostawiłbym bez opon, może któreś nawet felgi pozbawić?

Napisano
  • Autor

I tutaj mam pytanie:

Jak zaciemnić środek? Modelować cały środek, wszystkie ścianki? Czy najbardziej widoczne miejsca np wewnętrzna strona drzwi itp?

Wiszącą podsufitkę wymodeluje.

Bruneq - Drzwi są oparte o autko, może jeszcze je inaczej ustawie, zobaczy się

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności