Skocz do zawartości

[INNE] Lekcje zbrusha ... [zbrush]


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 271
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ok jednak moge seedowac :) spoko zrarowałes tak samo jak ja - pewnie winrarem z ustawieniem na "najlepsza kompresja" sa te same pliki i wysylam :)

 

pozdrawiam

Napisano

sie seeduje sie.

ja wrzucam przez KLICKA spakowane.

jak ktos sciagnie to niech da znac czy dziala, bo nie jestem pewien czy winrar zawsze tak samo pakuje

Napisano (edytowane)

Lekcja 9: Alien : Detale

co w wideo ? :

 

- poprawki

- detal nad oczami

- detal przy uchu

- poprawa glowy

 

zbrush_lesson9_dowatku.jpg

Edytowane przez KLICEK
Napisano

Bigi - limit 100 gb pekł- staram sie wrzucic na nielimitowany ftp ;(

 

btw ktora czesc probowales zassac ? postaram sie wrzucic

Napisano

nie dzialaja te z futrzaki.pl (7 i 8). 9 idzie bezproblemowo, torrent tez dziala, w ogole kawal dobrej roboty, uhahac sie przy tym mozna, twoj engleze jest przemocny:) ale bardzo fajne i pomocne filmiki.

 

A jak i czym to się ssa osobno pliki z jednego torrenta? bo ja niezyciowy i opera mi za sciagacz btow robi:)

Gość zenek
Napisano

ludziska a czemu nie wrzucicie tego na RapidShare ? Zero limitu, maksymalny transfer.

Ale jest w tym wszystkim maly "myk" ;)

Tylko urzytkownicy neostrady maga pobierac pliki jeden po drugim bo potrzebne jest zmienne IP, podsumowujac po pobraniu z Rapida wylaczasz neostrade i wlaczasz ja zpowrotem i jum masz inne IP i "zassysasz" dalej :)

Nieradze stosowac serwerow proxy ani innych "hide ip" - spowalniaja transfer.

For example :P

Napisano

...odliczam minuty do konca "pracy" coby w zaciszu domowym zapoznac sie z twoja tworczoscia Klicek :D -post bez screenshotow a zachwyt wielki ze nie pozostaje mi nic innego jak 14400...14399...14398...

Napisano

Nikt juz nie zasysa z torrenta - nic dziwnego - dla porzadku jedynie powiem ze przestaje seedowac bo nie ma to sensu dalej.

 

Klicek - 10 on his way? :D

Modelik bardzo mi sie podoba choc zaczyna byc przegiecie "babelkowaty" wlasnie.. Babelki wokol oczu, babelki wokol uszu... Taaak sie czepiam tylko ;)

Napisano

troche tak, ale to skutek robienia bez conceptu, wiec czekalem az tak ktos napisze :) to jest znak ze czas konczyc :), ale ogolnie jestem bardzo zadowolny z modelu

 

10 nie narazie nie, bo i tak nie mial bym gdzie wrzucic ;)

Napisano

@Klicek - jest sobie taki pan - Kerry Gammil. Ten pan narysowal mase komiksow i rysowal sporo konceptow do filmow. W ksiazeczce jego o wiele znaczacym tytule "Drawing monsters & heroes for film & comics" sa podobne koncepty do twojego. Nie pisze tego dlatego ze posadzam cie o kopiowanie pomyslow - po prostu szacun za swiatowa klase ;) Tylko juz nie dodawaj babelkow - za to stary - ta pofaldowana skora rzadzi. I kregoslupek ;)

 

@Bartus. Tak postraszylem z tym nie seeduje - jeszcze troche tam beda. powiedzmy dzien dwa. Jak bylo w starej reklamie: "sproboj, a zobaczysz!" :D

Napisano

w tych tutorialach bardziej chodzi o pokazanie narzedzi oraz zeby niektorzy mogli zobaczyc jak skulptuja inni, mi czesto brakuje takich tutoriali. Wiesz nie karze wam robic tych bąbelków:) Co do Kerry'ego Gammil'ego (nie znam go, wstydze sie, bo pewnie to ktos znany wiec wybacz to nie z zadufania w sobie) to ciezka sprawa google nie wypluwa nic z jego tworczosci (oprocz okladek komiksow) wiec nie moge nic wiecej na ten temat powiedziec, poprostu staram sie dziubac i tyle :)

 

Nie jest łatwo, zrobić cos sensownego chcac pokazac wszystkie mozliwosci w czasie 30 min na odcinek oraz wlaczone nagrywanie czesto nie ma miejsca na pomylke hehe i tak dalej, no i dlatego troche nieprzemyslanego detalu wychodzi, ale pamietajcie o tym ze wy nie musicie tak robic, robcie po swojemu i na pewno wyjdzie lepiej :)

 

 

Niech moc bedzie z wami :)

 

Linki powinny działać, postaram sie dodać jakis mirrorek jeszcze :)

Napisano

Nie sadze by wyszlo mi lepiej ;) Ale powiedzialem Ci to bo sam mowisz w tutorialu zeby dac znac jak cos nie pasuje - generalnie to jak dotad najlepszy tutorial do modelowania jak dla mnie. Tylko pokaz kiedys bardziej ludzkie ucho i nos i jestes gosc ;)

 

Co do tego pana to tu jest jego stronka - wyskoczyla pierwsza po wpisaniu w googla ;)

http://www.kerrygammill.com/

Napisano

Nezumi hehe zle zrozumiales, nigdzie nie napisalem "idz zrob lepiej":) Po prostu chodzi o to ze jak uwazacie ze w modelu cos wam sie nie podoba, to nie robcie tak jak ja i tyle, wasz model wam sie musi podobac :)

 

Co do noska i ucha to tak jak mowilem, na koniec jak uda sie skonczyc ta glowke jakos sensownie (albo i nie :) ) to podrzuce jeszcze video jak wymodelowac nołs and ir ;D

 

co do strony "Kerry Gammill" swietny zbior inspiracji ! dzieki ja szukalem przez "Grafike" frazy "Kerry Gammil." hehe

Napisano

ja generalnie staram sie zmodelowac lepek czlowieka a u ciebie podpatruje tylko techniki - przyznasz ze to http://img150.imageshack.us/my.php?image=hweq5.jpg nie przypomina zupelnie aliena (a jesli tak to znaczy ze poleglem hahahahah. No ok, juz wiem ze ma alieniasta glowe :P ale jestem podczas gruntownych zmian - PRZEZ CIEBIE i te twoje tutoriale :D).

Moja zmora jest jednak mapowanie zeby sobie teksturke namalowac i dodanie normal mapy czy jak se tam to g....o nazywa :D Towarzyszu - pomozecie? ;)

Napisano

spoko głowka jest ok :) na Twoim miejscu bym otowrzył watek w wipie i ludzie by pomogli ew. powiedzili co poprawic :) narazie to ucho rzuca sie w oczy, ale bryla jest ok

 

spoko o mapowaniu bedzie juz odcinku 11, a odcinek 10 posklejam i postaram sie jakos do weekendu skonczyć główkę pokazac i obmowić co zrobiłem.

Napisano

jak poprawie i poteksturuje to wrzuce - tam bedzie jeszcze zbroja, mam nadzieje ze jakos wlosy dojda... troche sie bedzie dzialo tak ze... Czekam na te odcinki nowe jak na zbawienie :D

Napisano

O Koleś... Dzięki sary :)

Ostro dajesz z tymi tutkami :) THX

 

Pozdro!!

Gość Marioza
Napisano

no to poraz kolejny pojechałeś Klicek po całości, tutorialki superaśne, sam się z nich dowiedziałem sporo głownie o displacment map, a nie miałem o tym zielonego pojęcia,tak przy okazji się zapytam czy jest mozliwosc w zbrushu wypalenia normala z modelu hipoly, ktory składa się z dwóch elemntów będących jednak jednym obiektem, dla jednolementowego modelu low poly tak aby miejsce połaczenia dówch elmentów na normal mapie nie było takie poszarpane, króto mówiąc czy jest w zbrushu cos takiego jak w maxowy globalsampler lub inny pozwalający wygładzić krawędzie, inna jeszcze sprawa to taka ze jesli nachodzą na siebie dwa elemnty to praktycznie zawsze narmal mapa jest niepełna czyli część modelu zachodzącego na drugi nie jest uwzględniona na niej, troche zawiłe ;)

Napisano

Dzieki chlopaki :)

 

Reanimator ehehe jakos sobie poradze i uciułam te kilka złoty na nowa ;)))

 

Mario jasne ze sie da palic normy z kilku obiektow naraz, poprostu musza byc zatachowane i miec rozne pola na jednym uv dzieki czemu mozesz wejsc w polygrupy i kliknac "uv groups" wchodzisz do zet mappera i w expert pass 2 - dajesz ostatnie "post proces seam overpaint" na maxa, wtedy nie ma na normie zadnych twartych przejsc na uv :)

Napisano

heh, należy się wręcz "złota myszka"

 

Klicek, normalnie w gnomonie dałbyś rade;] wszystko co chciałem sie dowiedzieć u ciebie znalazłem.Gratuluje talentu

ps.fajne byłyby takie tutki dla mudboxa

Napisano

Jeszcze nie grzebalem w mudboxie ale mysle ze jak opanujesz technike rzezbienia to pozniej juz tylko sprawa preferencji i przyzwyczajenia. Kurde - osobiscie nie moge sie doczekac Zbrusha 2.5 choc i tak w 2 mam jedszcze sporo do nauczenia sie.

Napisano
dla mnie w sumie najwieksza bolaczka z brusha 2.0 jest tak naprawde brak perspectiv view

 

nie wiem czy o to ci chodzi... ale zobacz tak: wylacz EDIT, wlacz ROTATE, wejdz do zakladki DRAW i tam czeka na ciebie guziczek z napisem PERSP

Napisano

z tego co sie orientuje:) to zb2.5 nie bedzie "przełomem" jakim była wersja 2.0 dodadza kilka ficzerow troche oszczednosci na ramie, no i zoptymalizuja to tak zeby mozna było duzo duzo duzo poly robic bez przycinek :) i takie tam, lajery i multiobiekty czyli to co ma juz mudbox + extrakty.

 

Wszystko to mozna było zobaczyc kilka miesiecy temu na filmikach ktore wypuscil pixologic.

 

Co do wideotutkow do mudobxa, nie wiem poprostu co tam mozna by było tlumaczyc program jest prosty i to jego potega ;] (albo i nie)

Napisano

widzialem te filmik - nieeezle. Optymalizacja to dla mnie duuuuza rzecz mimo wszystko. Poza tym mam idiotyczna i bezsensowna manie checi posiadania najnowszych wersji :/ Glupie bo nie umiem masy rzeczy w Zbrushu2 :/

A z normal mapami jak jest w mudboxie - tez daje rade pod tym wzgledem? Z ciekawosci - polubilem Zbrusha bardzo :D.

Gość Marioza
Napisano

heja Klicek dzięki za odpowiedź, muszę temu się przyjzeć, bo odkąd mnie nauczyłeś podstaw to bardzej nie zagłebiałem się w te wszysktie pstryczki ;) głowka z ostaniego tuta świetna , ogolnie poznałem kilka nowych patnetów z którymi musze sie równiez zapoznać i przyłączam się do podziękwań,

Napisano

wielkie dzieki za tutki:) na prawde duzo mi pomogly, mam tylko problem z 6 czescia, jakies haslo i login trzeba podac, da sie to jakos jeszcze sciagnac?

Napisano

tak w pierwszym poscie masz mirrora, sciagnij tuta zmien rozszerzenie z .txt na .rar w windows commanderze i rozpakuj

 

Mario od dluzszego czasu nie wypalam juz normali w maxie, NIE CHCE mi sie ustawiac cage, robię projekcje wrzucam do zbrusha model HI poly (robiony w wingsie czy gdzie kolwiek idzien) wczytuje model low i wypalam norma ktorego jakosc nie odbiega od maxowego wypalenia ;)

 

ale to wszystko juz w czesci 11, narazie mysle co by tu jeszcze dodac do modelu

Napisano

Piękna praca Klicek :)

Byłbym szczęśliwy gdyby ktoś z Was udostępnił nr. 2,3,6 bo nie mogę zassać.

Tutki prowadzone świetnie i z jajem.

Pozdrawiam i dziękuję

Napisano

DarCon w pierwszym poscie, wszystkie mirrory działaj, przypominam zmieniajcie txt na rar i rozpakowujcie, to chodzi o to zeby admin nie usunał tych tutoriali :)

Napisano

Renual - Z "niedoczekaniem"? Czyli ze jak?

Wyjechalem z Polski kawalek czasu temu ale chyba az tak sie jezyk nie zmienil zebym nie rozumial, nie? :D

Napisano

KLICEK i cala reszta "zbruszowiczow"! Dodalem wlasnie newsa do poczekalni - 15 maja ma miejsce premiera windowsowej wersji Zbrush 3!

Tutaj jest wiecej na ten temat

 

http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=042491

 

Jest tez filmek, ktory ogladalem krzyczac [tu znalazly sie przeklenstwa wypowiedziane pod wplywem jak najbardziej pozytywnych jednak emocji :D]

Nie wiem czy tylko ja tak uwielbiam Zbrusha czy tez to co ci ludzie wyprawiaja z tym programem jest niesamowite po prostu...

Napisano (edytowane)

Lekcja 10 : Alien : Koniec

 

co w wideo ? :

 

- poprawki bryly

- dodawanie detalu

- modelowanie zyły i zmarszczek

- mapowanie zbrush >wings3d > zbrush - poprawki 3dsmax

- wprowadzenie do projection mastera

- opis najwazniejszych brushy

- tworzenie mapy bump do wykorzystania przy disp i normie

 

 

zbrush_lesson10.jpg

Edytowane przez KLICEK
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności