Gość Marioza Napisano 18 Lipiec 2007 Napisano 18 Lipiec 2007 no Kuba postarałeś się wygląda czadowo, jest kilka drobnych manakamentów ale to są drobiazgi natury kosmetycznej
Levus Napisano 18 Lipiec 2007 Napisano 18 Lipiec 2007 Kuba, coraz lepiej Ci idzie! Musisz bardziej panować nad texturą, znaczy niech wszystko co się znajduje na niej, ma sens i zastosowanie. Spodnie i koszula sprawiają wrażenie nieco naciapanych, wykonanych z tkaniny i bliżej nieokreślonej strukturze. Zauważyłem cień od szelek, jeśli jest on namalowany, to raczej nie na miejscu jest puszczenie go z boku, prędzej z góry lub ustaw parametr distance na 0, tak żeby delikatnie rysował się z każdej strony obiektu. Walcz ze sztucznościa, więcej luzu!:) Pozdrawiam!
Kuba Napisano 18 Lipiec 2007 Napisano 18 Lipiec 2007 ledyr, Lewus - dzięki mario - dzięki² Następnym razem postaram się popełnić mniej błędów :)
Tony M. Napisano 18 Lipiec 2007 Napisano 18 Lipiec 2007 Kuba_ fajny model, jak będzie w CoD to zarzuć screeny jak wygląda w silniku... A ja zapodaje WIPa tekstury dla mojego MIG21 z minibitwy, niestety nie wyrobiłem się na czas i teraz go powoli kończę.. na fotosik.pl kliknij na obrazku aby powiększyć
ofca Napisano 19 Lipiec 2007 Napisano 19 Lipiec 2007 zainspirowany poraszkowym "w 500tri to ja miasteczko zrobie" . jak wiac jest 661 - bo kolega mnie namowil na zapetlnie drogi to podstawi totot do maluch racera. jak narazie godzinka :D tj tekstury i model :D
Ardeni Napisano 19 Lipiec 2007 Napisano 19 Lipiec 2007 życie w takim mieście byłoby nudne, nawet nie ma się jak wydostać :P jeszcze tam autobusu miejskiej komunikacji brakuje :P
Orangegraphics Napisano 19 Lipiec 2007 Napisano 19 Lipiec 2007 no ale jakby to życie szybko płyneło na każdym hardwarze:D
Gość Bad Moon Napisano 20 Lipiec 2007 Napisano 20 Lipiec 2007 A ja muszę opracować technikę robienia skał: pierwsza próba
KLICEK Napisano 20 Lipiec 2007 Autor Napisano 20 Lipiec 2007 Bad Moon tekstura jest calkiem spoko, niestety scpular i sama skała nie przypomina skałki, raczej szedł bym w strone bardzo "ostrych" krawedzi co by bardziej przekonywało ze to skała :) tak mi sie wydaje
peterr Napisano 20 Lipiec 2007 Napisano 20 Lipiec 2007 wygląda na jakąś bardzo mokrą skałe w jaskini:P
Hindus Napisano 20 Lipiec 2007 Napisano 20 Lipiec 2007 Tak jak Klicek pisze - za obłe kształty, gdzies widziałęm generator do tego typu rzeczy jak znajde podrzuce
Gość Bad Moon Napisano 20 Lipiec 2007 Napisano 20 Lipiec 2007 Bardziej mi zależy na bryle, a tekstury wyglądają inaczej nieco pod enginem. Więc więcej ostrych krawędzi :] ...i będę niezwykle wdzięczny za tego gena
Hatred Napisano 24 Lipiec 2007 Napisano 24 Lipiec 2007 hiperwczesny wipek wiec tez mysle ze moge sie pochwalic cos aj nom taki randomowy prefabrykant na 20trisow
KLICEK Napisano 24 Lipiec 2007 Autor Napisano 24 Lipiec 2007 nie mam pojecia co to jest ale wyglada spoko :)
Por@szek Napisano 24 Lipiec 2007 Napisano 24 Lipiec 2007 Oooo fajny detal. Chyba wiem czego mi w scianach brakowalo, ale cholera stylem nie bedzie pasowac ;/ Ale juz mi sie kurzy :D Moze do jutra cos wykminie z tego :D BTW ty czasem NDA nie masz? tej cfaniak?
Hatred Napisano 25 Lipiec 2007 Napisano 25 Lipiec 2007 a to jest wipek takiej platformy co ja mozna wsadzac w randomowe miejsca tworzac cos sciany platformy, sraki itd :D
Gość Marioza Napisano 25 Lipiec 2007 Napisano 25 Lipiec 2007 Bad Moon bardzo elgancka skałka ! jakby była jaśniejsza to w sam raz jak z krajobrazu arizony czy mexyku Hatred fajowe ta sciano -podłga, NDA to pisemna umowa z firmą o nieudostępnianiu zadnych prac w tym obrazków wipów itp osobom postronnym, ale to pewnie wiesz :D
Shalivan Napisano 28 Lipiec 2007 Napisano 28 Lipiec 2007 Ja sobie ostatnio siedze nad takim charakterkiem. Tadam: i jak to powiedział Ledyr mam na koncu poprosić o KREATYWNĄ krytykę :P. Jako ze to vip jest jeszcze :) ach tak wogole bez rączek i nożek ale z dekoracjami ma 2,7 k :) No to teraz moge iść na wino :D Pozdro :)
KLICEK Napisano 28 Lipiec 2007 Autor Napisano 28 Lipiec 2007 jest bardzo fajny, cos mi mowi ten obrazek, omena concept czy kogo ? :) A tak to modelik super :)
_michal Napisano 28 Lipiec 2007 Napisano 28 Lipiec 2007 Wygląda jak postać z Sadness. Pracujesz w Nibris?
Shalivan Napisano 28 Lipiec 2007 Napisano 28 Lipiec 2007 własnie chciałem napisać ze postać z sadness :P z Nibris ;)
Gość Marioza Napisano 29 Lipiec 2007 Napisano 29 Lipiec 2007 Shalivan wyglada jak ta postac z konceptu tylko wlsoy są nie teges, no i BW za duzo nie widać chyba ze gra będzie czarno biała co byloby bardzo fajne a ja tu se skrobnąłem taką bańke, miał byc daniel ash ale tradycyjnie popłynąłem innym torem ;)
nielot007 Napisano 29 Lipiec 2007 Napisano 29 Lipiec 2007 mario don--> skrobnales ? ehh tez bym tak sobie chcial skrobac :D uzywasz zdjec do "malowania" tex twarzy ? :)
Gość Marioza Napisano 29 Lipiec 2007 Napisano 29 Lipiec 2007 jasne, choc za kazdym razem obiecjuje sobie ze to juz ostani raz i następny ma byc całkowicie malowany ; )
Kuba Napisano 29 Lipiec 2007 Napisano 29 Lipiec 2007 mario - może być :D Shader czy render? No wygląda naprawdę super. Shalivan - hehe jak na początku spojrzałem, myślałem że to po prostu koncept ;) Model super, ale na czubku głowy mógłbyś trochę połamać te włosy.
Shalivan Napisano 29 Lipiec 2007 Napisano 29 Lipiec 2007 Dzięki posiedze nad herami. Mario fajna ta postac. 2 połowki okularów mu sie nie weldują :P
Chris Napisano 29 Lipiec 2007 Napisano 29 Lipiec 2007 Shali -> Bardzo fajna główka, ale faktycznie jeszcze popracuj nad włosami.. No i troche dziwnie wygląda ta twarz - jak ktos zauwazyl, tak konceptowo/rysunkowo.. Chyba ze taki mial byc klimat.. Jednak ja bym troche urealnił (jest takie słowo?) xD Mario -> No co tu dużo mówić.. Wypracowałeś sobie niezły styl ;) Chyba nie marnujesz już go na GTA? xD Chodz do Afterfalla .. hehe Pozdr
Gość Marioza Napisano 29 Lipiec 2007 Napisano 29 Lipiec 2007 Kuba_ render bez lampek, sama textura difus Shalivan sie jeszcze nie zweldowaly ;) --Chris-- gta to stare dzieje hehe, a to jeszcze cos dłubiecie przy Afterfall?
ledyr Napisano 29 Lipiec 2007 Napisano 29 Lipiec 2007 Mario przeciez nie ma nic zlego w teksturkach z fotek :d ja ostatnio zaczołem sie nimi czesciej posługiwac i efekt jest lepszy niz bez fotek a o to chodzi przeciez Shalivan - mówiłem ze jest dobrze :p
Shalivan Napisano 29 Lipiec 2007 Napisano 29 Lipiec 2007 --Chris-- gta to stare dzieje hehe, a to jeszcze cos dłubiecie przy Afterfall? W samą pore Mario przypomniełeś Chrisowi ŻE POWINIEN JAKIŚ MODEL ODDAĆ :>
Gość Marioza Napisano 30 Lipiec 2007 Napisano 30 Lipiec 2007 ledyr nie no złego to w tym nic nie ma lubie ten styl w grach od czasu ja zagralem w maxa payne 1, pracy przy tym tez torszke jest, nie to ze hop siup i juz, tyle ze te malowane w 100% mają ten swój unikatowy klimat , wiecej tam typowego 2d niz 3d po prostu male arcydziełka : ) przed rokiem bylem juz na dobrej drodze no ale teraz będę musial znowu sie "wdrażac" i jakos tak no nie chce mi sie ;)
Kuba Napisano 31 Lipiec 2007 Napisano 31 Lipiec 2007 Od kilku dni pracuję nad modelem postaci dla drugiego teamu UF - CoD2. Trochę mi ciężko w takiej stylistyce, zwłaszcza że konceptu jak zwykle brak :)
Ardeni Napisano 31 Lipiec 2007 Napisano 31 Lipiec 2007 Jak taka combat wersja ubranka dla nurka. Fajnie wygladają te "łuski".
ledyr Napisano 1 Sierpień 2007 Napisano 1 Sierpień 2007 mi przypomina snake'a troche z początku mgs 1 ehh czemu juz takich gier nie robią ? pracuj dalej Kuba, z normalami mógłby fajnie wygladac
Kuba Napisano 1 Sierpień 2007 Napisano 1 Sierpień 2007 Najśmieszniejsze jest to, że ten model ma normale :) Z tym że jest pewien paradoks. CoD2 ma do wyboru dwie opcje wyświetlania grafiki - dx7 i dx9. W dniu premiery większość kompów miała trudności z uciągnięciem tej gry pod dx9, dlatego prawie wszyscy używali dx7. Dodatkowo dx7 jest najczęściej używany w multi - pod dx9 śnieg i kurz na niektórych mapach strasznie utrudnia widoczność, przez co grający pod dx9 mają mniejsze szanse. No i tu pojawił się problem. Jeśli by polegać głównie na normalu, pod dx9 będzie fajnie, pod dx7 wyjdzie beznadziejnie płasko. Jeśli zrobię bez normala, pod dx7 będzie fajnie, pod dx9 będzie tak sobie, zwłaszcza w porównaniu z otoczeniem z dx9. Zdaję sobie sprawę, że wielu ludzi nadal gra pod dx7 (w tym ja), dlatego chciałbym znaleźć jakiś złoty środek, żeby zarówno Ci spod dx7 i dx9 mogli uzyskać podobną jakość. Za wszelkie rady i linki dotyczące najbardziej optymalnego podmalowywania normal map będę bardzo wdzięczny ;).
Reanimator Napisano 1 Sierpień 2007 Napisano 1 Sierpień 2007 Skonczylem prace nad rekawica do widoku FPP :) Taka odskocznia od animowania. Fajnie bylo ;)
nielot007 Napisano 1 Sierpień 2007 Napisano 1 Sierpień 2007 doktorku fajna rekawica :) kciuka mozna by sie czepnac ze zle osadzony(wylamany) :) ale skoro to rekawica to jak sie wlozy dlon to bedzie dobrze :D:D
Kuba Napisano 5 Sierpień 2007 Napisano 5 Sierpień 2007 Głowa zrobiona dla treningu. Trochę myślałem, czy ciągnąć to dalej, ale już na samą myśl o zbliżającym się urlopie te myśli przechodzą :)
Bro Napisano 5 Sierpień 2007 Napisano 5 Sierpień 2007 wszystko powiedzmy ze ok - ale za bardzo widac ze txt jest symetryczna - szczegolnie na nosie i czole pozdro
Por@szek Napisano 5 Sierpień 2007 Napisano 5 Sierpień 2007 Fajna glowka ;) Ale jak bro pisze, wali mirrorem po galach :) Tutaj akurat w przerwie obiadowej sie renderki porobily wiec rzucam, troche czasu w weekendy znajduje aby maluszka popiescic. Potrzebowalbym blueprinty jak tutaj -> http://mkmagazin.almanacwhf.ru/venicle/zil_157.htm przedniej osi i ukladu kierowniczego. Nie koniecznie musza byc od zila 156k, kamaz, ural, star sadze ze tez sie nadadza.
Kuba Napisano 5 Sierpień 2007 Napisano 5 Sierpień 2007 Hehe Por@szek, ja bym się chyba pogubił doszczętnie przy takim detalu :) Tymczasem proszę o w miarę szybką radę - który stopień speculara wybrać? Obrazek potrzebny do newsa mającego się ukazać na dniach.
Por@szek Napisano 5 Sierpień 2007 Napisano 5 Sierpień 2007 Minimalna roznica miedzy 1 a 2 ale 1 mocnieszy wzialbym 1. 3 i 4 jakby wogole nie mialo speca.
ledyr Napisano 5 Sierpień 2007 Napisano 5 Sierpień 2007 ja bym brał nr2 Poraszek - mowilem juz ze fajny ciągnik :d
Ardeni Napisano 5 Sierpień 2007 Napisano 5 Sierpień 2007 Kuba_ - 2jke Panie 2jke Poraszek - no ładna wyścigówka
Tony M. Napisano 6 Sierpień 2007 Napisano 6 Sierpień 2007 Kuba_ - mi pasuje nr.1 Por@szek - a tłoki wymodelowałeś hehe?
`Ibanez Napisano 6 Sierpień 2007 Napisano 6 Sierpień 2007 Por@szek ta cięzarówka ma za****** silnik:)
Gość Marioza Napisano 6 Sierpień 2007 Napisano 6 Sierpień 2007 Por@szek szykuj woza szykuj , silniczek sliczniutki miloby nim bylo zmiazdzyc konkurentów we flatoucie hehe Kuba_ choc po czasie to 2 a 1 tez niczego sobie : ) a co do głowy to hym nie bardzo wyszla nos za wąski tylko koncowka szeroka ale to wina foty zdaje sie niz geomertrii, oczy mu za bardzo splynęły w dół brwi sie rozjechaly za szerokie, no i wdioczny mirrork, a tu od siebie taka lalka, miał to być nexus 6 repikant rachel ; ) ale nie wyszlo wiec powstala jakas tam kolejna laska a własciwie kolejna głowa z którą nie wiadomo co zrobić : \, moze z royem pojdze lepjej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się