Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ardeni-A sobie pozwolilem na takie rendery z racji tego ze ta głowa nie ma jeszcze wszystkich detalów, i po za tym jak ją pokaże z bliska bez reszty ciała to będzie wyglądać jak wykastrowany model.

  • Odpowiedzi 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Ibanez niepisz jeden pod drugim, plz. progresuj zamiast pokazywać progress

 

Myrmadon(jaki jest każdy widzi) na nim będzie 5 goblinków.

ja także się pochwalam:

 

Normalki do wypalenia od nowa, nie widać alphy, diffuse już na ukończeniu(niewidać)

 

PYT: 1. Jak usunąć artifacty z Zmappera untitledns7.th.jpg

tutaj przykład. Na tym co jest na filmiku robilem to Smudge brushem w PS'ie ale trace duzo detalu

 

2.Nie mam żadnych codeców do wyboru jak robie filmik. Mam zainstalowane Klite codec pack Full. Zazwyczaj mi pokazywało wszystkie.(DIVXy nie DIVXy) teraz mam tylko microsoft. Yuif i uncompressed. Wie ktoś jak załatwić kompresje do innych codeców?

Napisano

ardeni - fajny ale wrzucaj nastepnym razem screen z maxa albo zwykly render nie ma sesnu sie sie bawic w renderowanie na tak wczesnym etapie modelu

poraszek - leeki garb nikomu jeszcze nie zaszkodził :p

teścik normali z wypalonym GI do szarego diffusa:

daveslk2.jpg

Napisano

Crusher misiak, nie wiem w o co Ci chodzi, ale na mojego oko wystrzelil Ci wertex od czego sa dwie przyczyny, jezeli widzisz rozciagniety vertex w oknie widokowym to masz uszkodzony ram ;) 2ga przyczyna to zle mapowanie i tutaj wlasnie raczej lukal bym na mapowanie, vertexy strzelaja glownie wtedy gdy jakas czesc mapowania styka sie z oknem tillingowym (ciemna czarna obwodka wiesz ocb) odsun kawałek, albo flipnij w 2ga strone. Zawsze po imporcie modelu sprawdzaj mapowanie w zakladce textur ->uv check zaoszczedzi Ci to pozniej sporo nerwow :)

 

Ledyr oszczedzał Cie nie bede i powiem tyle, ryjek fajny i trzyma klimat + charakter reszta kiepska zeby nie powiedziec bardzo kiepska, rece chude, nadgarstkow brak, normal tez wyglada kiepsko :(

Napisano

Tak strzelił mi wertex widać to po Morph to UV w Zmapperze. Co śmieszne tak jest tylko w Zmapperze. Jeden werteks wyleciał poza obszar mapowania. Jak go przestawić aby nie musiec od nowa sculptować tego wszystkiego? Jeżeli znormalmapuje w zwykłym zbrushowym seamy widać://

 

ok mam pomysł poprostu zrobie kawałek w zmapperze a kawałek w normalnym zbrushowym...

Napisano

export najnizszego levela do maxa zmiana mapowania, odsun ten element od krawedzi popraw wertex i export do zbrusha. Jednak ja Ci osobiscie polecam, wziac ten bazowy model ktory jako pierwszy importowales do zbrusha wrzucic go do maxa i tam zmienic (jak jeszcze vert nie wystrzelil) zaimportowac do zb i nalozyc wyzsze levele wypalic normala :)

Napisano

daj siatke to Ci postaram sie pomoc, bo twarz wyglada na hi poly, a ramie rece na mega low aka q3 arena ;) co jest dziwne, jezeli sypiesz polygonami to wszedzie, zeby to wygladalo spojnie ;)

Napisano

Klicku dlaczego nie odzywasz sie na gg. Wysłałem nawet prywatną wiadomość kilka dni temu. Teraz wyjeżdzam na wakacje i wróce za 2tyg - ale Ty wiesz o co chodzi :) Odpisz prywatną co słychać i jak idzie.

Pozdro i sorry za offtopic.

Napisano

po ostatniej wizycie Epic games w warszawei nie moglem sie powstrzymac i zaczolem dlubac w wolnych chwilach nowy model. chetnie poznal bym Wasza opinje :-) o ile jeszcez ktos tu zaglada

 

dodam jeszcze tylko ze postac jest caly czas modyfikowana i to jest tylko wip we wczesnym rozwoju bez detalu itp. :D caly czas nie jestem jeszcze zadowolony :/

9c13ccc9fa8d8c4a.jpg

Napisano

Z taką bym powalczył, hehe. Pięknie no i to na co zwracam szczególną uwage textura znośna ;) choć mało detali. Może wersja bez pancerza? :P

Napisano

Jak dla mnie jest bajerek :D

 

podoba mi się 100x bardziej niż twój poprzedni model, bardzo solidna robota, widać że trochę posiedziałeś nad tym :)

 

Dawaj dalej może być bosko :)

 

hehe Manver - rozwaliłeś mnie :P Widać przecież że tekstury jeszcze nie ma w ogóle XD

Napisano

zzajefajne:D mi organika wogóle nie idzie, a zacząłem krasnala z lineage 2....

 

ale zrobiłem se takie autko(VW caddy 1990)

vw1qt7.th.jpg

 

vw2vn3.th.jpg

Aktualnie texturuje...

Napisano

No i widać że wiecie już jaką gre robic, nawet powiem wam ze juz zaczeliscie ja tworzyc tylko nie zdajecie sobie sprawy z tego, a jest nia jakas wyscigówka :D żartuje.

Napisano

łeeeeeee no Matys widze ze baaaaaaaaaardzo duzo poprawiłes, model kopie pupe ostro super, twarz wyglada sto milionow bardziej kobieco niz poprzednio, az sie chce dac buzi ;) no i tak trzymaj :)

Napisano

Razi91 - skoro texturujesz to może być zapóźno, ale następnym razem wywal te edgki i zaoszczędzisz trójkątów kilka - 08132007160446qj9.th.jpg

Pilot - A ja wiem, ale nie powiem :P

Napisano
czemu zapozno? imho tylko dodawanie i przesuwanie czegokolwiek psuje uv'ki, usuwanie samych edgow i cut'owanie polygonow nie sprawia zadnych problemow

 

w zaleznosci od stopnia to i przesuwanie, dodawanie czegokolwiek nie psuje uv'ki

Napisano

Aby się nie psuło, proponuje dodać modyfikator UVW unwrap

a potem zamienić na EDITABLE POLY uvwunwrap zcollapsuje się do editable poly. Teraz nastawiamy Preserv UVW. Tak czy inaczej cokolwiek dodamy potniemy zepsują sie najwyżej poligony które przestawiacie. Wiec bedzie s wertexty trzeba poprawić.

Napisano

Matys - bardzo fajny koncept, jedynie może w okolicy ud za dużo się dzieje? To zwisające coś trochę przytłacza.

Pociągnąłem dalej głowę sprzed kilku stron, dzisiaj próbowałem normale i wstępne kolory.

 

87564470pz8.jpg

Napisano

wygląda troche jak tutsi/pigmej. Niewiem coś ze skalą proporcjami jest nie tak.

 

głowe ma za dużą ze dwa razy. Chyba że chciałeś zrobić murzyna z 1,60 wzrostu.

Napisano

mysle ze nie moze miec tak obcislego tylka, przy zwisajacym przodzie...

 

ale podoba mi sie - tylko nie zapomnij dodac detalu na spodniach (kieszenie, szwy,itd)

 

pzd

Napisano

Matys kobitka pierwsza klasa !

Kuba domyslam sie ze to ma byc taki czarny luzak w za duzych gaciach cos jak jakis gangsta, jesli tak to ma leb za duzy, za nisko czaszke osadzona zwlaszcza patrzac od tylu, uszy mu tez zbyt zjezdzaj na tyl głowy, za wąski pod pachami, portki na tyłku powinny byc prawie plaski i podobnie obwisle jak przod kroku, tez na portach ma za duzą faktutre to nie dzins ale ultra grube plotna jak na worki no i za czorny kolor skóry niebieskie osweitlnie tej glowy tez nie bardzo sie komponuje, sory ze tak z grubej rurki ale w sumie nie duzo mu brakuje aby wygladal jak czarny "ziomal" : )

Napisano

Dzięki za komentarze. Model poprawię, muszę też złagodzić normal na tyłku, bo rzeczywiście wygląda jak pawian. Co do tekstury, to jest to dosłownie kilkuminutowy szkic, zrobiony wyłącznie w celu dopasowania kolorów. A łeb i dłonie są czarne, bo jeszcze nic tam nie wrzuciłem, to jest zwykłe tło tekstury :) No ale to wszystko już chyba za tydzień, jutro zaczynam tygodniowy urlop i wio nad morze :)

Napisano

Wrzucam update i znikam na parę dni. Po urlopie postaram się go dokończyć,bo teraz malowałem na szybko. Na teksturze zostawiłem sobie trochę miejsca na ewentualny bling bling :). Zacząłem go dłubać, bo spodobał mi się pomysł Def Jam Icon;) ; i tak przy okazji - czy ktoś gdzieś wyhaczył jakąś siatkę z tej gry? Byłbym wdzięczny za udostępnienie, bo zżera mnie ciekawość, a sam nie byłem w stanie znaleźć :)

 

clipboard01sweervr5.jpg

Napisano

fajne Kuba, pobaw sie troche głoa i wyjdzie maly nygga z calkiem dobrymi proporcjami :P

 

edit

chyba sie na jakis czas przerzuce na fototekstury :D fajna zabawa, wrzuca sie zdjecia 5 ludzi i wychodzi 1 zupełnie inny :d

 

jeszcze brakuje normali do ucha,

Mozna w zbrushu jakso wrzucic teksture na model i potym sculptowac?

 

daveseg8.jpg

Napisano

Ledyr - skila podnosisz z każdą pracką...

 

a ja zrobiłem sobie taki kosz na śmieci: 87trisów, 512 teksturka, jeszcze speca musze dorobić i podłubać przy normalu...

481d3149d7c42090m.jpg"]481d3149d7c42090m.jpg[/url]

Napisano

hehehe to z żurawiem od razu mi poprawiło humor na dziendobry

 

Tony M. bardziej metalowy moze by sie przydal bo faktycznie betonwe kosze to chyba rzadkosc

 

ledyr głowka gitarka zabawa z fotkami to jak widzsz tez fajna zabawa : D

 

Kuba_ Twój nega cos troche dziwnie wygląda nie lezą mi te proporcej choc wiem ze są ludze z dlugimi szyjami albo bez szyji to jakos w cg to dziwnie wyglda, no i z samą twarzą jest cos nie tak tzn od nosa w dół

Napisano

Tony M. na referce wyglada na metal u ciebie na beton

Ledyr - no wkoncu przelamales sie na fotki :) i widac odrazu zmiany na lepsze :)

Napisano

oryginalnie zrobiony jest z włókna szklanego, coś pokombinuje może będzie lepiej.

 

+edit.

 

oblukałem ten kosz jeszcze raz i w realu wygląda jakby był z betonu (no prawie, tak naprawde to nie mam już na tą teksturę siły następna będzie lepsza) ;) mały dowód fotka tylnej ścianki:

 

50dbbcc1cfeedd8em.jpg

 

finalna wersja kosza:

 

f62868d32009833am.jpg

 

A dzisiaj wieczorkiem wymodelowałem sobie stół do autopsji, concept był bodajże z Quake4 lub Dooma... 1218 trojkątów + planowana teksturka 1024.

 

df0365c1743fc6c1.jpg

 

bc5b6ae56bb0c3f2.jpg

Napisano

hehe ciekawy koncept :d fajnie póki co, spróbuj go zrobic w takim falloutowym stylu, tak widze teksturke, bedzie łatwiej chyba nawet

 

thx, fotki to jednak fajna zabawa - polecam

Nielot - nie :p pokaze jak zrobie całość :D

Napisano

przegapilem chyba stół ktory jest bardzo fajowasny fajnie jakby byl umaziany nieco krwią nie taki strylny ale obaczymy co tam wystorogasz na texturze : )

 

a ode mnie bańka : D warjacja poprzedniej głowy

 

1copyvh4.jpg

Shot at 2007-08-17

Napisano

cus mario chyba ostatnio ci sie nie chce widac, glowka nie taka boska jak ine twoje pracki, ale i tak pozazdroscic skilla! moze ty chociaz zrobisz jakiegos tutka odnosnie mazania text?

Napisano

moze faktycznie jakas niefartowna to głowa i pownienm ją skasować w p****, fakt ze ostanio nic mi sie niechce

 

Bruneq , Ledyr - mam juz dyska tylko teraz trzeba by sie bylo zebrac do kupy i cos nakręcic tylko biorac pod uwage mój sposb pracy ( 15 min robnienia 3h opierdzienia sie lukania w net albo za okno ) to nie wiem szczerze jak to zrobie hehe

Napisano

Mario - zarąbista główka! :)

 

jedyne do czego mogę się przyczepić (hehe, nie mogę się nie przyczepić do niczego bo stracę swoją reputację czepialskiego ;) to bump - trochę imo za mocny - rok temu to byłby wypas, ale teraz już chyba odchodzi się trochę od tak mocnego akcentowania porów skóry

 

pozdro!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności