Skocz do zawartości

[INNE] Lekcje zbrusha ... [zbrush]


KLICEK

Rekomendowane odpowiedzi

Alleluja - mapowanie ;)

Ale co dalej? Czy KONIEC oznacza juz KONIEC czy dowalisz jeszcze jakies cus - powiedzmy te obiecane uszy i nos (bardziej ludzkie ;) )

 

Wielkie dzieki za wlozona mase pracy i za swetne tutoriale z undergroundowym "feelingiem" :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 271
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Bartus może to coś z twoim packerem albo nie zładowało się do końca, bo ja wczoraj zładowałam wszystkie i wszystkie działają. (oprócz 2, tego nie ładowałam)

może musisz zainstalować packer do rara (np. winrar)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KLICEK

jak patrzylem w wip ie gdzie robiles spider man a to robiles najpierw model low poly, pewnie niepozbawiony trojkatow;), a pozniej model high poly ?, model high poly byl robiony z tej bazy low poly wczesniej ? , jak to rozwiazales bo wrzucenie modelu z trojkatami do z brusha wydaje mi sie troche klopotliwe,

ciekaw jestem jak optymalnie sobie organizujesz prace przy takim modelu?, tzn co robisz najpierw co potem, wydaje mi sie ze w tutkach prezentujesz troche inna metode, tzn z glowy high poly masz zamiar zrobic glowe low poly a potem na to nalozyc normal mape, a moze to tylko moje subiektywne odczucie, moze robiles spider man a calkiem podobna metoda, jesli chce ci sie jescze robic jakies tutki a rozumiem ze to moze byc troche meczace to mozesz zrobic taki jak powstaje taki model do gry wlasnie, cos jak spider man, czy robocop, zrobienie tlowia czlowieka w wingsie tez bylo by fajne

ale to wiesz takie moje luzne pomysly ;) bo i tak juz zrobiles kawal dobrej roboty

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ziomus LOL :D

 

luk4sz - w pierwszym poscie masz wszystkie dzialajace linki :)

 

Lekcja 11 : Normalmapping

 

co w wideo ? :

 

- tworzenie normalmapy za pomoca zmmapera z detalem z bitmapy

- omowinie najwazniejszych opcji zimapera

- tworzenie lowpoly w wings3d

- wypalanie detalu z modelu hi na low za pomoca zmappera

 

 

 

zbrush_lesson11.jpg

Edytowane przez KLICEK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UUUU na to czekalem :D Niezle - juz ci nie bede slodzil bo sie w jakas primadonne zamienisz i bedzie slabizna...

Jedno ALE. ALE czemu w tym "superprogramie" Wings a nie w Maxie? :/

A tak dla odmiany ponarzekam a nie ze wszystko super :P ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jonasz za niesubordynacjie i nie chwalenie Klicka

 

Klicek ...czy wypalanie mapy Difuse w ZBrobi sie tak samo jak Normalke?Chodzi o to zeby narysowac mapke pod zbrusha w photoshopie...chyba ze to w 12 czesci bedzie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli rysujesz, difius to tak jak bump, tylko poprostu zamiasts malowac w cieniach szarosci to rysujesz koloru i nie wlaczasz materialu do bumpa to wszystko :) texture exportujesz z zakldki "texture" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej dzieki Streaker spoko na pewno sie przyda :)

 

chlopaki dajcie troche czasu musze sie uporac z kilkoma rzeczami, tak wiec do 20 jestem wykluczony w zasadzie z bycia na forum, jak tylko bede mial chwile to nagram zalegla czesci :)

 

edit :

 

Ok nagralem to co powinienem juz dawno :)

 

milego sciagania :

 

 

Lekcja 12 : Disp rendering

co w wideo ? :

 

- omowienie mdp2

- wypalenie dispa

- export modelu

- pokazanie jak obliczyc alpha depth factor

- render displacemntu za pomoca vreja i finalrender

 

zbrush_lesson12.jpg

Edytowane przez KLICEK
  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super :) w prosty sposób pokazujesz coś do czego trzeba jakiś czas dochodzić kminić czytać tutoriale i tak dalej:)

ps.ten multi disp2 mi sie nie chce odpalic:D [kiedys działał a teraz problemy ale spoko]

pozdro i dzięki:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj tak - pomimo ze wciaz musze pracowac nad swoimi umiejetnosciami i ktos moglby powiedziec ze po co mi nowa wersja jak nie znam doskonale poprzedniej, to jednak wiele opcji z 3ki zwyczajnie ulatwia prace. Juz niecaly miesiac zostal... Podrzuc ucho i w koncu nagram sobie to na plytke razem hahaha :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wielkie dzieki KLICEK za te tuty. glownie siedze w 2d, ale bardzo zainteresowal mnie zbrush a twoje tutki sa bardzo dobre i pomagaja w obsludze tego jakze swietnego programu :D tylko mam jedna prosbe, pokazalbys jeszcze w tutku jak zrobic jakas fajna texturke, zeby ta postac nie byla takim modelikiem tylko juz jak jakis fajny kolorowy ufok :D na zakonczenie serii :D

a potem poslac do GNOMONA i sprzedawac DVD :D hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce narzekac ale to juz 24ty :D:D:D a tu newsa niet. Czekam na zakonczenie sagi z niecierpliwosia podobna tej z jaka czekam na odpowiedz w sprawie wizy do Kanady :)

 

[edit] 27 a tu nic - chyba nagram to co jest - dzieki Klicek! kawal swietnej roboty odwaliles!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za Renualem - Klicek - dzieki twoim tutkom przekonalem sie do Wingsa (******** program!), usta moich postaci wygladaja jak usta nie jak nie przymierzajac cipka w poziomie... Jak znajdziesz czas - mozesz cos wymeczyc pod Zbrusha3.

 

Przy okazji - czy KTOKOLWIEK widzial gdzies tutorial lub sam wie jak wykorzystac cos co w filmiku reklamujacym bylo pokazane jako "concept sculpting"? Bede BARDZO wdzieczny za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc

kurcze nie moge sciagnac od lekcji nr 4 w dol nic

pomozcie :] moze ktos to udostepnic ??

Klicku lub jak ty moze bedzisz mial czas to cos tam z tym zrobisz

bardzo dziekuje :]

bo wypalanie normala itp bardzo by soe mi przydalo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności