Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Marioza
Napisano

no Kuba postarałeś się wygląda czadowo, jest kilka drobnych manakamentów ale to są drobiazgi natury kosmetycznej

  • Odpowiedzi 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Kuba, coraz lepiej Ci idzie!

 

Musisz bardziej panować nad texturą, znaczy niech wszystko co się znajduje na niej, ma sens i zastosowanie. Spodnie i koszula sprawiają wrażenie nieco naciapanych, wykonanych z tkaniny i bliżej nieokreślonej strukturze.

 

Zauważyłem cień od szelek, jeśli jest on namalowany, to raczej nie na miejscu jest puszczenie go z boku, prędzej z góry lub ustaw parametr distance na 0, tak żeby delikatnie rysował się z każdej strony obiektu.

 

Walcz ze sztucznościa, więcej luzu!:)

 

Pozdrawiam!

Napisano

Kuba_ fajny model, jak będzie w CoD to zarzuć screeny jak wygląda w silniku...

 

A ja zapodaje WIPa tekstury dla mojego MIG21 z minibitwy, niestety nie wyrobiłem się na czas i teraz go powoli kończę..

4c2fd8dcf89a7abam.jpg

na fotosik.pl kliknij na obrazku aby powiększyć

Napisano

zainspirowany poraszkowym "w 500tri to ja miasteczko zrobie" . jak wiac jest 661 - bo kolega mnie namowil na zapetlnie drogi to podstawi totot do maluch racera. jak narazie godzinka :D tj tekstury i model :D

 

 

6d18lj4.jpg

661pi60.jpg

Gość Bad Moon
Napisano

A ja muszę opracować technikę robienia skał: pierwsza próba

skalamt2.jpg

Napisano

Bad Moon tekstura jest calkiem spoko, niestety scpular i sama skała nie przypomina skałki, raczej szedł bym w strone bardzo "ostrych" krawedzi co by bardziej przekonywało ze to skała :) tak mi sie wydaje

Gość Bad Moon
Napisano

Bardziej mi zależy na bryle, a tekstury wyglądają inaczej nieco pod enginem. Więc więcej ostrych krawędzi :]

...i będę niezwykle wdzięczny za tego gena

Napisano

Oooo fajny detal. Chyba wiem czego mi w scianach brakowalo, ale cholera stylem nie bedzie pasowac ;/ Ale juz mi sie kurzy :D Moze do jutra cos wykminie z tego :D

BTW ty czasem NDA nie masz? tej cfaniak?

Gość Marioza
Napisano

Bad Moon bardzo elgancka skałka ! jakby była jaśniejsza to w sam raz jak z krajobrazu arizony czy mexyku

Hatred fajowe ta sciano -podłga, NDA to pisemna umowa z firmą o nieudostępnianiu zadnych prac w tym obrazków wipów itp osobom postronnym, ale to pewnie wiesz :D

Napisano

Ja sobie ostatnio siedze nad takim charakterkiem. Tadam:

 

sacdness_character_render_07.jpg

 

i jak to powiedział Ledyr mam na koncu poprosić o KREATYWNĄ krytykę :P. Jako ze to vip jest jeszcze :) ach tak wogole bez rączek i nożek ale z dekoracjami ma 2,7 k :)

 

No to teraz moge iść na wino :D

Pozdro :)

Gość Marioza
Napisano

Shalivan wyglada jak ta postac z konceptu tylko wlsoy są nie teges, no i BW za duzo nie widać chyba ze gra będzie czarno biała co byloby bardzo fajne

 

a ja tu se skrobnąłem taką bańke, miał byc daniel ash ale tradycyjnie popłynąłem innym torem ;)

26736618hm5.jpg

Gość Marioza
Napisano

jasne, choc za kazdym razem obiecjuje sobie ze to juz ostani raz i następny ma byc całkowicie malowany ; )

Napisano

mario - może być :D

Shader czy render? No wygląda naprawdę super.

Shalivan - hehe jak na początku spojrzałem, myślałem że to po prostu koncept ;) Model super, ale na czubku głowy mógłbyś trochę połamać te włosy.

Napisano

Shali -> Bardzo fajna główka, ale faktycznie jeszcze popracuj nad włosami.. No i troche dziwnie wygląda ta twarz - jak ktos zauwazyl, tak konceptowo/rysunkowo.. Chyba ze taki mial byc klimat.. Jednak ja bym troche urealnił (jest takie słowo?) xD

 

Mario -> No co tu dużo mówić.. Wypracowałeś sobie niezły styl ;) Chyba nie marnujesz już go na GTA? xD Chodz do Afterfalla .. hehe

 

Pozdr

Gość Marioza
Napisano

Kuba_ render bez lampek, sama textura difus

Shalivan sie jeszcze nie zweldowaly ;)

--Chris-- gta to stare dzieje hehe, a to jeszcze cos dłubiecie przy Afterfall?

Napisano

Mario przeciez nie ma nic zlego w teksturkach z fotek :d ja ostatnio zaczołem sie nimi czesciej posługiwac i efekt jest lepszy niz bez fotek a o to chodzi przeciez

Shalivan - mówiłem ze jest dobrze :p

Napisano

--Chris-- gta to stare dzieje hehe, a to jeszcze cos dłubiecie przy Afterfall?

W samą pore Mario przypomniełeś Chrisowi ŻE POWINIEN JAKIŚ MODEL ODDAĆ :>

Gość Marioza
Napisano

ledyr nie no złego to w tym nic nie ma lubie ten styl w grach od czasu ja zagralem w maxa payne 1, pracy przy tym tez torszke jest, nie to ze hop siup i juz, tyle ze te malowane w 100% mają ten swój unikatowy klimat , wiecej tam typowego 2d niz 3d po prostu male arcydziełka : ) przed rokiem bylem juz na dobrej drodze no ale teraz będę musial znowu sie "wdrażac" i jakos tak no nie chce mi sie ;)

Napisano

Od kilku dni pracuję nad modelem postaci dla drugiego teamu UF - CoD2. Trochę mi ciężko w takiej stylistyce, zwłaszcza że konceptu jak zwykle brak :)

 

trwm2.jpg

Napisano

mi przypomina snake'a troche z początku mgs 1 ehh czemu juz takich gier nie robią ?

pracuj dalej Kuba, z normalami mógłby fajnie wygladac

Napisano

Najśmieszniejsze jest to, że ten model ma normale :) Z tym że jest pewien paradoks. CoD2 ma do wyboru dwie opcje wyświetlania grafiki - dx7 i dx9. W dniu premiery większość kompów miała trudności z uciągnięciem tej gry pod dx9, dlatego prawie wszyscy używali dx7. Dodatkowo dx7 jest najczęściej używany w multi - pod dx9 śnieg i kurz na niektórych mapach strasznie utrudnia widoczność, przez co grający pod dx9 mają mniejsze szanse. No i tu pojawił się problem. Jeśli by polegać głównie na normalu, pod dx9 będzie fajnie, pod dx7 wyjdzie beznadziejnie płasko. Jeśli zrobię bez normala, pod dx7 będzie fajnie, pod dx9 będzie tak sobie, zwłaszcza w porównaniu z otoczeniem z dx9. Zdaję sobie sprawę, że wielu ludzi nadal gra pod dx7 (w tym ja), dlatego chciałbym znaleźć jakiś złoty środek, żeby zarówno Ci spod dx7 i dx9 mogli uzyskać podobną jakość. Za wszelkie rady i linki dotyczące najbardziej optymalnego podmalowywania normal map będę bardzo wdzięczny ;).

Napisano

Głowa zrobiona dla treningu. Trochę myślałem, czy ciągnąć to dalej, ale już na samą myśl o zbliżającym się urlopie te myśli przechodzą :)

 

clipboard01yy3.jpg

Napisano

Hehe Por@szek, ja bym się chyba pogubił doszczętnie przy takim detalu :)

Tymczasem proszę o w miarę szybką radę - który stopień speculara wybrać? Obrazek potrzebny do newsa mającego się ukazać na dniach.

 

33333ka5.jpg

Gość Marioza
Napisano

Por@szek szykuj woza szykuj , silniczek sliczniutki miloby nim bylo zmiazdzyc konkurentów we flatoucie hehe

 

Kuba_ choc po czasie to 2 a 1 tez niczego sobie : ) a co do głowy to hym nie bardzo wyszla nos za wąski tylko koncowka szeroka ale to wina foty zdaje sie niz geomertrii, oczy mu za bardzo splynęły w dół brwi sie rozjechaly za szerokie, no i wdioczny mirrork,

 

a tu od siebie taka lalka, miał to być nexus 6 repikant rachel ; ) ale nie wyszlo wiec powstala jakas tam kolejna laska a własciwie kolejna głowa z którą nie wiadomo co zrobić : \, moze z royem pojdze lepjej

 

l1copyvg3.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności